هدایت شده از ✅گلچین سیاسی و اجتماعی
آیا ترور یک سرباز و فرمانده ایرانی را محکوم می کنند؟
✍ علی علیزاده
🔸مساله ضعف امنیتی ایران نیست. اینست که حکومتی که از اصلاحطلبان تا مقامات کاخ سفید میگویند ایران باید به رسمیت بشناسد نطفهاش با تروریسم بسته شده، با تروریسم رشد کرده و هنوز هم با ترور سرپاست.
دیروز در جنین امروز در تهران.
تنها راه مقابله با این تروریسم دولتی، محوش از نقشه زمین است
🔹پریروز علیه حضور مدافعان حرم در سوریه فضاسازی میکردند.
دیروز طلبکار بودند چرا نمیگذارید ورزشکاران ما با اسرائیلیها مسابقه دهند و در آغوششان بگیرند.
🔸امروز عربده میزنند چرا از فرماندهان ما در سوریه مقابل ترور اسرائیل حفاظت نکردید.
میبینید؟
جهت حملهشان همیشه سوی ایران است نه دشمن
🔹گول تحلیلهای آبکی درباره ضعف امنیتی و حفره امنیتی ایران را نخورید. کسانی این تحلیلها را برجسته میکنند که میخواهند از زیر محکوم کردن جنایتی اینقدر کثیف آنهم در روز روشن در وسط یک شهر شانه خالی کنند.
نگذارید تروریسم را با این کارها عادی کنند.
تروریسم اول باید محکوم شود نه تحلیل.
🔸در غرب قانونی نانوشته میگوید رسانهها ۲۴ساعت اول بعد یک حمله تروریستی باید روی محکومیت ترور و همدلی ملی تمرکز کنند و حق تحلیل سیاسی/جناحی ندارند. روز شارلی ابدو کسی درباره اهمال پلیس فرانسه تحلیل میداد توسط افکار عمومی سنگسار میشد. چه کسانی سعی دارند قبح ترور در ایران را بشکنند؟
🔹دو سال پیش چنین روزهایی تک تک ما را با ارتش سایبریشان زیر منگنه قرار داده بودند تا اعدام نوید افکاری که درست یا غلط به قتل عمد متهم بود را محکوم کنیم.
حالا باید رفت سراغ تک تک شان و گفت یک ترور کثیف جنایتکارانه وسط تهران اتفاق افتاده و یک قهرمان ملی کشته شده. محکوم میکنید یا نه؟
🔸از مسیح علینژاد که همه میدانند تمام موفقیتش مرهون کمک لابی اسراییل (جایزه سازمان اسراییلی UNWATCH) است شروع میکنم. خانم علینژاد آیا ترور #شهید_صیاد_خدایاری را محکوم میکنید یا خیر؟ صریح جواب بدهید.
🔹آقای رضا پهلوی!
یک فرمانده نظامی ایرانی در تهران وسط روز روشن ترور شده. آیا شما این ترور را محکوم میکنید یا اینکه از تروریستها حمایت میکنید؟ صریح جواب دهید
🔸بسیاری از اصلاحطلبان بعد از ترور شارلی ابدو مقابل سفارت فرانسه شمع روشن کردند. اما درباره ترور یک قهرمان ملی وسط تهران هیچ نگفتهاند.
یعنی برایشان جان فرانسویهایی که به مقدسات ایرانیان توهین کردند عزیزتر از جان فرماندهی بود که سالها برای امنیت ایرانیان جنگید.
#شهید_صیاد_خدایی
@madare0120
╔═∞══❀•○●○❀══∞═╗
🇮🇷به گلچین سیاسی بپیوندید
@Golchinseyasy
╚═∞══❀•○●○❀══∞═╝
#پرونده_ویژه
#بازگشت_از_نیمه_راه (۱۳۶)
💢 پاسخ منتظری به میرحسین
♨️ آیت الله منتظری در جواب نامه میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸، او را شخصیتی انقلابی، اخلاقی و دارای خدمات ارزنده به نظام می داند و می نویسد:
♨️ "در جریان انتخابات ریاست جمهورى اخیر و وقایع و فجایع بعد از آن که شما مورد توجه اقشار وسیعى از مردم و نخبگان قرار گرفتید، در حقیقت از آزمایش و ابتلاء بزرگى در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل مردم آگاه، سربلند بیرون آمدید و تاکنون در حد امکان و توان خویش از حقوق تضییع شده مردمى که با شرکت در انتخابات ریاست جمهورى افتخار بزرگى را براى کشور آفریدند دفاع نمودید، که جاى بسى تقدیر و تشکر دارد."
🔷منتظری سپس پیشنهادات میرحسین را در مورد فعال نمودن شبکه های اجتماعی مطابق دستور قرآن می داند و بیان می دارد:
♨️ "امور پیشنهادى ضمیمه نامه جنابعالى که در حقیقت تقویت و فعال نمودن شبکه هاى اجتماعى و نهادهاى مردمى است، امورى معقول و سنجیده و مطابق مقتضاى حال و شرایط کشور و نیز مطابق دستور قرآن است که مىفرماید: یا ایها الذین آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا...سوره آل عمران، آیه ۲۰۰"
ادامه دارد...
منبع: "پاسخ آیت الله منتظری به نامه میرحسین موسوی، سایت اطلاع رسانی دفتر آیت الله منتظری، ۳۱ شهریور ۱۳۸۸
✍#حسین_کاظمی
#آنتی_سکولار
https://eitaa.com/antisecular_ir
📌اطلاعنگاشت | عامل «پیشرفت و اقتدار ایران»
🔺ثمرات افزایش جمعیت و وظایف مسئولان در این زمینه براساس بیانات رهبرانقلاب
✅ رهبرانقلاب اسلامی در پیام به فعالان حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش جمعیت را «از ضروریترین فرائض مسئولان و آحاد مردم» دانستند. ایشان در بیانات مختلف دربارهی ابعاد افزایش جمعیت و وظایف مسئولان نکاتی را بیان فرمودهاند که در این اطلاعنگاشت مرور میشود.
🌱
#پرونده_ویژه
#بازگشت_از_نیمه_راه (۱۳۷)
⛔️ سیاه نمائی
♨️ آقای منتظری در ادامه نامه خود به میرحسین موسوی، شبکه اجتماعی مورد نظر او را در صورت برخورد منصفانه نظام و بگیر و ببند و پلیسی کردن، مفید و موثر میداند و مینویسد:
♨️ "اگر با انصاف و به دور از تنگ نظرى مورد بررسى قرار گیرد و آنها را عملى سازند و جو پلیسى و بگیر و ببند کنونى خاتمه یابد، مىتواند راه مفید و موثرى براى برون رفت از بحران کنونى - که در اثر قدرت طلبى و خودخواهى و غرور و ندانم کارى ها دامنگیر جمهورى اسلامى شده است - باشد و سنگ بناى تحولى مثبت در جهت اصلاح نظام و حفظ آن از خطر فروپاشى و انشقاق و پراکندگى صفوف ملت گردد."
♨️ منتظری سپس راه اصلاحی انتخاب شده توسط موسوی را دشوار می داند و بیان می کند:
♨️ "البته توجه دارید راه اصلاحى مذکور که شما... انتخاب کردید، بس دشوار بوده و در معرض فشارها و تهدیدهاى بسیارى از ناحیه کسانى است که این بحران را ایجاد کرده اند. مطمئن باشید که با اتحاد و صبر و استقامت، خداوند بنا بر وعده خود، راههاى هدایت براى پیروزى را به مردم عزیز عنایت مىفرماید."
ادامه دارد...
منبع: "پاسخ آیت الله منتظری به نامه میرحسین موسوی، سایت اطلاع رسانی دفتر آیت الله منتظری، ۳۱ شهریور ۱۳۸۸.
✍#حسین_کاظمی
#آنتی_سکولار
https://eitaa.com/antisecular_ir
#پرونده_ویژه
#بازگشت_از_نیمه_راه (۱۳۸)
🔴 اراده باطل
💢 آیت الله منتظری در ادامه سیاه نمائی های خود در نامه به میرحسین موسوی با اشاره به بازداشتی های فتنه ۸۸، بحث اقرار زوری را پیش می کشد و می نویسد:
💢 "متأسفانه بعد از انتخابات ، عده اى از نخبگان و فعالان سیاسى و مطبوعاتى بازداشت شدند و برخلاف شرع و قانون براى اعتراف گیرى هاى غیر حقیقى و دروغین مورد فشار قرار گرفته و اعترافات بعضى آنان از رسانه هاى عمومى پخش گردید، و این مسلم و بدیهى است که اقرار شخص بر علیه شخص دیگرى در چنین شرایطى معتبر و مسموع نیست."
💢 آقای منتظری سپس بحث روایات را پیش می کشد و بیان می دارد:
💢 "بلکه آنچه بیشتر مورد تأکید روایات مستفیضه مىباشد این است که حتى اقرار شخص بر علیه خودش در زیر هر گونه فشار و شکنجه اعم از تهدید، تجرید، حبس ، ترس و مانند آن اعتبارى نداشته و مسموع نمى باشد".
💢 در حقیقت منتظری و موسوی که از اعترافات دوستان نزدیک خود شوکه شده بودند با اتهام به نظام، فرار رو به جلو کرده و با استناد به روایات و قانون اساسی، از کلمات حق اراده باطل و در پی اثبات اتهامات ناروای خود برآمدند.
ادامه دارد...
منبع: "پاسخ آیت الله منتظری به نامه میرحسین موسوی، سایت اطلاع رسانی دفتر آیت الله منتظری، ۳۱ شهریور ۱۳۸۸.
✍#حسین_کاظمی
#آنتی_سکولار
https://eitaa.com/antisecular_ir
#پرونده_ویژه
#بازگشت_از_نیمه_راه (۱۳۹)
✴️ مدافع فتنه گران
✡️ آیتالله منتظری نامه خود به میرحسین را با اتهام زدن به نظام در زمینه شکنجه وحشتناک زندانیان ادامه می دهد و می نویسد:
✡️ "روشن است که حبس در سلول انفرادى بویژه در دراز مدت که متهم را زیر فشار وادار به اعتراف مىکند از مصادیق بارز شکنجه است و با اعمال فشار و شکنجه، مخصوصاً به شکل وحشتناکى که در دوره اخیر انجام شده و شرایط غیرعادى که در پى آن وجود دارد، اعترافات متهم حتى بر علیه خودش نیز معتبر و مسموع نیست، حتى اگر متهم بارها در آن شرایط و از طریق مصاحبه و میزگرد اعتراف و اعلام کند که خطا کرده و مرتکب اشتباه و جرم شده است، اعترافات مکرر با وجود آن شرایط در بى اعتبار بودن، حکم همان اعتراف اولیه را دارد."
✡️ او سپس با دفاع از فتنه گران و ضدانقلاب که در دادگاه اسلامی محاکمه شده اند، در پی مجازات عاملین این دادگاهها بر میآید و بیان میدارد:
✡️ "حال چگونه شده است که افراد سرشناسى که سالها براى این نظام خدمت کردهاند با اعترافات فاقد ارزش و اعتبار، در معرض دید میلیونها نفر مورد هتک حرمت و حیثیت قرار گرفته اند ولى هیچ کس در قبال این مسأله نه تنها مجازات نمى شود بلکه مورد تأیید و تشویق قرار گرفته و اعترافات نیز معتبر شمرده مىشود؟!"
ادامه دارد...
منبع: : "پاسخ آیتالله منتظری به نامه میرحسین موسوی، سایت اطلاع رسانی دفتر آیتالله منتظری، ۳۱ شهریور ۱۳۸۸
✍#حسین_کاظمی
#آنتی_سکولار
https://eitaa.com/antisecular_ir
🔰چرا امام جعفر صادق (ع) را رئیس مذهب شیعه مینامیم؟
✍️ پاسخ: همه امامان شیعه برای اسلام و خلق خدا خدمت کردند.در این راه زحمات طاقت فرسایی را متحمل شدند. زحمات در قالب های مختلف، مانند قیام، صلح، سکوت و فعالیت های سیاسی و فرهنگی ظهور نمود.
علت اینکه به مذهب ما "مذهب جعفری "گفته می شود، این نیست که امامان دیگر برای اسلام خدمت نکرده اند، بلکه سبب ناميده شدن آن است كه دوره زندگي امام صادق(ع) مصادف بود با اواخر حكومت امويان و اوايل خلافت عباسيان. به سبب درگيری ها و اختلافاتي كه ميان اين دو خاندان به وجود آمده بود، فرصت خوبی برای فعالیت های فرهنگی پدید آمد که امام صادق(ع) از آن بهره گرفت و مذهب شيعه را توسعه داد.
امام با تشكيل حلقات درس و تبيين معارف و مباني تشيع، به نشر و تبليغ اسلام پرداخت.
روايات بسيار زيادي را بيان فرمود. به همين جهت حيات مجددي در كالبد شيعه دميده شد . معارف و احكام شيعه بيش از هر زماني مطرح گرديد. نظم و ترتيب خاص و ارزندهاي به شيعه داده شد. بدین جهت اين مذهب را به امام جعفر صادق منسوب مينمايند. زيرا علاوه بر تحكيم مباني آن، عمده احاديث اين مذهب- نسبت به امامان ديگر - از اين امام بزرگوار نقل شده است.
در مجلس درس ايشان هزاران تن شركت مي كردند. برخي از آنان مانند ابوحنفيه، مالك بن انس، جابر بن حيان و زرارة بن اعين، از اركان و بزرگان اهل سنت و شيعه به شمار مي آمدند.(۱)
مرحوم جعفرشهیدی می نویسد:
" آن كه در اخبار فقه شيعه تتبع كند، خواهد ديد روايت هاى رسيده از امام صادق (ع) در مسائل مختلف فقهى و كلامى مجموعه اى گسترده و متنوع است. براى همين است كه مذهب شيعه را مذهب جعفرى خوانده اند. گشايشى كه در آغاز دهه سوم سده دوم هجرى پديد آمد، موجب شد مردم آزادانه تر به امام صادق (ع) روى آورند. گشودن مشكلات فقهى و غير فقهى را از او بخواهند. ... دانشمندان از هيچ يك از اهل بيت رسول خدا به مقدار آنچه از ابوعبدالله روايت دارند، نقل نكرده اند.
هيچ يك از آنان متعلمان و شاگردانى به اندازه شاگردان او نداشته اند. روايات هيچ يك از آنان برابر با روايت هاى رسيده از او نيست. اصحاب حديث نام راويان از او را چهار هزار تن نوشته اند. نشانه آشكار امامت او خردها را حيران مى كند و زبان مخالفان را از طعن لال مى سازد." (۲).
📚 پینوشتها:
۱.محمدجواد مشكور ، تاريخ شيعه و فرقههاي اسلام تا قرن چهارم، بی نام، ص ۱۰۶ - ۱۰۵؛مهدی پیشوایی، سیره پیشوایان، قم، موسسه امام صادق (ع)،۱۳۷۹ش ،چاب یازدهم، ص۳۵۹
۲. جعفر شهيدى، زندگانى امام صادق، ص۶۱؛
رسول جعفریان، حیات فکری وسیاسی امامان شیعه، قم ، انتشارات انصاریان، ۱۳۸۴ش ، چاپ هشتم، ص ۳۴۵.
#پرونده_ویژه
#بازگشت_از_نیمه_راه (۱۴۰)
✡️ قضاوت ناحق
♨️ آیتالله منتظری در نامه خود به میرحسین موسوی، سیستم قضایی کشور را هم زیر سوال برده و به ناحق احکام آن را دارای کمترین ارزش قضایی در سطح جهان می داند و بیان می دارد:
♨️ "آنچه در این خصوص مشکل را بیشتر کرده و اعترافات را بى اعتبارتر مىکند این است که در سیستم قضایى کنونى کشور، مدعى و طرف دعوا در مقابل متهمان سیاسى که جریان فکرى مقابل حاکمیت هستند، خود اعتراف گیران و محاکم قضایى وابسته به حاکمیت است و نزد هیچ عقل سلیمى در هیچ کجاى جهان ، این گونه اعترافات و نیز حکم و داورى متعاقب آن، کمترین ارزش حقوقى و قضایى را ندارد"
♨️ منتظری سپس با این استدلال که مدعی و قاضی در این جریان، یکی بوده است خواستار وجود هیات منصفه میشود (که البته این هیأت در سیستم قضایی کشور وجود دارد) و مینویسد:
♨️ "...چون در چنین محکمهاى مدعى و قاضى یکى است و فلسفه وجود هیأت منصفه که در اصل ۱۶۸ قانون اساسى آمده است همین است، که متأسفانه به این اصل هم مانند بسیارى از اصول قانون اساسى بى توجهى شده و به آن عمل نمى شود."
ادامه دارد...
منبع: "پاسخ آیتالله منتظری به نامه میرحسین موسوی، سایت اطلاع رسانی دفتر آیت الله منتظری، ۳۱ شهریور ۱۳۸۸
✍️#حسین_کاظمی
#آنتی_سکولار
https://eitaa.com/antisecular_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎼 آی امام رضا
من همون بچهٔ بازیگوش تو صحنم آقا
زود گذشت ولی
بچهم اینجا واسه اولین دفعه بهم گفت بابا...
🎙#حسین_خلجی و #صابر_خراسانی
#امام_رضا
✨خِیـٰـالِ وَصـْـلْ
@KhyaleVasl
🌸 #ولادت با سعادت #كريمه_اهل_بيت حضرت فاطمه معصومه(سلاماللهعلیها)، روز #دختر و آغاز #دهه_کرامت مبارک باد
🌸 #رهبرمعظم_انقلاب: ولادت حضرت فاطمهی معصومه (سلام اللَّه علیها) ما را به یاد حرکت عظیم و مبارک این برادر و خواهر و هجرت پرمعنای این دو بزرگوار میاندازد؛ که بدون تردید در تاریخ ملت ایران و تاریخ تشیع، یک حرکت سازنده و تأثیرگذار بوده است.
#پرونده_ویژه
#بازگشت_از_نیمه_راه (۱۴۱)
⛔️ زیر سوال بردن مشروعیت نظام
🔶 آیت الله منتظری در اواخر نامه خود به میرحسین موسوی، همسو با رسانه های ضدانقلاب و فتنه گران داخلی، دادگاه متهمین را فرمایشی خوانده و آن را به ضرر حاکمان نظام می داند:
🔶 "اقدامات اخیر حاکمیت و دادگاههاى نمایشى آن علاوه بر این که خلاف شرع و خلاف مصالح کشور و اسلامیت و جمهوریت نظام و از بدعت هاى بارز مىباشد، برخلاف مصلحت دنیوى خود حاکمان که مىخواهند حکومت و ریاست کنند نیز مىباشد."
🔶 منتظری در حالی به حاکمیت توصیه می کند که هیاتی بی طرف برای رسیدگی به این مساله تشکیل گردد که قبل از آن رهبر انقلاب دستور تشکیل هیات ۵ نفره که از نزدیکان موسوی هم در آن بودند را داده بود. او می نویسد:
🔶 "حاکمیت اگر به جاى سرکوب مردم و ایجاد فجایع اخیر، عقل و شعور سیاسى را حکم قرار داده و به تذکرات بعضى از بزرگان و علماء و مراجع گوش فرا داده بود و یک هیأت بیطرف و مرضى الطرفین را براى رسیدگى به شبهات انتخاباتى تعیین نموده بود، هرگز گرفتار بحران عدم مشروعیت کنونى نمى شد."
ادامه دارد...
منبع : "پاسخ آیت الله منتظری به نامه میرحسین موسوی، سایت اطلاع رسانی دفتر آیت الله منتظری، ۳۱ شهریور ۱۳۸۸.
✍#حسین_کاظمی
#آنتی_سکولار
https://eitaa.com/antisecular_ir
🎤 هفت توصیه مهم رهبر انقلاب امروز در مرقد مطهر امام خمینی
◾️۱. نگذارید از انقلاب ، هویت زدایی کنند و حقیقت انقلاب را واژگون کنند
◾️۲. نگذارید یاد امام در جامعه را کمرنگ و تحریف کنند
◾️۳. نگذارید رگه های ارتجاع، نفوذ کنند و جاگیر شوند. (مرتجع تابع سبک سیاست و زندگی غربی است)
◾️۴. دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید. نگذارید جنگ روانی در کشور تاثیر بگذارد.
◾️۵. از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید.
◾️۶. نگذارید وانمود کنند کشور به بن بست رسیده است.
◾️۷. امروز وظیفه قدرشناسی از مسوولان سنگین است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🏴🏴
😔😔😔
نثار روح مطهر حضرت امام راحل صلوات
شناخت شناسنامهای امام خامنهای
✅نام و نام خانوادگی: سیدعلی حسینی خامنهای
✅نام پدر: آیت الله #سیدجواد حسینی خامنهای
🌸تاریخ تولد: 29 فروردین 1318 شمسی (طبق شناسنامه 24 تیر)
🌸محل تولد: #مشهد مقدس
✅شروع مدرسه: از چهار سالگی در مکتبخانه
✅شروع درس حوزه: همزمان با کلاس پنجم دبستان
✅شروع درس خارج حوزه مشهد: درس آیت الله میلانی از سال 1334شمسی (16سالگی)
✅سفر به حوزه نجف: سال 1336 و برگشت بعلت عدم تمایل پدر
✅اجازه روایت: از آیت الله میلانی در سال1337
✅سفر به حوزه قم: 1337 #شاگردیِ آیت الله بروجردی، امام خمینی، علامه طباطبایی، محقق داماد
✅بازگشت به مشهد: سال 1343 بعلت بیماری پدر
✅همزمان با تحصیل: اشتغال به تدریس، تحقیق، تبلیغ و سخنرانی، تفسیر قرآن و تألیف کتب متعدد
✅آشنایی با #امام_خمینی: از سال 1336
✅آغاز مبارزه سیاسی: سال 1341 به همراه امام خمینی
✅اولین دستگیری: محرم 1342 در بیرجند و سپس انتقال به مشهد
✅دومین دستگیری: بهمن 1342 در زاهدان
✅تبلیغ و سخنرانی: تهران، کرج، مشهد، نیشابور، شمال و جنوب کشور
✅سومین دستگیری: 14 فروردین 1346
✅هدایتگری مردم در 1347: زلزله جنوب خراسان و سرپرستی کمکرسانی مردمی و عجز رژیم پهلوی
✅سال 1348: سلسله سخنرانیها در حسینیه ارشاد و مسجد الجواد تهران
✅سال 1349: چهارمین دستگیری به سبب تلاش جهت تحکیم مرجعیت امام خمینی
✅سال 1350: سلسله سخنرانی در مسجد هدایت تهران به دعوت آیت الله طالقانی
✅دستگیری های #مکرّر: در مرداد، آبان و آذر 1350 به جهت ادامه مبارزات
✅سال 1352: سلسله سخنرانیها در نیشابور و مسجد کرامت مشهد
✅سال 1353: #ششمین نوبت زندان، به سبب ادامه تبلیغ و مبارزه در تهران
✅سال 1354: آزادی از زندان و ادامه مبارزه مخفیانه تحت مراقبت شدید
✅سال1356: دستگیری و #تبعید به ایرانشهر سیستان و آگاهی بخشی در آن دیار
✅مرداد 1357: تغییر محل تبعید به جیرفت کرمان به جهت محبوبیت روزافزون در سیستان
✅مهر 1357: بازگشت به مشهد بعلت گسیختگی رژیم و ساماندهی تظاهرات مشهد
✅آذر 1357: سخنرانی معروف در تاسوعا و عاشورای مشهد و حرم مطهر
✅22 دی 1357: عضویت در #شورای_انقلاب توسط امام خمینی
✅بهمن 1357: #تحصن در دانشگاه تهران به علت بستن فرودگاه
✅12 بهمن 1357: حضور در حلقه #استقبال از امام خمینی در فرودگاه مهرآباد
✅29 بهمن 1357: اعلان تأسیس حزب جمهوری اسلامی
✅فروردین 1358: مأموریت به سیستان از جانب امام
✅تیر 1358: معاونت شهید چمران در وزارت دفاع
✅آذر 1358: سرپرستی سپاه پاسداران
✅اسفند 1358: انتخاب نمایندگی مردم تهران در مجلس
✅24 دی 1358: انتصاب به #امامت_جمعه تهران توسط امام خمینی
✅5 مهر 1359: اولین حضور در جبهه با لباس رزم و شرکت مستقیم در عملیات
✅20 مهر 1359: نماینده امام در شورایعالی دفاع
✅بهمن 1359: سفر تاریخی به هند و استقبال باشکوه
✅6 تیر 1360: #ترور در مسجد ابوذر توسط منافقین و نیل به مقام #جانبازی
✅شهریور 1360: انتخاب به دبیرکلی حزب جمهوری اسلامی
✅مهر 60 تا خرداد 68: دو دوره #ریاست_جمهوری (دور اول95درصد)
✅فروردین 62: تمشیت امور ارتش و سپاه از طرف امام
✅شهریور 63: سفر به کشورهای سوریه، لیبی و الجزایر
✅دی 64: سفر به پاکستان، تانزانیا، زیمبابوه، آنگولا و موزامبیک
✅شهریور 66: سخنرانی تاریخی در سازمان ملل با استقبال کمنظیر
✅16دی 66: نامه امام خمینی به ایشان با تعریف و تمجید فراوان (#لقب_خورشید)
✅بهمن 66: اولین رئیس مجمع تشخیص مصلحت
✅اسفند 67: سفر به یوگسلاوی و رومانی
✅اردیبهشت 68: سفر به چین و کره شمالی
✅اردیبهشت 68: شورای بازنگری قانون اساسی
✅14خرداد 68: پس از رحلت امام خمینی عزیز، آغاز #رهبری مقتدرانه انقلاب اسلامی با رسیدن به مقام ولایت، شروع فصل جدید در اقدامات و خدمات اساسی به همراه موضعگیریهای حیاتی و سیاسی در سطح منطقه و جهان.....
#سیدعلی_خامنهای
#مقام_معظم_رهبری
🔈🔈▫️بسم الله الرحمن الرحیم▫️
⚠️نماز روز یکشنبه ذی العقده
نماز یکشنبه ماه ذیقعده را از دست ندهیم و دوستان خود را نیز در آن شریک کنیم.
یکی از اعمالی که بسیار در سیره بزرگان به آن تأکید شده است، نماز توبه یکشنبه های ماه ذیقعده میباشد (که البته در مابقی ایام سال نیز به نیت رجاء وارد شده است ولی در یکشنبه های این ماه بسیار مورد توجه میباشد). این نماز یکی از دستوراتی است که تمام علمای اخلاق به آن اهتمام ویژه داشتند و تمام برنامه ها و چله های عبادی خود را با آن آغاز میکردند.
نحوه انجام نماز: در روز یکشنبه ماه ذیقعده (در هر ساعتی از روز) غسل (با نیت توبه) انجام میشود. سپس وضو گرفته و 4 رکعت نماز (دو تا دورکعت) با نیت نماز توبه یکشنبه ماه ذیقعده خوانده میشود. در هر رکعت بعد از حمد، سه مرتبه توحید و یک مرتبه معوذتین (ناس و فلق) خوانده میشود. بعد از سلام نماز دوم، هفتاد مرتبه استغفار گفته میشود (مثلا استغفرالله ربی و اتوب الیه) و در انتها ذکر "لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم" خوانده میشود. (در دستور بعضی از بزرگان تعداد هفت بار برای ذکر
🔷"لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم"🔷
نقل شده است که به نظر صحیح تر می آید) و در انتها گفته میشود:
🔶يَا عَزِيزُ يَا غَفَّار اِغفِرلِی ذُنُوبِی وَ ذُنُوبَ جَمِيعِ المُؤمِنيِنَ وَ المُؤمِنَات، فَاِنَّهُ لاَ يَغفِرُ الذُّنُوبَ اِلاَّ اَنت🔶
نکته جالب در خصوص این نماز بحث حق الناس میباشد که در توضیح نماز آمده است در روز قیامت خصماء از او راضی میشوند. (انسان باید در جهت برآورده کردن حق الناس تلاش خود را انجام دهد و اگر فرد را پیدا نکرد یا احتمال مفسده ای داد، از طرف آن شخص صدقه دهد یا استغفار کند یا... ولی گاهی ممکن است حق الناسی نادانسته بر گردن انسان باشد که این نماز کمک میکند در روز قیامت آن فرد از انسان بگذرد.)
التماس دعا
🔚دستور نماز رو با دوستانتون و سایر گروه ها نیز به اشتراک بگذارید که همه از برکات این نماز بهره مند شوند.
#پرونده_ویژه
#بازگشت_از_نیمه_راه (۱۴۲)
🔻جفا در حق نظام
✴️آیت الله منتظری در اواخر نامه خود، نظام جمهوری اسلامی را به نظام شاهنشاهی تشبیه میکند و مینویسد:
"حکومتى که در آن اقشار وسیعى از مردم و نخبگان، ناراضى و در فشار باشند قابل دوام نیست. اگر حکومت کردن با این شیوه و روش و با ایجاد رعب و خفقان و استبداد و سرکوب و پر کردن زندانها از نخبگان و آزادى خواهان و گروههاى سیاسى مختلف ممکن بود، رژیم شاه توانسته بود حکومت خود را حفظ کند و هنوز پابرجا بود."
💢 او در نهایت جمهوری اسلامی را موجب بدبینی توده های مردم و جوانان در سطح جهان به دین اسلام می داند و بیان می کند:
⚠️"نظامى که تحت لواى اسلام بوده و افتخار شیعه بودن را دارد با انجام چنین اعمالى نه تنها در سطح جهان بلکه در کشور و در میان توده ها و جوانان خودمان نیز موجب بدبینى نسبت به اسلام و دین گشته ، و عجز اسلام از تحقق عدالت در جامعه را اعلام مىکند و متأسفانه تصمیم گیرندگان امور بر این حقیقت روشن چشم بسته اند و به مدح مداحان و چاپلوسى تملق گویان - که طبق حدیث پیامبر خدا(ص ) باید خاک بر دهان آنان ریخته شود - دل خوش کرده اند."
ادامه دارد...
منبع: "پاسخ آیت الله منتظری به نامه میرحسین موسوی، سایت اطلاع رسانی دفتر آیت الله منتظری، ۳۱ شهریور ۱۳۸۸.
✍️#حسین_کاظمی
#آنتی_سکولار
https://eitaa.com/antisecular_ir
هدایت شده از سبک زندگی
❇️دوره جهاد تبیین❇️
(رایگان)
🌹مدرس: حجت الاسلام علیرضا پناهیان
🔹تاریخ برگزاری ۱۵ خرداد
در کانال سبک زندگی
🔸اعطای گواهی(هزینه جدا)
🔹تحصیل به صورت مجازی(آفلاین)
💥عضویت در کانال=شرکت در دوره
💥نذر فرهنگی👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
📊هزینه شرکت = ارسال این بنر برای ۱۰ نفر
💠با ارسال این بنر ما را در ترویج معارف اسلامی یاری نمایید...
🔶کانال سبک زندگی👇🏻👇🏻👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/2188181616C319b44e47e
#نجس_شدن_قرآن
❓ اگه ورق قرآن یا اسمای متبرکه توی چاه توالت بیفته، تکلیف چیه؟
📚 همه مراجع: اگه بیرونآوردنش ممکنه، حتی با هزینهکردن، باید بیرونش بیارین و آبکشی کنین.
🖋🖋اما اگه بیرونآوردنش ممکن نیست:
📚 آقایان امام خمینی، رهبری، زنجانی، صافی، نوری، سیستانی و وحید: باید اونقدر از اون توالت برای دستشوییکردن استفاده نکنین تا یقین کنین اون ورقها پوسیده شده و از بین رفته.
📚 آقایان مکارم و فاضل: بنابر احتیاط واجب، باید اونقدر از اون توالت برای دستشوییکردن استفاده نکنین تا یقین کنین اون ورقها پوسیده شده یا خطهای اون از بین رفته.
⭕️نکته: اگه مثلاً دستشویی متصل به فاضلاب شهریه و در اثر ریختن آب، اوراق متبرک خارج و از محل دور میشه؛ بعد از اینکه مطمئن شدین دیگه ورقهای قرآن اونجا نیست، بازم میشه ازش استفاده کرد.
⭕️ نکته: احتیاط واجب، یعنی توی این مسئله میتونیم به نظر مرجع اعلم بعد از مرجع خودمون عمل کنیم که فتوای قطعی داره.
♦️ منابع
امام، رساله، م۱۴۰؛ وحید، زنجانی و صافی، رساله، م۱۴۱؛ سیستانی و نوری، العروةالوثقی، ج۱، م۲۶ و ۲۵؛ مکارم، رساله، م۱۶۲؛ فاضل، رساله، م۱۴۶؛ امام، العروةالوثقی، ج۱، م۲۶؛ توضیحالمسائل مراجع، ج۱، م۱۴۰؛ بهجت، رساله، م۱۴۱، ۱۶۲ و ۱۶۳؛ فاضل، العروةالوثقی، ج۱، م۲۵ و ۲۶.