eitaa logo
🇮🇷 جوانان البرزی 🇮🇷
182 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
944 ویدیو
49 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تو دوران وطن فروشای بی شرفی مثل و... 🔹تو یه باغیرت مثل باش! 🔹چو ایران نباشد تنِ من مباد🇮🇷
💢‏هیچوقت تعجب نمیکنم که ضدانقلاب تلاش میکند تا فوتبال ایران از جام جهانی حذف شود، چون ورزش به طور کلی و فوتبال به طور خاص جزو پدیده های به شدت سیاسی جهان امروز هستند. تعجبم از کسانی است که اینقدر ساده هستند که واقعا فکر میکنند ورزش از سیاست جداست! و نه فقط ورزش، که فکر میکنند می شود هنر، اقتصاد، فرهنگ و هر چیز دیگری را جدای از سیاست تصور کرد. ✍امیرحسین ثابتی . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢‏نمونه ای از ذهن کوچک و پارادوکسیکال غربگرایان: دیروز: ایران مستعمره روسیه شده است. امروز: چرا ایران به روسیه پهپادهای پیشرفته می دهد؟ . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢‏ آموزش خوردن کرم و حشرات 💥 فیلم اجرای برنامهٔ جامع آشنایی کودکان دبستانی با فوائد خوردن کرم و حشرات توسط دولت هلند!! . جای اصلاح طلب ها و سلبریتی ها خالی !!!؟ . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢‏سند ۲۰۳۰ سیستم آموزشی و دانش‌آموز را تهی از هویت می‌کند ▫️نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در شورای اولیاء و مربیان ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج گفت: اگر روحیه ایثار و شهادت در مدارس ما تعلیم داده نشود هنگامی که با ابتلائاتی نظیر کرونا مواجه می‌شویم مادیات و فردگرایی بر معنویات و همنوع دوستی غلبه خواهد کرد و به نوعی دچار بی نظمی در جامعه می‌شویم. . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢‏«یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» کتابی که توسط صهیونیست‌ها سوزانده شد! 1⃣ 🔹کتابی که را برآفشته کند تا آن را جمع‌آوری کنند و در آتش بسوزانند و قدری تسکین بیابند حتماً خواندنی است، به‌خصوص این‌که آن را یکی از بنیان‌گذاران و یار غارِ نوشته باشد. 🔸 «یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» از نوشته‌های مشهور است که آن را در برابر کتاب «اخلاق پروتستانی و روح سرمایه‌داری» ماکس وبر، دوست و همکار خود نگاشته است. 🔹 سومبارت و وبر با هم می‌نوشتند و مطالعه می‌کردند و نشریهٔ «آرشیو» را منتشر می‌کردند؛ نشریه‌ای که در عرصهٔ تفکر سیاسی اقتصادی آلمان تأثیر بزرگی داشت. این دوستی و هم‌کاری و هم‌فکری تا وقتی ادامه یافت که این دو به دلایل اجتماعی تکوین علاقه‌مند شدند. 🔸 وبر می‌اندیشید که حضور در این عرصه بسیار موثر بوده است. در نگاه او، اخلاق پروتستان‌ها پیوند عمیقی با روح سرمایه‌داری مدرن دارد. وبر کتاب «اخلاق پروتستانی و روح سرمایه‌داری» را در توضیح نظریهٔ خود نوشت. 🔹 اما سومبارت معتقد بود این نقش را بیش از پروتستان‌ها به‌عهده داشته‌اند. او کتاب «یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» را در شرح نظریهٔ خود نوشت. 🔸 سومبارت پا به عرصه‌ای گذاشته بود که هزار اتفاق برای او و کتابش افتاد. کتاب که منتشر شد، برآشفته شدند که این کتاب است و یهودستیزها نیز بیشتر آشفته شدند که این کتاب با ملایمت از یهودیان حرف می‌زند و آن‌ها را به‌قدر کافی رسوا نمی‌کند. 🔹 ظاهر محور فکر هر دو گروه بود نه کتاب سومبارت، اما در نهایت، آن چه طرفین خود را با سوزاندنش تسلی می‌دادند، کتاب سومبارت بود!! . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢‏«یهودیان و حیات اقتصادی مدرن» کتابی که توسط صهیونیست‌ها سوزانده شد! 2⃣ 🔹 برای بحث در مورد مشارکت در حیات اقتصادی مدرن،‌ از دو روش استفاده می‌کند: ‌یکی روش آماری و دیگری روش ژنتیک. 🔸 سومبارت در بخش اول کتاب با عنوان "سهم یهودیان در حیات اقتصادی مدرن"، ‌به بیان موارد مختلف مشارکت یهودیان در -مدرن می‌پردازد و نمونه‌های فراوانی از تجّار و بازرگانان و کارخانه‌داران و کارآفرینان در سراسر اروپا و آمریکا می‌آورد که مایهٔ رونق تجاری این مناطق بوده‌اند. 🔹 ‌سومبارت اسناد فراوانی ارائه می‌کند از این‌که تا چه حد به حضور یهودیان در قلمرو خود اهمیت می‌داده‌اند و با شواهد تاریخی اثبات می‌کند که از یک منطقه به منطقهٔ دیگر، ‌باعث جابجایی شده و رونق اقتصادی از منطقهٔ مبدأ به منطقهٔ مقصد منتقل می‌شده است! 🔸 در بخش دوم با نام "ظرفیت و آمادگی یهودیان برای سرمایه‌داری مدرن" ‌سومبارت به شرایط عینی آمادگی یهودیان برای می‌پردازد. به نظر او، چهار عامل اصلی برای موفقیت اقتصادی یهودیان وجود دارد: 👈 پراکندگی و آوارگی در عرصه‌ای وسیع، برخورد با آن‌ها به‌عنوان غریبه، موقعیت آن‌ها به‌عنوان شهروند درجهٔ دوم و ثروت. 🔹 نویسنده،‌ سپس به بررسی پرداخته و بسیاری از‌ آن‌ها را مطابق با می‌یابد‌؛ ازجمله: 👈 دعوت به تکاثر ثروت،‌ محاسبهٔ سود و زیان اعمال، رابطهٔ آزاد و بی قید و بند با غیریهودیان، دعوت به منطقی‌بودن خشک و خالی از احساسات و عواطف و... 🔸 از دیگر ویژگی‌های یهودیان،‌ علاقه به به‌جای است که باعث موفقیت آنها در شده است. 🔹 این ویژگی‌ها باعث می‌شود که یهودیان به مردم دیگر به چشم پیچ و مهره نگاه کنند و از آن‌ها برای منظوری که می‌خواهند استفاده کنند و همان‌طور که ذکر شد،‌ هیچ کاری با احساسات و عواطف افراد ندارند. . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
💢 ‏تعداد افرادی که ادعا شده در ‎ جمع شدند حتی به میانگین تعداد ایرانیان ساکن غرب که در انتخابات‌های گذشته ریاست جمهوری ایران شرکت کردند هم نمی‌رسد. سال ۹۶ و ۸۸ به طور میانگین حدود ۲۰۰ هزار نفر اکثرا ساکن اروپا، آمریکا، استرالیا و ترکیه در انتخابات شرکت کرده‌بودند. ولی غرب و امریکا این‌بار اساساً تمرکزش را بر "وانمایی" گذاشته است و نه "بازنمایی". رسانه‌ها قرار نیست آنچه رخ داده را بازنمایی کنند؛ بلکه بناست یک رویداد غیرواقعی را صحنه‌پردازی کرده و به جای واقعیت گزارش کنند. ✍یامین پور . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
رهبرانقلاب، قدرت را در خودش متمرکز نکرده/ منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «تحمیل» نیست نظر قطعیِ امام خمینی این بود که او بر «کرسیِ رهبری» تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائه هیچ «مؤیّد»ی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ اینچنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنه بازیِ قدرت گریخت، درحالی‌ که دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین «برگ برنده»‌ای در اختیار نداشتند. آری، او به‌دنبال رهبریِ امّت نبود، امّا «تقدیر» چنین می‌خواست. آن‌گاه که به قدرت دست یافت، «مخالفان» و «منتقدانِ» پیشین خویش را قلع‌ و قمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همه آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. او در پیِ آن‌همه ظلم و جفای نخست‌وزیرِ دهه شصت برنیامد و بر او نتاخت و از او انتقام نگرفت.اگر در گذشته که رئیس‌جمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آن‌ هنگام،طریق«پدرانه» و «دوستانه» را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با «خویش» را معیار حقّ و باطل ندانست. او «ولیّ‌فقیه» است و «نایب امام معصوم»، امّا هرگز برای خویش، «قداست» نمی‌تراشد. مبدأ «مشروعیّت» است، امّا بر دین و مردم اصرار می‌ورزد و از خویش سخن نمی‌گوید. می‌گوید نه‌ فقط قابل‌ مقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او می‌توانست «دکّان قداست‌فروشی» بگشاید و خویش را دریچه امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز به‌گونه‌ای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد. او جامعه را نیز به‌صورت حداکثری، به «مشارکت» فراخوانده است و از نظریۀ «مردم‌سالاریِ دینی»، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردم‌سالاریِ دینی به روایت او، جوهره نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردم‌سالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او «مردم‌سالاریِ انتخاباتی» را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر «مردم‌سالاریِ پساانتخاباتی» نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دوره پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ «حضور حداکثریِ مردم» است، نه گریزان از آن. او مردم را «رقیبِ» خویش نمی‌شمارد و نمی‌خواهد با تنگ‌کردن دامنه انتخاب‌ها و کنشگری‌های مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه «مردمی‌سازی» را سازکار نافع و قطعیِ نظام قلمداد می‌کند. او یک «رهبرِ گفت وگویی» است؛ آن هم نه «گفت وگوی ساختگی»، بلکه «گفت وگوی واقعی». گفت وگویی که در آن «استدلال»، غالب است و «برهان»، تعیین‌کننده. گفت وگو در «شرایط برابر» و «بدون هراس از عواقب گفته‌ها». منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «امر» و «تحمیل» نیست، بلکه «همراه‌سازی» و «استدلال‌پردازی» و «اقناع» و «مباحثه» است. آن‌گاه که با دانشجویان دیدار می‌کند، به‌واقع «می‌شنود» و خود را در جایگاه «مخاطب مستقیم» می‌نشاند. به دانشجو حقّ می‌دهد که «صریح» بگوید و «شفاف» بخواهد و «انتقاد» کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچ‌ چیز از پیش، طرّاحی نشده و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای «گفت وگوی ساختار نیافته» فراهم شده است. گفته‌های چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمی‌شوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانه‌ای می‌شوند. 🔹کار گروه جوانان جمعیت جانبازان استان البرز لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
💢 ‏داشتم تصاویر مربوط به تجمع براندازان در برلین را میدیدم اما هیچکدام به اندازه این عکس توجهم را جلب نکرد. به پرچمها و نمادهایشان دقت کنید! چه تصویر خوبی است برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران! جمع شیاطین عالم جمع است. از تجزیه طلب کرد و عرب و ترک تا همجنس بازان و صهیونیستها. خدا را هزاران بار بابت نعمت جمهوری اسلامی شکر کنیم کم است که هم توانسته تمامیت ارضی کشور را از دست این اشرار حفظ کند و هم در حال مبارزه با بزرگترین اهریمنان جهان است. اهمیت جمهوری اسلامی را وقتی بیشتر میفهمیم که بر اساس قاعده «تعرف الاشیاء باضدادها» دشمنانش را بشناسیم. کدام منصفی میتواند تصور کند که این جماعت حتی یک دهم این نظام توانایی اداره این کشور را با این همه دشمن را داشته باشند؟ آیا این غیر از یک جنگ جهانی از سوی تمام «جنود جهل» علیه تنها حکومت شیعه در دنیاست؟ همه ابزارهایشان را به میدان آورده اند، از پول وثروت و انواع امکانات تا انواع جاذبه های دنیوی، جنسی و... اما مفتضح خواهند شد چرا که به این حدیث امیرالمومنین علیه السلام ایمان داریم: «مردمی که تحت ولایت ولی الله زندگی میکنند اهل نجات اند؛ اگرچه در کارهای شخصی گناه هایی هم داشته باشند...» بخشی از دعای افتتاح: اللّٰهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنا صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَغَيْبَةَ وَ لِيِّنا ، وَكَثْرَةَ عَدُوِّنا، وَقِلَّةَ عَدَدِنا، وَشِدَّةَ الْفِتَنِ بِنا، وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَيْنا، فَصَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ ، وَأَعِنَّا عَلىٰ ذٰلِكَ بِفَتْحٍ مِنْكَ تُعَجِّلُهُ... . امیر حسین ثابتی . 💠 @Javanane_Alborzi
💢‏ نرگس مهاجر جامعه شناس پستمن با مطالعه چندجانبه و هوشیارانه تاریخ، جامعه آمریکایی را، اولین جامعه ای می داند که به نظام تکنوپولی بدل شده است. راهی را که این جامعه پیموده و از عصر ابزار و آلات به عصر تکنیک می رسد و با ظهور تکنولوژی و قوام گرفتن تکنوکراسیِ حافظ آن، به نظام فراگیر تکنوپولی تحول می یابد، ترسیم کرده و فراروی خواننده قرار می دهد. او تحول و دگرگونی هایی را که در فرهنگ و آداب و باورهای انسان ها در گذار از هر یک از این ادوار روی می دهد، از زوایای گونه گون بررسی می کند و شرایط و علل و عوامل هر کدام را با تیزهوشی و ژرف نگری ویژه ای تحلیل کرده و عرضه می دارد: «در آمریکای قرن نوزدهم هنوز انسانهای مذهبی و پایبند به مبانی عقیدتی وجود داشتند، گناه، هنوز جایگاهی را در ذهن و اندیشه و جان انسان ها دارا بود... اتکا به ریشه ها و آداب خانوادگی... احترام به سنت و آیین گذشتگان و حتی اعتقاد به اسطوره ها و قصص و سیره پیشینیان، به عنوان نقطه اتکا تلقی می شد... تکنوکراسی قرن نوزدهم آمریکا که با تجهیزات کامل وارد میدان شد به این باورها و پای بندی ها با دیده حقارت می نگریست. زیرا پرهیزگاری و احترام به مادربزرگ و... تعهد و اعتقاد به آنچه سابقه دوهزارساله دارد، در تعارض با رسم و سلوک و شیوه نوین زندگی، که تکنوکراسی آن را طلب می کند، قرار می گرفت...» 📚کتاب تکنوپولی ( تسلیم فرهنگ به تکنولوژی)؛ مقدمه مترجم؛ ص ۹ و ۱۰ 🖌نویسنده: نیل‌پستمن؛ جامعه‌شناس آمریکایی‌ 📺📻📡🎙📀 💡 مشاهدات، تجارب و یادداشت‌های یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، و ایران . . . 💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز 💠لینک گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093 کانال @Javanane_Alborzi
📌کلام رهبری: جوانهای ما جوانهائی هستند که به معنای حقیقی کلمه از عمق جانشان برای سعادت تلاش میکنند؛ سعادتی که در اسلام هست.۱۳۸۸/۰۹/۲۲ 🔴 با توجه به "فیلترینگ" پیام رسان های خارجی لینک ایتا جوانان البرزی را مجددا در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. ✌️ اجتماع مجازی جوانان البرزی 🇮🇷 🇮🇷ایران_کوچک کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز 💠کانال ایتا 👇👇👇 @Javanane_Alborzi 💠گروه https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093