#همشهری_داستان
دوباره بازگشته است تا.........
https://eitaa.com/jashnvareha
تمدید یک جایزه ملی ۱۰۰ میلیونی
🔷 مهلت ارسال آثار اولین دوره جایزه ملی #داستان_و_بازآفرینی تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ تمدید شد.
🔷 این جايزه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان #اصفهان در پنج بخش با جوایز ارزنده ۱۰۰ تا ۵ میلیون تومانی برگزار میشود.
◽️ برای ثبتنام و ارسال آثار فقط به این [سایت] مراجعه کنید.
◽️ ادمین دبیرخانه در پیامرسان بله:
@dastanvabazafarini_live
🆔 @hozehonari_ir
________________
https://eitaa.com/jashnvareha
تیزر / teaserچیه؟
• یکی از راههای تبلیغ فیلم، انتشار تیزر تبلیغاتی مدتی پیش از اکرانشه.
• تیزرها شامل محتوا و جزئیات کمی از فیلماند و بیشتر برای جلب توجه مخاطبان و ایجاد هیاهو قبل از انتشار تریلر منتشر میشن.
• بیشتر تیزرها بیست تا سی ثانیهاند، معمولاً در حین ضبط فیلم ساخته میشن و قبل از پایان فیلمبرداری و آغاز تدوین، منتشر میشن.
• تیزرها معمولاً پیش از تریلر منتشر میشن. در گذشته تیزرها درست قبل از اکران فیلم منتشر میشدن، معمولاً یک هفته پیش از اکران. اما امروزه تیزرها خیلی زودتر منتشر میشن، گاهی حتی ماهها یا سالها پیش از اینکه تاریخ اکران بهطور رسمی اعلام بشه.
https://eitaa.com/jashnvareha
تریلر /trailer چیه؟
• تریلر راهی برای تبلیغ فیلمیه که قراره در آینده نزدیک، مثلاً چند ماه دیگه، منتشر بشه.
• در گذشته، تریلرها رو در سالن سینما و پس از پایان فیلمها نشون میدادن، اما موثر نبود چون بینندگان پس از اتمام فیلم سالن رو ترک میکردن.
• تریلر طولانیتر از تیزره و خلاصهای از داستان فیلم رو ارائه میده. تریلر شامل مجموعهای از سکانسهای فیلمه.
• در ساخت تریلرها معمولاً از روایت غیرخطی (از اول فیلم میپرن آخرش و بعد وسطش و...) استفاده میشه تا مخاطب نتونه داستان فیلم رو حدس بزنه و به تماشای کل فیلم ترغیب شه.
• معمولاً هیجانانگیزترین قسمتهای فیلم در تریلر قرار داده میشه تا مخاطب رو به تماشای کامل فیلم جذب کنه.
• طول تریلر میتونه تا دو دقیقه و سی ثانیه باشه.
https://eitaa.com/jashnvareha
تفاوت تیزر و تریلر چیه؟
مدت زمان:
تیزرها کوتاهان و میتونن بین سیزده ثانیه تا یک دقیقه باشن. حداکثر مدت زمان تیزر، یک دقیقهست.
از اون طرف، طول تریلرها میتونه یک دقیقه تا دو دقیقه و سی تانیه باشه.
هدف ساخت:
هدف اصلی تیزرها، تحریک مخاطب، برانگیختن انتظارات اونها و جذب تماشاگر برای فیلمه.
هدف تریلرها کمی متفاوته؛ هدف اصلی اونا آگاهی دادن به تماشاگران در مورد فیلمه و اطلاعاتی در مورد بازیگران و پیچشهای پیرنگ ارائه میده.
زمان ساخت:
تیزرها خیلی زودتر از تریلرها ساخته میشن. حتی ممکنه یک یا دوسال قبل از آغاز مراحل تولید فیلم ساخته بشن! هیچ قوانینی از نظر زمان ساخت وجود نداره.
اما تریلرها بعد از کامل شدن فرآیند تولید فیلم ساخته میشن، در نتیجه محتوای بیشتری رو در بر میگیرن.
فرق بین ساختار و طرح:
تیزرها ساختار خاصی ندارن و فقط جذابترین و هیجانانگیزترین بخشهای فیلم رو بهصورت نامنظم نشون میدن.
تریلرها ساختار پیرنگ دارن و محتواهایی از ابتدا، قسمتهای میانی و پایانی فیلم توی یه کلیپ کوتاه ترکیب میشن.
https://eitaa.com/jashnvareha
اولین استفاده:
هم تیزرها و هم تریلرها، بیشتر از یک قرن قدمت دارن.
اولین تیزر در سال ۱۹۲۰ استفاده شد. اولین تریلر هم در سال ۱۹۱۳ بهکار برده شد.
تفاوت بیان جزئیات فیلم:
تریلرها شامل همهی جزئیات فیلماند؛ از جمله: استودیوی سازنده، کارگردان، تیم بازیگری، فیلمبرداران و دستیاران کارگردان.
تیزرها هیچکدوم از این اطلاعات رو ندارن.
__________________________
https://eitaa.com/jashnvareha
چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه می کنید؟
*چرخ را از نو اختراع کنید
فیلم "ساحل نوجوانان" به شدت سرگرم کننده است، چون شبیه فیلمهای دهه 60 است، اما با چاشنی عشق. شما در چندین سطح درگیر فیلم می شوید، اما نکته برجسته فیلم این است که متوجه می شوید این کاراکترها از روزهای آنت فونیچلو و فرانکی آوالون به درون یک فیلم ساحلی افتاده اند. اگر سؤال کنید آن کاراکترها که هستند، این سؤالی معقول است، اما کسی آنها را به اندازه کافی دوست داشته تا آنها را از روی شوخی بازسازی کند. مد مکس: جاده خشم پلی بین فاصله آخرین مد مکس در 1985(مد مکس: آن سوی تاندردوم) و دیدگاه جدیدی از این جهان پساآخرالزمانی می زند. این فیلمی به شدت متفاوت در این مجموعه فیلمهاست.
*قراردادها را واژگون کنید
"یک حرکت بیهوده و احمقانه" فیلمهای زندگینامه ای را وارونه می کند تا داستانی درباره نابغه افسانه ای کمدی داگ کنی به ما بگوید؛ مردی که شیوه چاپ سنتی را به چیزی تبدیل کرد که آغازگر گرایشی ساتیریک بود که تا امروز ادامه پیدا کرده است. این فیلم حتی از روح کنی مسنتر بهره می گیرد که نه تنها داستان را روایت می کند، بلکه در یک خط داستانی تخیلی نیز مشارکت دارد. اما حتی قبل از این فیلم، اعترافات یک ذهن خطرناک، زندگینامه چاک باریس ، هالیوود را از خشنودی مبهوت کرد.
*از قراردادها سرپیچی کنید
فیلمها و برنامه های تلویزیونی اساسا رسانه های بصری و تصویری هستند. البته نویسنده هایی مثل آرون سورکین از دیالوگهای خیره کننده و هوشمندانه در سرتاسر داستان بهره می گیرند. سریال "بال شرقی" بدون تعامل خارق العاده و بده و بستان بین کاراکترها چه چیزی از آب درمی آمد؟ یا چیزی مثل فیلم کلاسیک 12 مرد خشمگین؟ فیلم یک مکان ساکت چیزی در حدود فقط 100 خط دیالوگ دارد. جان کرازینسکی فیلم و تلویزیون را می شناسد و می داند چطور چیز منحصربه فردی بسازد. یک پیش فرض ساده؛ بیگانه هایی که می توانند رد شما را از طریق صدا پیدا کنند و به زمین حمله کرده اند، به یک فیلم موفق و یک دنباله بدل شد.
🔹 نویسنده: مارک سوی / مترجم: اردوان وزیری
🔹 متن کامل را در صفحه 85 شماره 255 #مجله_فیلم_نگار در www.filmnegar.ir بخوانید.
________________
https://eitaa.com/jashnvareha
📚فراخوان آثار برای سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی و مقاومت
✏️بخش های جشنواره:
تالیف.ترجمه.پژوهش.فیلمنامه. فیلم.عکس .چندرسانه ای
شیوه های ارسال آثار:
📬دبیرخانه جشنواره:کرمان.بلوار شهید عباسپور.بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
📧بارگزاری آثار در وبسایت مقر به آدرس:
maghar41.ir/festival/register/25
___________________
https://eitaa.com/jashnvareha
آئیننامهی پنجمین #فراخوان_ملی_داستان_آب
(برای فارسی زبانان جهان) 1403
روابط¬عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با همکاری شرکت آب منطقهای اصفهان، نویسندگان و انجمنهای ادبی برگزار مینمایند.
بخشهای فراخوان:
1- داستان کوتاه با محوریت #آب (بزرگسالان برای بزرگسالان)
2- داستان کوتاه کودک و نوجوان با محوریت #آب (بزرگسالان برای کودکان و نوجوانان)
3- داستان کوتاهِ نویسندگان کودک و نوجوان با محوریت #آب (نویسندگان از هشت تا 17 سال)
4- ناداستان با محوریت #آب (زندگینگاره، خاطره، جُستار، سفرنامه و ...) (بزرگسالان برای بزرگسالان)
محور محتوايي فراخوان: در کلیهی آثار، "آب" بايد نقشي محوري داشته باشد. وضعیت #منابعآب، نقش #آب در زندگی و اقلیم مردمان، ادوار، وقايع و اماکن تاريخي، رويدادهاي فرهنگي هنري، ورزشي، نمادهاي شهري و اماکن منحصر به فرد و سبک زیستِ مرتبط با آب. وابستگی قومیتها به یکدیگر با محوریت #آب، عواقب تفرقه افکنی قومی و منطقهای، عواقب اضافه برداشتها و تعرض به حقوق همگانی.
جوایز: «100 میلیون تومان جایزهی نقدی»
شرایط مسابقه: الف: هر شرکتکننده میتواند بدون محدودیت، هر تعداد داستان، روایت و جُستار که دربرگیرندهی مضامین و اهداف محتوائی فراخوان باشد ارسال نماید.
ب: این فراخوان محدودیتی برای داستانهایی که در جشنواره¬های دیگر کسب رتبه کرده باشند ندارد. تنها محدودیتِ این فراخوان ممنوعیتِ ارسال آثاری است که در کتابی چاپ شده باشند یا به هر نحوی مشمولِ حقوق ناشر باشند.
ج: اطلاعات نویسنده در ابتدای فایل وُرد هر اثــر، درج شود: نام و نامخانوادگی و کدملی صاحب اثر. نشانی (استان، شهر، روستا) شمارهی تماس ثابت با كد شهرستان، شمارهی تماس همراه.
گاه شمار فراخوان: مهلت ارسال آثار از ابتدای اردیبهشت تا پایان شهریور 1403 / معرفی آثار راه یافته به بخش داوری نهایی مهرماه / اختتامیه و معرفی آثار برتر: آذر 1403
نشانی های مخصوص ثبتنام، ارسال آثار، اطلاع از اخبار، برخورداری از برنامهها و تولیدات دبیرخانه:
کانال رسمی جشنواره 👈 https://t.me/AB_Awards دریافت اثر: 👈 @AB_Awards_admin
نکتهها:
- ارسال اثر به معنای اجازهی نویسنده به دبیرخانه، برای چاپ آثار برگزیده در کتاب برگزیدگان است.
- تشخیص و تقسیم جوایز و رتبهبندی با هیات داوران نهایی است.
نشانی «دبیرخانه ی فراخوان ملی داستانی آب» : اصفهان، خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان، مقابل ساختمان استانداری، امور منابع آب اصفهان، گنجینه آب کدپستی 8158183317 تماس 09910940393 (4 تا 8 عصر)
_________________
https://eitaa.com/jashnvareha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵مازیار میری: قهرمانان ملی را برای مخاطب خندهدار کردیم
مازیار میری درباره تفاوت پرداخت به قهرمانان در هالیوود و سینمای ایران:
🔵آنها از سازنده بمب اتم یک قهرمانی میسازد که من میگویم عجب آدم بزرگی بود.
🔵فیلمهایی که برای سرداران ساخته شده، خیلی برایش هزینه شده است. و بعد ماحصلش چه بوده؟ هیچ. چرا یک فیلمساز اولی را میآوریم و میگوییم یک پروژه عظیم درباره جنگ و سرداران را تو بساز؟
🔵بعد میبینیم این نه بیننده داشت، نه جاهایی که قرار بود دیده بشود دیده شد، منتقدین هم دوستش ندارند، در فستیوال هم نمیدانید با آن باید چه کار کنید، در اکران هم جواب نمیدهد. یک موقعیت از یک قهرمان را از بین بردید. و بعد خندهدار میشود برای مخاطب و این خیلی بد است.
🔵قهرمان برایمان مهم نیست. فقط برای اینکه مقام بالاتری خواستم بروم بگویم ۵تا فیلم سردار ساختم دو تا دفاع مقدس و چندتا دینی و جوانان هم آوردم. جوانگرایی را هم مبتذل کردند.
▶️ گفتوگوی کامل مازیار میری را در کانال یوتیوب و آپارات به نشانی QafMedia02 ببینید.
__^_^_^_^^^^
https://eitaa.com/jashnvareha
🔵ساختار سه پردهای: چارچوبی بنیادی برای روایت داستان🔵
ساختار سه پردهای، اسکلتبندی کلاسیک و مورد تائید در داستانپردازی است که روایت را به سه بخش مجزا تقسیم میکند:
✅پرده اول: بنیانگذاری
معرفی شخصیتها و دنیای داستان
طرح چالش یا هدف محوری برای شخصیت اصلی
ایجاد کشش و برانگیختن حس کنجکاوی در مخاطب
https://eitaa.com/jashnvareha
✅پرده دوم: رویارویی و کشمکش
تشدید تنش و درگیری
تقابل شخصیت اصلی با موانع و چالشهای پیش رو
نقطه عطف: واقعهای که مسیر داستان را به طور قابل توجهی دگرگون میکند.
✅پرده سوم: گرهگشایی و سرانجام
رویارویی نهایی شخصیت اصلی با چالش اصلی
حل و فصل یا نتیجهگیری داستان
ارضای حس کنجکاوی مخاطب و پاسخ به پرسشهای او
این ساختار ساده و منعطف، قابلیت کاربرد در انواع مختلف روایتها را دارد، از فیلمنامه و رمان گرفته تا داستان کوتاه و حتی بازیهای ویدیویی.
❇️نکات کلیدی:
هر پرده از ساختار سه پردهای، هدف و وظیفهای مجزا را دنبال میکند.
حفظ و افزایش مستمر کشش و تنش در طول روایت، از الزامات کار است.
شخصیتها باید از عمق و باورپذیری کافی برخوردار باشند و با مخاطب ارتباط برقرار کنند.
https://eitaa.com/jashnvareha
انتقال پیام یا مضمونی مشخص از طریق داستان، بر غنای آن میافزاید.
با بهرهگیری از ساختار سه پردهای، میتوان داستانهایی جذاب و گیرا خلق کرد که مخاطبان را مجذوب خود نموده و تا انتها با روایت همراه سازد.
#فرهودی
__________________
https://eitaa.com/jashnvareha
دومین فراخوان همایش بینالمللی #دشمن_شناسی
🖇به مناسبت سالگرد رحلت استاد محمدحسین فرجنژاد
🎁همراه با هدایای ارزنده و اعطای تندیس سال دشمن شناسی
⏰زمان برگزاری: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
⏱ مهلت ارسال آثار: ۲۵ تیر ۱۴۰۳
👈جهت کسب اطلاعات بیشتر به آی دی ایتا @farajnejad_ir یا سایت زیر مراجعه فرمایید:
🌐farajnejad.ir/hamayesh2
#همایش_دشمن_شناسی
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
http://eitaa.com/joinchat/1842479109C6a0ba6652b
__________________
https://eitaa.com/jashnvareha
*فراخوان وعده صادق*
🔷 *رویداد بزرگ تولید آثار هنری* با موضوع عملیات #وعده_صادق در بخشهای زیر برگزار میشود:
◽️ ادبیات
◽️پویانمایی
◽️هنرهای تصویری
◽️ هنرهای تجسمی
◽️ سرود و موسیقی
◽️ استندآپ
◽️پادکست
🔷 برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به [سایت وعده صادق](https://vaadeh-sadegh.com) مراجعه کنید یا:
◽️ *کانال ایتا* :
@vaadeh_sadegh
◽️ *این آیدی در پیام رسان بله، ایتا، تلگرام* :
@vaadeh_sadegh_admin
◽️ * ارسال به شماره * :
09338781813
🔷 مهلت ارسال آثار تا *سی ام تیر ماه* است. جزئیات بیشتر این رویداد را در [پایگاه خبری حوزه هنری](news.hozehonari.ir/xr93) بخوانید.
🆔 @hozehonari_ir
💠 حوزهی هنری در فضای مجازی:
[سایت](news.hozehonari.ir) | [آپارات](www.aparat.com/hozehonari) | [ایتا](eitaa.com/hozehonari_ir) | [روبیکا](rubika.ir/hozehonari_ir) | [اینستاگرام](instagram.com/hozehonari_ir)
_________________________
https://eitaa.com/jashnvareha
فرانسوا تروفو: در آمریکا این مرد را «هیچ» صدا میزنید، ما در فرانسه به او «آقای هیچکاک» میگوییم. شما به این خاطر او را دوست دارید که یک سکانس عاشقانه را بهگونهای میسازد که گویی سکانس قتل است. ما ستایشاش میکنیم چون یک سکانس قتل را بهشکلی نشان میدهد که انگار سکانسی عاشقانه است.
#آلفرد_هیچکاک
#فرانسوا_تروفو
https://eitaa.com/jashnvareha
نخستین جشنواره داستان کوتاه اکسیر قلم فراخوان داد.
به کوشش حلقه داستان خوزستان، جشنواره داستان کوتاه اکسیر قلم با آرمان تشویق ذوق نویسندگی، انگیزه بخشی به استعدادهای نو، پشتیبانی از شایستگان داستاننویسی ایران و آشنایی با افراد نوقلم برگزار میشود تا چراغی فرا راه ادبیات ایران زمین بیفروزد.
دبیر جشنواره آقای وحید اصالت فر و داوران جشنواره خانمها شهلا آبنوس، فرحناز علیزاده و آقای آرش آذرپناه هستند.
دلبستگان عرصه داستان کوتاه میتوانند با شرایط زیر در مسابقه شرکت نمایند.
_ شرایط آثار:
هر نویسنده میتواند دو اثر در قالب ورد، فونت ب نازنین ارسال کند.
آثار فرستاده شده پیشتر در هیچ کتاب و نشریهای منتشر نشده باشد.
آثار در هیچ جشنوارهای شرکت نکرده و حائز رتبه نشده باشد.
مشخصات کامل نویسنده در صفحهای جدا از داستان، در انتها آورده شود.
تمامی آثار به شماره تلگرامی، واتساپ و ایتا (۰۹۰۱۶۲۳۴۳۰۶) فرستاده شود.
https://eitaa.com/jashnvareha
آثار ارسالی در شهریور ماه ۱۴۰۳ داوری اولیه شده و اهدای جوایز برگزیدگان نهایی در آبان ماه ۱۴۰۳ در اختتامیه جشنواره خواهد بود.
_ جایزه ها:
نفر اول هفت میلیون تومان _ نفر دوم پنج میلیون تومان _ نفر سوم سه میلیون تومان
به نفر اول تا سوم لوح تقدیر و دیپلم افتخار جشنواره تقدیم خواهد شد. نفر چهارم تا دهم نیز لوح تقدیر و دیپلم افتخار دریافت خواهند کرد. ده اثر برگزیده جشنواره در کتابی به چاپ خواهند رسید.
_ راههای ارتباطی ما:
ایمیل جشنواره: vahidesalatfar@gmail. Com
اینستاگرام: halghe 1402dastan_kh
جشنواره به شکل کشوری برگزار میگردد.
محل برگزاری: خوزستان، اهواز، حلقه داستان خوزستان
_____________________
https://eitaa.com/jashnvareha
فراخوان چهارمین دوره مسابقه داستان کوتاه بین فرهنگی آکادمی ادبی اسپرانتو منتشر شد.
مهلت: ۱۰ تیر ۱۴۰۳
مسابقهی داستان کوتاه نویسی بین فرهنگی یک مسابقهی ادبی است که توسط آکادمی ادبی اسپرانتو (Akademio Literatura de Esperanto) و با همکاری Bobelarto و حمایت و پشتیبانی سازمان جهانی اسپرانتو، با هدف تشویق نویسندگان کشورهای مختلف در خلق داستانهای کوتاه با موضوعی واحد از دیدگاه ها و سرگذشتهای متفاوت برگزار می شود.
درباره مسابقه:
ما شما را دعوت می کنیم تا در بارهی موضوع «هوش مصنوعی، ماشین های هوشمند و انسان خردمند (هومو ساپینس)» داستان کوتاه بنویسید و آن را تا قبل از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ در فرم آن لاین برایمان بفرستید.
داستان های کوتاه شما باید حداکثر در ۲۰۰۰ کلمه نوشته شود. محدودیتی برای حداقل کلمات وجود ندارد. بنابراین از ارسال داستانکهای کوتاه هم استقبال میکنیم!
داستانهای شما باید به یکی از زبانهای اسپرانتو، ایتالیایی، کاتالونی، فارسی، روسی یا اوکراینی باشد.
نوشتههای ارسالی شما نباید قبلاً چاپ یا منتشر شده باشد.
اگر موضوع داستان برایتان جذاب است، میتوانید حداکثر دو داستان کوتاه برای بخش مسابقه بفرستید.
شرکتکنندگان در مسابقه به دو گروه تقسیم شدهاند: گروه نویسندگان تازهکار و گروه نویسندگان حرفهای.
برای اطلاعات بیشتر، از صفحه وب فستیوارت بازدید کنید.
هزینه:
رایگان است!
جوایز مسابقه
پنج نفر اول برنده در گروه نویسندگان تازهکار به ترتیب جوایزی معادل ۵۰۰، ۴۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.
در گروه نویسندگان حرفهای به ترتیب به پنج نفر اول جوایزی معادل ۱۰۰۰، ۸۰۰، ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ یورو تعلق خواهد گرفت
____________________
https://eitaa.com/jashnvareha
✅داستانها بطور کامل برداشتها را تغییر میدهند.
داستانها اطلاعات را تجزیه و تحلیل میکنند تا اتفاق و شرایط قابل قبول بسازند.
یک حادثه در گوشهای از جهان رخ میدهد.
داستان آن توسط رسانه دوست با همان داستان در رسانه دشمن متفاوت است.
زیرا هرکدام دنبال اثبات داستان خودشان هستند.
وقتی داستان تغییر میکند اطلاعات آن ماجرا نیز تغییر میکند.
داستانتان را تغییر دهید تا نتایج تغییر کنند.
(جعفر_کریمنژاد. )
________________
https://eitaa.com/jashnvareha
*«اولین رویداد ملی داستانکوتاه گوهر»*
🔷 به همت حوزه هنری البرز «اولین رویداد ملی #داستان_کوتاه_گوهر با محوریت مبارزات #زنان در دوران پهلوی برگزار میشود.
🔹 *موضوع اصلی* :
مبارزات زنان در دوران پهلوی اعم از ایستادگیها، رشادتها و مظلومیتها
🔹 *موضوع ویژه* :
مبارزات و مقاومتهای زنان استان البرز در برابر ظلمها و استبداد حکومت پهلوی
🗓 مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد
◽️ ارسال #آثار از طریق پیامرسانهای ایتا و تلگرام به شماره:
۰۹۰۲۰۳۷۷۳۲۴
◽️جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه پیوست پژوهشی به [سایت حوزه هنری البرز](https://alborz.hozehonari.ir) مراجعه کنید.
🆔 @hozehonari_ir
💠 حوزهی هنری در فضای مجازی:
[سایت](news.hozehonari.ir) | [آپارات](www.aparat.com/hozehonari) | [ایتا](eitaa.com/hozehonari_ir) | [روبیکا](rubika.ir/hozehonari_ir) | [اینستاگرام](instagram.com/hozehonari_ir)
______________________
https://eitaa.com/jashnvareha
کانال ساعت شمار جشنواره تقریبا ده ساله که در حال فعالیت است ...
در این کانال شما را از
فراخوان جشنواره های ایرانی و خارجی مطلع می کنیم .
کانال های هنرهفتم را برای شما معرفی می کنیم..
مطالب طلایی و مهم مباحث سینما و داستان نویسی را انتخاب و ارائه می دهیم.
شما هم ما را به دوستانتان معرفی کنید..
https://eitaa.com/jashnvareha