eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آدرس غلط‌هایی که بچه‌های شیکاگو به دولت رئیسی دادند نطق جنجالی مهدی عسگری نماینده کرج کل سهم اوکراین از گندم جهان ۱٪کاهش بوده است روسیه به ما گندم می‌فروشد حتی ۲۰٪ زیر قیمت یارانه‌ای پ‌ن قحطی ساختگی در پی بیماری ساختگی نظام شیطانی سلطه در طول ۲ سال گذشته توانسته با استفاده از پروپاگاندای رسانه‌ای و با محوریت سازمانی به اصطلاح جهانی (بهداشت جهانی) به نوعی مدیریت جهان را به دست بگیرد و ساختارهای سیاسی بسیاری از کشورها را دچار تغییر نماید متأسفانه ایران اسلامی هم از این قاعده مستثنی نبوده است، مجموعه‌ی وزارت بهداشت که به اعتراف خود مجری دستورات سازمان بهداشت جهانی بوده است؛ توانسته با استفاده از پروپاگاندای رسانه‌ای داخلی و خارجی زمام دو قوه‌ی مقننه و مجریه را بدست گیرد و همچنانکه شاهدیم برگزاری تجمعات دینی و مذهبی، حضور یا عدم حضور دانش آموزان و دانشجویان در مراکز تعلیم و تربیت و حتی سفر استانی رئیس جمهور و بسیاری از مسایل دیگر به نظر وزارت بهداشت بستگی دارد آنچه از شواهد پیداست ایجاد قحطی ساختگی بخش دیگری از پازل طراحی شده از سوی طراحان نظم نوین شیطانی است؛ طراحانی که پس از اجرای موفق آمیز حاکم ساختن سازمان بهداشت جهانی بر ساختارهای حکومتی کشورهای مختلف، تلاش دارند با استفاده از جنگ اوکراین و روسیه و ایجاد قحطی ساختگی بخش دیگری از پازل طراحی شده‌ی خود را برای رسیدن به نظم نوین شیطانی مورد دلخواه خود به مرحله ی اجرا در آورند در ایتا، تلگرام، سروش @sunshinegeneration
♨️♨️♨️❗️نفوذ در عرصه‌ی تصمیم سازی یعنی یک جاسوس به نام کاوه مدنی حرف‌ها و نظراتش در روزنامه جمهوری اسلامی چاپ شود روزنامه‌ی مورخ دوشنبه ١٩ اردیبهشت ١۴٠١ هیچی همین😳 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت مردم در اصلاح و فساد به همین سادگی به همین دلیل است که مافیاها از ماله‌کشان استفاده می‌کند در ایتا، تلگرام، سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این سخنان آقا در مورد حمایت از دولت در چه دوره‌ای هست؟ روحانی یا رئیسی⁉️ پس بیخود رهبری رو حجت خودتون نکنید😏 مثل قضیه واکسن هیچ حجتی غیر از رهبری نمیذارید تا بعدا همه عواقب رو گردن ایشون بندازید رهبری وظیفه اش حمایت از دولت هاست مثل برجام ، بنزین ، واکسن و ... ایشون به ظریف خائن هم میگفتند مؤمن و غیور پیامبر هم به طلحه و زبیر لقب سیف الاسلام و ... میداد پس بیخود رئیسی رو با این چیزا تطهیر نکنید رفسنجانی هم سالها برای مردم مقدس بود ولی الآن میبینید که چرخ دنده های اقتصاد لیبرالی ایشون همه رو له کرد و نگذاشت مردم طعم شیرین اقتصاد اسلام رو بچشند این بی دینی ها و بی حجابی ها نتیجه کارای ایشونه که مردم نفهمیدند چه دین قشنگی دارند و به دین حاکمان خودشون غربزده شدند مردم به دین حاکمان شون هستند‌... و رئیسی هم با همون چرخ دنده فاسد غربزده داره همون راهو تکرار میکنه البته اینبار داره اسم انقلابی رو هم هزینه میکنه تا امیدی برای مردم باقی نمونه اصولگرا و اصلاحطلب فعلا پشت اسم انقلابی خووووووووب مخفی شدند و میتازند... مطالبه از : نه به نفع مافیای روغن های تراریخته و مرغ و تخم مرغ هورمونی و .... را پاس بدارید و اقتصاد لیبرالی غربزده را رها و مدیران نفوذی شیخ بنفش انگلیس را کنار بگذارید‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️📣📣📣📣📣📣📣 از نفوذ پنتاگون در وزارت بهداشت کشورمان می‌گوید سازمان بهداشت جهانی عملاً تحت یوغ وزارت دفاع آمریکاست نماینده‌ای که عملاً از طرف وزارت دفاع آمریکا با پرچم و پوشش سازمان بهداشت جهانی در طبقه هفتم وزارت بهداشت و درمان است، چه کار می‌کند .
: (مدیر ابتکار سیاره. سازمان ملل متحد) هیچ‌کس وارد نظم جھانی جدید نخواهد شد، مگر اینکه او تعھد کند که را پرستش کند. در ایتا، تلگرام، سروش @sunshinegeneration
به نظم نوین جهانی سلام کنید به بهانه‌ی دهک بندی تمام دارایی‌های مردم بررسی می‌شود البته بعد از دادن کارت دیجیتال دو ماه دیگر به مرور که مردم عادی بشه براشون تمام اموال و دارایی و ملک و خانه ... هم جزءاین برنامه خواهد شد. در بندهای آمده و باید اجرا بشه در ایتا، تلگرام، سروش @sunshinegeneration
به بهانه ی دهک بندی... ۲۰۳۰‼️ . .
دانش آموختگان و تربیت یافتگان مکتب صھیونیسم، در تمام وزارتخانه‌های جمھوری اسلامی ایران لانه کرده‌اند حمایت وزارت بھداشت از سازمان صھیونیستی WHO دولت مدعی انقلاب با سرعت و کیفیت بالا در حال انجام تمام مفاد و دستورالعمل‌های سند شیطانی است: واکسیناسیون سراسری آزاد سازی تجارت عدم فیلترینگ اینستاگرام پخش گاز کمتریل توسط هواپیماهای بلند پرواز بالای به بھانه پیمان آب و هوا تشکیل پایه پولی ارز ریالی ( ارز دیجیتال) و ... به گفته خود گلوبالیست‌ها، ایران در اجرای تمام مفاد شاگرد اول است در ایتا، تلگرام، سروش @sunshinegeneration
یکی از اهداف اصلی استکبار صهیونیستی در این است که جهان با یک واحد پولی کار کند. برای استفاده از آن نیز، هر فرد باید یک داشته باشد. لذا به همه افراد در بدو تولد، تراشه‌ی شناسایی اختصاص داده خواهد شد (نظیر کد ملی) و این الگوی جدید شناسایی تمام فعالیت‌ها از جمله تراکنش‌های مالی است. این یعنی تمام اقدامات شما با شناسه‌ی شما انجام می‌شود و بدون این تراشه‌ی شناسایی، نمی‌توانید هیچ اقدامی انجام دهید. عوام می‌گویند «زندگی آسان‌تر خواهد شد»؛ اما ما می‌گوییم «کدام زندگی؟» در ایتا، تلگرام، سروش .
تحولات مرموز و پیچیده این روزها آیا خبرهایی در راه است؟ وضعیت جهان در حال حاضر به سمت اتفاقات از قبل پیش‌بینی‌شده سوق گرفته است در ایتا، تلگرام، سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️♨️♨️❗️پدران و مادرانی را که فرزندانشان را موش آزمایشگاهی صهیونیست‌ها می‌کنند پوشش واکسیناسیون در گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال مناسب نیست باز تناقضی دیگر: حدود ۱۴ میلیون نفر نوبت اول و حدود ۲۸ میلیون نفر نوبت سوم کرونا را دریافت نکرده‌اند. عشاق واکسن صحبت خاصی ندارید؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️♨️♨️❗️تبدیل مدارس به دیسکو و کاباره بچه‌هامونو می‌دیم دست آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت یا برای آموزش هرزگی و رقص آقای دولت کی می‌خواهید تفکر غربی لیبرالی را از عرصه آموزش، اقتصاد و بهداشت و درمان پاک کنید؟ آقای آموزش و پرورش حواست هست تربیت و فرهنگ کشور رو دست چه کسایی دادی؟ ۲۰۳۰ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسببین اصلی وضع موجود کسانی هستند که خدا ازشون تعهد گرفته ساکت نباشند .
❗️📣📣📣 نسل شیعه در ایران 👇 در حال نابودی و انقراضست به خود آییم... بدون شک روز قیامت حضرت زهرا گردن پدر مادرهایی که توکلشان در فرزنداوری بخدا نبود و در این بحران شریک بودند را میگیرد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. بسیار عالیه😍😍😍 حتتتتتتتتما تا آخر ببینید ✅📣📣📣📣📣📣📣 الحمدلله دارند از بغض و حرص عصبانیت میترکند... 😂 و ان شاالله از این عصبانیت بمیرند 😂 نشر حداکثری لطفا👌 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خطاب به نفوذی‌های ملعون وطن فروش : 👈🏻 هنوز خیلی مونده ما رو بشناسید نسل ما رو بشناسید فرزندان ما رو بشناسید با هیچ فشاری نمی‌تونید غبار بر دل اعتقادات ما بپاشید این اشک‌ها از ضمیر جان سرچشمه میگیره هنوز خیلی مونده تا این قوم آخرالزمانی رو بشناسید خوش به حال پدر و مادرت دختر گلم خیلی چیزها باید دست به دست هم بده تا همچین روح پاکی به دنیا بیاد و پرورش پیدا کنه . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅این کلیپ رسوایی جاسوسان و نفوذیای انگل لیس را حتما ببینید و نشر دهید صدا و سیما و سینمای جمهوری اسلامی ایران در دستان نفوذیای انگل لیسی و بایکوت بازیگران واقعی و غیرتمند... ♨️❗️کی درش میاد؟؟؟ به کی برمیخوره ؟؟؟ که راجع به انگلیس بد گفته بشه؟؟؟ ♨️❗️اقا داره به من پیغامای تهدید آمیز میرسه ... ‼️من مزدور کجا باشم که تو حالت خوب بشه؟؟؟ ‼️ پ ن : بلایی بر سر هنرمندان باغیرت ما دارند میارند👇 که در صدا و سیما و سینمای ما ، کسی جرات نکنه به انگلیس و شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر قدس بالاتر گل نگه 😳🤔😡‼️ ‼️در ضمن جهت رد گم کنی درهم نشون میدن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️ نفوذ در صدا و سیما بسیار قویست صدا و سیمای اسلامی ولی میلی جهت رد گم کنی درهم نشون میده ... ‼️دعای فرج و صلوات ممنوع! ⁉️صدا و سیما در پشت پرده بوسیله ی دستان پنهان تحت کنترل چه کسانیست؟!؟!؟! . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 رائفی پور: امنیتی‌ها نمی‌گذارند در تلویزیون حضور داشته باشم. ♨️❗️ رئیس صداوسیما گفت امنیتی‌ها اجازه نمی‌دهند در تلویزیون حضور داشته باشی. ♨️❗️ عضو فرقه در این مملکت وزیر شده است ولی من محدود می‌شوم. ♨️❗️ مردم پویش درست کردند و از نمایندگان مجلس خواستند من در تلویزیون حضور داشته باشم .
..: ♨️❗️چرا اصولگرایان و مذهبی‌ها با ظاهر اسلامی، دنبال طرح‌های لیبرالی و سرمایه‌داری می‌روند؟ ♨️❗️چرا به جای ایستادن پای مذهب خود، با تمسخر و تهمت‌ به استقبال، منتقدان می‌روند؟😳🤔 ♨️❗️هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک ♨️❗️شاید دیدن رفتارهایی مثل اتهام‌زنی و مغلطه و دروغ از غربگرایان عجیب نباشد، اما مکتبی‌ها و مذهبی‌ها چرا؟ ♨️❗️و ای نمایندگانی که با هزار امید و ارزو به شما رای دادیم تا اسلام واقعی را پیاده کنید و زمینه ساز ظهور آقای غریببمون شوید به خود آیید و خود را فریب ندهید که دنیا دار امتحان و مکافات عمل است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢❗️📣📣📣📣📣📣📣 به گفته👆👆👆 خود واکسن سازان و دوستان و مدافعین واکسن!!! واکسسناسیون کودکان و واکسیناسیون سراسری فاجعه و بسیار خطرناک است ! وزارت بهداشت از کنترل خارج شده !!! این کلیپ خیییییلی مهم را حتتتتتتتتتما ببینید 💢❗️این لایو حدودا برای ده ماه پیش است . حالا کشته های واکسن و اجباری شدن آن را دریابید ...!!! 🔴قبل از واكسن زدن اين ويدئو را حتما ببينيد❗️ ‼️پازل كرونا ‼️ايا سپردن سرنوشت جامعه به دست سازمان بهداشت جهاني صحيح است؟!؟!؟! ‼️رئيس(WHO) سازمان بهداشت جهانی كيست؟ ‼️تقليد كوركورانه از سازمان جهاني بهداشت چه پيامدهايي مي تواند براي جامعه ما داشته باشد؟ 💢نشر حداكثري واقعا چرا وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران دستوراتWHO که مستقیما زیر نظر صهیونیستهای یهودی اداره می شود را اجرا میکند؟؟؟ یه سوال ساده پرسیدیم؟؟؟ چراهیچ کس پاسخگو نیست؟؟؟ 💢💢💢❗️واکسیناسیون سراسری 👇❗️ اخطار و سر و صدای دوستان و دست اندرکاران وزارت بهداشت و سازندگان و مدافعین واکسن ایران ( کرمی و رفقا) و دوستان وزارت بهداشتی را هم در درآورد !!!!!!!!!!!!!!! .