eitaa logo
رویدادها و تحلیل‌ها
4هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @azizghazan رویدادها و تحلیل‌ها https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 برخی از افشاگری های محسن؛ ادمین سابق منافقین که شب گذشته وعده افشاگری علیه گروهک تروریستی منافقین را داده بود ♦️ از تصویر اتاق کار تا تصویر پسر مسعود کشمیری .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🇵🇹🔰 قتل‌عام در کشتی حجاج هندی ❗️«واسکودوگاما» افسر نیروی دریایی دربار ، که امروزه از او به عنوان کاشف و جهانگرد و قهرمان ملی پرتغالی‌ها یاد می‌کنند، اولین فردی است که توانست آفریقا را دور زده و از راه دریا وارد شود. ❗️وی دنبال این بود تا هندی‌ها را به نحوی مرعوب کند، لذا یک کشتی بزرگ حامل هندی را غارت کرد و همه ۴۰۰ نفر سرنشین آن را همراه با کشتی سوزاند و کشتی را غرق نمود! ‼️ همراهان مشاهدات خود را از این قضیه چنین نوشته‌اند: حجاج التماس می‌کردند که اجازه بدهید برگردیم به ساحل، ما ثروتی که داریم را در اختیار شما می‌گذاریم، لااقل بگذارید کودکان به ساحل برگردند، اما توجهی به این التماس‌ها نشد. ‼️ غرق شدن کامل کشتی چند روز طول کشید و در تمام این روزها واسکودوگاما تماشا می­‌کرد و اگر کسی می‌خواست فرار کند همانجا او را می‌کشتند! 📚 کتاب: تاریخ علم مردم 👤 اثر: کلیفورد کانر | مترجم حسن افشار. 🌐 https://www.jstor.org/stable/10.1163/j.ctt1w8h34p.7?seq=1 .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
⭕️علت جنگ های صدر اسلام 🔹ممکن است این اشکال به ذهن بیاید که با وجود تاکیدات بسیار قرآن کریم بر و ، وجود در سیره پیامبر اکرم (ص) و برخی از ائمه (علیهم السلام) چگونه توجیه میشود؟ در پاسخ باید گفت اصل اولی و اساسی در است، اما در مواقع خاص و که در ادامه خواهد آمد دستور به و نیز می دهد. دلیل این امر این است که با توجه به اختیار انسان ها در این دنیا، گروهی راه و و و تعدی به دیگران را برمی‌گزینند، و به و تباهی می پردازند؛ 🔹از این رو ضروری است که یک و کامل، نسبت به رفع این موانع در مسیر ، برنامه داشته باشد. گاهی و سرکشی ها به گونه ای است که چاره ای جز و استفاده از وجود ندارد، و به همین جهت در اسلام تشریع شده است؛ یعنی درباره کسانی که با منطق نمی شود با آنان سخن گفت و راه هدایت و ارشاد و دعوت پیامبر (ص) را سد کرده اند، و از روی عناد و و آگاهانه با اسلام می جنگند، دستور به و داده است: 🔹«وَ قاتِلُوا فِی سَبِيلِ‏ اللهِ الَّذِينَ يُقاتِلُونَكُمْ...؛ [بقره، ۱۹۰] و در با کسانی که با شما می جنگند بجنگید...». همچنین در آیه ای دیگر می فرماید: «وَ مَا لَکُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ وَلِیًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ نَصِیرًا؛ [نساء، ۷۵] و چرا شما در [و در راه نجات] مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی‌ جنگید، همانان که می‌ گویند پروردگارا ما را از این شهرى که مردمش ستم‌‏ پیشه‏‌اند بیرون ببر و از جانب خود براى ما سرپرستى قرار ده و از نزد خویش یاورى براى ما تعیین فرما». 🔹به عبارت واضح‌تر، برای گشورگشایی و توسعه قدرت شخصی و ثروت اندوزی حاکمان اسلامی تشریع نشده، بلکه یک است، نه اقدامی ستیزه جویانه. به همین منظور در صورتی که امکان وصول به اهداف جهاد از طریق میسر باشد، نباید به جنگ متوسل شد، اصولاً لزوم ، قبل از آغاز جنگ به همین دلیل واجب شده است. تمام جنگ های پیامبر اکرم (ص) ذیل این اصل کلی و مهم توجیه و تبیین می شود، یعنی هيچيك از جنگ‌ های حضرت جنبه خشونت طلبی و بی رحمی و تهاجم نداشته است، بلكه يا به سبب و طرف مقابل بوده است؛ 🔹مانند جنگ با بنی قنيقاع در مدينه، يا برای جلوگيری از تجاوز و از کیان‌ اسلام، مانند جنگ احد و خندق، و يا به سبب ، مثل جنگ بدر و يا پیشگيری از و فتنه بود، مانند: تجاوزهای پراكنده عمال روم و امپراطوری روم و ايران و عوامل آنان در نقاط مرزی کشور. نتیجه اینکه آنچه در تاریخ از جنگها و (ص) نقل شده است، همگی برای با کسانی بوده است که به و پرداخته و مانع از رسیدن حقایق ناب اسلامی به دیگران شده بودند. نویسنده: عقیق منبع: وبسایت رهروان ولایت .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهرام همایون، مدیر شبکه سلطنت‌طلب: آقا من عقده شده برام که [امام] خمینی آخوند می‌نشست در پاریس گوشه خونه آن وقت سران کشورها برایش دست و پا می‌شکستند اما برای ما تره هم خورد نمی‌کنند! 🔸ما فقط ادعاییم؛ تعداد دبیر کل‌های ما از تعداد ایرانی‌ها بیشتر است! .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
رهبر گرامی انقلاب اسلامی: 🌹 «صدها نفر مثل علی خامنه‌ای در راه این حقیقت جان و آبرویشان را می‌دهند؛ اهمیتی هم ندارد. بنده که چیزی نیستم؛ امام بزرگوار ما هم - که به معنای حقیقی کلمه برای این امت، امام دلها بود - همین‌طور بود. او حاضر بود برای حفظ نظام و حفظ رهبری نظام، آبرویش را بدهد.» ⬅️ بیانات در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام (۱۹ تیر ۷۹) .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
وضعیت رسانه در پیش از انقلاب اسلامى قسمت یکم رسانه از همان آغاز پایه گذارى، ابزارى براى اهداف استعمارى و نفوذ در فرهنگ و ارزش هاى اسلامى در کشور ما بود. فراماسونرها که دست نشاندگان انگلیس و سپس آمریکا بودند، مدت هاى طولانى مراکز تصمیم گیرى و جایگاه هاى کلیدى ایران را در دست داشتند و به تلویزیون و رادیو نیز بى توجه نبودند. مهم ترین هدف آنها از فعالیت در رسانه هجوم به فرهنگ خودى و آماده کردن مردم براى از فرق سر تا ناخن پا فرنگى شدن بود. مردم ایران از مدت ها پیش به حکومت هاى پادشاهى اعتماد نداشته و روحانیت را تنها پشتیبان و حامى و تکیه گاه خویش مى دیدند. نهاد روحانیت نیز همواره جبهه اول مبارزه با تهاجم هاى فرهنگى بیگانگان بودند و بارها ضربه هاى سنگینى به دشمنان ملّت وارد کرده بودند؛ ازاین رو، خود اصلى ترین هدف تهاجم شمرده مى شدند. چون رسانه ابزارى بود که مى شد از راه آن به صورت غیرمستقیم و با بهره گیرى از ترفندهاى هنرى و ابزارهاى فنى روزآمد، بر اندیشه هاى مردم به ویژه کودکان و جوانان اثر گذاشت و اندک اندک آنان را با هویت فرهنگى خویش بیگانه نمود، مورد توجه بود. ازاین رو، برنامه هاى کودک در صدا و سیماى ایران پیش از انقلاب اسلامى، وضعیتى هم چون دیگر کشورهاى به اصطلاح جهان سوم داشت. همان پوچى ها، بدآموزى ها و منفى نگرى ها نسبت به مذهب و مقدسات انسانى که در برنامه سیاست هاى استعمارگران، درباره ایران نیز قرار داشت و چون ایران در آن زمان از لحاظ سیاسى به آمریکا و بلوک غرب گرایش داشت، بیشتر برنامه هاى آن از کشورهاى غربى تهیه و پخش مى شد. اهداف اصلى هجوم فرهنگى استعمارگران در رسانه پیش از انقلاب را مى توان چنین برشمرد: 1. تباه کردن ارزش ها و هنجارهاى دینى: در جامعه اى که هنجارها و ارزش هاى دینى، فرهنگ مسلط است فضاى تنفس براى ستیزکنندگان با این هنجارها خفقان آور است. 2. رواج فساد و فحشا و بى بند و بارى: رسانه که باید ابزار پرورش و تعالى روح آدمى باشد، در دوران پیش از انقلاب به حدى از ابتذال و فحشا گرفتار شده بود که گاهى حتى از ریشه خویش یعنى غرب نیز پیش مى افتاد. هدف این حرکت ها آن بود که با کشاندن کودکان، نوجوانان و جوانان به فحشا و فساد و تغییر ذائقه فرهنگى آنان، توان توجه به اصول اساسى تربیت و همچنین استراتژى هاى حکومت را از آنان بگیرند و آنها را به موجوداتى هرزه و گرفتار در دام مشروبات، مواد مخدر و بى بندوبارى تبدیل کنند. انسانى که به اینها معتاد شود، همه تلاش و نیرو و درآمد خود را صرف برآوردن نیازهاى این اعتیاد خواهد کرد. چنین انسانى دیگر نمى تواند به هویت اصیل خویش بازگردد و اندک اندک به همه داشته هاى خود نیز پشت پا مى زند. این، بلاى خانمان سوزى بود که رسانه در آن زمان مى کوشید، بر سر فرزندان و جوانان برومند مرز و بوم بیاورد. 3. رودررو قرار دادن فرهنگ ملى و فرهنگ دینى: هویت ملى مردم ایران از حرکت، پویایى و مدنیتى دیرین و کهن برخوردار است. آنان پیوسته بر فرهنگ، تمدن، هنر، علم و معرفت بشرى تأثیرگذار بوده اند. بیشترین دانشمندان و هنرمندان و فلاسفه اسلامى را ایرانیان به تاریخ علم و هنر و اندیشه پیشکش کرده اند. پیش از آن نیز کشور ایران یکى از دو مهد فرهنگ و تمدن و علم و دانش بشرى بوده است. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
وضعیت رسانه در پیش از انقلاب اسلامى قسمت دوم پس از ظهور اسلام نیز مردم ایران آگاهانه دین اسلام و مذهب تشیع را برگزیدند. یکى از نشانه هاى بارز آگاهانه بودن این گزینش، آن است که پس از حمله مغول که به انهدام عناصر اصلى تمدنى ایران و سپس حکم فرمایى خلفاى عباسى انجامید، مردم ایران بازگشت به فرهنگ و دین زرتشتى را بر اسلام برنگزیدند و به هیچ فرهنگ دیگرى مانند: فرهنگ مغولان یا مسیحیان یا کشورهاى اروپایى روى نیاوردند، بلکه هویت فرهنگى خود را حفظ و بازسازى کردند و روزبه روز به دین اسلام و مذهب تشیع نزدیک تر شدند. استعمارگران که درصدد زدودن فرهنگ اسلامى از ایران بودند، براى رسیدن به هدف هاى خود به فرهنگ پادشاهى و زرتشتى و استبدادى پیش از اسلام رو آوردند تا با ایجاد تقابل فرهنگى میان هویت ملى و هویت دینى ـ به ویژه با پاى فشردن به عناصرى از فرهنگ ملى که در تضاد بیشترى با فرهنگ دینى بود ـ از رونق فرهنگ دینى بکاهند. کار بدان جا رسید که حتى تاریخ دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهى را جاى گزین تاریخ شمسى کردند و به جاى مراسم سوگند به قرآن در قائله انجمن هاى ولایتى و ایالتى، حکم کلى سوگند به کتاب هاى آسمانى را قرار دادند. آنها بر روى فرهنگ و اسم هاى زرتشتى سرمایه گذارى فراوانى کردند و شب و روز در رسانه به تبلیغ آن پرداختند تا مردم، به ویژه کودکان و جوانان را از هویت دینى خویش بیگانه و به فرهنگ باستانى و ملى خود نزدیک سازند. آنان نام اولى را ارتجاع و دومى را تجدد گذاشتند و از این راه توانستند میان نسل جدید به ویژه قشر جوان و روشن فکر جامعه و نسل قدیم شکافى فرهنگى پدید آورند و با بهره گیرى از خلأ پدید آمده، به غارت منابع و منافع ملت و کشور بپردازند و بزرگ ترین مانع خود را که فرهنگ راستین اسلام بود، از سر راه خود بردارند و در این راه از ابزارهاى گوناگونى بهره گرفتند که رسانه یکى از مهم ترین آنها بود. 4. کوچک شمردن توانایى هاى خود در برابر فرهنگ بیگانه از زمانى که پاى اولین استعمارگران اروپایى به ایران باز شد، کوچک شمردن فرهنگ ایرانى در دستور کار آنان قرار گرفت. هر یک از پادشاهان قاجار و دیگر سرکردگان این کشور که براى خوش گذرانى، سفرى به فرنگ مى رفتند و هر دانشجویى که به کشورى غربى مى رفت و با تغییر هویت بازمى گشت و هر بازرگان و سفیر و کارگرى که پا به کشورى اروپایى مى گذاشت، این پیام را با خود به کشور مى آورد که فرهنگ ما درمانده و ناتوان و فرهنگ آنان توسعه یافته و پیشرفته است. این موضوع تا پیش از انقلاب اسلامى ادامه داشت و همواره با ابزارها و روش هاى گوناگون، فرهنگ اسلامى و ایرانى خوار و فرهنگ هاى استعمارگر فاخر شمرده مى شد و رسانه در این میان نقشى بسیار اساسى برعهده داشت. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🌺🌺خاطرات مقام معظم رهبری مدیون این مرد و کتابش هستم تاریخ: 1386/10/15 مدیون این مرد و کتابش هستم نکته‌ی دوم در مورد آقای آذر یزدی است که الان اطلاع دادند ایشان در این جلسه نشسته‌اند و ظاهراً بیمار هم بودند و با حال بیماری زحمت کشیده‌اند و آمده‌اند. من چندی پیش در یک برنامه‌ی تلویزیونی دیدم که از ایشان تجلیل کرده بودند. من با اینکه وقتم هم کم است، از وقتی تلویزیون را روشن کردم و دیدم که از ایشان دارد تجلیل میشود، پای آن برنامه نشستم، صحبتهای خود ایشان را هم گوش کردم. ایشان در آنجا میگفتند که در طول آن سالهای پیش از انقلاب هیچکس کمترین تشکری، تقدیری از این مرد زحمتکش و خدوم نکرده. آن برنامه را که من دیدم، نکته‌ای در ذهنم بود و دلم خواست که آن را یک وقتی به ایشان بگویم، فکر میکردم دیگر امکان ندارد و عملی نیست؛ کجا حالا ما آقای آذر یزدی را زیارت کنیم! حالا تصادفاً امشب ایشان اینجا هستند. آن نکته این است که من خودم را از جهت رسیدگی به فرزندانم، بخشی مدیون این مرد و کتاب این مرد میدانم. آنوقتی که کتاب ایشان درآمد - اول هم به نظرم دو جلد، سه جلد، تا آنوقتی که من اطلاع پیدا کردم، از این کتاب درآمده بود؛ (قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب) - من رفتم تورق کردم. بچه‌های ما داشتند به دوران مُراهقی - یعنی نزدیکی به بلوغ - میرسیدند، دوره هم دوره‌ی طاغوت بود و همه‌ی عوامل در جهت گمره‌سازی ذهن و دل جوان حرکت میکرد. من دلم میخواست چیزی باشد که جوانهای ما با او هدایت شوند و جاذبه هم داشته باشد. خب، کتاب خوب که خیلی بود. بنده فهرست پیشنهادی کتاب مینوشتم و بین جوانهای دانشجو و دانش‌آموزهای سطوح بالای دبیرستانها پخش میشد، اما برای بچه‌های کوچک، دستمان خالی بود، تا اینکه کتاب ایشان را من پیدا کردم. نگاه کردم دیدم این از جهات متعددی، از دو سه جهت، همان چیزی است که من دنبالش میگردم. به نظرم دو جلد یا سه جلد آنوقت چاپ شده بود، خریدم. بعد هم دنبالش گشتم تا اینکه جلد پنجم به نظرم یا ششم - حالا درست نمیدانم، یادم نیست - درآمد؛ بتدریج چاپ شد و من رفتم تهیه کردم و برای فرزندانم خریدم. نه فقط فرزندان، بلکه در سطح شعاع ارتباطات فامیلی و دوستانه، هرجا دستم رسید و فرزندی داشتند که مناسب بود با این قضیه، این کتاب ایشان را معرفی کردم. خواستم این حق‌شناسی را من به نوبه‌ی خود کرده باشم. ایشان یک خلأئی را در یک برهه‌ی از زمان برای زنجیره‌ی طولانی فرهنگی این کشور پر کردند. این کار، باارزش است. خداوند از شما - آقای مهدی آذر یزدی! - این خدمت را قبول کند و مأجور باشید. این ستایشهای زبانی و اینها، اجر کارهائی که با اخلاص انجام گرفته باشد، نمیشود؛ اجر کار مخلصانه را خدا باید بدهد و خدا هم خواهد داد (بیانات در دیدار نخبگان استان یزد ۱۳۸۶/۱۰/۱۵) .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🌺🌺خاطرات مقام معظم رهبری بعد از من ریگان به پاکستان نرفت تاریخ: 1386/02/31 بعد از من ریگان به پاکستان نرفت بنده زمان ریاست جمهوری به پاکستان رفتم؛ آنچنان تظاهراتی شد که با وجود این‌که قرار بود ریگان - رئیس جمهور امریکا - بعد از سفر من برود و از پاکستان بازدید کند، دیگر نرفت! دیدند آبروریزی است برای او؛ چون آن وضعی که مردم در استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران بوجود آوردند، اگر او میرفت آن‌گونه نمیشد. بیانات در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️لحظه هدف قرار دادن کشتی نروژی ┄┅═✧●💠●✧═┅┄ .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅هنجارشکنی رشیدپور با کمک مرد زن نما!!! و البته خاک بر سر هردوی شما... .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
🔴 قاطعیت امام ره نسبت به یک نوار فاسد کجا، نوع مواجهه سه قوه و مسئولین کشور با بی بند و باری کجا! 🔰امام خمینی ره: " به من اطلاع داده‌اند - من که بیرون نیستم، اما اشخاصی به من اطلاع داده‌اند - که بعضی نوارهای بسیار مفتضح در بعضی از جاها هست به عذر اینکه فلانی گفته است که کسی حق ندارد به کسی؛ من همچو چیزی می‌گویم که کسی حق ندارد نهی از منکر کند؟! من اگر بفهمم که واقعاً این صحت دارد، اذن می‌دهم به آن کسی که می‌خواهد اینها را، از اطراف خیابانها بیرون کند، این دکانهایی که این کارها را می‌کنند دکانشان را برچیند. خودشان توجه کنند که این مسائل، یک مسائلی است که در خطر است برایش. در جمهوری اسلامی علناً یک همچو مسائلی در خیابانش بشود، این را نمی‌شود تحمل بکنند، مردم تحمل نمی‌کنند. و به من نسبت می‌دهید، دروغ نسبت می‌دهید، من همچو کاری نمی‌توانم بکنم که یک مسئله خلاف شرع را من بگویم، نخیر، باید بشود. ما چیزهایی که برخلاف است می‌گوییم نباید باشد، نه [اینکه‌] چیزهایی که برخلاف است باید باشد. " 📚صحیفه امام ره، ج۱۷، ص۲۵۲ ✅ پ.ن: 🔻امام ره نسبت به نوارهای مبتذل و فاسد آن زمان اینگونه بر آشفته می شدند و این مساله برایشان غیر قابل تحمل بود. 👈 آنگاه امروز در کشورمان با یک فضای مجازی ناامنی روبرو هستیم که مردم و جوانان ما را به سمت فساد و فحشا کشانده است. در فضای حقیقی نیز شاهد جولان بی بند و بارها هستیم. ⚠️با این نوع مواجهه ناامید کننده، سه قوه کشور و همچنین برخی نهادها و دستگاه های کشور چگونه می توانند ادعا کنند که در خط امام ره قرار دارند؟! .💥جنگ نرم ودشمن شناسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️💢⭕️ ⭕️ ابی مارتین خبرنگار آمریکایی: کشتار خبرنگاران توسط اسرائیل به منظور پوشاندن حقیقت از دید مردم دنیا است .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
راهبردها در کلام و پیام حضرت آیة الله العظمی خامنه ای در تمام این کار بزرگی که برعهده داریم، در مراحل گوناگون آن، بایستی ازاهداف و ارزشهای متعالی نظام اسلامی، یک لحظه غفلت نکنیم تاریخ: 8/6/75 من باید این نکته را بگویم، برای این که اینها به صورت یک سرفصل فراموش نشدنی، همواره در ذهنها بماند. ما در تمام این کار بزرگی که برعهده داریم، در مراحل گوناگون آن، بایستی از اهداف و ارزشهای متعالی نظام اسلامی، یک لحظه غفلت نکنیم. اگر کار سازنده ما، با غفلت از آن اهداف انجام بگیرد، خوف انحراف این کار از آن اهداف وجود دارد. چون ما انسان و بشریم، اگر اندکی غفلت بکنیم، ممکن است که از صراط مستقیم ، به سمت چپ و راست منحرف بشویم. رعایت ارزشهای اسلامی و عدل اسلامی یگانه نجاتبخش کشور تاریخ: 13/3 /1370 مأموران نظام در هر بخش، مخصوصا در بخشهای کارشناسی و برنامه ریزی، باید بدانند که یگانه نجاتبخش کشور و ملت از شر سلطه دشمنان و جباران و ازشرفقر و جهل - که میراث شوم طواغیت است - رعایت ارزشهای اسلامی و عدل اسلامی و تکیه بر استعدادهای انسانی این ملت و نیروهای خالص و مخلص آن است، و هم این است که کشور را از وابستگی به بیگانگان و نیاز به دشمنان نجات خواهد داد کاری کنیم که ارزشهای اسلامی، ارزشهای مطلق به حساب آیند تاریخ: 1/6/1369 ملت ایران، امروز به نام اسلام، کار و تلاش می کند و برای اسلام، جهاد و مجاهدت می نماید. و این همان معجزه یی است که در دوران ما اتفاق افتاد که یک نظام اجتماعی بر اساس دین خدا و مفاهیم و ارزشهای الهی شکل بگیرد. با محاسبات مادی، چنین چیزی اصلا تصور نمی شد. ملتهای مسلمان، حقیقتا مجذوب این حرکت هستند. این مبالغه نیست، واقعیتی است که وجود دارد. علی رغم این همه تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی شده، ما می بینیم که باز ملتهای اسلامی، نسبت به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی خوشبینند و در جهت همین روند، حرکت می کنند. امروز در دنیا، کمتر ملت اسلامی یی است که تحت تاثیر این حرکت قرار نگرفته باشد. در صورتی این شوق و این امید در ملتها باقی می ماند که ما از ایمان بی قیدوشرط و پایبندی کامل به دین خدا، یک سرسوزن تنزل و تنازل نکنیم. درمعامله با قدرتهای جهانی، همین طور است. در برخورد با مسایل جهانی، همین طور است. در تنظیم سیاست خارجی، همین طور است. در اداره داخلی کشور، همین طور است. باید آن راز سعادت جامعه را - که گردآمدن بر محور ایمان به خداست - در زندگی و نظام اجتماعی خودمان، هر لحظه قویتر و برجسته تر کنیم، ملت را به سمت تربیت اسلامی بیشتر و عمیقتر سوق بدهیم، عناصر جوان جامعه را به تربیت اسلامی تربیت بکنیم، دانشگاههای ما، وظیفه تربیت جوان مسلمان و متخصص و عالم مسلمان - نه صرفا عالم - را بر دوش خودشان احساس کنند، مدارس ابتدایی هم همین طور. کاری کنیم که در جامعه، ارزشهای اسلامی، ارزشهای مطلق به حساب بیاید و همه ارزشهای دیگر، در مقابل آنها کم رنگ باشد. صدا و سیما در این جهت، حرکت و تلاش و برنامه ریزی بکند. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
♦️حکم اخراج دکتر فاطمه رجائی‌راد از دانشگاه علوم پزشکی بابل قطعی شد 🔹فاطمه رجائی‌راد جراح فک و صورت آملی که در یک مراسم رسمی «کشف حجاب» کرده بود و همین امر باعث تعلیق او از دانشگاه و تعطیلی مطبش نیز شده بود، در صفحه اینستاگرامش از اخراج قطعی‌ خود از دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌بخاطر اشتباه حضرت يوسف فرزندانش به پیامبری نرسیدند❌ ⛔️ آیا حضرت یوسف موقع دیدن پدرش از اسب پیاده نشد⁉️ (پاسخ: مرتضی‌ کهرمی ) .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
┄┅════✧هفته پژوهش گرامی باد✧════┅┄ 📣 پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌کند: 💥سلسله نشست‌‌های علمی💥 🎙 آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ⬅️ «بررسی وضعیت سیاسی اجتماعی اهل سنت جنوب شرق کشور» ⏳چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ 🕰 ۱۰ تا ۱۲ 📍مکان: قم، بلوار ۱۵ خرداد، نبش کوچه ۴، پژوهشگاه مطالعات تقریبی 🎦 علاقه مندان می توانند از طریق لینک زیر به صورت آنلاین در جلسه شرکت نمایند HTTPS://B2N.IR/TAQRIBSTUDIES 🔹کانال رسمی پژوهشگاه مطالعات تقریبی 🌐 @taqribstudies
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتخابات مجلس با سایر انتخابات در ایران چه تفاوتی دارد؟ 🔹عوامل مشارکت‌ساز و مشارکت‌سوز چه فاکتورهایی می‌توانند باشند؟ 🔸بخشی از گفتگو با پرویز امینی، استاد دانشگاه و جامعه‌شناسی سیاسی 📝 فیلم و متن کامل را «اینجا» https://tn.ai/3004840ببینید .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي  و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اولیائک .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
تأثيرپوشش اسلامي در مهار غريزه جنسي برخى جلوه هاى باطنى تأثیر پوشش اسلامى 1. عفت قسمت۱ از جلوه هاى برجسته پوشش معنوى و باطنى عفت است.1 یکى از علت هاى پیدایش عفت، التزام به حجاب و پوشش ظاهرى بیش تر است. این مطلب با دقت در ابتدا و انتهاى این آیه شریفه فهمیده مى شود: وَ الْقَواعِدُ مِنَ النِّساءِ اللاّتی لا یَرْجُونَ نِکاحًا فَلَیْسَ عَلَیْهِنَّ جُناحٌ أَنْ یَضَعْنَ ثِیابَهُنَّ غَیْرَ مُتَبَرِّجاتٍ بِزینَةٍ وَ أَنْ یَسْتَعْفِفْنَ خَیْرٌ لَهُنَّ. (نور: 60) و بر زنان از کار افتاده اى که [دیگر] امید زناشویى ندارند، گناهى نیست که پوشش خود را کنار نهند [به شرطى که ]زینتى را آشکار نکنند؛ و عفت ورزیدن براى آنها بهتر است. خداوند در این آیه، نخست به پیر زنان مى فرماید که بدون قصد خودنمایى، مجازند از برخى پوشش هاى رویى بدن مثل جلباب و چادر استفاده نکنند، ولى در ادامه مى گوید: حتى اگر همین زنان سال مند نیز از این گونه حجاب ها استفاده کنند و عفت بورزند، براى ایشان بهتر است. در روایت معروف جنود عقل و جهل، عفت متضاد با تهتک ذکر شده است. «العفة و ضدها التهتک»2 و تهتک در لغت به معناى پرده درى آمده است.3 بنابراین، به قرینه تقابل و تضاد، مى توان گفت عفّت به معناى پرده پوشى است. عفت جلوه ها و قلمروهاى گوناگونى دارد که مى توان همه آن ها را در سه نوع گرد آورى کرد: 1. عفت در اندیشه؛ 2. عفت در گفتار؛ 3. عفت در رفتار. چون پوشش اسلامى رفتارى است که از یک فرد مسلمان سر مى زند، به تناسب موضوع این نوشتار، به طور اختصار از عفت در رفتار سخن مى گوییم. عفاف گرایى در رفتار، عرصه هاى گوناگونى زندگى فردى و اجتماعى را فرا مى گیرد. مانند عفت در پوشش که گزینش جامه اى است که با هویت دینى، هنجارهاى اخلاقى، شخصیت والاى انسانى و ارزش هاى متعالى اجتماعى سازگار باشد. حوزه ارتباط هاى انسانى به نمایشگاهى از جلوه هاى بدنى و دوخت و دوز مد گرایانه تبدیل نشود، عرصه هاى فرهنگى، اقتصادى و سیاسى جلوه گاه عریان نمایى هاى هوس انگیز و خرد سوز نگردد و به جاى تجلى عقلانیت، دین ورزى، اخلاق پیشگى و انسانیت، حیوانیت لجام گسیخته به میدان نیاید. یکى دیگراز ابعاد عفت رفتارى «عفت جنسى» است. عفت جنسى در فرهنگ اسلامى جلوه هاى متعددى دارد که برخى از مهم ترین آن ها عبارتند از: ـ پرهیز از نگاه آلوده؛ ـ خلوت نکردن با نامحرم؛ ـ تماس بدنى نداشتن؛ ـ پرهیز از خود ارضایى و آمیزش نامشروع؛ ـ نداشتن تجلى تحریک آمیز در مجامع؛ ـ واسطه نشدن براى فحشا؛ ـ گریز از عوامل تحریک آمیز.4 کتاب هاى روایى که احادیث ازدواج را مطرح کرده اند، با ب ویژه اى با عنوان وجوب عفت ورزى و پاک دامنى دارند که در آن؛ احادیث فراوانى درباره عفت آمده است.5 براساس حدیثى از امیرمؤمنان حضرت على علیه السلام صبر و پایدارى در مقابل خواسته هاى شهوانى عفت نامیده شده است: «اَلصَّبرُ عَنِ الشَّهوة عِفة؛6 پایدارى و صبر در برابر شهوت نشانه عفت است»، در روایت دیگرى، عفت ضعیف کننده امیال و گرایش هاى شهوانى دانسته شده است: «العفة تُضعِّفُ الشّهوةَ؛7 عفت ضعیف کننده شهوت است». .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi
تأثيرپوشش اسلامي در مهار غريزه جنسي برخى جلوه هاى باطنى تأثیر پوشش اسلامى 1. عفت قسمت۲ چون دو نوع برجسته از شهوت ها و خواسته ها، شهوات و میل هاى مربوط به غریزه گرسنگى و غریزه جنسى است، در روایات نیز به دو نوع عفت شکمى و جنسى توصیه شده و انسان هاى برخوردار از این دو عفت و ستایش شده اند. در حدیثى از امام باقر علیه السلام برخوردارى انسان از عفت شکمى و جنسى، از برترین عبادت ها دانسته شده است: «ما عُبِدَاللّهُ بشى ءٍ أفضلُ مِنْ عِفَّة بطنٍ و فرج؛8 خداوند به چیزى برتر از عفت شکم و عفت فرج عبادت نشده است». در حدیث دیگرى از آن حضرت، اجتهاد و کوشش در راه کسب عفت شکمى و جنسى، جزء برترین تلاش ها شمرده شده است: «اىّ الاجتهاد افضل من عفة بطن و فرج؛9 کدام تلاش برتر از عفت شکم و عفت فرج است». بى تردید هنگامى فهم معناى دقیق این گونه احادیث آشکار مى گردد که بدانیم منشأ بسیارى از گناهان و کارهاى خلاف، شهوات و امیال مربوط به شکم و غریزه جنسى است. اگر امیال مذکور از طریق عفت شکمى و جنسى کنترل و مهار شوند، به طور طبیعى زمینه بسیارى از گناهان نیز از بین خواهد رفت؛ زیرا انسان در اثر پوشش باطنى عفت، به نوعى مصونیت درونى دست مى یابد. در روایتى از امیرمؤمنان حضرت على علیه السلام صیانت و حفاظت در مقابل گناه، به عنوان ثمره و نتیجه عفت ذکر شده است: «ثمرة العفة الصیانة؛10 نتیجه عفت ورزى مصونیت در برابر گناه است». به دلیل همین ویژگى بازدارندگى و مصونیت بخشى پوشش درونى عفت در مقابل تحریک غریزه جنسى، قرآن مجید به افرادى که در اثر مشکلات قادر به ازدواج نیستند دستور عفت ورزى مى دهد. «وَلْیَسْتَعْفِفْ الَّذینَ لا یَجِدُون نکاحا؛ و آنان که امکان ازدواج نیابند، باید عفت نفس پیشه کنند». (نور: 33) اگر چه مقوله عفت به هر دو جنس زن و مرد اختصاص دارد، ولى به نظر مى رسد با توجه به حس و غریزه، خودنمایى بانوان و فراهم بودن مقتضى و زمینه تحریک غریزه جنسى به وسیله یاد شده، مى توان گفت عفت ورزى بانوان، نقش مهم ترى در سلامت اجتماع در مقابل مفاسد جنسى دارد. منتسکیو مى گوید: « از دست رفتن عفت زنان، به قدرى تأثیرات بد و معایب و نواقص تولید مى کند و روح مردم را فاسد مى سازد که اگر کشور دچار آن شود، بدبختى زیادى از آن ناشى مى گردد. به همین جهت، قانون گذاران همواره عفت را به زنان توصیه مى کنند و از آن ها وقار و رعایت موازین اخلاقى توقع دارند».11 حال اگر سؤال شود که سبب و منشأ حجاب روحى و پوشش معنوى عفت چیست؟ پاسخ این سؤال در روایات معصومان علیهم السلام آمده است. در برخى روایات از حیا به عنوان سبب و منشأ عفت نام برده شده است. از امیرمؤمنان نقل شده است «سبب العفة الحیاء».12 در روایت دیگرى از ایشان مقدار عفت ورزى و پاک دامنى انسان به مقدار حیاى او مرتبط شده است: «على قدر الحیاء تکون العفة»13. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95 💥کانال ما درپیام رسان بله https://ble.ir/jangnarmvdoshmanshnasi