🆕 جدید!
🎓 دوره آموزش سواد رسانهای و مبانی امنیت سایبری
👨🏫 استاد سید علیرضا #آل_داود
🔢 ۲۷ جلسه
⌚️ هر جلسه متوسط ۱۰ دقیقه
📝 ثبتنام و شروع فوری دوره👇
👉 https://24on.ir/g/14/9
⬅️ حکمرانی مجازی، آینده جهان را رقم خواهد زد.
⬅️ انقلابیهای سادهلوح هم با شعار جانم فدای رهبر تحت حاکمیت دشمن در پی ایجاد تمدن اسلامی با کمک 🇺🇸واتساپ و 🇺🇸اینستاگرام هستند!
⬅️ زمانی که مظلومیت علی(ع) در بین یاران تمام شود، مهدی(عج) هم خواهد آمد.
⬅️ اول باید آماده شویم، بعد آماده کنیم تا امام بیاید.
⬅️ با سطحینگری در فضای مجازی، به حاکمیت دجال دامن نزنید...
✍ امین یوسفی
#⃣ #جهاد_تبیین
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔺نظر شهید بابایی درباره شبکههای صهیونیستی!
🌹شهید بابایی نوشابه پپسی نمیخورد!! میگفت: نمیخورم، چون مال اسرائیلیهاست...
⭕️ حالا بماند که خرید نوشابۀ اسراییلی «فقط کمک مالی» به اسرائیل است!
📲 ولی نصب شبکههای صهیونیستی هم کمک مالیست، هم ابزار جاسوسی، هم ابزار تخریب عقاید اسلامی، هم شبههافکنی و صدها مورد دیگه...
♻️ یقیناً شهید بابایی اگر امروز هم بودند، از 🇺🇸واتساپ و 🇺🇸اینستاگرام و ✡تلهگرام استفاده نمیکردند.
https://eitaa.com/joinchat/2150563959Ccf592a4422 ✍
#⃣ #صیانت_از_غیرت
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔴 #طرح_صیانت در اتحادیه اروپا تصویب شد
🔹اعضای اتحادیه اروپا به منظور صیانت از کاربران اروپایی در برابر سخنان نفرتانگیز، اطلاعات نادرست و سایر محتواهای نامطلوب در فضای مجازی، روز شنبه «سند خدمات دیجیتال برای کنترل شرکتهای فناوری آنلاین» را تصویب کردند که به موجب این سند شرکتهای بزرگ فناوری مانند گوگل و متا(شرکت مادر فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام) باید پلتفرمهای خود را با دقت کنترل کنند؛ در غیر این صورت مجازاتهای سنگینی برای آنها درنظر گرفته شد.
#⃣ #صیانت_از_مردم
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
👆🔔 شهریه دوره جدید استاد #آل_داود را فقط امروز با ۵۰٪ تخفیف بپردازید: 🏷 کد تخفیف: 6DJU3TUKQB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻پاسخ به منطقِ حجتالاسلام علویتهرانی:
سازگاری میانِ «اصالت فرهنگ» و «اولویّت اقتصاد»
__________________________
مهدی جمشیدی
[۱]. آیتالله خامنهای معتقد است که فرهنگ نسبت به سیاست و اقتصاد، امر «اصیل/ زیربنایی/ بنیادی» است، و روشن است امری که اصیل است، «ترجیح» و «فضیلت» دارد و باید «ابتدا» و «بیش از هر چیز»، به آن پرداخت.
[۲]. با این حال، ممکن است در برخی مواقع، سیاست یا اقتصاد نسبت به فرهنگ، امر «اولویّتدار/ مقدّم/ فوری» باشند.
[۳]. اولویّتدار بودنِ سیاست یا اقتصاد، تعارضی با اصیلبودنِ فرهنگ ندارد؛ زیرا همواره «اولویّت» به معنی «اصالت» نیست و هرچه که اولویّت دارد، اصیل نیست، امّا هرچه که اصیل است، اولویّت دارد.
[۴]. از طرف دیگر، اولویّتدار بودنِ سیاست یا اقتصاد، معطوف به «شرایط خاص»، و ازاینرو، «موقعیّتی/ موقتی/ زمانمند» است، نه همیشگی. پس «قاعدۀ نظری»، اصالت فرهنگ است، امّا گاه در «عمل» و در متن «بسترهای عینی»، ناچار میشویم که ابتدا به سیاست یا اقتصاد بپردازیم.
[۵]. با وجود این، باز هم آیتالله خامنهای، فرهنگ را به حاشیه سوق نمیدهد و میگوید «اقتصاد» و «فرهنگ» و «علم»، سه مسألۀ اساسی ما هستند، و این یعنی فرهنگ همچنان «صدرنشین/ عمده/ تعیینکننده» است.
[۶]. شاید اشکال شود اگر فرهنگ، امر اصیل است و یکی از معانی اصالت فرهنگ، این است که از لحاظ «علّیّت/ فاعلیّت/ اثرگذاری»، فرهنگ میتواند دگرگونیزا باشد، پس حتّی در شرایط خاصِ اقتصادی نیز باید از قابلیّت فرهنگ استفاده کرد و آن را ترجیح داد، نه اقتصاد را. پاسخ این است که تغییر فرهنگی، «دیربازده/ دیریاب/ بلندمدّت» است، امّا نیازهای اقتصادی، «فوری/ روزمرّه/ حیاتی»:
آدمی، اوّل حریص نان بُود
زانکه قوت و نان، ستون جان بُود
سوی کسب و سوی غصب و صد حیَل
جان نهاده بر کف از حرص و اَمَل
(مثنوی معنوی، دفتر چهارم، بیتهای 1189-1190).
ازاینرو باید در قدم نخست، دشواریهای معیشتِ روزمرّۀ مردم را علاج کرد و از «وضع اضطراری» خارج شد. البتّه باید تأکید کرد که این توصیه، به «وضع اضطراری»، اختصاص دارد، وگرنه بیشترِ طرحهای اصلاح اجتماعی را باید بهصورت «همزمان/ توأمان/ متقارن» و «ترکیبی/ چندلایهای/ موازی» در پیش گرفت و دچار تکبعدینگری نشد؛ چراکه جهان اجتماعی، هویّت «شبکهای/ تودرتو/ پیچیده» دارد و از منطقِ «خطّی/ یکنواخت/ زنجیرهای»، تبعیّت نمیکند.
[۷]. ازآنجاکه اکنون، اوّلاً در شرایط معیشتیِ «اضطراری» و «بسیار ناگوار» قرار نداریم، و ثانیاً تهدیدزایی و چالشآفرینیِ شبکههای اجتماعیِ بیگانه نیز منحصر به قلمرو «فرهنگ» نیست، بلکه «تمام شئون و ساحات زندگیِ فردی و اجتماعیِ» ما را به مخاطره افکنده است، بدونشک باید به تعبیر رهبر انقلاب، اهتمام به مدیریّت فضای مجازی، جزو «اولویّتهای کوتاهمدّت» در مجلس باشد.
[۸]. همچنین اینکه تصوّر کنیم چنانچه معیشت مردم سامان یابد، دشواریهای فرهنگی و آسیبهای اجتماعی، «خودبهخود» برطرف خواهند شد، رویکردی است که از «اصالت اقتصاد» برمیخیزد، درحالیکه این امر، تنها بخش کوچکی از واقعیّتهای جهان اجتماعی را توضیح نظری میدهد و از عهدۀ تبیین بسیاری دیگر، عاجز است. اینکه در تمدّن غربی با وجود «بهرهمندیهای اقتصادی فراوان»، شاهد «افول و انحطاط فرهنگی» هستیم، دلالت بر همین معنا دارد. و یا اگر چالشهای فرهنگی در «شهر»، بیش از «روستا» است و در شهر نیز «مناطق بالانشین و مرفه» نسبت به «مناطق فرودست و فقیر»، بیشتر به انحرافهای فرهنگی مبتلا هستند، نافی ادّعای یادشده است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب گوشیتان را چک نکنید.mp3
375.2K
🎧📴 چرا نباید بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب گوشی تلفن همراهمان را چک کنیم⁉️
👨🏫 اطلاعات بیشتر در این دوره👇
👉 https://24on.ir/g/1/9
#⃣ #صیانت_از_سلامت
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
💭 در یک سایت معلومالحال چنین نوشته بود: تلگرام در سالهای اخیر -مخصوصاً ۸ سال گذشته- باعث افزایش آراء اصلاحطلبان در ایران شده است!
📝ترجمهی دقیق این حرف چنین است: «فضای بدون نظارت تلگرام سبب شد که مدیریت غربی این پیامرسان با بازیهای پیچیدهی رسانهای بتواند بر افکار عمومی حدود ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام مسلط گردد و طی ۸ سال گذشته حزب همراه با اهداف خود (اصلاحطلبان) در ایران را به قدرت برساند!»
😏 آری اصلاحات مدیون تلگرام است...
✍ مــیـلاد خــورسنـدی
🆔 @kh_media
#⃣ #صیانت_از_مردم
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشابه معاویه زمان حضرت علی علیهالسلام و معاویههای زمان ما
#حذف_اسرائیل_از_فضای_مجازی
🖌✍🏻 «زهراسادات امیری»، عضو جبهه
⤵️ امام خمینی
روز قدس روز حیات اسلام است.
قوت در فضای مجازی، حیاتیست.
⤴️ امام خامنهای
✌️🏻 امسال با حذف اسراییل از گوشیمان (حذف تلهگرام، واتساپ، اینستاگرام و...)، #مرگ_بر_اسراییل_مجازی را عملیاتی میکنیم...
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh