🇮🇷یه جای خاص🇮🇷
✈️ما در پیامرسانهای ایرانی✈️
📲 کانال ایتا
✌ https://eitaa.com/jaykhas
✌ https://eitaa.com/jaykhas
📲 کانال بله
🫶 ble.ir/join/YTJhZTFjMG
🫶 ble.ir/join/YTJhZTFjMG
📲 کانال روبیکا
👋 rubika.ir/jaykhas
👋 rubika.ir/jaykhas
📱 صفحه ایکس
👌https://x.com/Esquire1444
👌https://x.com/Esquire1444
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⬤ باراک اوباما: شرایط آمریکا، بدتر از قبل از جنگ با ایران شده است.
• یک توافق وجود داشت که ایران در آن موافقت کرده بود که سلاح هستهای توسعه ندهد.
• این دولت، یا نسخهٔ قبلی این دولت، از آن توافق خارج شد، که باعث شد ایران ظرفیت هستهای بیشتری توسعه دهد.
• ما الآن جنگی را به راه انداختهایم میلیاردها و میلیاردها دلار هزینه کردهایم.
فشار عظیمی بر نیروهای نظامی خود وارد کردهایم، افراد زیادی جان خود را از دست دادهاند.
• از دیدن آتشبس بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که این آتشبس پایدار بماند.
• به نظر میرسد که دوباره به همان نقطهای برگشتهایم که قبل از شروع جنگ در آن بودیم.
با این تفاوت که شاید کمی بدتر هم شده باشیم.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #SA
🇮🇷یه جای خاص🇮🇷
□ گزارش صداوسیما از آخرین وضعیت تنگه هرمز : ◆ تردد کشتی های تجاری در بنادر ایران از سر گرفته شده؛ د
⬤ پیام فرمانده سپاه قدس به اسرائیل:
اگر به خواست سیاسیون تان حرکت کنید، گرفتار طوفان غزه میشوید.
سردار قاآنی:
بسم الله الرحمن الرحیم
• وقتی گفتیم حزب الله مرصاد دارد توجه نکردید گرفتار شدید؛
100 نفر تلفات را چه کسی جواب میدهد؟
• غزه هم طوفان دارد. اگر به خواست سیاسیونتان حرکت کنید گرفتار طوفان میشوید.
• مراقب باشید.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #SA
🇮🇷یه جای خاص🇮🇷
📌 سرلشکر محسن رضایی، فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس ۸ ساله: ● جبهه مقاومت از همه کشورهای منطقه دفاع
▣ در نزدیکی شهر نبطیه لبنان، تونلی به طول یک کیلومتر شامل مرکز فرماندهی و انبارهای تسلیحات حزبالله وجود دارد. اسرائیل هر شب تلاش کرده است این پایگاه را اشغال کند اما بدون موفقیت مانده است. این تونل در نزدیکی موقعیتی قرار دارد که تانک اسرائیلی اخیراً توسط نیروهای حزبالله منهدم شد. این امر به عنوان یک دستاورد مهم در زمینه اهداف نتانیاهو در لبنان اشاره میشود.
◘ در دل تپه علی الطاهر مشرف به شهر نبطیه لبنان تونلی به طول یک کیلومتر شامل مرکز فرماندهی و انبارهای تسلیحات استراتژیک وجود دارد.
❖ از زمان شروع آتشبس، هر شب تلاشی از سوی اسرائیل برای اشغال این پایگاه صورت گرفته است که موفقیتآمیز نبوده است. تانکی که شب گذشته مورد اصابت نیروهای حزبالله لبنان قرار گرفت و باعث هلاکت چهار تروریست شد در ۳۰۰ متری ورودی این پایگاه قرار داشت.
◘ بنظر این همان تأسیسات معروف عماد-۴ حزبالله لبنان باشد که در این کوه حفر شده است. تصرف و انهدام این پایگاه بیشک یکی از همان دستاوردهایی است که نتانیاهو در لبنان به دنبال آن است.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #RT