خبرنگار: چقدر قصد دارید نیروهای نظامی آمریکا را در خلیج نگه دارید؟
ترامپ: هنوز به آن فکر نکردهایم. احتمالاً برای مدتی. جای خوبی برای ماندن است.
اگر کشورهای دیگر موشکهای بالستیک دارند، کمی ناعادلانه است که ایران نداشته باشد.
موشک بالستیک با سلاح هستهای یکسان نیست.
اگر عربستان سعودی و قطر و همه آنها موشک دارند، فکر میکنم نسبتاً برای ایران داشتن آنها اشکالی ندارد.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #EQ
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
● عقب نشینی فاحش خوک زرد:
آزادسازی پولهای (ایران) جواب راحتی دارد. ما مقدار زیادی از پولهای آنها را بلوکه کردهایم؛ این پول مال ما نیست، مال خودشان است و ما فقط در یک برهه زمانی خاص آن را بلوکه کردیم.
فکر کنم مجبوریم این پول را پس بدهیم؛ چون اگر پس ندهیم، دیگر هیچکس در دنیا روی دلار حساب نخواهد کرد.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #EQ
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا