eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.8هزار دنبال‌کننده
29.9هزار عکس
31هزار ویدیو
266 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار لبنان
🚀 شب شبِ حساسی است! 🚀 دشمنِ صهیونیستی به سیم آخر زده! 🚀 محورمقاومت از هر طرف فشار صهیونیست ها را آورده است! 🚀 رژیم مرتب ایران را تهدید می‌کند! در اخبار لبنان سریع خبرها را به شما می‌رسانیم 👇👇 🚩 اخبار لبنان @Lebanon313 👈در اینجا لبنان را بیشتر بشناسیم
هدایت شده از خبر فوری
💥 فورررری 💥 فورررری 💥 فورررری کانال عبری کان: شب پر تنشی در راه است!! اخبار لحظه به لحظه امشب، از منطقه، ایران و تحرکات نظامی، حشدالشعبی، حزب الله و انصارالله یمن و تحلیل های محرمانه این کانال رو از دست ندید👇 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 ☄ اینجا به ساعت و به روز باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فقط خنده آقا😂 ❤️ @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔹حتی المقدور با لینک ارسال شود.
هدایت شده از اخبار خیلی فوری
🔹 امشب را با ما بیدار بمانید 🔹 شب حساسی است تا صبح با ارائه آخرین اخبار با ما باشید👇 ☄☄ اخبار خیلی فوری @akhbarfoori313 👌در لحظه با ما باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقام معظم رهبری مدظله العالی: من آدمی نیستم که با لالایی دشمن خوابم ببره . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌اگه چندسال پیش میگفتی این پسر میخواد کابوس عسراییل و یکی از نابود کننده‌هاش باشه، گزینش ازت تست الکل و مخدر صنعتی رو همزمان باهم ازت میگرفت...😁 @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب اسرائیل به دمشق ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب رژیم صهیونیستی که خبرگزاری رسمی سوریه از آن به عنوان یک منبع نظامی یاد کرده به این شرح است: حدود ساعت 20:15 امشب، رژیم اسرائیل در یک حمله بزدلانه با سه موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، یک ساختمان مسکونی و تجاری در محله پرجمعیت المزه در دمشق را هدف قرار داد که به شهادت دستکم هفت غیرنظامی از جمله زن و کودک و زخمی شدن 11 نفر دیگر منجر شده که این آمار اولیه است. این تجاوز رژیم اسرائیل خسارتهای زیادی به اموال مردم در مناطق اطراف وارد کرده است و تلاشها برای نجات افراد دیگری که زیر آوار هستند، همچنان ادامه دارد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 منابع مخالف سوری مدعی ترور زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در دمشق شدند. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 دقایقی پیش با عراقچی گفتگو کردم؛ سالم و سلامت در تهران است. سفارت ایران: هیچ شهروند ایرانی در میان شهدا و مجروحان نیست. سفارت کشورمان در صفحه ایکس خود نوشت: دشمن اسرائیلی بار دیگر، در جریان بمباران بزدلانه موشکی ساختمانی در دمشق جنایت دیگری را مرتکب شد و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رساند. سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی اعلام می‌دارد که در بین شهدا و مجروحان هیچ شهروند ایرانی وجود ندارد. حمله شامگاه سه شنبه رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در غرب دمشق منجر به شهادت و زخمی شدن 18 نفر شد و خسارات زیادی به این ساختمان و ساختمان های مجاور آن وارد کرد. خبرنگار صداوسیما: برخلاف شایعات، سردار فلاح‌زاده یا زیاد النخاله در محل حملهٔ دمشق نبوده‌اند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 ترور جدید صهیونیست ها در دمشق / سفارت ایران: هیچ چهره ایرانی در میان شهدا نیست / شایعه شهادت دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند. صابرین نیوز گزارش کرد رژیم صهیونیستی منطقه «المزه» در دمشق را هدف قرار داد که بر اثر آن چندین تن زخمی شدند. رسانه‌های سوری گزارش کردند رژیم صهیونیستی ساختمانی را در نزدیکی منطقه الشیخ سعد در داخل محله المزه هدف قرار داد. خبرنگار المیادین در دمشق گزارش کرد منطقه مورد هدف تجاوزات در مزه کاملا مسکونی است و شامل چندین برج مسکونی است و در نزدیکی یک بازار قرار دارد. دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد بر اثر این حمله تاکنون ۴ تن به شهادت رسیده‌اند. یک خبرنگار سوری می‌گوید ساختمانی که توسط اسرائیل هدف قرار گرفته است تنها ۵۰۰ متر با سفارت ایران فاصله دارد. ساختمان های مورد حمله در المزه، نزدیکی سفارت ایران قرار دارداین منطقه در قلب دمشق و یک منطقه کاملا مسکونی و غیرنظامی است. منابع عبری نوشتند یک مقام بلند پایه در دمشق ترور شد. منابع سوری مدعی شدند در بمباران امشب دمشق توسط اسرائیل دو تبعه ایرانی کشته شدند. اخبار تکمیلی در دسترس نیست و نمی‌توان آن را تایید و یا تکذیب کرد. شبکه ۱۲ اسرائیل ادعا کرد: عملیات ترور در سوریه با موفقیت انجام شده است؟! منابع اسرائیلی اعلام کردند عملیات ترور در دمشق با همکاری آمریکا صورت گرفته است. الحدث نوشت: عملیات ترور اسرائیل در سوریه بی‌سابقه بوده است و چهره‌های ارشدی هدف قرار گرفته‌اند. برخی منابع عبری مدعی شدند هدف حمله سردار فلاح زاده، جانشین سپاه قدس بود. عراقچی در تهران است. برخی از شایعات هدف حمله امشب اسرائیل در سوریه را عباس عراقچی اعلام کرده بود اما امروز صبح در تهران بوده است و فردا نیز عازم عربستان است. منابع آگاه حضور سردار فلاح زاده معروف به ابوباقر را در سوریه تکذیب کردند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌اتاق عملیات حزب الله لبنان از آمادگی یگان موشکی خود برای هدف گرفتن هر نقطه‌ا ی در اراضی اشغالی خبر داد. به نقل از المنار، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اظهار داشت: «مقاومت اسلامی سخنان شیخ مجاهد نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در آمادگی یگان موشکی برای هدف گرفتن هر نقطه‌ای در اراضی اشغالی فلسطین را در صورت صلاحدید و تصمیم رهبری مقاومت از طریق سلسله مراتب فرماندهی را تایید می‌کند که قوی‌تر و استوارتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.» بر اساس این بیانیه، «اگر دشمن اسرائیلی به تعرضات و حملات خود به مردم شریف لبنان در همه مناطق لبنان ادامه دهد، مقاومت حیفا و مابعد حیفا را برای موشک‌های خود همانند کریات شمونه، المطله و دیگر شهرک‌های مرزی با لبنان خواهد ساخت، این چیزی است که دشمن و شهرک‌نشینان در حیفا و اطراف آن امروز سه‌شنبه به عینه مشاهده کردند.» اتاق عملیات حزب‌الله تصریح کرد: «مقاومت اسلامی طوری که دشمن انتظارش را هم ندارد، می‌شنود و می‌بیند و دستانش قادر به رسیدن به هر منطقه‌ای در فلسطین اشغالی است، آتش حملات مقاومت علیه عمق اراضی اشغالی تنها محدود به موشک‌ها و پهپادهای انتحاری نخواهد داد.» طبق این بیانیه، «مجاهدان قهرمان به مقابله با همه تلاش‌های کماندوهای صهیونیست برای پیشروی و اشغالی برخی روستاهای جنوبی در خط مقدم جبهه با فلسطین اشغالی ادامه می‌دهند و حماسه‌ای دلاورانه خلق نمی‌کنند که دشمن در جنگ‌های خود نظیر آن را هم ندیده است به طوری که نظامیان صهیونیست پشت سر اماکن استقرار نیروهای بین‌المللی یونیفل مخفی می‌شوند اما تاکنون موفق به ورود به روستاهای پایدار ما نشده‌اند و خسارت‌ها و تلفات سنگینی متحمل شده‌ و بیش از ۳۵ شکته و ۲۰۰ مجروح داده‌اند. اتاق عملیات حزب الله تاکید کرد: «ما آنچه در روزهای نخست این حماسه دلاورانه گفتیم را بار دیگر تکرار می‌کنیم، آنچه دشمن از دست مجاهدان ما مشاهده می‌کند، تنها اندکی از قدرت و خشم شدیدی است که در صورت پا گذاشتن در جنوب لبنان در انتظارشان است.» حزب الله خطاب به مردم شریف لبنان گفت: «شما در وجدان و جان همه مجاهدان ما قرار دارید، شما قدرت ما هستید که با آن دشمن را خوار و خفیف می‌سازیم، شما فریاد الله اکبر در میدان هستید، شما دعای پیروزی ما هستید که با آن به خداوند نزدیکی می‌جوییم، شما رمز و راز پایداری و عزت و همه پیروزی‌های ما هستید، ما می‌دانیم که شما اهل صبر و فداکاری و جان‌فشانی هستید.» در پایان این بیانیه آمده است، «ما با مردم عزیز غزه هم عهد می‌بندیم که از حمایت و پشتیبانی مردم غزه و مقاومت آن دست برنخواهیم داشت، این وصیت سید الشهدای طریق القدس و امانتی بر گردن ماست.» پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی تصرف یکی از روستاهای مرزی لبنان شده بود که در واکنش به این ادعا، منابع لبنانی تاکید کردند: «نیروهای اسرائیلی استقراری در هیچ نقطه از مناطق جنوبی لبنان ندارند و ارتش اسرائیل در حال ترویج و تبلیغ تصاویر و فیلم‌های کوتاهی است که به هنگام حمله و عقب‌نشینی از نقاط مرزی گرفته است و با سوء استفاده از محل استقرار نیروهای بین المللی یونیفل در نقطه صفر مرزی اقدام به برافراشتن پرچم اسرائیل کرده و بعد از عکس گرفتن به داخل اراضی اشغالی فرار کردند و تاکنون همه تلاش‌هایشان برای پیشروی در جبهه جنوبی شکست خورده است.» . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🌤 اذان صبح «ٱللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عجّل فرجَهُم» 🕋 لا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ حی علی الصلاة✨️ حي علي خيرالعمل💫 ▪️الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَجْ▪️ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🗓 | چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📰 دکه روزنامه| چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📷 نخستین اجلاسیۀ بین‌المللی راویان قدس . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.