فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هتک حرمت تروریست های تکفیری در حلب به پرچم حضرت عباس علیه السلام
ببینید این داعشی می خواد پرچم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را بسوزاند آتش وقتی به حرف سین عباس میرسه منحرف میشه و خود داعشی ملعون هم تعجب میکنه چرا خاموش شد
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پاسخ آقای پزشکیان
اینها دارن علنی تبلیغ میکنن ، به من چه را، چون همه منصوبینش را با شعار به من چه نصب کرده ، این یعنی وفاق ، در کربلا گفتن به من چه نگاه کردن سر حسین کربلا را بریدند ، بعد گفتند به من چه خواهرش زینب را اسیر گرفتند، چون قبلاً گفتند به من چه ، مادرشان را بین و در و دیوار سوزاندند، به من چه اولش از امثال پزشکیان شروع شد که معلوم نبود کردند یا ترک ، سنی هستن یا شیعه ، انصار و مهاجرین ، خواصی بودند که مثل پزشکیان که هرچه فاطمه الزهرا سلام الله علیها درشون را زد که بیائید بر غدیر خم شهادت بدید، گفتند ،به من چه ، الان پزشکیان به غزه میگه به من چه به لبنان به من چه به سوریه به من چه ، به حجاب به من چه به فتنه گری به من چه ،
تو ، آغاز ختم جمهوری اسلامی هستی، اگر ما بگذاریم ، که کور خواندی
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse
✍«مطلب(۵)از ۴۶۸
بزرگواران در کانال مستحضرید، بنده چون اعتقاد دارم امام خامنه ای حفظه الله طبق حدیث ۲۳۰ باب ۱۸۰ الملاحم و الفتن چهل سال قمری حکومت خواهد کرد و شروع حکومتش از پانزده خرداد سال ۱۳۶۸ برابر با یک ذیقعده سال ۱۴۰۹ هجری قمری ،بوده و در سال ۱۴۴۹ هجری قمری با ظهور حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف به پایان خواهد رسید ولی چون سال۱۴۴۷ هجری قمری یکی از مهمات روایات ممکن هست اتفاق بیافتد،وآن روز جمعه هست که روز ظهور هست وآن هم جمعه ای که بیست و سوم رمضان باشد ، لذا بر اساس تقویم رسمی و علائم ظهور که به شدت در حال رخ دادن هستند ، برای همه گیر شدن انتظار ظهور بر اساس روایات و کسب آمادگی های لازم برای همراهی با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، موضوعات مهم علائم ظهور را در قالب ۴۶۸ را شروع به تنظیم نمودم؛لذا اگر ظهور حضرت سال بعد قمری اتفاق بیافتد خیلی خوب هست و امام خامنه ای حفظه الله بعد از ۳۸ سال رهبری جهان اسلام ، و زمینه سازی برای ظهور پرچم را تقدیم آقا حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف می نمایند، در غیر اینصورت یقینا به لطف الهی ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در سال ۱۴۴۹ هجری قمری به لطف خداوند طبق روایات قطعی حتمی می باشد
و آنچه مسلم هست ، با یادگیری موضوعات ۴۶۸ بعد یکسال همه عزیزان کانال متخصص علائم ظهور خواهید بود
✍«مطلب(۵)از ۴۶۸ در لینک های سه گانه ذیل👇عنوان: بداء
https://eitaa.com/jaryanse/5193
https://eitaa.com/jaryanse/5196
https://eitaa.com/jaryanse/5197
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse
12.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبل از شروع در بحث امروز چند کلیپ می ذارم ، که دوستان برای بنده روزهای قبل بعد مطالبی که ارائه کردم فرستادند، حتما گوش بدیدبعد تحلیلی که خواهم داد متوجه خواهید شد مطالبی که خدمتتان ارائه می شود بسیار دقیق هست
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
قبل از شروع در بحث امروز چند کلیپ می ذارم ، که دوستان برای بنده روزهای قبل بعد مطالبی که ارائه کردم
اشکالات بحث را مینویسم نه برای اشکال تراشی بلکه برای روشن شدن مسأله مهم ظهور:
اشکال۱_میگه این علامت های پنجگانه را دیدید ظهور پشت سرشه،
علت این حرف کاملا غلط بخاطر اینه کارشناس برنامه ظهور وقیام را یکی حساب کرده در حالیکه ظهور در جمعه بیست و سوم رمضان اتفاق می افته، قیام در روز عاشورا ، حالا فاصله بین رمضان و عاشورا چقدره، شوال ، ذیقعده، ذیحجه، ۷روز از رمضان با ده روز از محرم میشه ۳ماه و ۱۷ روز
علامت های زمینی دوتاست ، سفیانی و (یمانی و خراسانی)دوتا یه علامته ، اینها قبل ظهوره،
علامت های آسمانی سه تا، صیحه آسمانی ، خسف بیدا و قتل نفس زکیه اینها مابین ظهور و قیام هست ، در واقع علامت های زمینی برای اثبات پر شدن ظلم در روی زمین و آمادگی لشکر ایمان برای مقابله و علامتهای آسمانی برای تبعیت محض از امام زمان و جمع شدن سیستم های مدیریتی تجربی و واگذار کردن امر به خود امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و بسته شدن در سازمان ملل شورای امنیت و حقوق بشر جعلی
اشکال۲_میگه خروج یمانی و خروج سفیانی در یک زمانه ، به عنوان علامت در یک زمان نیست و شکل و مدل آشکار شدن اینها به عنوان علامت و وقت آن کاملا متفاوت هست و فقط در حرکت سفیانی و خراسانی و یمانی به سمت عراق در ماه رجب هست و در یک سال ویک ماه و یک روز که موجب درگیری شدید بین لشکرسفیانی ولشکر یمانی و خراسانی می شود
اشکال۳_میگه تقدم زمانی صیحه آسمانی بر سفیانی کاملا غلطه ، دوماً صیحه آسمانی در ماه رمضان روز ظهور هست و همزمان با صیحه ظهور هست ، البته یه صیحه در موقع قیام داریم که اون بحثش جداست،
اشکال۴_ بر خلاف گفته کارشناس علامتهای احتمالی هم علامتند ولی شبیه دارند یعنی مثلش اتفاق افتاده ولی تجمیع علامات احتمالی در آستانه علامتهای حتمی خودش حتمیست مثلاً اصهب وابقع در کنار سفیانی ، شعیب ابن صالح در کنار خراسانی ، ملت یمن در کنار یمانی ، نابودی اسراییل و مردان آهنین حزب الله و... علامتهای احتمالی هستند که با علامت های حتمی که همراه شدند میشن حتمی
اشکال۵: افتضاح اشکال پنجم هست که میگه علامت نمیتونه بگه این علامت ظهوره پس معصوم علیهم السلام بیکار بوده این همه حدیث گفته که اعتقاد ما به وحیانی بودن کلام معصوم علیهم السلام هست برخلاف گفته ایشان علامت های که نمیتونن بگن ظهور هست ، بعد بررسی باید دور انداخت بخاطر عدم سلسله وار بودن و باید منتظر علامت های سلسله واری شد که یقینا نشانه ظهورند
در بحث بدا کاملا صحیح می فرمایند ، در امر ظهور و علامتش بدا نیست چون طبق احادیث اینها از میعاد هستند و طبقه آیه مبارکه،
قُلْ لَكُمْ مِيعَادُ يَوْمٍ لَا تَسْتَأْخِرُونَ عَنْهُ سَاعَةً وَلَا تَسْتَقْدِمُونَ ﴿۳۰﴾
بگو ميعاد شما روزى است كه نه ساعتى از آن پس توانيد رفت و نه پيشى توانيد جست (۳۰)
لَكِنِ الَّذِينَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ لَهُمْ غُرَفٌ مِنْ فَوْقِهَا غُرَفٌ مَبْنِيَّةٌ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ وَعْدَ اللَّهِ لَا يُخْلِفُ اللَّهُ الْمِيعَادَ ﴿۲۰﴾
ليكن كسانى كه از پروردگارشان پروا داشتند براى ايشان غرفه هايى است كه بالاى آنها غرفه هايى [ديگر] بنا شده است نهرها از زير آن روان است وعده خداست خدا خلاف وعده نمى كند (۲۰)
وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَلْ لِلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَنْ لَوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُمْ بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِنْ دَارِهِمْ حَتَّى يَأْتِيَ وَعْدُ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ﴿۳۱﴾
و اگر قرآنى بود كه كوهها بدان روان مى شد يا زمين بدان قطعه قطعه مى گرديد يا مردگان بدان به سخن درمى آمدند [باز هم در آنان اثر نمیکرد] نه چنين است بلكه همه امور بستگى به خدا دارد آيا كسانى كه ايمان آورده اند ندانسته اند كه اگر خدا مى خواست قطعا تمام مردم را به راه مى آورد و كسانى كه كافر شده اند پيوسته به [سزاى] آنچه كرده اند مصيبت كوبنده اى به آنان مى رسد يا نزديك خانه هايشان فرود مى آيد تا وعده خدا فرا رسد آرى خدا وعده [خود را] خلاف نمى كند (۳۱)
رَبَّنَا إِنَّكَ جَامِعُ النَّاسِ لِيَوْمٍ لَا رَيْبَ فِيهِ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ﴿۹﴾
پروردگارا به يقين تو در روزى كه هيچ ترديدى در آن نيست گردآورنده [جمله] مردمانى قطعا خداوند در وعده [خود] خلاف نمى كند (۹)
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse
9.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا اینا ببینید ، کاملا برعکس کارشناس قبلی اشکالاتی داره که کارشناس قبلی ندارد و آن بد فهمیدن بداست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولين ديدار جانباز عمليات تروریستی پیجری رژیم صهیونی، خانم روان الموسوي با فرزندانش
این خانم لبنانی یک دست و دو چشمش را تقدیم مقاومت کرده است
خدایا ما همه فرزندان آدم هستیم ولی گویا انسان نشدیم ، همه چی را برای خودمون میخواهیم ، لذا دختر پیامبر را بین در و دیوار سوزاندیم تا امروز بر اثر تفرقه مسلمانان ، یهودیان از فرزندان آدم ، مادران را کور کنند تا حواها فرزندان آدم را نبینند یا همه ظالم ها را از ریشه برکن یا بساط همه فرزندان آدم را جمع کن آدم دیگری خلق کن فرزندانش چنین نباشند 😭😭😭😭😭😭😭😘😘😭😭
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
حالا اینا ببینید ، کاملا برعکس کارشناس قبلی اشکالاتی داره که کارشناس قبلی ندارد و آن بد فهمیدن بداست
اشکال۱_بدا در مقابل جبر نیست بلکه اعم از جبر و اختیار کامل وحتی تکیه بر اعمال صالح هم هست یعنی انسان تا آخرین لحظه نباید از سرنوشت خود خیالش آسوده شده و به غیر خدا تکیه قطعی داشته باشد ، تکیه بر علم هم خودش در بدا خطاست
اشکال ۲_علت یاد ندادن علم تا روز قیامت را برای افراد عادی توسط امیرالمومنین میفرمایند : مردم گیج میشن، در حالیکه علت عدم آموختن علم لدنی به افراد بخاطر سطح پایین بودن درجه ایمان هست و با بالا بردن ایمان علمی و عملی حضرت علمی را که یادگرفته وظیفه دارد بیاموزد و شاگردان علی علیهالسلام در این زمین زیاد هست و علت اینکه این آیه را دلیل می آورد بخاطر سطح بالا بودن ایمان لازم برای رسیدن به این آیه است
اشکال۳_ دلیل اینکه علائم برای حذف شیادان هست ، یک دلیل اصولی نیست چون علائم ظهور برای چیزی بسیار فراتر گفته شده اند که این نتیجه حذف شیادان هم کنار آن هست و آن جامع سازی جهان برای استقبال از ظهور است
اشکال ۴_در شناختن صیحه آسمانی که صدای جبرئیل علیه السلام هست از صیحه ابلیس ، اشتباه معنا کرده و امام می گوید : آن کس از علما که قبلاً نشانه های علائم را فهمیده وظیفه دارد مردم را کاملا آگاه کند و مردم با فهمیدن علائم در زمان ظهور گیج نشوند
اشکال ۵_اینکه ظهور را از میعاد بداند ولی علائم حتمی را از میعاد نداند فرق گذاشتن بین وعده معصوم با وعده خداست در حالیکه ما اعتقاد داریم ،لافرق بینک و بینها الا انهم عبادک و خلقک، لذا وقتی به صورت متواتر معصومین علیهم السلام پنج علامت حتمی را فرموده اند ، قطعا از میعاد محسوب شده وبدا در آن غیر ممکن هست و علائم احتمالی هم درکنار آنها وقتی آمدند دیگر بدا معنایی ندارد
اشکال۶_اتفاقا مثل آخر دو میدانی ۱۰۰۰۰متر وقتی میفهمی آخر خطه با تمام قوا میدوی وانرژی میگیری ،چون میدونی دیگه دویدنی نیست و ممکنه عقب بمونی از رقیبان لذا اتفاقا قطعیت علائم ظهور باعث انگیزه بسیار بالائیه ، بی نمازها فکر کنند ، بی حجاب ها فکر کنند، حرام خورها فکر کنند ، شهرت طلبان فکر کنند، غاصبان منصب ها فکر کنند،گنهکاران فکر کنند، دوستان امام زمان که میخوان آماده باشند فکر کنند ، دوسال دیگه ظهور میشه و آقا با قلبها قضاوت خواهد کرد ، حتما در رفتارشان تجدید نظر کرده با اعمال صالح به عمران قلبشان می پردازند و این موجب عنایت الهی و فرج می شود، لذا کاملا برعکس می گویند در نفی قطعیت علائم
۷_ کی گفته با انتظار ظهور ما از یاران محسوب می شویم که دست روی دست بزاریم برعکس اگر به مابگن فردا ظهوره ، دلها به تپش می افته یه آبی به دلمون بزنیم پیش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خراب نشیم
اشکال ۸_ آخر کلامش نفی صحبتهای قبلیه متاسفانه لذا مبنای فلسفی بزرگوار ضعیفه
6.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من روایت امام جواد علیه السلام را می آرم بعد توضیح میدم:
كُنَّا عِنْدَ أَبِي جَعْفَرٍ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ الرِّضَا علیه السلام فَجَرَى ذِكْرُ السُّفْيَانِيِّ وَ مَا جَاءَ فِي الرِّوَايَةِ مِنْ أَنَّ أَمْرَهُ مِنَ الْمَحْتُومِ فَقُلْتُ لِأَبِي جَعْفَرٍ علیه السلام هَلْ يَبْدُو لِلَّهِ فِي الْمَحْتُومِ قَالَ نَعَمْ قُلْنَا لَهُ فَنَخَافُ أَنْ يَبْدُوَ لِلَّهِ فِي الْقَائِمِ فَقَالَ إِنَّ الْقَائِمَ مِنَ الْمِيعَادِ وَ اللَّهُ لا يُخْلِفُ الْمِيعاد
روایت در امر بدا در مورد حضرت قائم همین روایت هست و روایت دیگری در مورد عدم امکان بدا در علائم حتمی داریم در تعارضند و. از طرفی یک روایت نمی تواند مبنای اعتقادی باشد اگرچه سندش قوی باشد و در صورت ضعف در سند نمی تونه سند حکم هم باشد به تنهایی ولی بنده برفرض عدم وجود موانع بالا ،چهار مطلب را در مورد خود متن روایت بالا عرض می کنم:
۱_ در این روایت از بداعدم وقوع کلیات موارد حتمی سوال شده نه در مورد سفیانی
۲_سفیانی در کنار نشانه قائم که از. میعاد هست ذکر شده لذا نشانه های حتمی میعاد ممکن هست از میعاد حساب شود
۳_ یه چیز حتمی وقتی به حتمیتش از زبان معصوم علیهم السلام تصریح شود ، تبدیل به میعاد میشود وفرقی با میعاد خداوند ندارد
۴_زمان روایت بخاطر ظهور خلفای عباسی، و سقوط خلفای سفیانی ، در نگرانی از عدم ظهور سفیانی ذکر شده و لذا امام جواد علیهالسلام می گوید ، چون نشانه قائم هست محقق میشود پس روایت اثبات حتمیت سفیانی هست
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
احتمال قوی ابومحمد جولانی اصهب ،یکی از سه فرمانده پرچم دار در شام باشد، سفیانی ابتدا با ابقع می جنگ
این احتمال که این ملعون همان اصهب باشد سرجاش هست و اگر به درک واصل نشود بدست سفیانی به در ک واصل می شود
امشب چهلم شهدای حمله اسرائیل به ایران هست
چقدر امشب امام خامنه ای حفظه الله همچون مادرش تنهاست، بین در و دیوار ، با تنفیذش به خانه اش نفوذ کردند ، سید حسنش را کشتند، بچه هایش در لبنان اسیر جهالت در تهدید رذالت، درش در سوریه در حال سوختن و امیدش به ظهور است و ظهور است و ظهور
در زمان کدام مسئولین بعداز جنگ به ایران حمله کردند و تا چهلم حرف امام خامنه ای حفظه الله در گرفتن انتقام بر زمین ماند😔😔😔😔😔
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse
هدایت شده از کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
✍«مطلب(۵)از ۴۶۸
بزرگواران در کانال مستحضرید، بنده چون اعتقاد دارم امام خامنه ای حفظه الله طبق حدیث ۲۳۰ باب ۱۸۰ الملاحم و الفتن چهل سال قمری حکومت خواهد کرد و شروع حکومتش از پانزده خرداد سال ۱۳۶۸ برابر با یک ذیقعده سال ۱۴۰۹ هجری قمری ،بوده و در سال ۱۴۴۹ هجری قمری با ظهور حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف به پایان خواهد رسید ولی چون سال۱۴۴۷ هجری قمری یکی از مهمات روایات ممکن هست اتفاق بیافتد،وآن روز جمعه هست که روز ظهور هست وآن هم جمعه ای که بیست و سوم رمضان باشد ، لذا بر اساس تقویم رسمی و علائم ظهور که به شدت در حال رخ دادن هستند ، برای همه گیر شدن انتظار ظهور بر اساس روایات و کسب آمادگی های لازم برای همراهی با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، موضوعات مهم علائم ظهور را در قالب ۴۶۸ را شروع به تنظیم نمودم؛لذا اگر ظهور حضرت سال بعد قمری اتفاق بیافتد خیلی خوب هست و امام خامنه ای حفظه الله بعد از ۳۸ سال رهبری جهان اسلام ، و زمینه سازی برای ظهور پرچم را تقدیم آقا حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف می نمایند، در غیر اینصورت یقینا به لطف الهی ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در سال ۱۴۴۹ هجری قمری به لطف خداوند طبق روایات قطعی حتمی می باشد
و آنچه مسلم هست ، با یادگیری موضوعات ۴۶۸ بعد یکسال همه عزیزان کانال متخصص علائم ظهور خواهید بود
✍«مطلب(۵)از ۴۶۸ در لینک های سه گانه ذیل👇عنوان: بداء
https://eitaa.com/jaryanse/5193
https://eitaa.com/jaryanse/5196
https://eitaa.com/jaryanse/5197
کانال رسمی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی
https://eitaa.com/jaryanse