eitaa logo
جهاد تبیین | میثم حق شناس
9هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
41 فایل
لنگ و لوچ و خفته شکل و بی ادب سوی او میغیژ و او را میطلب
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹نمایش اغتشاش کار فرهنگی زیبای بسیجیان مازندران، از اتفاقاتی که در اغتشاشات رخ داد. این نمایش، یک الگوی خوب برای کلیه استان هاست. مصداق بارز یک کار تمیز فرهنگی که باید رسانه نقش خودش را برای ترویج آن ایفا کند... @jahade_tabien1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دهه هشتادی و نودی‌ها برای ماموریت آخرالزمان آماده میشن! سخنان جالب حاج حسین یکتا در نمایشگاه کتاب @jahade_tabien1
محبت شما❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیچ وقت بطری آب معدنی رو به مدت زیاد داخل خودرو و جلوی نور مستقیم خورشید قرار ندید @jahade_tabien1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نظرات ارزشمند و دلگرم کننده شما ❤️
🔴سازمان CIA از فمینیسم برای نابودی خانواده و بی ثبات‌سازی جامعه استفاده کرد گلوریا استاینم یهودی؛ با کمک CIA توانست با موج دوّم فمینیسم،این جنبش ضدخانواده را درجامعه جا بیاندازد و از این طریق تمامی اعتراضات اجتماعی زنان و حقوق‌شان را به نفع تفکرات صهیونیستی مصادره فرهنگی کند. 📚لينک جهت مطالعه بیشتر در مورد استانیم یهودی: 🔖 https://www.dailysabah.com/opinion/columns/two-faced-relationship-between-cia-and-feminism 🔖 https://uscpublicdiplomacy.org/blog/feminist-was-spy @jahade_tabien1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اقتصاد اسلامی مخلوط! ❇️[اگر]اسلام را دقیقاً عمل می‏کردیم، یقیناً وضعمان بهتر از این بود. ما آنچه را که در زمینه‏های اقتصادی عمل کرده‏ایم، متأسفانه یک نسخه‏ی مخلوط است. 🔰چیزهایی از اسلام در آن هست؛ اما مخلوط دارد. آن بخشِ مخلوط شده، برای ما هرگز خیری به بار نیاورده است. 🔹امروز نظرات اقتصادی غربی که تا اندکی قبل جزو مسلّمات محسوب می‏شد، مورد مناقشه‏ی خود غربی‏ها قرار می‏گیرد. واقعاً تقصیر ملتها چیست؟ 🌀تقصیر ملتهایی که به‏وسیله‏ی سرانشان به پیروی از این روشهای اقتصادی مجبور می‏شوند، چیست؟ 🔺ما بانک بدون ربای اسلامی را در اواخر حیات مبارک امام راه انداختیم، اما ناقص! یکی از همّتهای دولت فعلی این هست و امیدواریم إن شاء اللّه در این کار موفّق شوند که بانک اسلامیِ بدون ربا را به‏طور کامل اجرا کنند. البته قبلًا فعّالیتهای زیادی شده است؛ اما بایستی قدمهای بعدی برداشته شود. ۱۳۷۸/۰۷/۰۹ @jahade_tabien1
⛔️بانک های خصوصی = بلای جان ملّت! @jahade_tabien1
اقتصاد ایران از بانک‌های خصوصی هیچ خیری ندیده است، خسارت هم فراوان دیده است. با ‎ بانک‌های خصوصی را جمع کنید، به همان سان که بانک‌های نهادهای نظامی جمع شد‌. خلق پول را به انحصار حاکمیت درآورید و سیاست پولی را در خدمت سیاست صنعتی قرار دهید. @jahade_tabien1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر بانکداری ربوی است، چرا رهبری سکوت کرده‌اند؟ پاسخ استاد حسن عباسی رو بشنوید @jahade_tabien1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آدام اسمیت و اقتصاد وحشی امروز مخلوق تغییر در یک مفهوم بنیادین است. Natural law "قانون طبیعی" تا قبل از دیوید هیوم (استاد اسمیت) و بنتام معنای دیگری داشت. قوانین طبیعی همان فهم کلی انسان‌ها از اخلاق بود؛ فهم هزاران ساله انسان از انصاف و عدالت و خیر و خوبی. قانون طبیعی پیوندی می‌زد بین هنجارها و هست‌ها. آنچه طبیعی بود همان هم ارزش بود. اما ناگهان عقلانیت سکولار جای آن را می‌گیرد. قانون طبیعی می‌شود عقلانیت و عقلانیت می‌شود هر آنچه انسان به آن میل دارد! در حقیقت بعد از هیوم، قانون طبیعی (آنچه هست) نه به وسیله‌ی دین و فهم انسان‌های گذشته، بلکه به‌وسیله انسان عاقلِ بی‌نیاز از دین و توسط "دانش"مند کشف می‌شود. به عبارت دیگر دعوا بر سر این نبود که "قانون طبیعی" باید وضعیت مطلوب را تعیین کند یا خیر! بلکه محل نزاع آنجاست که کدام قانون طبیعی را انتخاب کنیم؟ قوانین الهی را یا قوانین وضع شده توسط انسان را. دعوا بر سر شناخت "باید"ها بود و این شناخت بایدها از آن جهت که به شناخت انسان اتصال دارد، جنبه علمی دارد و از آن جهت که به بایدها مرتبط است جنبه ارزشی. فلذا دانشمندان هر وقت بخواهند پشت جنبه علمی آن پنهان می‌شوند. @jahade_tabien1
وقتی می‌گوییم علوم انسانی امروز چیزی جز نیست دقیقا به همین نوع مقالات و تولیدات به‌اصطلاح علمی اشاره می‌کنیم. این مقاله به صورت کاملا علمی ثابت کرده است که خودخواهی و فردگرایی اقتصادی باعث افزایش رفتارهای خیرخواهانه می‌شود! حالا تصور کنید یک دانشجوی بیچاره اقتصاد این مقاله را بخواند! سمّی وارد ذهن او می‌شود که محال است به این راحتی خارج شود. @jahade_tabien1
🌱 به نام حق امّ الفساد❗️ مرحوم استاد محمدرضا حکیمی: «مشكل اصلى و انقلاب‌شكن واقعى، ليبرال‌هاى اقتصاديند كه با وجود و نفوذ آنان و تسلطشان بر امور، مبارزه با ليبراليسم فرهنگى نه ممكن است و نه مثمر. امّ الفساد ليبراليسم اقتصادى است كه زاينده ليبراليسم فرهنگى است. چگونه ممكن است در جامعه‌اى ليبراليسم اقتصادى باشد و از ليبراليسم فرهنگى پرهيز شود؟ و از اينجاست كه قرآن كريم‌ مسئله قارون (مظهر ليبراليسم اقتصادى) را با اهميت و ذكر خصلتها و ويژگيهايش ياد مى‌كند تا خوب شناسانده شود و پس از هشدار نسبت‌ به طاغوت سياسى (فرعون)، تنها به ذكر هامان (مظهر ليبراليسم فرهنگى) بسنده نمى‌كند و قارون را مى‌شناساند. ليكن ما برخلاف مشى قرآن و انبيايى همه ترس خود را (درباره تباه شدن انقلاب، سقوط جامعه، سرخوردن مردم، بر پا رفتن ايثارها و افتادن فرصت‌ به دست‌سودپرستان جانى) به ليبراليسم فرهنگى منحصر مى‌كنيم (و در تشخيص مصاديق و موارد نيز اغلب برخوردى سطحى داريم) و هيچ توجهى به ليبراليسم اقتصادى نداريم و جامعه را كه سوخته دست آن است و جنايات آن، هيچ از آن بيم نمى‌دهيم». 📚محمدرضا حکیمی، تعریف عدالت از زبان امام صادق (علیه‌السلام)، نشریه نقد و نظر، ج 10، 1376، ص 79-58. ✍️ سیدجواد میرزازاده @jahade_tabien1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ختم کلام حتما ببینید ، ریشه همه مشکلات از علوم انسانی غربی از جمله اقتصاد است که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود . @jahade_tabien1