eitaa logo
جاسپر | طیبستان
2.7هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
383 ویدیو
25 فایل
موسسه جاسپر شماره ثبت ۳۳۵۵ نمایندگی موسسه حکیم‌یار نمایندگی ملکوت دعا نمایندگی شرکت طیبستان مشاوره مزاج شناسی 📲 @jasper_moshaver سفارش محصول و اخذ نمایندگی 🛒 @jasper_market روابط عمومی @jasper_ravabet 09363762092
مشاهده در ایتا
دانلود
با سلام خدمت جاسپری های عزیز🖐 🔮خوب می‌رسیم به این نکته که میپرسن چرا سنگهای شما گرونه😕 ✅ما چند نکته رو براتون توضیح میدیم شما علتش و متوجه میشید اون وقت دوست دارید همه سنگها رو بخرید😁
آیا می‌دانید یک جواهر برای فروش وقتی می‌خواهد داخل کانال بارگزاری شود، چه مراحلی را طی می‌کند؟ ✅برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های جواهرات که پس از تهیه جواهر، آن را در کانال های خود برای فروش قرار می‌دهند، شرکت طیبستان ۹ مرحله را طی می‌کند تا جواهر را برای فروش عرضه کند. 1️⃣تهیه و خرید گوهر سنگ (سنگ قیمتی) از افراد معتبر 2️⃣ارجاع به آزمایشگاه تخصصی طیبستان برای صحت سنجی و تشخیص کارشناسی (لازم‌ به‌ ذکر‌ است که‌ این آزمایشگاه زیر نظر مستقیم حکیم اسماعیلی اداره می‌شود) 3️⃣بررسی‌ میزان‌ و‌ سطح انرژی هر گوهر سنگ توسط حکیم اسماعیلی 4️⃣پاکسازی گوهر سنگ ها در رودخانه به مدت سه تا پنج روز 5️⃣بررسی و لحاظ اذکار و آیات مربوط به هر گوهر سنگ توسط حکیم اسماعیلی 6⃣قیمت گذاری بر اساس وزن، اندازه و نوع گوهر 7⃣تهیه انواع رکاب و سوار کردن بعضی گوهر سنگ‌ها 8⃣تهیه فیلم و عکس برای ارائه در کانال 9⃣بسته‌بندی جواهرات و زدن هولوگرام روی درب آن‌ها تا در روند ارسال، جواهر تعویض نشود. 💐از اینکه ما را در طی کردن این مراحل با صبوری خود یاری می‌کنید، سپاسگزاریم. ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ـ جهت سفارش و ارسال محصولات به بخش فروش پیام دهید 💳🛒@jasper_market •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• جواهر جاسپر @javaherjasper
🎰کد: s ۲۳۰ 📟وزن: ۱.۶۵ قیراط ↕️طول: ۰.۷ سانتی متر ↔️عرض: ۰.۷ سانتی متر 💰قیمت: ۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
✅ موجودی: ۱۰ عدد 💰 قیمت: ۹۵۰هزار تومان 💠افزایش قدرت باروری 💠کنترل دردهای مفصلی 💠برکت و غلبه بر دشمن 💠انرژی های منفی را دور می کند 💠رفع استرس، افسردگی و اضطراب 💠عزیز و مکرم شدن 💠رفع بلا و حادثه 💠چشم زخم را رفع می کند 💠ایجاد محبت 💠رزق را زیاد می کند 💠افزایش قدرت جذب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ سلام خوش قلب ها دلتون شاد🌹 ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 تقویم نجومی حکیم‌یار💠 🌏🌍🌎 ان‌شاءالله 🌏🌍🌎 🔴 جمعه | شنبه 🔴قمر در برج سنبله می باشد. 🔴 ۲ و ۳ تیر ۱۴۰۲ 🔴 ۴ و ۵ ذی‌الحجه 📚 منابع: 🔸التفهیم ابوریحان بیرونی 🔹سی‌فصل خواجه نصیرالدین طوسی 🔸تشریح الافلاک شیخ بهایی 💠همراهان حکیم‌یار می‌توانند تقویم نجومی _روزهای آینده_ را در اَپ حکیم‌یار ملاحظه کنند. 🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐🎐 ✅آیدی مشاور علمی 📲 @jasper_moshaver ✅آیدی سفارش محصول 🆔 @jasper_market 👈 فهرست قیمت محصولات ...اینجا... است💰 ➖➖➖➖➖➖ جواهر جاسپر همراه شما در زندگی https://eitaa.com/joinchat/1624244409Ca526c42df4
سلام سلام ✋ خدمت عزیزان جاسپری خوب خیلیا دغدغه دارید که ما و خانوادمون👨‍👩‍👧‍👦 در مرض چشم زخم هستیم 😔 چکار کنیم که از چشم زخم بدور باشیم با ما همراه باشید 😘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 فرق می‌کند به چه کسی متوسل می‌شویم... به سحر یا جادو 😈🔮🧿 یا کلام معصوم (علیه السلام) 📿 حرز امام جواد (علیه السلام) یکی از موثرترین پناه‌هاست اما...😳 به چند شرط... توی این کلیپ 🎥 بعضی از آداب و شروط کتابت حرز 📝 که بخشی از دوره اسرار دعاست 🤲🏻 آمده. 🔰 دوره اسرار دعا بزودی در اپلیکیشن حکیم یار ✅آیدی مشاور علمی 📲 @jasper_moshaver ✅آیدی سفارش محصول 🆔 @jasper_market
بنظرم این کلیپ و تا آخر گوش بدید سحر آیا واقعیت دارد❓ یا خرافات است⁉️ به پاسخ این سوال می‌رسید. و ما به شما راه حل هم می‌دهیم که چکار کنید😉 جاسپر همراه همیشگی شما
36.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😱معرفي علیه السلام 📽🖥مصاحبه با مشاور علمی جواهر جاسپر جهت سفارش و ارسال محصولات به بخش فروش پیام دهید 💳🛒@jasper_market 👈برای دسترسی به فهرست اصلی و کاربردی جواهر جاسپر از ...اینجا... وارد شوید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🌐جواهر جاسپر https://eitaa.com/joinchat/1624244409Ca526c42df4
اطلاعیه📣 🔱خدمتی دیگر از جواهرجاسپر💎♨️ و ایندفعه با تخفیفات و امتیازات ویژه که فقط سالی یکبار اتفاق میفته وباتوجه به استقبال شما عزیزان‌ و همراهان‌جواهر جاسپری💎 📍فروش حضوری 📍مشاوره کامل رایگان 📍مشاوره درمورد: 📎اصلاح سبک زندگی 📎مزاج شناسی براساس ۵ مزاج 📎تشخیص بیماری 📍محصولات طیبستان 📎حرزها📜 📎کتابها 📚 📎 عطرها💐 📎رایحه افشان‌ها 📎روغن‌ها🌡 📎 دمنوش‌ها 📎بخور رهایی 📎کود معدنی نشاء 👈 فرصتی استثنایی مخصوصا برای دوستانی که قدرت خرید پایینی دارند، اما دوست دارند محصولات طیبستان رو داشته باشند. 🗓 زمان: دوشنبه تا جمعه ۵ لغایت ۹ تیر ماه ⏰از ساعت ۱۶ الی ۲۲ 📌 مکان: قم نمایشگاه دائمی شهر مقدس قم خیابان خاکفرج کنار استانداری قم🙏 امیدوارم از محصولات‌ ما دیدن فرماید واز مشاور ما برای بدست اوردن اطلاعات کافی بهرمند شوید📚 جواهر جاسپر👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1624244409Ca526c42df4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دیدارِ تـ❤️ـو ... گر صبحِ ابد هم دهَدَم دست ؛ من سر خوشم ... از لذت این چشم به راهی سلام موعـ❤️ـود مهربانم ...
👆👆👆👆 اینجا در مورد حجامت و حزیران مطلبی از استاد فقهی محترم مطرح شد. 👈این سخن توسط دکتر رضا منتظر نقد شد: نقد ایشان و پاسخ‌های استاد فقهی رو براتون میزاریم 👇👇👇👇👇
هدایت شده از دکتر رضا منتظر
سلام روز گذشته برخی مخاطبان به دفعات متنی را برای بنده فرستادند که در مخالفت با حجامت در روز حزیران از حجت الاسلام مهدوی ارفع در کانال منسوب به ایشان منتشر شده است. با تشکر از دغدغه ایشان مطلب ذیل را برای تنویر افکار عرض می کنم ۱- ایجاد ضعف با حجامت دلیل بر مضر بودن آن نیست. برعکس در منابع طب سنتی ذکر شده که یکی از نشانه های مفید بودن استفراغات ایجاد خواب آلودگی بعد از آن است. بعد از اهدای خون یا حجامت هم ممکن است برخی افراد موقتا دچار ضعف و بی حالی شوند. اساسا به همین دلیل است که در روایات حجامت هم ذکر شده قبل و بعد از حجامت باید استراحت کرد و نباید فعالیت بدنی و جنسی انجام شود. ۲- فرمودند که حجامت در شرایط نامناسب مستحب نیست! مگر بحث بر سر مستحب بودن یا نبودن حجامت است؟! مگر مردم حجامت را صرفا برای استحباب آن انجام می دهند؟ حجامت یک رفتار پیشگیری درمانی است که با تشخیص پزشک تجویز می شود و بیمار برای رفع بیماری خود آن را انجام می دهد نه صرفا یک رفتار دینی که برای ثواب انجام شود. ۳- چه کسی گفته مکانیسم اثر حجامت تماما وابسته و موقعیت قمر است؟ حجامت حداقل چهار مکانیسم عمده دارد که یکی از آنها وابسته به ماه است (غلبه دم). سایر مکانیسمها هیچ ربطی به ایام ماه قمری ندارد. در رساله ذهبیه هم انجام حجامت در اولین سه شنبه از اولین ماه بهار توصیه شده است. همه می دانیم که ماههای رومی بر اساس موقعیت خورشید هستند نه ماه. این که در برخی روایات معصومین علیهم السلام حجامت را در ایام ماه رومی توصیه فرموده اند دلیل بر این است که در آن ایام تاثیر خورشید از ماه مهمتر است. اگر صرفا وضعیت ماه مهم بود نباید انجام حجامت در ماه ازار رومی توصیه میشد. https://eitaa.com/drezamontazer
هدایت شده از دکتر رضا منتظر
۴- ضعف سند یک روایت به معنی رد آن یا این که نباید به آن عمل شود نیست. درست است که در یک موضوع باید جمیع روایات را دید و نباید چشم بسته عمل کرد ولی ترساندن مردم و همه را با یک چوب زدن هم درست نیست. در روز حزیران طبیعتا پزشک مزاج شناس شرایط بیمار را در نظر میگیرد و حجامت را برای افرادی که لازم بداند تجویز می کند. ۵- از دوستان مومن و انقلابی خصوصا در کسوت روحانیت انتظار داریم در اظهار نظرها نکته سنجی و بصیرت بیشتری از خود نشان دهند. این رویه خوبی نیست که رفتار ما در قبال تهدیدهای متعدد سلامت غیر متوازن باشد. در قبال موضوعات مهمتر و خطرناکتر مثل سیاستهای تحدید نسل و عوارض و تبعات برخی داروها و جراحی‌های سودجویانه و واکسن کرونا که خیلیها را از هست و نیست ساقط کرده سکوت کنیم و در قبال موضوعات دست چندم به شدت موضع گیری کنیم و فتوای حرام هم بدهیم. متعادل و زیبنده نیست والسلام https://eitaa.com/drezamontazer
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پاسخ‌های استاد فقهی محترم در ۷ بند هست که ان‌شاء الله برای جاسپری‌های عزیز منتشر می‌کنیم😉
👇👇👇👇👇
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم در خصوص نکاتی که جناب دکتر رضا منتظر درباره حجامت حزیران بیان داشتند و در پاسخ از پیامی که در کانال استاد مهدوی ارفع امده که البته این پیامی که دیده اید برای بنده حقیر محمد رضا فقهی است که متاسفانه امانت داری نشده و در کانالهای مختلف بدون ذکر نویسنده امده است (البته استاد مهدوی اطلاع نداشتند مطلب از حقیر است)نکاتی به عرض می رسانم. این مباحث و تضارب اراء و بازخوردها بسیار راهگشاست و امید است سبب ارتقای سطح علمی جامعه و دست اندر کاران طب ایرانی اسلامی باشد: ۱. در بررسی اجتهادی روایات در ابواب مختلف یا باب خاصی مثل حجامت، باید قران و همه روایات باب و عقل را باهم مورد توجه قرار دهیم و صرف توجه به یک روایت نمیتواند ملاک عمل قرار گیرد. (در صورتی که روایت را از جهت رجالی و درایه بپذیریم و نیز قایل نباشیم ان روایت در شرایط خاص زمانی و‌مکانی بیان شده و اینک نیز با همان شرایط قابل تعمیم به همه جوامع و اقالیم می باشد. ) ۲. در باب حجامت روایات متعددی وجود دارد که عمده انها وضعیت قمر را مد نظر قرار داده اند و این امر مورد تاکید حکما نیز قرار گرفته، لکن اینگونه نیست که وضعیت شمسی مغفول واقع شده باشد و اتفاقا توجه ویژه شده که در ادامه اشاره می شود. به نظر میرسد روایاتی که‌ماه رومی را مد نظر قرار داده اند از دو حال خارج نیستند : الف: روایتی که حجامت در ماه اذار مورد تاکید قرار داده شده نه روز خاصی از ان که در رساله ذهبیه امده است. روشن است حجامت در این ‌ماه در زمانی بهتر است انجام شود که سایر شرایط حجامت، هم از‌جهت زمانی و هم از جهت جسمی بیمار و... مورد نظر قرار گیرد. ب. روایتی که یک روز خاص را از جهت ماه رومی برای حجامت مشخص کرده است. در صورتی که در سالی ان روز خاص با شرایط زمانی قمری و شرایط جسمی بیمار سازگار باشد بدیهی است حجامت توصیه می شود. اما سخن و بحث در جایی است‌ که در سالی زمان حجامت به روز خاصی از ماه رومی با زمان مناسب حجامت به ماه قمری در تضاد باشد یا وضعیت جسمی حجامت شونده مناسب انجام حجامت نباشد، در اینجا ایا به صرف اینکه یک روایت ضعیف السند وجود دارد انجام حجامت مناسب است یاخیر؟ در پاسخ از این چالش که عمدتا محل اختلاف همین است عرض می شود: ۱. تمام روایات و کلمات حکما در حجامت هم موقعیت شمسی(که با ماه رومی میخواند) و هم موقعیت قمری را علاوه بر شرایط خود بیمار مد نظر قرار داده اند چه اینکه حجامت در فصل بهار طبی (که از زمان شروع جوانه زدن درختان اغاز می شود و ممکن است در اقالیم مختلف زودتر از فصل بهار تقویمی باشد) و چه بهار تقویمی که بر اساس موقعیت خورشیدی است مورد تاکید قرار‌گرفته و در عین حال گفته شده حجامت در همین ماه شمسی یا رومی در زمان مد قمر باشد. چنانکه در رساله ذهبیه ماه اذار (فروردین)برای حجامت تاکید شده و در عین حال بیان شده در ۱۲ ماه قمری به بعد و در فزونی ماه باشد. بنابراین روشن میشود هر دو زمان باید مد نظر قرار گیرد. دلیل این مطلب نیز روشن است، در اوایل ماه قمری،‌ خون به درون بدن میل دارد و حجامت که یک خونگیری مویرگی است و از سطح انجام می شود بهتر است در زمانی انجام شود که خون به سطح با مد قمر امده باشد تا بهترین نتیجه از حجامت گرفته شود و الا بر خلاف طبیعت بدن و طبیعت هستی عمل کرده ایم و طبیعت بدن دچار تحیر خواهد شد و طبیب باید خادم طبیعت باشد. ۲. اینکه گفتید در رساله ذهبیه روایت امده اولین سه شنبه از اولین ماه بهار(اذار) توصیه شده ظاهرا دو روایت مختلف را باهم مخلوط کرده اید. روایت مزبور از امام صادق علیه السلام است نه امام رضا علیه السلام و در رساله ذهبیه نیامده. انچه در باب روایت حزیران بیان شد در روایت مزبور نیز جاری است و باید سایر شرایط مد نظر قرار گیرد. در رساله ذهبیه حجامت ماه اذار امده و روز خاص مشخص نشده. و نیز فرموده اند:(فاذا اردت الحجامه فلاتحتجم الا لاثنی عشر تخلو من الهلال الی خمسه عشره منه فانه اصح لبدنک: ایا نفرموده اند ۱۲ تا ۱۵ قمری برای سلامتی بهتر و صالح تر است؟‌ ان هم بصورت حصر بیان شده یعنی در این تاریخ اصح لبدنک. از این روایت و روایات دیگر که ۱۷ ۱۹ و ۲۱ قمری نیز ذکر شده روشن میشود معصومین علیهم السلام حجامت در زمان مناسب قمری را نیز توجه خاص داشته اند. با این توضیحات روشن شد که ما نگفتیم مکانیسم عمل حجامت فقط وابسته به موقعیت قمر است بلکه باید مکانیسم شمسی و وضعیت بیمار نیز لحاظ شود.
۳. اینکه فرمودید ایجاد ضعف با حجامت دلیل بر مضر بودن ان نیست و....: اولا پرهیزاتی که قبل و بعد حجامت امده مثلا حمام طولانی یا نزدیکی ... برای ان است که دو استفراغ با هم جمع نشود تا ایجاد ضعف نماید یا ایاک و الحجامه علی الریق(بپرهیزید از حجامت با گرسنگی ) جهت جلوگیری از ضعف است یا در هنگام حجامت شکم بیش از حد پر نباشد یا احتجموا اذا هاج بکم الدم و... دهها روایت دیگر برای ان است که باید در حجامت شرایط متعددی مورد توجه قرار گیرد تا بیشترین نفع از ان برسد نه اینکه حجامت سبب ضعف و عوارض دیگر شود که بعضا تا ماهها دست گریبان برخی میشود. حجامت باید سبب خروج غلبه دم یا اخلاط فاسد باشد و اتفاقا با خروج زیاده ی دم یا اخلاط فاسد باید شخص سرحال شود نه دچار ضعف شدید. اگر بیماران بعد از حجامت دچار ضعف شدید میشوند دلیل ان است که شرایط لازم حجامت خوب مراعات نشده و خلط طبیعی و خون سالم را نیز بیش از حد همراه غیر طبیعی از بدن بیمار خارج کرده اند و شرایط بیمار را خوب لحاظ نکردا اند. بنده در این سالها و انجام دهها و صدها حجامت یک مورد نداشته ام که بعد حجامت دچار ضعف شدید شوند. حتی مراجعه کنندگانی که در سایر‌ مراکز دچار فنت میشدند با تمهیدات لازم هرگز دچار فنت نشده اند. از تمهیدات اصلی، کیفیت درست تیغ زنی و بادکش گذاری در مراحل حجامت است که باید از مکش سبک به سنگین مرحله به مرحله انجام گیرد. اگر در همان مرحله اول بعد از تیغ زنی بادکش با مکش سنگین گذاشته شود دو ضرر دارد یکی خون خوب شخص که رقیق تر است با حجم بیشتر وارد بادکش‌میشود و دوم چون مکش ناگهانی و سنگین است احتمال فنت بیشتر میشود و نیز از ابتدا تا انتها درازکش بیمار باید گلاب استشمام نماید زیرا فنت غالبا ناشی از ترس و ضعف قلب است. متاسفانه خیلی مراعات این موارد نمیشود و دیده میشود تا هفته ها دچار ضعف هستند. ۴.اینکه گفتید حجامت یک رفتار پیشگیری درمانی است که با تشخیص پزشک تجویز میشود نه یک رفتار دینی که در شرایط مختلف مستحب یا مکروه باشد. برادر عزیز هر عملی که انسان انجام میدهد از ۵ حال خارج نیست یا حرام است یا واجب یا مستحب و یا مباح. حجامت اگر در شرایطی انجام شود که مضر بیمار باشد و طبیب با دانستن این مطلب حجامت کند فعل حرام انجام داده و ضامن است زیرا اضرار به دیگران حرام است ایا این کار ظلم در حق بیمار نیست؟! اگر در شرایطی حجامت از‌مرگ شخص جلوگیری کند بر طبیب واجب است حجامت نماید و اگر حجامت سبب سلامتی شود مستحب و اگر هیچ منفعتی برای شخص نداشته باشد مکروه است و.... قس علی هذا ۵. چنانکه گفته شد در بحث روایی باید کل روایات باب حجامت را در کنار هم ببینیم و صرفا به یک روایت نمیشود بسنده و فتوا داد خصوصا در مواردی که با سلامت جامعه مرتبط میشود. اگر حزیران در سالی با اوایل ماه مصادف شود انجام حجامت در ان زمان با فرمایش امام علیه السلام در رساله ذهبیه که ۱۲ تا ۱۵ قمری و سایر روایات که ۱۷، ۱۹ و ۲۱ قمری را تاکید کرده اند در تعارض خواهد بود. لذا روایت حجامت حزیران یا اخرین سه شنبه سال حمل میشود در جایی که سایر شرایط حجامت نیز وجود داشته باشد. در جایی که دو روایت در تعارض باشند قواعد باب تعارض مطرح میشود که روش جمع روایات بیان شد. علاوه بر اینکه اساسا این روایت مورد تردید و از حیث سند ضعیف است و نمیتوان با یک روایت ضعیف سایر روایات که از حیث سند و مضمون قویترند تخصیص زد. ۶. نکته دیگر انکه با توجه به اینکه در نحوه کبیسه گیری اختلاف نظر وجود دارد و برخی نیسان را مطابق برج حمل می دانند که در نتیجه حزیران جابجا میشود. یا در کتاب کامل الصناعه اهوازی وقتی زمان ماه سوم از فصل بهار را بیان میکند در نسخه ای اخرین روز ماه بهار را منطبق بر ۱۹ حزیران دانسته بنابراین هفتم و چهاردهم ماه حزیران حدود ۱۱ روز نسبت به تاریخ فعلی موجود در تقویمها جلوتر میافتد. بنابراین خیلی نمیتوان روی انچه در تقویمها امده حساب کرد و قطعی نیست و سلامت جامعه را نمیتوان دستخوش احتمالات داد.