فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘تهدیدات رسانه ای..
▪️هشدار به دختران و ...
▫️ این نوع فیلم ها هر چند انسان را آزرده خاطر می کند اما #تلنگری هست برای #هوشیاری نوجوانان و خانواده ها و مسئولین...
چون این اتفاق ها و بدتر از اینها در جامعه زیاد شده.
و باید به جای پاک کردن صورت مسئله،در فکر حل کردن آنها باشیم.
و هیچ ابزاری بالاتر از عنصر #آگاهی نیست.
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘نگاهی به آسیب های فضای مجازی
▪️فابینگ (Phubbing) چیست؟
▫️«فابینگ»، بی اعتنایی به دیگران با نگاه کردن به تلفن همراه یک اختلال رفتاری جدید است. فابینگ عملی است که باعث میشود افراد در محیطهای اجتماعی یا خانوادگی به جای توجه به دیگران به تلفن خود نگاه کنند.
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ به میدان بیایید.
🔶️ شروع به کار رسمی ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی
🔹️ بسم الله الرحمن الرحيم
🟥 سعید جلیلی آمـد
گروه#حامیان_دکتر_جلیلی
اخبار لحظه به لحظه دکتر جلیلی و محتوای تبلیغاتی ایشان را در این گروه دنبال کنید.
#گفتمان_اصلح
✌️🏼اجتماع بزرگ حامیان دکتر جلیلی👇🏻👇🏻
✳️ادامه دهنده راه رئیس جمهورشهید
https://eitaa.com/joinchat/3451061042Cf818417a26
👆 راه #شهید_رئیسی ادامه دارد👆
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰ضدانقلاب در هراس
📝 #مهدی_سعیدی
🔹ضدانقلاب با دیدن صحنه پرشور، متکثر و رقابتی انتخابات ۱۴۰۳، با همه توان فعال شدهاند تا نگذارند حماسه باشکوه دیگری در این کشور شکل گیرد. و تلاش دارد تا با #ناامیدسازی ، از حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی جلوگیری کنند!
🔹ادعای هیچکاره بودن رئیسجمهور و مستند کردن آن به اظهارات دولتمردان گذشته، سناریو تکراری و سوختهای است که هربار در آستانه انتخابات بازگو میشود.
🔹اگر صاحب این جایگاه هیچکاره بود و عملا از تغییر یک منشی ناتوان بود،
اولا: دیگر نیازی به این لشکرکشی برای ثبت نام وجود نداشت،
ثانیا: اینکه چه کسی رای آورد برای دشمنان این سرزمین تفاوتی نداشت!
🔹در حالی که شاهدیم، بسیاری از افراد در ادوار مختلف انتخابات به صف شدهاند که به عنوان نامزد انتخاباتی بار دیگر ثبت نام کنند! از احمدینژاد گرفته تا جهانگیری و قبلها هاشمی و خاتمی و موسوی که پیش از نامزدی مجدد در انتخابات، بر راس قدرت اجرایی قرار داشتهاند! و چندین وزیر و وکیلی که در طول سه دهه اخیر به میدان آمده و خواهان احراز صلاحیت در میدان ریاستجمهوری بودند!
🔹از دیگر سو خواهید دید که با همه توان برای تخریب نامزدهای جریان انقلابی تلاش خواهند کرد
🔹تا روز ۸ تیر، هر روز منتظر چنین اغواگری هایی باشید، چرا که عبور میزان مشارکت در انتخابات از مرز ۵۰ درصد، حقیقت ترسناکی است که لرزه بر تن دشمنان انداخته و خوابهای آنان را آشفته ساخته است
#انتخابات۱۴۰۳
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🔻تکنوکراتهای شبهانقلابی (۱):
سیاست از دریچۀ معرفت انتقادی
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. بعضی نتوانستهاند عمقِ «عالَم تجدّد» را فهم کنند و ازاینرو، نیروهای فکری و سیاسیای را که به جانب تجدّد مایل شدهاند، بهدرستی نمیشناسند. اینان دچار خوشبینی و سطحینگری میشوند و از لایههای پنهان و دلالتهای ناگفته، غفلت میورزند. در عالَم پساانقلابی ما – به معنی عالَمی که انقلاب اسلامی بر آن سایه افکنده و همهچیز، متأثّر از اقتضاهای آن است – نیروهایی حضور داشته و دارند که هر چند ذهنیّتشان، بیشوکم، آغشته به تجدّد شده، اما از صراحتورزی دربارۀ دگردیسیها و تجدیدنظرهایشان پروا دارند و با زیستن در فضای «ابهام» و «اجمال» و «دوپهلوگویی»، به حیات سیاسی خویش ادامه میدهند. همین سبکِ زیستن نیز بسیاری را دچار تردید و خطا میکند و از شناختن ماهیّت این نیروها، ناتوان میسازد. این نیروها به گونهای هستند که برای هر دو جهت و سویه، شواهدی در وجودِ سیاسیشان حضور دارد و بهاینترتیب، برداشتها و تفسیرها را غبارآلود میکنند. چنانند که گویی هم این هستند و هم آن. تعبیر «نیروهای بینابینی» – که آن را از شهید بهشتی به یادگار دارم – میتواند پرده از واقعیّتِ وجودی اینان بردارد و تذبذب و تلاطم و دوگانگیشان را آشکار سازد. اینان یک چشم با «عالَم سنّتِ انقلابی» دارند و چشمی به «عالَم تجدّد غربی»؛ چنانکه پارهای از اشاراتشان به آن سو است و پارهای از اشاراتشان به این سو. درعینحال، باید آنها را مایل به «اصالت تجدّد» قلمداد کرد و فریب برخی ظهوراتِ انقلابیشان را نخورد. هنگامی که «معنی»، هویّت تجدّدی یافته است، از «صورت» کاری ساخته نخواهد بود و اینچنین پوستهها و قالبهایی، خاصیّتی نخواهند داشت.
[دوّم]. در برابر این پاره از نیروهای سیاسی، باید دست به «واسازیِ هویّتی» زد؛ یعنی عناصر و اجزای درونیشان را یکبهیک بیرون کشید و در کنار هم نشانید و تحلیل کرد. اینان، شبنشین هستند و با تاریکی، انس دارند؛ چون در این حال است که هویّتشان پنهان میماند و حقیقت، به حاشیه رانده میشود. پس علاج، چیزی جز «روشنگری» نیست. باید به معرکۀ تجزیه پا نهاد و وضعِ وجودیِ اینان را عیان کرد. آنها میخواهند واقعیّت، درهم و بریدهبریده و منقطع باشد تا مخاطب نتواند حقّ و باطل و صواب و ناصواب و صدق و کذب را از یکدیگر بازشناسد. اینان از «مفاهیم لغزنده» استفاده میکنند؛ چراکه وضوح مفهومی، خصمِ حیات سیاسیشان است و کلاندغدغۀ تداوم قدرتشان را با چالش مواجه میسازد. هرچه که مرزها و حریمها و هویّتها و خطکشیها و اندیشهها آشکار شوند، بیشتروبیشتر، استحالهشدگی و التقاطاندیشی این نیروها برای جامعه مشخص میشود و تشخیصها، بلوغ و کمال مییابند. پس باید دست به کار شد و طرح واسازیِ هویّتی را آغاز کرد. نباید مجال داد که «اصالتهای انقلابی»، دستخوش بازیگری و بازیسازی نیروهایی شود که گرفتار بیرونزدگی و زاویه و فاصله شدهاند، اما حاضر نیستند هزینۀ سیاسیِ بازاندیشیشان را بدهند
[سوّم]. البته در مقابل، اینان ندای مظلومیّت سر خواهند داد و از «تخریب» سخن خواهند گفت، اما پیداست که میان «نقادی» و «تخریبگری»، تفاوت بسیار وجود دارد و نباید به هیچ بهانهای، تیغ نقد از وادی سیاست کنار نهاده شود. یکی از لوازم نظریۀ مردمسالاری دینی، گشودگی عرصۀ سیاسی است و این به معنی امکان «نقادی»، بلکه فضیلت آن است. همچنان که نباید نقادی را چماق تخریب، ممنوع و مطرود کرد، نباید آن را به بهانۀ «وحدت»، ملامت نمود. در عالَم انقلابی، هر نوع پیوستگی و اتّحادی، ریشه در حبلِ متینِ «دین» دارد و نه منافع و مطامع سیاسی. در این عالَم، «قدرت» در ذیل «حقیقت» است و نه بر فراز آن. ازاینرو، عملگرایی سیاسی و اتئلافهای معطوف به تفوّق سیاسی، مشروع و روا نیستند. قدرت، هیچ اصالتی ندارد و جز مقدّمه و زمینهای برای تحقّق و تجلّیِ حقیقت، شأنی ندارد. قدرت، برای قدرت نیست، بلکه معطوف به امری بیرون از خویش است. دراینحال، بدیهی است که همداستانی و همراستایی با نیروهایی که از لحاظ فکری، به تجدّد مایل شدهاند و دچار مسخ هویّتی گردیدهاند، خطایی مهلک است. ازآنجاکه ولایتِ میان مؤمنان، به معنی «همبستگیِ هویّتیِ» آنان است، نمیتوان با کسانی که هویّت اسلامی و انقلابیشان، مخدوش و مجروح شده و به سوی تجدّد میل کرده است، طرح وحدت درافکند و همدل و همراه شد. گسستگیِ هویّتی، یک حقیقت است و نمیتوان با فقدان «همفکری» و «همهویّتی»، زیر یک «چتر مشترکِ سیاسی» قرار گرفت. اگر نگاه ما به عرصۀ سیاسی، برآمده از اقتضائات و غایات انقلاب اسلامی است، نباید منطق عملگرایانه را در پیش گرفت و تنها به قدرت اندیشید
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🔻تکنوکراتهای شبهانقلابی (۲):
گشایش نظری
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. جوهر لیبرالیسم، فردگرایی است و لیبرالیسم نیز ایدئولوژیِ نظام سرمایهداری است و آن را توجیه و تئوریزه میکند. بنابراین، سرمایهداری نیز بر فردگرایی مبتنی است؛ چنانکه در عمل نیز مشاهده میکنیم که سرمایهدارن لیبرال، خود را بر همه مقدّم میدارند و همچون گرگهایی درنده و بیرحم، دیگران را چپاول و غارت میکنند و ثروت جامعه را در دست خود انباشته و متمرکز میسازند. در منطق آنها، اصل حاکم بر جامعۀ انسانی، رقابت و ستیز است، نه ترّحم و تعاون. امکانات و فرصتها محدود هستند و تقاضاها، فراوان. پس باید دیگران را پشت سر نهاد و سهم بیشتری از این امکانات و فرصتها را در اختیار گرفت. و اگر ما چنین نکنیم، دیگران خواهند کرد. در این میان، حال و وضع ضعفاء و مستمندان مهم نیست؛ آنها از صحنۀ بازی رقابت و ستیز حذف شده و وجودشان بر شانههای جامعه، سنگینی میکنند. باید آنها را به حال خود رها کرد تا یا بمانند و یا بروند. ایثار - که به معنی مقدّم داشتن دیگران بر خود است - نامعقول و بلکه بیمعناست؛ من و خواستههای من اصالت دارد و دیگران، اشیاء و وسایلی بیش نیستند که برای دستیابی به هدفهای مادّی، باید از آنها بهره برد. خودمرکزبینی تکنوکراتها اقتضاء میکند که چون قدرت دارند و زمام امور به دستشان است، بیتالمال مسلمانان را به تاراج برند و ثروتهای عمومی را تصاحب کنند و به واسطۀ ایجاد درّههایی از فقر، قلّههایی از رفاه برای خود به وجود آورند.
[دوّم]. در نظام سرمایهداری، از یکسو، اصالت از آنِ سود است نه ارزش، و انسان آنگاه منطقی عمل کرده که هدفهای متضمّن سود را انتخاب کند و از وسایلی برای رسیدن به این هدفها بهره بگیرد که با آنها متناسب باشد؛ و از سوی دیگر، وقتی فردگرایی نهفته در لیبرالیسم به ایدئولوژی سرمایهداری پیوند میخورد، پایمال شدن حقوق اکثریّت فقیر در برابر اقلیّت غنی، معنادار و فهمپذیر میشود. انسان سرمایهدار، انسان برتر است، بهطوریکه حتّی مصالح جمعی نیز نمیتواند منافع او را محدود کند. در نظام سرمایهداری، ملاک تقدّم و تأخّر، مطلوبیّت و مذمومیّت، فرادست و فرودست، سرمایه است و هیچ ارزشی وجود ندارد که بر آن ترجیح داشته باشد. همۀ طبقهبندیها و مناسبات و اولویّتها و جهتگیری در نظام سرمایهداری، متأثّر از سرمایه است و این انسان سرمایهدار است که به سرنوشت جامعه، حاکم و مسلّط است و زمام امور را در دست دارد.
[سوّم]. تکنوکراتیسم، از فروعات و انشعابات نظام سرمایهداری است؛ یعنی نظام سرمایهداری، چنین اقتضائی دارد و آن را میطلبد. هم سرمایهداری و هم تکنوکراتیسم، مبتنی بر عقلانیّت ابزاری هستند و عالَم و آدم را از این منظر مینگرند. بنابراین، ثروتاندوزی و تکاثر و دنیاطلبی، سرشت هر دو را شکل میدهد، با این تفاوت که سرمایهداری، در حکم ریشه است و تکنوکراتیسم در حکم شاخه. نیروهای تکنوکرات، خادم و عامل نظام سرمایهداری هستند و تداوم بقاء و سلطۀ آن را تضمین میکنند. به بیان دیگر، نیروهای تکنوکرات، کارگزاران میدانی اما یقهسفید نظام سرمایهداری هستند که عملگرایانه و محافظهکارانه، به این نظام وفادار و پایبندند، و همانند سرمایهداران لیبرال، جز به پول نمیاندیشند. آیین و معنای زندگی تکنوکراتها، پولپرستی است و در نظر آنها، خدا و ملکوت و معنا و معنویّت، اموری تفنّنی و مایۀ سرگرمی و شاید اندکی هم مایۀ آرامش و اطمینان خاطر باشند.
[چهارم]. در نیروهای تکنوکرات، تخصص وجود دارد و نه تعهد؛ آنها بر تکنولوژی مسلّط هستند و قواعد و مناسبات اقتصادی و صنعتی و فنی در دنیای متجدّد را میدانند، اما انگیزهها و نیّات ایمانی و اعتقادی و معنوی در آنها راه ندارد. برای نیروهای تکنوکرات تفاوت ندارد در خدمت کدام نظام سیاسی قرار دارند و حاصل کارشان بهنفع کدام جریان و جبهه است. صفبندیهای ایدئولوژیک و دینی، هیچ منزلتی در اندیشۀ آنها ندارد و هیچگاه مبنای معادلات و محاسباتشان قرار نمیگیرد. حال آنکه انقلاب اسلامی - که در خارج از جهان معنایی تجدّد بهوقوع پیوست و آن را به چالش طلبید - مفاهیم بدیعی چون انسان متعهّد و انسان مکتبی را عرضه کرد که حکایت از معیارانگاری شرایط اعتقادی و ایدئولوژیک داشت.
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🔻تکنوکراتهای شبهانقلابی (۳):
اوصاف ذاتی
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. تکنوکراتها، دولتی هستند؛ و چون دولتی هستند، جزء اغنیاء و اعیان و توانگران میشوند و اشرافیگری میکنند. به عبارت دیگر، آنها پول دارند، چون قدرت سیاسی دارند و این یعنی پیوند میان قدرت و ثروت. برای ویژهخواری باید دستی هم در قدرت سیاسی داشت تا در سایۀ آن، از امکانات عمومی استفاده کرد و یا از مزایای خاص بهره گرفت. در اینجاست که «اشرافگری دولتی» پدید میآید؛ اینان هم از اشراف هستند و هم از دولتیها، با این ملاحظه که چون از دولتیها هستند، به طبقۀ اشراف نیز پیوستهاند و ثروتمند شدهاند. حضور در حاکمیّت، فرصتی است برای ثروتاندوزی و بستن بار خویش. پس باید این فرصت را غنیمت شمرد و از هیچیک از راههای ممکن و مقدور که به رفاه و تنعّم و شادخواری ختم میشوند، غفلت نکرد.
[دوّم]. تکنوکراتهای دولتی، طلبکار انقلاب و مردم هستند؛ انتظار دارند انقلاب به آنها باج بدهد تا منّت نهاده و مسئولیّتهای حکومتی را تقبّل کنند. انقلاب باید بهای تخصّص و علم آنها را بپردازد تا بتواند از حضورشان استفاده کند و به توسعه دست یابد. اگر توسعه، غایت انقلاب اسلامی است، هیچ جماعتی جز نیروهای تکنوکرات نمیتوانند انقلاب را به مطلوب خود برسانند. بنابراین، انقلاب راهی جز کنار آمدن با نیروهای تکنوکرات ندارد و باید به هر طریقی، آنها را راضی کند تا جامعۀ ایران به آرمان توسعۀیافتگی برسد. اینکه میان تکنوکراتهای دولتی و تودههای مردم، شکاف میافتد و فاصلههای طبقاتی عظیم پدید میآید، بههیچرو اهمیّت ندارد، چون تجزیۀ جامعه به فقیر و غنی و شکلگیری قلّههای ثروت و درّههای فقر، امری طبیعی و لازمۀ قهری توسعه است. توسعه، همگان را خوشبخت و کامیاب نمیکند، بلکه جمعی از مردم باید با مصائب و دشواریها سَر کنند تا جامعه در نهایت، توسعهیافته شود. دغدغه و مسألۀ توسعه، رشد است و نه عدالت؛ چنانکه اگر میان این دو تزاحم اُفتد - که میاُفتد - باید جانب رشد را گرفت و عدالت را تا اطلاع ثانوی نادیده گرفت و یا حداکثر بهعنوان یک آرامبخش موقتی و ضدّآشوب از آن بهره گرفت. هنگامیکه قرار باشد رهیافت توسعه را بپذیریم و بنیادیترین و راهبردیترین اسناد و برنامههای انقلاب را در این چهارچوب طراحی کنیم، روشن است که گرفتار زیادهطلبی و تکاثر عدّهای خاص میشویم که به هیچ حدّی از ثروتاندوزی قانع نمیشوند. تکنوکراتهای دولتی، چندین دهه است که موقعیّتهای مدیریّتی را تصاحب کرده و از حاشیۀ آن، سرمایههای گزاف اندوخته و از هیچ خیانت و خدعهای بهمنظور تحصیل ثروت، فروگذار نکردهاند.
[سوّم]. جامعه و دولت دینی باید بهای تخصّص نیروهای تکنوکرات را بپردازد، و در غیر این صورت، باید عقبمانده و توسعهنیافته باقی بماند. و این بها، بهای گزاف و گرانی است. نیروهای تکنوکرات نمیتوانند بر فضیلتهای معنوی و اخلاقی تکیه کنند و پاداش و مزد کارهای خود را به تحصیل رضای خداوند و اجر در جهان دیگر واگذار کنند؛ هر آنچه که هست، باید هماکنون محاسبه و تسویه شود و معیار نیز چیزی جز پول نیست. و دیگر اینکه اینان کار و تخصّص و توانایی خود را به بالاترین قیمت میفروشند و حتی بر سر جامعه و دولت دینی منّت مینهند که به غرب هجرت نمیکنند و تخصّص خود را در اینجا بهکار گرفتهاند. اینکه نتیجۀ چنین روندی، شکلگیری شکاف طبقاتی است، بههیچرو اهمیّت ندارد؛ این وضع در هر جامعهای که مسیر نظام سرمایهداری را در پیش گرفته، اجتنابناپذیر است و توسعه نمیتواند و نباید خود را متوقف بر عدالت کند. هیچ امری به اندازۀ عدالت، منفور تکنوکراتها نیست؛ عدالت، همچون زهر کُشندهای است که تکنوکراتها را از پا در میآورد. به سبب همین مادّیگری و دنیاطلبی است که نیروهای تکنوکرات ادعا میکنند هر آنچه از بیتالمال مسلمانان دریافت کردهاند، حقّشان بوده است، نه زیادهخواهی و تصرّفات آلوده.
[چهارم]. ساختار اقتصادی کنونی، که چند دهه است بر کرسی اقتدار تکیه زده، پیکر جامعهی ما را خراشیده است. تا زمانی که این ساختار، مسلّط باشد، فساد اقتصادی، تکرار و بازتولید میشود و اعتماد جامعه به حاکمیّت، کاهش مییابد. با این حال، هنوز کسی از میان رجل سیاسی، جرأت نکرده که در برابر این ساختار اقتصادی معیوب و فسادخیر، بایستد و طرحی نو دراندازد. البته لازمۀ ساختارشکنی، استقلال از ساختار و شهامت صفآرایی در مقابل تمام خردهساختارها و جریانها و اشخاصی است که به آن پایبند هستند.
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
💢ویراستی یکی از فعالان رسانه ای در خصوص استخدام دختر پزشکیان در پتروشیمی جم
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
راهبردها و تاکتیک های ضد انقلاب در انتخابات ۸ تیر چیست؟
راهبردها:
۱.ناکارآمد و بی تاثیر نشان دادن رای مردم؛
۲.مشروعیت زدایی از نظام و براندازی نرم
۳.نا امن سازی کشور؛ "باهدف به چالش کشیدن امنیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران"
تاکتیک ها:
۱.عملیات روانی رسانه ای جهت کاهش مشارکت
۲.طراحی عملیات های رسانه ای به منظور حمایت از کاندیداهای غیر انقلابی
۳.برچسب زنی و تخریب کاندیداهای انقلابی
۴.عصبی کردن مردم جهت جلوگیری از ایجاد وحدت ملی
۵.بسیج ظرفیت ها و امکانات خود به منظور حمایت از کاندیداهای مد نظر
۶. ایجاد دو قطبی های کاذب
حیدر بردبار
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خشم پزشکیان در برابر انتقاد یک شهروند از تشکیل فراکسیون ترک زبانان مجلس شورای اسلامی
برخوردش را با یک نفر ترک زبان ببینید ،یه فیلم نشون بدید شهید رئیسی وامثالهم اینطور بی اعصاب پاسخگوی مردم باشن ،این میخواهد رئیس جمهور مردم ایران بشه ،تا آخرش را بخوانید
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅دکتر جلیلی: کسی که فقط توئیت می خواند حوصله خواندن لایحه مفصل بودجه را دارد؟
در مسئلۀ توافق #برجام نمایندههایی داشتیم که در آن باره اظهار نظر میکردند و وقتی میپرسیدیم اصلا آن را خواندهای پاسخ میداد: «نه، من "در مجموع" احساس میکنم چیز خوبی است!»
توقع نداریم همه نمایندهها علامه دهر باشند، اما باید حداقل حوصله و همت پیگیری مسائل را داشته باشند
___________________
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
سیستان تا یک فاجعه ۶ ماهه فاصله داشت پیدا کردن قطرهای آب در هزاران شهر و روستای منطقه سختترین کار دنیا بود حالا با یک کار فنی و ۲۴ ساعته و اجرای رینگ پروژه شامل بزرگترین آب شیرین کن خشکی دنیا دیگر کسی دغدغه آب ندارد.
اگر فردوسی زنده بود از حماسه ایرانیها دهها شاهنامه مینوشت.
#شهیدجمهور
#اختصاصی
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
میدونید شهید رئیسی کارخانه ریسباف اصفهان را بعد از ۲۰ سال دوباره راهاندازی کرد!
پس حواسمون باشه با #انتخاب_درست یکی را بیاریم #مثل_رئیسی، که کارهای زمین مونده را پیگیری کنه، نه یه کلنگ به زمین بزنه و بره
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🔰شهید رئیسی عزیز به تئوریِ «دیانت ما عین سیاست ما است» عینیت بخشید!
🗣 شیخ شبانی
#شهید_جمهور #رئیسی_عزیز #رئیسی
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
رای پزشکیان در تبریز
در انتخابات مجلس چقدر بود؟
🔹فرماندار تبریز، ۲ اسفند ۱۴۰۲، در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم و درباره واجدان حق رای در این شهر گفته بود: از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۷۷ نفری این شهرستان، یک میلیون و ۳۵۸ هزار ۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
♦️پس از برگزاری انتخابات،آقایان روح الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان به ترتیب با کسب ۱۰۰ هزار و ۸۵۵ رای و با ۸۹ هزار و ۲۴۸ رای، به عنوان نفرات اول و دوم به مجلس راه یافتند.
🔹به عبارت دیگر در انتخابات اسفند گذشته، ۸ درصد واجدان حق رای در این شهر به پزشکیان رای دادند. البته این رقم مربوط به انتخابات مجلس است و در انتخابات آتی می تواند متفاوت باشد.
✍ محمد ایمانی
#انتخابات_1403
#جهادتبيين
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
یک روز آقای کرباسچی که آن موقع استاندار اصفهان بود، به من گفت چند دستگاه تویوتا به استانداری تحویل دادهاند، من یکی از آنها را گذاشتهام برای آقای خرازی که هر وقت از منطقه به اصفهان میآید استفاده کند.
اما من هیچ وقت حسین را سوار این تویوتا ندیدم. یکبار به او گفتم: چرا از ماشین استانداری استفاده نمیکنی؟ گفت: من یک رزمندهام، نباید وامدار کسی باشم. ما اینجا کنار یکسری بچههایی هستیم که هیچ امکاناتی ندارند و باید مثل آنها باشیم.
🎙غلامحسین هاشمی
#شهید_حسین_خرازی
☀️#نسال_الله_منازل_الشهدا
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🔴 خرابکاری در بخشهای کشاورزی، سلامت و آموزش یمن
🔻 بیانیه نیروهای امنیتی یمن:
🔹 این شبکه، اقتصاددانان و صاحبان شرکتهای نفتی و تجاری را به خدمت گرفت و آنها را به اطلاعات آمریکا و اسرائیل مرتبط کرد.
🔹 شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل همچنین نقش خرابکارانه و مخربی در بخش کشاورزی ایفا کرد.
🔹 این شبکه بر روی خنثیسازی نهادهای تحقیقاتی کشاورزی و مراکز تکثیر بذر متمرکز شده و تعدادی جاسوس را در وزارت کشاورزی استخدام کرده است.
🔹 شبکه جاسوسی با تولید و تکثیر آفات کشاورزی و هدف حمله به تولیدات داخلی، برای اجرای طرحهای آمریکا تلاش کرد.
🔹 این شبکه برای اجرای پروژهها و برنامههایی که حوزه سلامت را هدف قرار داده و به گسترش بیماریها و همهگیریها در استانهای مختلف یمن کمک میکند، کار کرده است.
🔹 شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل طرحهایی را برای تخریب فرآیند آموزشی و نقش هدفمند آن اجرا کرد و آموزش را از سازندگی و توسعه جدا کرد.
🔹 شبکه جاسوسی در اجرای طرحهایی با هدف هدف قرار دادن هویت دینی مردم یمن و ارزش ها و آداب و رسوم اصیل آنها مشارکت داشت.
🔹 شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل به دنبال اشاعه رذیلت و فسق و مدیریت کانونهای فساد اخلاقی بود.
#انتخابات_1403
#جهادتبيين
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
═══ ⃟⃟ ⃟🇮🇷 ⃟
✅بازیگری انتخاب کنید که در نقش خود هنرمندانه انجام خدمت کند..
هنر دولت رئیسی از زبان هنرمندان و بازیگران ...
#انقلابیون
#انتخابات1403
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
بارخدایا ، مهدی فاطمه (س) را در پناه خود در سلامت بدار و از تمام بلاهای زمینی و آسمانی حفظ کن
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
💢دومینوی استعفاها در کابینه نتانیاهو/ نشانه های شکست آشکار شد
🔹تحلیل و ارزیابی شرایط کابینه نتانیاهو نشان می دهد که استعفای گانتس موجی از ناامیدی و یاس را در سرزمین های اشغالی به همراه داشته است. صهیونیستها میدانند که هیچکدام از جریانات سیاسی، برای پایان دادن به جنگ غزه، استراتژی روشنی ندارند و در عین حال، نمیخواهند شکست خود را بپذیرند.
🔸یکشنبه شب بنی گانتس به همراه گادی آیزنکوت و "هیلی تروپر" وزیر اسرائیلی از حزب بنی گانتس در اعتراض به سیاست نتانیاهو در جنگ غزه، رسما از سمت خود استعفا دادند. گادی آیزنکوت عضو کابینه جنگ و رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اجتناب از اتخاذ تصمیمات قاطع به وضعیت استراتژیک و امنیت "ملی" رژیم صهیونیستی لطمه میزند. گادی آیزنکوت عنوان کرد تصمیماتی که اخیرا اتخاذ شده، لزوما به خاطر منافع "اسرائیل" نبوده است.
‼️ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
سخنگوی شورای نگهبان: پروندۀ برخی داوطلبان بیش از یکبار بررسی شد
🔹پروندۀ هر ۸۰ نفر ثبتنام کننده برای انتخابات ریاستجمهوری بررسی و تمام سوابق افراد مورد بررسی قرار گرفت.
🔹برخی پروندهها برای بررسی به زمان بیشتری نیاز دارند، بهطوری که در جلسات بررسی صلاحیت نامزدها برخی پروندهها بیش از یک بار بررسی شدند.
🔹پس از بررسی پروندهها در نهایت رایگیری صورت میگیرد که این رایگیری طبق رویه شورا کاملا مخفی است.
🔹کاغذهای متحدالشکل بههمراه اسم و عکس نامزد و عبارات احراز یا عدم احراز در اختیار اعضای شورا قرار میگیرد و فرد گزینه احراز یا عدم احراز را انتخاب میکند.
جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💥پیام رسان بله
https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi