eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
49هزار عکس
54.3هزار ویدیو
361 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 www.bultannews.com/fa/amp/news/547986 تغییر ساعات اذان... موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعات نماز را اشتباه منتشر می کند ➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
✅ سی ان ان : پوتین قصد دارد ۱۹ اردیبهشت در سالروز پیروزی بر آلمان نازی، اعلام پیروزی کند(احتمالا بعد از فتح ۲ استان اوکراین که یکیش قبل جنگ هم در اختیار روسها بود) .
سی‌ان‌ان: پوتین قصد دارد ۹ می ۲۰۲۲ در اوکراین اعلام پیروزی کند 🔹در ششمین هفته از جنگ اوکراین، شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که پوتین قصد دارد نهم ماه مه در اوکراین اعلام پیروزی کند. 🔹طبق گزارش سی ان ان اطلاعات حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قصد دارد در نهم ماه آینده میلادی در اوکراین اعلام پیروزی کند. 🔹مقامات آمریکایی گفتند پوتین تحت فشار است تا ثابت کند می‌تواند به پیروزی دست یابد و شرق اوکراین جایی است که او احتمالاً می‌تواند به سرعت این کار را انجام دهد./ ایسنا .
مسکو: هرگونه اقدام نظامی علیه بلاروس، حمله به روسیه تلقی می‌شود 🔹سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که حمایت نظامی روسیه از بلاروس تمام عیار و کامل است و مسکو هرگونه حمله علیه مینسک را همچون حمله به روسیه تلقی خواهد کرد/ ایرنا .
🔴 ‼️ مشکل از نقشه های گوگل است که از واژه جعلی خلیج ع ر ب ی استفاده کرده اند و در نرم افزار های باد صبا و اسنپ و... نیز این واژه دیده میشه... از مسولین خواهش می کنیم هر چه زودتر پیگیر خیانت گوگل باشند... .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در دو سال گذشته فتنه ی کرونا ما ویدیو ها و روشن گری های آقای پیمان روشن ضمیر را دیده ایم ، و متاسفانه چند روز است که ایشان را به دلیل نشر اکاذیب دستگیر کرده اند . ⛔️ صحبت های پیمان روشن ضمیر در بازداشتگاه سپیدار در مورد پرونده نشر اکاذیب و درخواست او از قوه قضاییه . . 1) درخواست اول : علنی بودن و پخش زنده دادگاه . 2) علنی کردن پرونده ، روبه رویی شاکی قاضی و پیمان روشن ضمیر در پخش زنده. 3) تماس با حفاظت قوه قضاییه و رییس قوه قضاییه ⛔️ بادقت گوش کنید ⛔️ *۱۳ فروردین ۱۴۰۱* به نقل از raha.roshanzamir .
🔴 به نام علم به کام شیطان !! 🔹سازمان بهداشت جهانی(WHO) خواستار آزاد شدن سقط جنین تا لحظه تولد شد!! قابل توجه نوکران حلقه به گوش سازمان بهداشت جهانی که تمام سیاست های آن را کاملا عین علم می دانند و تا جایی که توانسته اند آن ها را در کشور متعلق به اجرایی کرده اند و در موضوعاتی مثل قضیه کرونا ، مردم ایران را تبدیل به موش آزمایشگاهی این سازمان صهیونیستی نمودند. حالا باز هم بگویید که این سازمان کثیف صهیونیستی ، فقط یک سازمان علمی و تخصصی است و مخالفت با سیاست های شیطانی اش (مثل همین آزادی سقط جنین) مخالفت با علم است ... ✍"قاسم اکبری" # انقلابِ سلامتی #✌ https://chat.whatsapp.com/JkDtInKddIG9h2vYt1520Z http://eitaa.com/enghelabesalamati
توجه 📣📣 با تغذیه صحیح در افطار و سحر می توان ضمن حفظ سلامتی بهره کافی از این ماه پر فیض برد. ☝️افطاری: ابتدا با آب جوش و یا چای رقیق و چند عدد خرما روزه را باز کنید سپس اندک فرصتی به گوارش داده تا ضعف بدن جبران و کمی از ولع و عطش آب و غذا در بدن کم شود 👌در این فرصت می توان نماز ها را خواند و سپس سر سفره افطاری از مصرف مایعات و میوه همراه با غذا خودداری کنید و یک ساعت پس از افطاری اجازه مصرف مایعات و میوه بر اساس مزاج را خواهید داشت 👌سفره شام و افطاری یکی است و تعداد وعده های غذایی را افزایش ندهید ✌️سحری: اگر قصد مصرف میوه و مایعات در زمان سحری دارید، قبل از مصرف غذا باشد بعد از اتمام غذای سحری مسواک زده و از ریزه‌خواری پرهیز کنید 👌 اگر نیازمند مصرف دارو هستید، با حداقل مصرف آب بر اساس نوع دارو و با ۲۰ دقیقه فاصله از غذا میل کنید 👌اگر در طی روز تشنگی به شما فشار می آورد ، در وعده سحری از دمنوش ها ، مایعات و میوه‌های با مزاج سرد کمک بگیرید و اگر طی روز ضعف و گرسنگی به شما غالب می شود، مصرف غذاها و دمنوش های گرم را در اولویت قرار دهید # انقلابِ سلامتی #✌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علیک یا امام رئوف هرچند لایق نیستیم ، اما دعا گو هستیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 حرمله زمان ما کیست؟ از زبان حکیم حسین خیراندیش # انقلابِ سلامتی #✌ https://chat.whatsapp.com/JkDtInKddIG9h2vYt1520Z http://eitaa.com/enghelabesalamati .
*سازمان غذا و داروی آمریکا در جلسه دیروز خود اذعان داشت که ما در مورد ایمنی واکسن فایزر به غلط گمراه شدیم!* *سکته و حملات قلبی به عنوان عوارض واکسن کرونای فایزر ۷۱ برابر دیگر واکسن هاست! واکسنهای کرونا در حال کشتن دو نفر در ازای نجات یک نفر است # انقلابِ سلامتی #✌ https://chat.whatsapp.com/JkDtInKddIG9h2vYt1520Z http://eitaa.com/enghelabesalamati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. این کلیپ را حتما تا آخر ببینید ‼️مینو محرز نفوذی ، شش ماه قبل از آمدن کرونا به ایران می‌آید و شرکت واردات واکسن در ایران را تأسیس میکند😳🤔 آیا او علم غیب داشت مینو محرز کیست؟!؟!؟! از کجا می‌دانست قرار ...؟!؟!؟! ‼️ چرا او می‌گفت وقتی اسم محرم و صفر شما میاد دلم ریش میشه ... چرا می‌گفت کلادبساط محرم تعطیل؟!؟!؟! .
. 💢❗️ امکان سفر به عراق فقط با تزریق واکسن‌های خارجی! اطلاعیه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران: 🔹 تمامی مسافران بالای ۱۲ سال با ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا که از آخرین نوبت دریافت آنها ۱۴ روز گذشته باشد یا با ارائه جواب منفی PCR در محدوده ۷۲ ساعت به پرواز، امکان سفر به کشور عراق را دارند. 🔹واکسن‌های مورد تائید فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم و سینوواک است. ✍️بیداری ملت دوباره به امام خامنه ای گزارش اشتباه دادند که واکسن ایرانی چنین و چنان است😳🤔 ماه پشت ابر نمی ماند!!!!! والله مخرج ما کنتم تکتمون خداوند آشکار میکند آنچه را که شما پنهان میکنید!!!! ای دروغگویان... دوستان با دفتر امام خامنه ای تماس بگیرید و اطلاع رسانی بفرمائید. .
❗️📣📣📣 نسل شیعه در ایران 👇 در حال نابودی و انقراضست به خود آییم... بدون شک روز قیامت حضرت زهرا گردن پدر مادرهایی که توکلشان در فرزنداوری بخدا نبود و در این بحران شریک بودند را میگیرد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📌 اینقدر میگیم ظهور بسیار نزدیکه، اگر نشد چی؟! مردم ناامید میشن... ♻️برای یک منتظر حقیقی، غیبت عین ظهور است و همیشه خود را در پیشگاه خداوند متعال و امام زمان (عج) می‌بیند و به چه چیزی که باور دارد، شک نخواهد داشت و ناامید به دل راه نمیدهد. .
⭕️چرخه معیوب و خروجی های معیوب 🖌 حمدان مقدم 🔺تا زمانی که ساختارها اصلاح نشوند، تا زمانی که شایسته سالاری حاکم نباشد و....حکایت خروجی های معیوب ، همچنان باقی است. https://www.instagram.com/p/Cb8MO3AIlEs/?utm_medium=share_sheet
🔴وعده وزیر صمت عملی نشد/قرعه‌کشی خودرو همچنان ادامه دارد! 🔹وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از سال، بارها از حذف قرعه‌کشی خودرو از سال ۱۴۰۱ خبر داد. 🔹این در حالیست که امروز (۱۵ فروردین) ایران خودرو بخشنامه شرایط فروش فوق العاده محصولات خود به صورت قرعه کشی را منتشر کرده و عملا نشان می‌دهد قرعه کشی حذف نشده است!😐 ✍ وعده‌هایی که کنتور نمی‌اندازد ما سالهاست به این وعده ها عادت کرده‌ایم😏 .
‌ 💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 خودروی ایرانی گرانتر از هواپیمای شخصی! در حالی که یک دناپلاس در بازار به قیمت 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد با این پول می‌توان هواپیمای تک نفره خریداری کرد. طبق گزارش بلومبرگ قیمت هواپیمای سسنا 100، صد میلیون ارزان تر از خودروی دنا پلاس، تولید ایران خودرو است! ‌.