eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.6هزار دنبال‌کننده
29.7هزار عکس
30.7هزار ویدیو
263 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌هویت دو ایرانی خائن که اهداف حمله اسرائیل به ایران را مشخص کردند! مقام اسرائیلی در مصاحبه با سی ان ان گفت که اهداف و زمان احتمالی حمله به ایران که ظاهراً پایگاه‌های سپاه پاسداران است را با مشاوره بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها (FDD) و چند عضو این بنیاد از جمله بهنام بن طالب لو و سعید قاسمی نژاد تعیین شده است.این دو نفر جزو طرفداران شناخته شده رضا پهلوی هستند. البته با توجه به هشدارهای مقام‌های نظامی ایران درباره پاسخ مقابل سخت ایران، اسرائیل در حمله به ایران با ترس و تردید مواجه است. این مصاحبه سی ان ان و تصاویر این دو ایرانی خائن را می‌بینید. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 تهران با این شرایط توافق هسته ای را امضا نمی کند. محمد مرندی، تحلیلگر مسائل آمریکا درگفتگو با شبکه“المیادین”تصریح کرد:دولت‌های غربی مدام درموردفعالیت هسته‌ای ایران دروغ می‌گویندوامروزاین موضوع ثابت شده است.پس ازحل وفصل دوپرونده اخیر،تعدادپرونده‌های موجوددرآژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران کاهش یافته است. توافق هسته‌ای آماده ودرانتظارامضای اروپایی‌هاست وزمان آن فرارسیده است،تا زمانیکه همه پرونده‌هادرآژانس بین‌المللی انرژی اتمی حل وفصل نشود،تهران این توافق را امضانخواهدکرد. توافق هسته‌ای بایدبه گونه‌ای تنظیم شودکه مجال تقلب درآن وجودنداشته باشد،رافائل گروسی،مدیرکل فعلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی«مستقل»نیست. ایران دیگرمنتظرآمریکانخواهدماندوباکشور‌های دیگرازجمله کشور‌های آسیایی روابط برقرارخواهدکرد،سیاست واشنگتن درغرب آسیا حفظ وبقای اختلاف به نفع اسرائیل است. آمریکابه دنبال ایجادسرگرمی درمنطقه است وایران بهانه‌ای برای آن است.با این وجود،جهان در حال تغییروتوسعه است وقدرت آمریکادرحال کاهش است که این امرموجب می‌شودتاتحریم‌های ایران کاهش یابد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 هشدار مهم کنگره به بایدن درباره توافق محدودباایران رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان ایالات متحده به دولت بایدن درمورد بازنگری درموردتوافقات ایران هشدارداد. بنا بر گزارش وبگاه خبری جویش اینسایدر،مایکل مک‌کال،رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکادرباره تلاش دولت بایدن برای فرار ازنظارت کنگره درموردهرگونه توافق یاتفاهم احتمالی که ممکن است ازطریق مذاکرات مجدداخیرباایران حاصل شود،هشدارداد. مایکل مک‌کال از«عدم شفافیت ورایزنی کاخ سفیدباکنگره»ابرازناامیدی وخاطرنشان کردکه وزارت امور خارجه به درخواست کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان مبنی برشهادت«رابرت مالی»فرستاده ویژه ایران دراین کمیته عمل نکرده است. وی به رویکرددولت انتقاد کردو آن رامتهم کردکه به جمهوری اسلامی پاداش می‌دهدودرعین حال نتوانسته ازاهرم دیپلماتیک وبازدارندگی نظامی برای ممانعت ازفعالیت‌های جمهوری اسلامی استفاده کند. این نامه بازتاب نگرانی‌های منتقدان سیاست دولت درقبال ایران است‌.آن‌هامعتقدندکه دولت بایدن احتمالا بدنبال اجتناب ازبررسی ترتیبات نهایی شده درآخرین دورمذاکرات باایران درکنگره باشد. مک کال استدلال کردکه قانون بازنگری توافق هسته ای ایران درسال ۲۰۱۵(INARA)عمداًدامنه گسترده‌ای راشامل می‌شود»و«هرگونه ترتیبات یاتفاهم باایران،حتی غیررسمی،مستلزم ارائه به کنگره است». مک کال مدعی شدکه توافق برسرمحدود کردن غنی‌سازی ایران به میزان۶۰درصدکه ظاهراًیکی ازاجزای تفاهم درحال حصول است هنجارهای جهانی منع اشاعه راتضعیف کرده وتهدیدجدی برای امنیت ملی ایالات متحده محسوب می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظه اصابت موشک حزب الله به الجلیل در شمال فلسطین اشغالی. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌حمایت ترامپ از حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهورسابق آمریکاکه درانتخابات ریاست‌جمهوری۲۰۲۴این کشورنامزدحزب جمهوری‌خواه است،روزجمعه طی یک رویدادانتخاباتی درکارولینای شمالی درباره اینکه«جو بایدن»رئیس‌جمهورکنونی آمریکاگفته است که ازحمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران حمایت نمی‌کند،گفت:«ولی این همان چیزی است که شمامی‌خواهیدبه آن حمله کنید،درست است؟» ترامپ بابیان اینکه به نظرش بایدن«اشتباه کرده است»درادامه ادعاهاواظهارات ضدایرانی‌اش گفت:دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای«بزرگترین خطری است که ماداریم». این درحالیست که«دونالدترامپ»تقریباهفته گذشته طی یک نشست خبری درنیویورک مدعی شده بودکه آماده مذاکره باایران درموردنسخه جدید توافق هسته‌ای مهمی است که درزمان ریاست جمهوری‌اش آن راکنارگذاشت.اودرپاسخ به این سوال که آیاباایران معامله خواهدکرد،گفت: «مطمئنااین کارراانجام خواهم داد.مابایدبه توافق برسیم،زیراعواقب آن غیرممکن است.مابایدمعامله کنیم.» اماحالااین رئیس‌جمهورسابق آمریکادرواکنش به پاسخ بایدن افزود:«پاسخ رئیس جمهورآمریکابایداین می‌بودکه اول تاسیسات هسته‌ای رابزنیم وبعدبه فکربقیه‌اش باشیم.» . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌آخرین وضعیت مذاکرات ایران و آژانس انرژی اتمی محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۶۷ رادیو دارو در ۲۱۰ مرکز پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور توزیع می‌شود. آمار ما این بوده است که یک میلیون بیمار سرطانی از رادیوداروها در کشور استفاده کردند و این یک ظرفیتی است که با توجه به تنوع بخشی در بخش تشخیصی و درمانی داریم روی آن کار می کنیم. وی ادامه داد: امسال دو نوع رادیوداروی جدید را از فاز بالینی عبور می دهیم و الان رادیوداروها تماما در داخل کشور تولید می شود. اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم. رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که رییس جمهور در رابطه با افراد کابینه گفته‌اند به کسی چک سفید امضا داده نشده است، اظهار کرد: حرف درستی است، با کسی عقد اخوت خوانده نشده است. مهمترین شاخصه کار و مسئولیت وظیفه شناسی و انجام وظیفه به موقع و تشخیص درست مسئولیت است، من هم اگر کارم را درست انجام ندهم طبیعی است که باید با من خداحافظی کنند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اگر اسرائیل حمله کرد به این پایگاه‌ها رحم نکنید! اسرائیل روی برخی نقاط، پایگاه ها و مراکز خود حساسیت ویژه‌ای دارد که در صورت گستاخی، ایران می‌تواند این نقاط حساس را هدف قرار دهد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
زگیل (hpv) ❌شایع ترین بیماری بهداشتی حال حاضر ایران در رده سنی 20 تا 30 سال ❌سرعت انتقال صد برابر بیشتر از ایدز (hiv) 🔴پیج تخصصی خانم زارع در ایتا https://eitaa.com/joinchat/535692212C132c1c2e71 بهبود ریشه ای و بدون عوارض تمام مشکلات بهداشتی 💯 ❌ زگیل Hpv ❌تبخال  Hsv ❌عفونت و کیست ❌ ناباروری... 🟢برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان عدد5را به شماره 09370384388 ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌آزمایش قدرتمندترین موشک ایران که هنوز به اسرائیل شلیک نشده اگرچه موشک هایپرسونیک خیبرشکن که پایگاه‌های نظامی اسرائیل را در جریان عملیات عملیات وعده صادق 2 هدف قرار داد، پیشرفته ترین موشک ایران است اما ایران موشکی قدرتمندتر از خیبرشکن نیز دارد. موشک خیبرشکن سر جنگی هزار کیلوگرمی دارد اما ایران موشکی دیگری دارد که هنوز علیه اسرائیل استفاده نکرده و سر جنگی 1500 کیلوگرمی دارد. موشک بالستیک خرمشهر 4 یا خیبر با سر جنگی 1.5 تنی و برد دو هزار کیلومتر، قدرتمدترین و مخرب‌ترین موشک ایران است که در صورت برخورد با مواضع رژیم صهیونیستی می‌تواند قدرت تخریب به مراتب بیشتری داشته باشد و قاعدتاً نیروهای مسلح همه گزینه‌هایش را یک جا استفاده نمی‌کند. ویدیوی آزمایش این موشک سوخت مایع و مکانیزم برخورد و قدرتش را در لحظه برخورد سر جنگی می‌بینید. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
⚡بچه های حاضر در ایتا چون اکثرا بچه های انقلابی هستند حواستان به اخباری که منتشر میکنید باشید . 🔹️چشم خیلی ها به همین خبرهای بچه‌های انقلابی هست . 🔸️ این دست خبرها باعث ایجاد رعب وحشت و همچنین تلاطم در بازار می‌شود.. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
دلیل جهش قیمت و افزایش ۲ برابری قیمت تریاک! «دکتر سعید صفاتیان»کارشناس مبارزه با اعتیاد و مدیرکل اسبق درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر : علت این افزایش قیمت احتمالا ممنوع شدن کشت خشخاش و کاهش تولید تریاک در افغانستان است. این مساله ممکن است به کاهش مصرف تریاک منجر شود اما یک زنگ خطر بسیار بزرگ برای کشور ماست و با توجه به گزارش سازمان بهداشت جهانی درباره افزایش مصرف مواد روانگردان در کشورهای منطقه از جمله عراق و حتی افغانستان، به احتمال بسیار زیاد باندهای بزرگ مواد به دنبال گسترش بازار مواد روانگردان در ایران هم هستند و این زنگ خطر بسیار بزرگ است که به نظر می‌رسد مسئولان کشور نسبت به آن غفلت دارند. وی گفت: اگر هر چه زودتر برای این خطر بزرگ فکری نشود تا یکی دو سال دیگر مواد روانگردان در بازار اعتیار ایران بسیار گسترده می‌شود. این مواد در ابتدای راه که وارد بازار می‌شوند قیمت ارزان و پایینی دارند تا بازار خود را پیدا کنند. این استراتژی گردانندگان بازار اعتیاد است. اکنون سوال این است که ۲۰۰ هزار نفری که در افغانستان از تولید مواد مخدر ارتزاق می‌کردند از کجا درآمد کسب می‌کنند. ۱۲ میلیون نفر در ایران درگیر مساله اعتیاد هستند دکتر صفاتیان افزود: مصرف کنندگان مواد مخدر در ایران حدود سه میلیون نفر برآورد می‌شوند و با خانواده‌های آنها حدود ۱۲ میلیون نفر در ایران درگیر مساله اعتیاد هستند. این بازار بزرگ سالانه با احتساب هزینه مواد، درمان و نگهداری و هزینه‌های زندان متخلفان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد دلار به اقتصاد ایران ضربه می‌زند. وی گفت: ۳.۵ میلیارد دلار خسارتی است که معتادان برای خرید مواد مخدر هزینه می‌کنند.‌ بخشی از رقم هزینه‌های درمان و نگهداری معتادان و بخشی نیز برای ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار پرونده قضایی است که باید رسیدگی شود. اگر دولت بتواند در این شرایط سخت اقتصادی، بخشی از این خسارت سنگین را کم کند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های حوزه سلامت، به نفع دولت و اقتصاد کشور نیز خواهد بود. مدیرکل اسبق درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در این شرایط بسیار مهم است که فردی به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر انتخاب شود که فردی شناخته شده و آشنا به مسائل و مباحث پیچیده اعتیار در ایران باشد و مسائل مختلف پیشگیری، درمان،‌ مسائل مربوط به نیروی انتظامی و قضایی را بداند و بتواند برای کاهش آسیب‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی اعتیاد در ایران دستگاههای مسئول را به درستی هدایت کند. وی گفت: اگر هر چه زودتر برای خطر گسترش مواد روانگردان در کشور فکری نشود با فاجعه‌های بزرگی مواجه می‌شویم، تریاک هر چقدر هم ماد مخدر خطرناکی باشد اما معتادان به این ماده سنتی درمان پذیر هستند و روش‌های درمان آن با متادون، شربت تریاک و روشهای دیگر درمان وجود دارد اما بسیاری از مواد روانگردان درمان مشخصی ندارند. صفاتیان افزود:‌ مصرف کنندگان مواد روانگردان و از جمله کپتاگون که ماده روانگردان جدیدی است در برخی کشورهای منطقه دیده شده و می‌تواند چهره اعتیاد را در کشور تغییر دهد. این مواد باعث اقدامات خشونت آمیز مصرف کنندگان آن می‌شود. این ماده خطرناک در صورتی که در ایران نیز مانند برخی کشورهای اطراف گسترش پیدا کند، می‌تواند جرم و جنایت را در کشور افزایش دهد و بی‌توجهی به آن بسیار فاجعه بار خواهد بود. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
63.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند لابی اسرائیل در آمریکا 💥 قسمت سوم: شکار طعمه (١) 🎥 مستند «لابی اسرائیل در آمریکا» که در چهار قسمتِ حدوداً یک ساعته توسط شبکهٔ «الجزیره» ساخته شده، به بررسی فعالیت‌های مخفیانهٔ رژیم صهیونیستی در آمریکا در پوشش اندیشکده‌ها و لابی‌های آمریکایی پرداخته است. 🔸 در سومین قسمتِ این مجموعه، حمله به اشخاص، تهمت و افترا در سایت‌های بی نام و نشان و این‌که بخش‌های لابی حامی اسرائیل چگونه از شیوه‌ها و ابزارهای غیراخلاقی استفاده می‌کنند تا اعتبار حامیان حقوق مدنی مردم فلسطین را از بین ببرند، مورد بررسی قرار می‌گیرد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سردار حاجی‌زاده : از یکی از کشورهای دوست رادار خریدیم، اما در نهایت به ما تحویل داده نشد. ما از روی عکس توانستیم رادار را بسازیم... . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خاطره شنیدنی سردار حاجی زاده از اصرار رهبر انقلاب برای نخریدن موشکهای شوروی سابق در زمان فروپاشی‌اش و خودکفایی امروز که نتیجه آن دستور بود. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترامپ: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بزرگترین خطری است که ما داریم رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد: مطمئنا با ایران معامله خواهم کرد. باید به توافق برسیم، زیرا عواقب آن غیرممکن است. ما باید معامله کنیم. اینکه بایدن گفته که از حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمایت نمی‌کند، پاسخ بایدن باید این می‌بود که اول تاسیسات هسته‌ای را بزنیم و بعد به فکر بقیه‌اش باشیم. ✅. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔴 پدر مردم را دربیاورید روزنامه دنیای اقتصاد که با کمک پول‌های فولادی ها و دیگر هلدینگ های اقتصادی فربه شده و تریبون رسمی جریان لیبرال در کشور است به دولت پیشنهاد داده برای اصلاح قیمت بنزین، کارت سوخت جایگاه‌ها را جمع کنید و برای مصرف بالاتر از سهمیه، قیمت را خیلی بالا ببرید! این جماعت وسط جنگ با دشمن که جامعه نیاز به آرامش روانی دارد دنبال فرمول هایی هستند که موجب نارضايتي مردم و ایجاد شورش خیابانی بشود. تکمیل کردن پازل دشمن ازین آشکارتر؟ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیام‌ خطبه‌های رهبر انقلاب از زبان استاد دانشگاه آمریکایی؛ رهبر ایران با یک تیر چند نشان زد! 🔶«ولی نصر» استاد دانشگاه "جان هاپکینز" در گفتگو با CNN: 🔺"روی صحبت رهبر ایران هم با مردم ایران بود هم با آمریکا و اسرائیل و هم لبنانی‌ها و جهان عرب؛ فکر می‌کنم همه سخنان او برجسته ، سرسختانه و بی‌پروا بود و گفت که ایران محکم و با قدرت ایستاده و آماده نبرد است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ‌های قاطع تحلیلگر ایرانی به 27 ثانیه لفاظی مجری بی‌بی‌سی علیه رهبر انقلاب! 🔶 «یوسف عزیزی» پژوهشگر سیاست‌گذاری عمومی از آمریکا: قدرت ایران در طول این چهار دهه اخیر رو به رشد بوده و عملا اتحاد اسرائیل با کشورهای عربی و ناتوی عربی نتوانسته‌ جلوی مقاومت منطقه‌ای ایران را بگیرد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات دستگیری یک باند کلاهبرداری در اصفهان سخنگوی قوه قضاییه: 🔹یک باند اقدام در استان اصفهان با ادعای اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی فقط در یک فقره مبلغی در حدود ۹۰۰ میلیون تومان از یک نفر کلاهبرداری کرده است. 🔹شیوه این‌ به این صورت بوده که برای جلب اعتماد مالباختگان نامه‌هایی را به صورت مجعول تهیه می‌کردند از جمله نامه مجعول منتسب به رئیس وقت دادگاه عالی انتظامی قضات. 🔹این افراد با تاسیس یک موسسه غیرقانونی به نام عدالت گستر دادگر با به کارگیری و همراهی تعدادی وکیل و تعدادی اشخاص عادی و به کار بردن عناوین دروغین برای اعضایی که در این موسسه کار می‌کردند تلاش می‌کردند که افراد را فریب بدهند و خودشان را وابسته به تشکیلات مهمی در نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و صاحب معرفی کنند که این افراد شناسایی شدند و دستگیر شدند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اینترنشنال مجبور به اعتراف شد/این کلیپ را به همراه زیرنویس‌ها ببینید! موشک‌های ایران دقیق یا نسبتا دقیق به اهداف‌شان در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است ده‌ها موشک ایران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل اصابت کرده است ۲۰ موشک به پایگاه نواتیم رسیده و به آن خسارت زده حملات بعدی از نظر تعداد و قدرت تخریب موشک‌ها بیشتر از این حمله خواهد بود ایران هنوز از موشک خرمشهر ۴ که قدرت تخریب بسیار بیشتری دارد استفاده نکرده‌ است. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 شهید سید حسن نصرالله: امام ما خامنه‌ای و برداران ما در ایران، آنها بزرگتر و شریف‌تر و با وفاتر از آن هستند که بخاطر منافع ایران، دوست یا هم پیمانی را بفروشند. مسلمونها روی خصلت مردونگی و شرف ما حساب کردند و شیفته ایرانیان شدند‌. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 شهید سید حسن نصرالله: امام ما خامنه‌ای و برداران ما در ایران، آنها بزرگتر و شریف‌تر و با وفاتر از آن هستند که بخاطر منافع ایران، دوست یا هم پیمانی را بفروشند. مسلمونها روی خصلت مردونگی و شرف ما حساب کردند و شیفته ایرانیان شدند‌. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔻 شایعه:هزینه عملیات وعده صادق برای هر ایرانی یک میلیون و ششصد هزار تومان آب خورد! 🟢 پاسخ شبکه صهیونیستی اینترنشنال که این‌بار نتونسته اصابت موشک‌های ایرانی به اهداف را منکر بشه، به سراغ موضوعات مالی رفته ایران در عملیات وعده صادق یک، تعداد 130 موشک شلیک کرد که 30 عددش کروز و 100 موشک دیگش بالستیک غیر هایپرسونیک بود. در عملیات وعده صادق 2 هم 200 موشک شلیک شد. اگر فرض کنیم تمام این 330 موشک از نوع هایپرسونیک بودن که نوع گران‌قیمت موشکه و هزینه هر موشک هایپرسونیک فتاح 200 هزار دلاره، با یک ضرب و تقسیم ساده، در گران‌ترین حالت، 66 میلیون دلار هزینه شده. با نرخ دلار بازار آزاد هزینه موشک‌های شلیک شده ایران کمتر از 4 هزار میلیارد تومان در میاد که با تقسیم این عدد بر 90 میلیون ایرانی، هزینه این دو عملیات به ازای هر نفر، فقط حدود 44 هزار تومان میشه. ۱. پایین بودن هزینه تسلیحات ایرانی معروفه تا جایی‌که روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، هزینه هر پهپاد شاهد 136 را 20 هزار دلار تخمین زده. ۲. هر کشوری ردیف بودجه مشخصی برای دفاع و تجهیزات نظامی داره که نمی‌تونه در موضوع دیگری هزینه بشه. ✅. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔻 شایعه:هزینه عملیات وعده صادق برای هر ایرانی یک میلیون و ششصد هزار تومان آب خورد! 🟢 پاسخ شبکه صهیونیستی اینترنشنال که این‌بار نتونسته اصابت موشک‌های ایرانی به اهداف را منکر بشه، به سراغ موضوعات مالی رفته ایران در عملیات وعده صادق یک، تعداد 130 موشک شلیک کرد که 30 عددش کروز و 100 موشک دیگش بالستیک غیر هایپرسونیک بود. در عملیات وعده صادق 2 هم 200 موشک شلیک شد. اگر فرض کنیم تمام این 330 موشک از نوع هایپرسونیک بودن که نوع گران‌قیمت موشکه و هزینه هر موشک هایپرسونیک فتاح 200 هزار دلاره، با یک ضرب و تقسیم ساده، در گران‌ترین حالت، 66 میلیون دلار هزینه شده. با نرخ دلار بازار آزاد هزینه موشک‌های شلیک شده ایران کمتر از 4 هزار میلیارد تومان در میاد که با تقسیم این عدد بر 90 میلیون ایرانی، هزینه این دو عملیات به ازای هر نفر، فقط حدود 44 هزار تومان میشه. ۱. پایین بودن هزینه تسلیحات ایرانی معروفه تا جایی‌که روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، هزینه هر پهپاد شاهد 136 را 20 هزار دلار تخمین زده. ۲. هر کشوری ردیف بودجه مشخصی برای دفاع و تجهیزات نظامی داره که نمی‌تونه در موضوع دیگری هزینه بشه. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اینترنشنال مجبور به اعتراف شد/این کلیپ را به همراه زیرنویس‌ها ببینید! موشک‌های ایران دقیق یا نسبتا دقیق به اهداف‌شان در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است ده‌ها موشک ایران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل اصابت کرده است ۲۰ موشک به پایگاه نواتیم رسیده و به آن خسارت زده حملات بعدی از نظر تعداد و قدرت تخریب موشک‌ها بیشتر از این حمله خواهد بود ایران هنوز از موشک خرمشهر ۴ که قدرت تخریب بسیار بیشتری دارد استفاده نکرده‌ است. ✅کانال 👇 @nabarde_revayatha