eitaa logo
🇮🇷یه جای خاص🇮🇷
11.8هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
21هزار ویدیو
125 فایل
هر شب ستاره‌ای را به زمین می‌کشند و باز این آسمان غم‌زده غرق ستاره است... شهید همت کانال تلگرام / بله / ایتا / روبیکا : @jaykhas مالک : @Esquire_q تبلیغات : @Soldierman1444 مسئولیت تبلیغات به عهده کانال نمی‌باشد لطفا درانتخاب خود دقت فرمایید
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر توافق نشود، آمریکا در تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت! خوک زرد:"در طول دوره آتش‌بس به مدت ۶۰ روز، هیچ عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت و پس از انقضای دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی وجود نخواهد داشت، مگر اینکه در صورت عدم تکمیل توافق، توسط ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده، به دلیل خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده، اعمال شود." @jaykhas🇮🇷🔥 |
📌 طی دوره 60 روزه آتش بس «در صورت تداوم و پایداری» ما در 5 حوزه با دشمن، نبرد خواهیم داشت: ❶ حوزه مسائل اقتصادی: در این زمینه، طبعاً دشمن به دنبال تجدید ذخایر خود خواهد بود‌. • اولویت ایران نیز کسب تنفس اقتصادی و رفع کسری بودجه با صادرات نفت و آزادی دارایی ها و همچنین واردات کالاهای اساسی. ❷ بازسازی نظامی و امنیتی: در این دوره، قطعاً طرفین به سمت بازسازی، بازیابی و تقویت توان نظامی و اطلاعاتی خود خواهند رفت. • تدارکات دشمن در جهت آماده سازی طرح حمله زمینی و هم‌چنین ایجاد و دسترسی جهت غافل‌گیری های عملیاتی و اقدامات شگفتی ساز از طریق سرویس های اطلاعاتی خود خواهد بود. • ایران نیز متعاقباً در همین زمینه ها و تقویت نقاط قوت خود اقدام خواهد کرد. ❸ اهرم های راهبردی: در این دوره، طرفین به سمت بی‌اثر سازی اهرم های حریف و ساخت اهرم های جدید خواهند رفت. • تنگه هرمز یک اهرم راهبردی ما بود که دشمن در این دوره تلاش کرد تا با طرح محاصره دریایی در برابر آن ایستادگی کند. • با این حال، اصل اساسی این است که اثر اصلی برخی اهرم ها در دفعه اول استفاده از آن هاست و با مرور زمان، ضریب تأثیرگذاری آن ها کاهش خواهد یافت. • در این دوره، دشمن به دنبال توسعه راه های بدیل تنگه هرمز و ایجاد برگه های مشابه محاصره دریایی خواهد بود. ما نیز باید به دنبال ساخت معادله‌ای در جهت خنثی سازی یا موازنه سازی در برابر محاصره دریایی و توسعه برگه های راهبردی همچون تنگه هرمز باشیم. • البته لازم به ذکر است در دوگانه تنگه هرمز و محاصره دریایی، برتری سلبی در بلندمدت به سود ماست. زیرا تنگه هرمز چسبیده به سرزمین ماست و هرگاه اراده سیاسی فراهم شود، ما با شلیک های موشکی و پهپادی از هر نقطه کشور، امکان انسداد تنگه را داریم. با این حال اساس محاصره دریایی آمریکا که البته باعث شده بود تا برخی تلاش های نظامی در جهت رفع آن ناکام بماند، آرایش چندلایه و انبوه نیروی دریایی آمریکا با استقرار 3 ناوگروه آبراهام لینکلن، جورج بوش و تریپولی به شکل چندلایه و فشرده بود که باعث می‌شد نتوان با یک اقدام، از این دژ عبور کرد. • طبعاً آمریکا نمی‌تواند در بلندمدت این حجم از ناوگان خود را در اقیانوس هند و دریای عمان مستقر کند. در صورتی که زیرساختی دائمی جهت این موضوع ایجاد نشود و یا زیرساخت ما در کنترل هرمز را از بین نبرد، این اهرم محاصره با موازنه سازی های ما، بی‌اثر خواهد شد. • البته همان‌طور که گفته شد این دو مسئله صرفاً مثالی است و موضوعات زیادی مانند پدافند، برتری هوایی و ... نیز وجود دارد. ✍🏻 محلل @jaykhas🇮🇷🔥 |
❹ منطقه و محور مقاومت: اما چهارمین حوزه‌ای که شاهد یک نبرد سخت در آن بودیم، هستیم و خواهیم بود، در حوزه منطقه‌ای است. • بی‌تردید، اولویت راهبردی آمریکا و رژیم صهیونی در هر دوره، خصوصاً در دوره جاری، تضعیف اساسی محور مقاومت و در رأس آن، ساقط کردن عراق و لبنان خواهد بود. • این درگیری ها البته خود در چندین پرونده مرتبط که با مسائل عملیاتی و هم‌چنین موضوعات داخلی هر کشور مرتبط است، گره می‌خورد و بر پیچیدگی آن می‌افزاید. • اکنون وقایعی که در لبنان جاری است را باید بخشی از همین پازل درک کرد. • این روایت که آمریکا در مهار رژیم در لبنان ناتوان است را تا به حال کسی باور نکرده است. زیرا مهار رژیم در لبنان ضربه به پروژه‌ای آمریکایی است که در دو سال گذشته جریان داشته است. • بنابراین این گزاره صادق است که آمریکا نیز علاقه‌ای به حل مشکل ندارد و با وقت‌‌‌‌کشی، فضا و زمان را به رژیم برای پیش‌روی در نقاط راهبردی «همچون تپه علی الطاهر» فراهم می‌کند. علی الطاهر صرفاً به دلیل دژ نظامی بودن مقاومت اهمیت ندارد. بلکه از حیث عملیاتی، اگر رژیم می‌خواهد در شمال لیتانی خود را تثبیت کند باید بر این نقطه تسلط داشته تا نوار باریکی که در شمال لیتانی ایجاد کرده را حفظ کرده و سپس بر نبطیه و اطراف آن تسلط کامل داشته باشد. • همزمان در همین حین، یک تیم لبنانی – آمریکایی به طور فشرده درحال کار بر روی یک نسخه تسلیمی است تا در قالب مذاکرات لبنان و اسرائیل به امضا رسیده و سپس گام های بعدی آن در داخل و خارج علیه حزب‌الله آغاز شود، پیش بینی شده که این سند تا پایان ماه میلادی جاری آماده شود. ❺ مذاکرات: در این زمینه، آنها سعی خواهند کرد که در اجرا، مفاد تفاهم فعلی را به سود خود اجرا کرده و در مذاکرات آتی نیز به دنبال حداکثر امتیازات باشند. البته این حوزه، تابعی از 4 حوزه قبلی خواهد بود. ● بدیهی است که دشمن در این دوره، سعی خواهد کرد در هر 5 حوزه فوق برای خود برتری سازی های متعدد کسب کرده، از اقدامات صعودی ما ممانعت کرده و هم‌زمان برگه های ما را نیز منهدم سازد. • ما در دوره قبلی آتش بس نیز شاهد تلاش دشمن در جهت انجماد، فرسوده سازی و انهدام اهرم های خود بودیم و بی‌شک این روند با روش های مختلف تداوم خواهد یافت. • این نبردی بر سر نمودار هزینه بر محور زمان است. آنها قصد دارند تا زمان علیه ما بگذرد و این به ما بستگی دارد که یا این روند را معکوس کرده و یا زیر میز بزنیم؟! ✔️ اصل اساسی این است که هر 5 حوزه فوق به یکدیگر گره خورده و اگر برخی تصور می‌کنند که تنها می‌توانند موضوع اول را مدنظر قرار دهند و سایرین را نادیده گرفته یا در اولویت های بعدی قرار دهند، دچار خطا می‌شوند. ✍🏻 محلل @jaykhas🇮🇷🔥 |
من به عنوان یک سرباز شمشیر به دست و گوش به فرمان ولی و چشم به کلام مبارک ایشان دوخته ام اگر بفرمایند تمام مسئولین خائن هستند فقط میگویم لبیک یا خامنه ای (روحی فداه) و اگر برعکس بفرمایند نیز فقط میگویم لبیک یا خامنه ای (روحی فداه) باقی همه فسانه است! حاج محسن @jaykhas🇮🇷🔥 |
🇮🇷یه جای خاص🇮🇷
من به عنوان یک سرباز شمشیر به دست و گوش به فرمان ولی و چشم به کلام مبارک ایشان دوخته ام اگر بفرما
🔻توصیه ای از برادر کوچکتر شما: تنها راه نجات و پیروزی کشور و ایستادکی در برابر شیاطین جنی و انسی، اطاعت مطلق و محض و بدون چون و چرا از ولی فقیه و نائب صاحب الزمان(عج) است. تمامی مسیرهای دیگر منتهی به تفرقه و انشقاق و شکست و خسران است. حاج محسن @jaykhas🇮🇷🔥 |
• آره شبی 7 تومن بهمون می‌دن 😂🤦🏻‍♂️ • در واقعیت اما، صحنه‌ای که من هرشب می‌بینم: @jaykhas🇮🇷🔥 |
▪️ سَلامَ مَنْ لَوْ کانَ مَعَکَ بِالطُّفُوفِ، لَوَقاک َ بِنَفْسِهِ حَدَّ السُّیُوفِ، وَ بَذَلَ حُشاشَتَهُ دُونَکَ لِلْحُتُوفِ، وَ جاهَدَ بَیْنَ یَدَیْکَ، وَ نَصَرَک َ عَلى مَنْ بَغى عَلَیْکَ، وَ فَداک َ بِرُوحِهِ وَ جَسَدِهِ وَ مالِهِ وَ وَلَدِهِ، وَ رُوحُهُ لِرُوحِک َ فِدآءٌ، وَ أَهْلُهُ لاَِهْلِکَ وِقآءٌ ▪️ سلام کسیکه اگر باتو در کربلاء مى بود، باجانش (دربرابرِ) تیزىِ شمشیرها از تو محافظت مى نمود ، و نیمه جانش رابه خاطر تو بدست مرگ مى سپرد، و دررکاب تو جهاد میکرد، و تو را برعلیه ستمکاران یارى داده،جان وتن ومال وفرزندش رافداى تو مى نمود، وجانش فداى جان تو، وخانواده اش سپربلاىِ اهل بیت تومى بود • زیارت ناحیه مقدسه @jaykhas🇮🇷🔥 |
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
☫ هیئت مذاکره کننده ایران، با اسم میناب ۱۶۸، وارد زوریخ سوئیس شد @jaykhas🇮🇷🔥 |
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⬤ کاروان تیم ملی ایران به هتل محل اقامت خود در لس‌آنجلس رسید. @jaykhas🇮🇷🔥 |