eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
51.9هزار ویدیو
353 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Misaq-Haftegi930630[06].mp3
2.52M
. بگو با سید و سالار ما عمار بسیاراست ..... ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ پرسش مهم که پس از عدم توجه مردم به تهدیدات غیرقانونی‌اش، آمارهای غلط، اقدامات و ابلاغیه‌های غیرقانونی و ... برای آنکه همیشه در قدرت بماند، نام خود را به «ستاد ملی مقابله با » تغییر داد؛ اکنون در فتنه‌ای که بیش از یک هفته تمام کشور را درگیر کرده، کجا است⁉️ اینکه هیچ خبری از ستاد مقابله با تهدیدات (بخوانید ستاد کرونا) نیست، یعنی چه؟ 1⃣ این شرایط را تهدید نمی‌داند؟ 2⃣ حذف حجاب تهدید ملی نیست؟ 3⃣ قتل و شهادت نیروهای امنیتی و انتظامی تهدید نیست؟ 4⃣ آشوب و اسلحه‌کشی تهدید نیست؟ 5⃣ آیا منتظرند ابتدا سازمان بهداشت جهانی، اغتشاشات را مصداق تهدید اعلام کند تا اینها نیز همان را تکرار کنند؟؟ 6⃣ آیا اساسا چند پزشک که در این دو سال، در حوزه‌ی تخصصی خودشان مردود شدند؛ فهمی از مسائل امنیتی، راهبردی، اغتشاش و آشوب شهری، فضای سایبر، مدیریت رسانه و ... دارند⁉️ 🔴 چرا این ستاد ملی مقابله با تهدیدات که کمیته‌ی علمی آن، همگی پزشک هستند؛ نسبت به همراهی برخی پزشکان سرشناس و انجمن‌های علمی این حوزه با فتنه‌ی اخیر، هیچ واکنشی نشان نداده است؟؟! 🔶🔹 بنده پاسخ می‌دهم: چون این همان ستادی است که آذر ۹۹ در سخنرانی زیر عرض کردیم در راستای فرامین سازمان‌های جهانی است، نه مصالح نظام اسلامی. هیچ چاقویی دسته‌ی خود را نمی‌برد. 🌐 لینک صوت سخنرانی ۲۳ آذر ۱۳۹۹ https://eitaa.com/SHRChannel/516 ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
بسم الله الرحمن الرحیم نگرانی who از خشونت نیروهای امنیتی علیه معترضان و آشوبگران😡 آیا این who که وزارت بهداشت ما در جریان کرونا موبه مو دستورالعمل هایش را عمل کرد و نصب العین قرار داد ، نگران سلامت مردم ایران بوده و هست؟ آیا وقت پایان دادن به سلطه خفت بار‌ who فرا نرسیده؟ .
بسم الله الرحمن الرحیم 🖌 امام صادق علیه السلام: 🍋 " گلابی معده را پاک و تقویت می کند و بِه هم مثل گلابی است خوردنش روی غذا سودمندتر است تا ناشتا. هرکس احساس سنگینی می کند آن را روی غذا بخورد." پ.ن: از کودکی ذائقه‌ی بچه ها را با میوه‌های سفارش شده توسط اهل بیت علیهم السلام آشنا کنیم تا شادتر و سلامت تر زندگی کنند😊 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ آیت‌الله کعبی،عضو خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: 🔴پذیرفتنی نیست که یک شبکه پیام رسان با مقدرات کشور بازی کند. 1⃣پالایش فضای مجازی به اقتضای قاعده نفی سبیل، واجب شرعی است. 2⃣حمایت از پیام رسان‌های داخلی به اقتضای قاعده حفظ نظام، واجب شرعی است. 3⃣این وجوب‌ها متوجه دولت است ✅‼️ این یعنی آقای وزیر ارتباطات❗️ اگر از پیام رسان‌های داخلی حمایت زیرساختی و فنی لازم را نکردید، ‼️واجب شرعی را ترک و مرتکب گناه شده اید. .
. خیییییییلی مهم👆👆👆👆👆 ⁉️ چرا جهاد است؟ نشر دهید لطفا .
. 🔸بی سر و صدا سامانه یکپارچه جمع شد‍! / هزینه ها را اعلام کنید. 🔹وزیر صمت مدتی پیش یک سامانه یکپارچه برای خودرو راه اندازی کرد، سامانه ای که هر بار با تاخیر در اعلام نتایج روبرو بود و هر بار هم داون میشد! برای جمع شدن بساط مافیا آمد اما گویا خودش عامل مافیا شد. حالا این سامانه تنها بعد از ۴ ماه کار کردن تعطیل شد. 🔹به عنوان یک رسانه، از وزارت صمت می‌خواهیم که لیست هزینه‌هایی که برای این سایت کرده‌اند را اعلام کنند و قراردادهای آنرا شفاف منتشر کنند تا مردم بدانند وقتی از بی تدبیری در وزارت صمت صحبت می‌کنیم دقیقاً از چه چیزی صحبت می‌کنیم!/تسنیم اقتصادی
🔴 1⃣ چه دستانی در کار هست و چقدر از نظارت مردم در امان هستند که دیشب در خبر ۲۰۳۰ با بی‌شرمی و بی‌عفتی، زن هرزه و فاحشه را عریان و واضح نشان داند؟ 2⃣ اما مصاحبه و تصویر آن مادر و بچه ۷ ماهه مظلوم که با نارنجک دستی در نازی آباد تهران پر از زخم و کور شده را نشان نمی‌دهند و اوج رذالت و پستی این شورشی‌ها و اغتشاشگران داعشی را به نمایش نمی‌گذارند؟ ⚠️❇️طی تماس و پیامک خود و اطرافیان با صداوسیما، حقوق اولیه خود را مطالبه کنیم ❇️ تماس با شماره 162 ✴️ تماس با شماره 02127862000 ❇️ پیامک به شماره 300002 و 30000162
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اول فیلم اون آقایونی که دستشونو دادن دست هم به خاطر اینه که جبهه مقابل نیان سمت خانوما ماشاء الله به غیرتشون .
امام موسی کاظم علیه السلام فرمودند 👈🏻شرم و حیا نشانة ایمان است و جای صاحب ایمان در بهشت 📚|بحار، ج 78، ص 409 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅سینا آبگون خواننده رپ انقلابی ؛ از سران فتنه میگوید!! ♨️❗️ قطعا رد پای فتنه ی بی ها به اتاق فکر های مخوف اصلاح طلب ها می رسد ؛ ‼️همان کسانی که سرمایه های اسرائیل در هستند! # مرد_غیرت_اقتدار .
‼️یه زمانی با دستور عین اللهی رنگهای شهرها رو دستکاری میکردید وووووووووووووووووو ‼️اون زمان منتقدین واکسن را که جلوی نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند پس از ۳ روز تحمل بارون و سرما نه تنها رییسی نیامد حرفشون رو بشنود بلکه با باتوم و....ازشون پذیرایی کرد دست آخر هم همگی دستگیر شدند امثال شما خفه‌خون گرفته بودید زمین گرده جناب زارچی .
❓مگر اغتشاشگر رو میشه👇😳🤔❗️ فقط بخاطر دانشجو بودن رها کرد!!؟؟؟ .
. ♨️♨️♨️📣📣📣📣📣📣📣 یک کاسب همیشه کاسب است... فرقی هم براش نداره که... ‼️ .
. ‼️دروغگو رسوا میشه زاهدی وفا با اختلاف یک رای افتاد ‼️در حالی که ابتدا به دروغ اعلام شد زاهدی وفا برای تصدی وزارت کار رای آورده است، به‌دلیل ابهام در شمارش آرا، تعدادی از نمایندگان طبق آیین‌نامه برای بازشماری آرا درخواست کردند. ✅ پس از بازشماری زاهدی وفا با اختلاف یک رای نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد. .
گزارش اختصاصی کلارنبرگ ⁦ @KitKlarenberg⁩ روزنامه‌نگار تحقیقی انگلیس: ‏«رمز گشایی از جنگ آنلاین پنتاگون علیه ایران؛ از کلیک روی یک دکمه در آمریکا تا خشونت در خیابان های تهران: تازه ترین اعتراضات در ایران از خارج مهندسی و تحریک می شود.» .