این وضعیت یأس سکولارهای ایرانی از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران با سلاح قانونی رأی در انتخابات را تا همیشه تثبیت باید کرد... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
سالها است که رکن بیعت در انتخابات در حال یاری رساندن به رکن مشورت، در ایجاد مشارکت مردمی است. نامزدها و فهرست ها کمابیش تهی از ایدهها و شبکههایی ایجابی اند که تودههای مؤمن را پای صندوقهای رأی بکشاند، و این توصیهی حضرت رهبر است که بسیجسازی میکند... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
انتخابات اگر سامانهی ملی بیعت و مشورت و نصیحت باشد درستش آن است که ایرانیهای بیرون ایران هم صندوق رأی و نمایندهی مجلس داشته باشند؛ به تفکیک کشورها و قارهها... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
این یکی در قانون اساسی نیامده است: نمایندههای مجلس شوراء مانند دیگر کارگزاران جمهوری اسلامی بی اذن و نصب ولی فقیه صاحب هیچ تصرفی در حکمرانی نیستند، و اگر نه طاغوتند... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
جمهوری اسلامی جنگلی دست کم از دو دسته درخت است: سروها مثل حاج قاسم ها، چنارها هم مثل حداد ها و قالیباف ها... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
دخترم و مادرش خودشان به مسجدی رفتند و رای دادند به آن کسانی که فکر می کردند اصلح هستند. پسرم هم با پسر عمه اش به اشخاصی دیگری. از سایهی امن و بیمعنای چنار سیاست که بیرون بیایی و گفتمان و گفتار پیشرو که بسازی، برای خلق رفتار سیاسی مردم نیازی به لولوسازی و افشاگری و قبیلهگرایی نداری... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
بیعت و مشورت در انتخابات همآن بازهیی است که پای صندوق رأییم. کار سخت رکن سوم مردمسالاری دینی است: نصیحت، که چهار سال و هشت سال بی وقفه باید پای آن بمانیم... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
الیوم یئس الذین کفروا من دینکم. با سکولارهای ایرانی هماین کار را باید کرد: در یأس سپری کردنشان... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
زدن سکولارهای ایرانی زیر آن چیزی که دموکراسی مدرن میخوانند و جرزنی هموارهشان به ما میآموزد که وقتمان را سر این میز تلف نکنیم، و سر میز مردمسالاری دینی بنشینیم، چه بیایند و چه نیایند... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
زمان پیامبر مشرکین برای اثبات برتریشان بر دیگری مرده هایشان را هم می شمردند. دنباله رویان دموکراسی مدرن ادامه دهندگان همان مشرکان هستند؛ حتی زرتم المقابر... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
طی این دههها ما در حال تجربهی تاریخی اکثریتیم؛ پیش از آن سدهها در تاریخ با اکثریت تقیه میکردیم... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh
مشروعیت و مقبولیت را اگر کلیدواژههایی شرعی بدانیم طبیعی است که متشرعین منشأ اینها میتوانند باشند. این یعنی منشأ مشروعیت یا مقبولیت حکومت اسلامی نه سکولارهای شرمنده و درندهی ایرانی که مکتبیهای پای کارند؛ حضور در میدان از امت پیامبر اعظم در میآید و نه امت ابلیس اکبر... https://eitaa.com/Hossain_mahdizadeh