eitaa logo
پایگاه خبری جانبازان انقلاب اسلامی
1.2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
57 فایل
🔸آشنایی باجمعیت جانبازان👇 janbaz.net/fa/allcategories-fa-ir/2-static/1-about" rel="nofollow" target="_blank">janbaz.net/fa/allcategories-fa-ir/2-static/1-about 🔸 پایگاه اطلاع رسانی👇 janbaz.net 🔸 ایتا👇 eitaa.com/janbaz_net 🔸 بانک صوتی تبیین👇 eitaa.com/janbaz_voice ارتباط با ادمین 👇 @janbaznet
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 زمینه ها، ویژگی ها و اهداف اغتشاشات 1401 و تفاوت آن با آشوب ها و فتنه های گذشته 📅 مورخ 09 آذر 1401 کد 1240 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی مهم / نامه محرمانه و جنجالی سرکرده کومله درباره سلبریتی ها و اسماعیل زهی افشا شد در روزهای گذشته یک نامه از عبدالله مهتدی سرکرده کومله منتشر شده که حقایقی عجیب و غریب را در خصوص این گروه و ضرباتی که بر پیکره تجزیه طلب ها وارد شده را به وضوح عیان کرده است... کد 1242 @mrtahlilgar1 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 برنامه ی حافظه تاریخی ایرانی قسمت 4 🔴قسمت چهارم برنامه "حافظه تاریخی ایرانی" با موضوع جریان شناسی منتظری و نهضت آزادی و راز انفعال سید حسن خمینی در برابر تحریف گران امام سیزده دقیقه ای که اطلاعات مفیدی به شما خواهد داد. 📅 مورخ 10 آذر 1401 کد 1243 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 موضوع: ابعاد حقوقی اعتراض و اغتشاش 🔻برنامه ی تلویزیونی شیوه شبکه ی چهار 📅 مورخ 25 آبان 1401 کد 1244 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 برنامه ی حافظه تاریخی ایرانی قسمت 3 🔴 قسمت سوم برنامه "حافظه تاریخی ایرانی" با موضوع تناقضات اردوغان و تلاش اصلاح طلبان برای الگوسازی از ترکیه هفت دقیقه ای که اطلاعات مفیدی به شما خواهد داد. 📅 مورخ 11 آذر 1401 کد 1245 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 برنامه ی رادیویی گفت و گوی سیاسی 🔴 نقش مرکزی جاسوس خبرنگاران بی بی سی در جنگ رسانه ای معاند و اعتشاش آفرینی در ایران 💢 با حضور دکتر علی محمد اسماعیلی و سید مجتبی جلال زاده 📅 مورخ 07 آذر 1401 کد 1246 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 برنامه ی حافظه تاریخی ایرانی قسمت 2 🔴قسمت دوم "حافظه تاریخی ایرانی" با موضوع روایت موشکی شدن ایران هفت دقیقه ای که اطلاعات مفیدی به شما خواهد داد. 📅 مورخ 13 آذر 1401 کد 1247 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 موضوع:دیپلماسی عمومی و ایران در نظم نوین جهانی 🔻برنامه ی تلویزیونی شیوه شبکه ی چهار 📅 مورخ 28 آبان 1401 کد 1248 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
در چین چه خبر است؟ / اعتراض به کرونا یا تلاش غرب برای بحران در چین؟ اخیرا نا آرامی هایی در چین رخ داده که به ظاهر آن میخورد برگرفته از ماجرای خشم مردم در جهت قرنطینه های کرونایی باشد. برخی هم مدعی هستند که این فراتر از یک اعتراض بوده و شبیه به فعال کردن چینی ها برای آشوب آفرینی در آن کشور است. فیلم هایی قابل تامل هم از تیم منتشر شده است. در این ویدئو این موارد را مرور خواهیم کرد... کد 1249 @mrtahlilgar1 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
🔰 لوح | تقدیم مغز، تقدیم مرز 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «طرف با نقشه وارد میدان شده. برنامه هم این است که کاری کنند که ملّت ایران عقیده‌اش بشود عقیده‌ی سران انگلیس و آمریکا و امثال اینها... دنبال این است که بر مغزها تسلّط پیدا کند. اگر مغز یک ملّتی را توانستند تصرّف کنند، آن ملّت سرزمین خودش را دودستی به دشمن تقدیم میکند. برای این کار شروع می‌کند محتوای ذهنی برای ذهن فعال جوان درست کردن. این‌همه دروغ، حرف‌های انحرافی و تهمت برای این است.» ۱۴۰۱/۸/۱۱ و  ۱۴۰۱/۹/۵ 🔺 رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «تقدیم مغز، تقدیم مرز» را منتشر میکند. 📥 نسخه قابل چاپ👇 https://khl.ink/f/51458
🔴 می‌دانستید در آمریکا بیش از ۱۲۰ دانشگاه تک جنسیتی وجود دارد؟! 🔹 آن وقت وقتی از جداسازی فضای تحصیل دختران و پسران در ایران صحبت می کنیم که علاوه بر رعایت مسائل شرعی تأثیر بالایی در یادگیری دارد، می گویند به شعور دانشجو توهین می کنید! 👈 عضو شوید •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈ 🆔 eitaa.com/janbaz_net 🌐 www.janbaz.net
🔴حتی تفاوت پراید ۱۳۱ با پراید ۱۳۲ هم بیشتر از این بود😄 چرا مقابل دروغ این‌ها هنوز عده‌ای مقاومت می‌کنند و عقل و شعور خودشون رو مدن دست اینا؟! به خودتون بیاید همین که براش این همه جوسازی کردند، واسه اینکه بفهمید سرکارید، کافیه 👈 عضو شوید •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈ 🆔 eitaa.com/janbaz_net 🌐 www.janbaz.net
✅️سناریو ویرانی اینه: ۱_فراخوان حضور مسلح در خیابان ۲_کشته سازی از جمعیت معترضین ۳_کشتن وحشیانه نیرو امنیتی ۴_گفتن «کارخودشون بود» بعد از دیدن بازخوردهای منفی ۵_گریه و زاری برای کشته های معترضین ۶_فراخوان تشییع و مراسم ختم فرد کشته شده ۷_کشته سازی در این مراسم ها ۸_ دوباره فراخوان 👈 عضو شوید •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈ 🆔 eitaa.com/janbaz_net 🌐 www.janbaz.net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 همین چندسال قبل این چنین شعار میداد؛ یکی از مشکلات کشور ما این است که ملاک در برخی از سطوح مسئولین شعار است. هر کس در زمان عافیت بیشتر شعار بدهد انقلابی تر است و چندین مسئولیت هم میگیرد ولی همین آدم ها در زمان سختی و فتنه یا ساکتند یا آب در آسیاب دشمن میریزند. 💥 یکی از کارهایی که سریعا باید انجام شود مسئولیت ها از افراد شعارگرا به افراد عملگرا منتقل شود. 📝شیخ فرهاد فتحی 👈 عضو شوید •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈ 🆔 eitaa.com/janbaz_net 🌐 www.janbaz.net
🔰 واکنش یک بلاگر معروف به توهم براندازها ♦️وقتی ضد انقلاب میخواهند با سه روز بستن مغازه ها جمهوری اسلامی را چنج کنند اما یادشان میرود در ایام کرونا خود دولت یک ماه مغازه ها را بست 👈 عضو شوید •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈ 🆔 eitaa.com/janbaz_net 🌐 www.janbaz.net
آموزه‌های دوماهه سعودی اینترنشنال: 1- تجزیه طلبی حق قانونی شماست. 2- کشتن یکدیگر حق اخلاقی شماست. 3- خشونت کور حق شهروندی شماست. 4- تجاوز حق انسانی شماست. 5- از بین بردن کسب و کارها حق اقتصادی شماست. 6- تقاضای حمله به کشور حق بین المللی شماست. 7- غم و تنش عصبی حق معنوی شماست. 👈 عضو شوید •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈ 🆔 eitaa.com/janbaz_net 🌐 www.janbaz.net
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 تحلیل مهم استاد آیه الله میرباقری از وضعیت کنونی انقلاب اسلامی و چشم‌انداز پیش‌ِ رو (۱۰ آذر ۱۴‌۰۱) ◀️ «انقلاب اسلامی» بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکرِ دوران ماست. ◀️ از منظر کلان‌روایت، انقلاب اسلامی در همۀ عرصه‌ها به پیروزی‌های بزرگی دست یافته و وضعیت بسیار خوبی دارد و در مسیر اهداف خود رو به پیش است. البته سختی‌هایی هم بر سر راه بوده و تهدیدهایی هم هست. ◀️ خط مقدم ما، مبارزه با «بدحجابی» است یا مبارزه با «الگوی توسعۀ غربی»؟ ◀️ نگاه ما به فتنه‌ها و سختی‌های پیش روی حرکت انقلاب اسلامی چگونه باید باشد؟ ◀️ در این ایام و در ایام فاطمیه، به تدبّر در «سورۀ عنکبوت، سورۀ حجرات و سوره مجادله» و به تفسیر آنها بپردازید. ☑️ @mirbaqeri_ir کد 1250 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 برنامه ی حافظه تاریخی ایرانی قسمت 1 🔴قسمت اول "حافظه تاریخی ایرانی" با موضوع جنگ روسیه و اکراین هفت دقیقه ای که اطلاعات مفیدی به شما خواهد داد. 📅 مورخ 14 آذر 1401 کد 1251 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 آیا دیکتاتور این گونه است؟ یادداشت از مهدی جمشیدی 📅 مورخ 14 آبان 1401 کد 1252 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 انگلوفیل های بی وطن یادداشت محمد ایمانی 📅 مورخ 14 آبان 1401 کد 1253 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 خاطرات همسر مکرمه شهید والامقام "منوچهر مدق" شنیدنش خیلی ظرفیت می‌خواد و البته خالی از لطف نیست. "مدیون شهداییم" کد 1254 ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''• 🆔 @janbaz_voice 🆔 @janbaz_voice ╰┅──────────────┅╯
مرور خاطره مولوی محبی، از بزرگان اهل سنت سیستان برای مولوی عبدالحمید یادتان می آید که در زمان شاه اگر مهمان خاصی برای خان می آمد و ما علما را احضار میکرد تا برویم و پای مهمان را شستشو داده و ماساژ دهیم‌؟ به لطف خدا امروز صاحب عزت و احترام هستیم. 👈 عضو شوید •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈ 🆔 eitaa.com/janbaz_net 🌐 www.janbaz.net
صدای ملت را چگونه می‌توان شنید؟ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، جعفر علیان نژادی پژوهشگر مسائل سیاسی در یادداشتی ضمن ارزیابی فضای رسانه‌ای شکل گرفته در جریان ناآرامی دو ماه گذشته در کشور نوشت: هر ذهن سلیمی در پاسخ به این سوال، ابتدا از خود می پرسد، اول باید بدانم صاحب این صدا چه کسی است؟ این ملت یا مردم دقیقا چه کسانی هستند؟ با چه ملاکی می توان گفت صدایی که می آید، صدای مردم است. آیا اگر این صدا بلند بود می توان گفت، صدای خیل بیشتری از مردم است و بعد نتیجه گرفت هرچه صدا بلندتر باشد، پس مردمی تر است؟ یا اگر طنین صدا پایین بود، نشان دهنده صدای بخش اندکی از جامعه است و بنابراین هرچه صدا کمتر باشد، پس غیرمردمی تر است. به هر حال این سوالات نشان می دهد نیاز به یک ملاک صحیح در تشخیص صدای مردم داریم. تا این ملاک نباشد، هر فرد و جریانی می تواند مدعی شود، "صدای مردم این یا آن است، چرا این صدا یا آن صدای مردم را نمی شنوید." در دوران پیچیدگی جوامع انسانی، تشخیص صدای مردم هم به این سادگی نیست. بنابراین شاید پیدا کردن شاخصی برای فهمیدن صدای مردم به این راحتی هم نباشد. همانطور که در ابتدای این نوشتار آمد، شاید یک راه این باشد که بفهمیم صاحبان این صداها چه کسانی هستند. آن وقت می توان با شمارش یک یک افرادی که این صدا را تولید کرده اند،فهمید که آیا این صدا، صدای مردم بوده است یا خیر؟ یا اصلا دید که آیا نمونه آماری انتخاب شده، با موازین علم "آمار و احتمالات"، سازگار هست یا خیر. سوال بعدی آن است که به فرض زیاد بودن تعداد افرادی که این صدا از آنها شنیده شده، یا علمی بودن نمونه آماری انتخاب شده از مردم، می توان مدعی شد، ما صدای مردم را بهتر از دیگران تشخیص می دهیم. به هر حال ماجرا آن قدر ها ساده نیست که بتوان با یک ادعای صرف، مشاهده ای ناقص، ذهنیتی سوگیرانه و حتی ادعای کار علمی، گفت، این صدا، صدای مردم است. هرچند با کار علمی می توان مدعی شد، بخشی از مطالبات یا خواست های مردم را شناسایی کرده ایم، اما، باز هم نمی توان گفت صدای اغلب مردم را شنیده ایم یا شناخته ایم. نگارنده در این یادداشت بدنبال پیدا کردن شاخص و ملاکی برای شنیدن صدای مردم است. بدین منظور شاید در مرحله اول نیاز به یک صورت بندی مناسب از مساله گفته شده داشته باشیم. چگونه می توان از میان نواها و گفتارهای به غایت متکثر و متنوع مردم، یک صدای واحد را شناسایی کرد و شنید؟ بنابراین شاید پاسخ سوال چگونگی شنیدن صدای مردم، رسیدن به راه حلی برای دریافت صدای واحد از میان جمع متکثر و متفاوت صداهای آحاد انسانی باشد. جنس این صدای واحد نمی تواند چیزی از نوع شنیدن باشد. چون اگر قرار بر شنیدن باشد، صدای میلیون ها نفر واحد انسانی را باید شنید که طبیعتا با هم متفاوت است. این صدای واحد، باید هم صدای تک تک آحاد انسانی باشد، هم صدای جمع آنها. یعنی اگر به آن صدا رسیدیم، باید بتوانیم بگوییم هم صدای جامعه است هم صدای یک شهروند این جامعه. با این تفاسیر به نظر می آید جنس این صدا باید چیزی از نوع شناختن یا فهمیدن باشد. یعنی اگر بگوییم مردم ما فهمیدیم صدای واحد شما چیست، صورت ادعای گفته شده درست بیان شده است. اما چگونه می توان صدای واحد مردم را فهمید. عموما در پاسخ به این سوال گفته شده است، باید دید از حرکت جمعی مردم چه پیامی دریافت می شود. پیامی که از رفتار فردی همان مردم دریافت نمی شود. گویا یک آگاهی جمعی در کار است. این آگاهی جمعی هم وقتی رخ می دهد که حرکتی از سوی آحاد انسانی برای ایجاد یک جمع مردمی صورت بگیرد. بنابراین این آگاهی جمعی یا همان صدای واحد، بعد از یک حرکت جمعی روی می دهد. با وجود دانستن اینکه یک آگاهی جمعی یا صدای واحد بعد از یک حرکت جمعی رخ می دهد، هنوز فاصله زیادی تا شناختن این آگاهی ایجاد شده داریم. یعنی با اینکه می دانیم یک آگاهی جمعی بوجود آمده اما هنوز نمی توانیم مدعی شویم این آگاهی بوجود آمده ، آگاهی نسبت به چه چیزی یا آگاهی از چه چیزی است. به هر حال مساله پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می آمد. در واقع به نظر می آید، ادعای عجولانه فهمیدن صدای مردم، ناشی از تبدیل ساده انگارانه یک مساله پیچیده به یک موضوع ساده و قابل فهم باشد. به این کار اصطلاحا تقلیل گرایی می گویند. تقلیل گرایی باوری است که مدعی است که می توان یک کل را به طور کامل فهمید، به شرط آنکه اجزای آن، و نوع "جمع بستن" آنها فهمیده شده باشد. در واقع تقلیل گرایی با این کار، موضوع مطالعه را تا جایی که امکان پذیر است، ساده می کند و سپس از ساده ترین و قابل فهم ترین چیزها استفاده می کند تا به صورت گام به گام به فهم مساله پیچیده، نائل شود. تقلیل گرایی به عنوان یک عادت تحلیلی سنتی، وارد زندگی روزمره ما نیز شده است و این گمان را ایجاد کرده است که همه می توانند رفتار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مردم را
فهمیده و تحلیل کنند. تاثیرات فناوری های جدید روی زندگی انسان ها، رشد شبکه های اجتماعی مدرن، شکل گیری مباحثی با تمرکز روی موضوع هوش مصنوعی و موارد دیگر، شرایط پیچیده تری را رقم زده است که با روش تقلیل گرایی نمی توان آنها را توضیح داد. در این شرایط آنچه اهمیت تازه یافته است این عبارت است: "کل چیزی بیش از مجموعه اجزایش است". همین تغییرات نشان می دهد برای فهم حرکت جمعی یا آگاهی از جنس حرکت جمعی نیاز به نظریات جدیدتری داریم. یکی از این نظریات، نظریه پیچیدگی است. دقیقا از میانه قرن بیستم بسیاری از دانشمندان به این ضرورت پی برده بودند که پدیده های دوران اخیر را نمی توان به یک رشته علمی محدود کرد، بلکه درک چنین پدیده هایی نیاز به فهمی چند رشته ای بر بنیان های علمی جدید دارند. آن بنیان جدید، همین نظریه پیچیدگی است. نظریه پچیدگی خود مبتنی بر اصولی است که به او توانایی فهم رفتار جمعی یا صدای واحد جمعیت های انسانی را می دهد. پرداختن به این اصول از حوصله این یادداشت خارج است. در این خصوص می توان به کتاب نظریه پچیدگی ملانی میچل مراجعه کرد. اما مبتنی بر چنین نظریه یا دانشی، می توان چند پیام اساسی استخراج کرد که با منظور و مراد نگارنده از این یادداشت همساز است. اول آنکه نمی توان با دیدن بخش اندکی از جمعیت ها در آشوب های خیابانی، مدعی شد، این سرو صدا، صدای مردم است. دوم آنکه اگر فهم برخی جریانات سیاسی، از صدای مردم، صرفا صدای کسانی باشد که یا در فضای مجازی یا در خیابان صدای بلندتری دارند ، نشان می دهد، از نظر این طیف، مردم کسانی هستند که خشمگین تر و خشن تر باشند. سوم آنکه تحولات اخیر نشان داد، آنچه برای برخی از جریانات سیاسی اهمیت دارد، تنها دیدن جمعیت های خشمگین است. روی دیگر دیدن جمعیت های خشمگین، ندیدن غالب بافت جمعیتی مردم است که حل مشکلات را در گرو آرامش و امنیت می دانند. چهارم دیدن بخشی از جمعیت و تعمیم آن به کل جمعیت ایران، یک خطای واضح شناختی و به بیان بهتر یک ظلم بیّن به حق اکثریت مردم کشور است که با این تحمیل نظری، نمی گذارد صدایشان شنیده شود. پنجم همین خطای شناختی منجر شده اغتشاشگر را معترض ببینند و فضای اعتراض واقعی را از معترضین حقیقی بگیرند. ششم اصرار بر این خطای شناختی، مساله را پیچیده تر هم می کند. نشان می دهد گویا انگیزه های دیگری غیر از احقاق حق جمعیت های مورد نظر، وجود دارد. چرا که اگر پای انگیزه های دیگر در میان نبود، این جریانات سیاسی با اصلاح چنین خطای شناختی، صدای اکثریت مردم را می شنید و در یک معادله ساده اقتصادی بیشتر را بر کمتر ترجیح می داد. باید دید در ترجیح بخش اقل و کم جمعیت های معترض بر اکثریت مردم، چه متاع و دستاوردی خوابیده است. هفتم با این نکات و نکات پرتعداد دیگری که می توان بر اساس نظریه پیچیدگی ارائه کرد، باید به کسانی که مدعی هستند، "صدای مردم را بشنوید"، گفت، لازمه درستی این ادعا، فهم صدای واحد مردم است که به دلایل متعدد گفته شده، چنین امکانی برای شما فراهم نیست، بنابراین بهترین راه حل یا توصیه خیرخواهانه آن است که اول شما صدای مردم را بشنوید، تا بعد از آن، بگذارید صدای مردم شنیده شود.
🔺میرزای زمان خویشتن باش 🖋محمد مجاور شیخان تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم، در طی اعصار و قرون گذشته، مشحون از مردان و زنان افتخارآفرینی است که برگ های زرینی از حماسه و ایثار و قهرمانی را در صحیفه غرور انگیز ایران سرافراز، به یادگار نهاده‌اند، تا انقلاب شکوهمند اسلامی که به فرموده امام راحل(ره) انفجار نور بود حاصل شود، انقلابی که تلاش‌های همه مجاهدان دین باور گذشته را پاسداری نموده و به منصه ظهور رساند، تا زمینه‌ای باشد برای اثبات صداقت و پایمردی مهدی‌باوران و منتظران ظهور آن منجی کل (ارواحنا فداه و عجل الله تعالی فرجه الشریف). میرزا شهید، یکی از آن تابلو های درخشان ایثار و مجاهدت در راه خداست. او علی‌رغم آنچه که به آن مشهور شد یعنی "کوچک جنگلی"، بزرگ مردی بود که در سپهر این کشور، ستاره‌های فروزان آرمان‌خواهی و وطن‌دوستی را برافروخت. شاید اگر بخواهیم کل زندگانی این فرزند برومند ایران عزیز را در یک نگاه ببینیم باید او را در سه کلمه خلاصه کنیم: دینداری، وطن‌خواهی و مردم‌باوری. شخصیتی که در دوره پرآشوب پس از مشروطه در زمانی که بسیاری از علمای دینی به جهت مشاهده ی انحرافات برخی مشروطه خواهان به انزوا گراییده و سکوت پیشه کرده بودند، نه تنها چنین شیوه‌ای برنگزید، بلکه فعالانه در عرصه سیاست و اجتماع نقش‌آفرین شد، و بی جهت نبود که مستبدین و بیگانگان اشغالگر، او را سخت دشمن می‌داشتند. میرزا در دفاع از وطن، سر از پا نمی‌شناخت و چون فرصت حضور در زادگاهش را یافت به مبارزه با اشغالگران پرداخت. میرزا به مردم باور داشت یک نیروی مردمی و یا به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) یک بسیجی واقعی بود و بدون اتکا به دولت دست نشانده آن زمان و بدون هرگونه چشمداشت یا وابستگی به بیگانگان، کاملاً آتش به اختیار، با توکل به خدا و تأسی به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و با تکیه به حمایت‌های مردمی، نهضت جنگل را سامان داد و با هیئت اتحاد اسلام به عنوان تشکیلات سیاسی نهضت جنگل، در دوره‌ای که امور گیلان را به عهده داشت، تجربه‌ای موفق از حکومت‌داری سیاسیون مذهبی و علمای دینی را به نمایش گذاشت. او نه به رضاخانِ سرسپرده پیوست و نه با اشغالگران متجاوز هم آوا شد. میرزا تا آخرین قطره خون پاک خویش، همچنان به آرمان دینی و ایرانیش وفادار ماند و چه زیبا در راه این آرمان به شهادت رسید. گرچه در آن سرمای پاییزی که سر از پیکر پاکش جدا کردند اما اندیشه او همچنان مانا و جاودان باقی خواهد ماند و چونان پرچمی در راه آزادی و استقلال ایران، برای همه زمان‌ها برافراشته می ماند. اندیشه‌ای که اسلام و ایران را به معامله با بیگانگان نفروخت. او هیچگاه کشورش را پاره پاره و در اشغال بیگانگان نخواست. به جاودانگی تاریخ، او جاودان خواهد ماند. خصوصاً در این روزگار که نیاز زمانه ماست. امروز با داشتن چنین الگوی فاخر و قابل ستایش و تقدیم هزاران شهید والا مقام از اندیشمندان و علما و مخلصین تا مجاهدان فداکار و بی ادعا، که تا آخرین قطره خون خود برای اعتلای کلمه توحید و آزادی انسان‌ها از یوغ ستمِ ستمکاران و حراست از خاکِ مقدس ایران عزیز و ناموس وطن، همه ی وجود خویش را فدای اسلام و ایران نمودند. وظیفه ما پیر و جوان و زن و مرد، در این دوره برای استقلال و شکوفایی ایران اسلامی چه در سطح منطقه و چه در ابعاد جهانی بسیار حساس‌تر و مهم‌تر از همه دوران های گذشته است. چشم هزاران مجاهد، عالم، شهید، جانباز و رزمنده با اخلاص، به تصمیمات و حرکات و اتخاذ مواضع تک تک ماست تا در این جنگ ترکیبی که در حال حاضر،کشور به طور همزمان، در میدان‌های مختلف مجازی، مرزی، بین المللی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و ... درگیر آن است؛ چه عملکردی خواهیم داشت؟ آیا از حساسیت این مسئولیت خطیر آگاهیم؟ آیا در زمان مناسب و با سرعت عمل و دقت لازم، خالصانه و مخلصانه و هوشمندانه، رزم‌آورِ این میادین حساس هستیم؟. آری برادر و خواهرم؛ شکرِ نعمت، به استفاده‌ی صحیح از نعمت است. و آنگاه است که وعده‌ی منعم، که همانا ازدیاد نعمت است، تحقق خواهد یافت. پس اگر شما نیز در لحظه مناسب، در جایی که باید باشی، بودی و تصمیمی را که باید، اتخاذ کنی و با قدرت و خلوص نیت، عمل نمایی، تو هم میتوانی میرزای زمان خود باشی و برای همیشه مدال افتخار رضایت الهی را بر سینه داشته باشی. پس ای ایرانی سربلند، بدان که همه ما در وجود خود می توانیم میرزایی از آزادگی و غیرت و ایثار داشته باشیم. میرزایی که همواره بر تارک تاریخ ایران اسلامی میدرخشد و نام او سر آوازه ی همه ی آزادی خواهان جهان است. امروز نیز یاری خدا، در یاری همه جانبه، هوشمندانه، صبورانه، عاقلانه و شجاعانه از ولی خداست. که در آن صورت، حتماً نصرت الهی را در پی خواهد داشت. که فرموده است: ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.