13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ پیام فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران
●● به نام الله؛ پاسدار خون شهیدان
مردم عزیز و غیرتمند ایران سلام
● بیش از پنجاه روز است که از جنگ تحمیلی سوم گذشته و شما جانفدایان ایران اسلامی با حضور در خیابانها و میادین شهر پشتیبان مردان میدان بوده اید.
● به عنوان فرزند کوچک این ملت خاضعانه بر مشتهای گره کرده و قدمهای استوارتان بوسه می زنم.
● فرزندان شما پای لانچرها چهل شبانهروز حیثیت استکبار را مفتضح کردند و در دوران سکوت نظامی نیز با چشم بیدار و دست بر ماشه آمادهباش دفاع از این جغرافیای کهن و تمدن چند هزار ساله بودند.
● امروز اما به میان شما آمدیم که بگوییم ما با شما بیعت می کنیم که اگر فردای آتشبس دشمن دست از پا خطا کند و تعرضی به این خاک صورت گیرد؛
🔻 این بار هر جا که شما بگویید هدف ما خواهد بود
🔻 و همسایگان جنوبی بدانند اگر جغرافیا و امکانات آنها در خدمت آمریکا برای تعرض به ملت ایران استفاده شود باید با تولید نفت در منطقه خاورمیانه خداحافظی کنند.
و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی
سیدمجید موسوی
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
@jaykhas🇮🇷🔥 | #HH
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☉ ساعات باقیمانده شباهت زیادی با ساعات منتهی به اعلام آتشبس در 2 هفته پیش دارد؛
• فرصت بسیار محدود اما همچنان موجود است!
• ترامپ باید تصمیم بگیرد: شروع مجدد جنگ یا ازسرگیری مذاکرات با نرمش در موضوع محاصره دریایی!
• از منظر ایران، موضوع محاصره دریایی نباید بخشی از میز مذاکرات باشد؛
• همانطور که بخشی از مفاد آتشبس نبود و مهمترین نقض آن بود.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #SA
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 با ذکر مقدس یا زهرا سلام الله علیها
و به یاد شهید عزیز طهرانی مقدم؛ بانک اهداف بروز و جامعی توسط نیروهای اطلاعاتی-عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده است.
در این لحظات فرماندهان سکوهای موشکی هوافضا در حال جمع بندی تاکتیک ها و نقشه های عملیاتی خود هستند، همزمان چندین گروه هوافضا موشک های قدر و خرمشهر و چند موشک سوخت جامد را در سرتاسر ایران از تبریز و اراک و تهران و یزد به خیابان ها آوردند تا بگویند هم پرتابگر به تعداد کافی داریم هم موشک! پایگاه ها هم کاملا عملیاتی هستند؛ با دعای خیر شما مردم عزیز؛ ما آماده ایم، یا علی مدد
@jaykhas🇮🇷🔥 | #JJ
20.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من هیچوقت آدم خیلی مذهبیای نبودم.. اما با وجود اینهمه هیولاهای شیطانی، اهریمنی و قربانیکننده کودکان که دارند افشا میشوند. آیا به نظر نمیرسد که بیبی نتانیاهو دارد کارت ترامپ خودش را بازی میکند؟
I was never a very religious man .. but doesn’t it seem, with all these satanic, demonic, child sacrificing monsters being exposed... that Bibi Netanyahu might be playing his Trump card!
#نتانیاهو #ترامپ #وسوسه_شیطانی #استکبار_جهانی #بعل #اتحاد_شیطانی #اتحاد_اپستین
#Netanyahu #Trump #SatanicTemptation #GlobalArrogance #Baal #SatanicAlliance #EpsteinAlliance
@jaykhas🇮🇷🔥 | #MK