eitaa logo
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
51.3هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
3.9هزار ویدیو
311 فایل
امام خامنه‌ای: 💠 اداره فضای مجازی کشور، نیازمند حرکتی انقلابی است. 📜 اهداف: momennasab.ir/2081 🎓 آموزش: 24on.ir 🤖 اطلاعات: zil.ink/jebheh 🔗 لینک عضویت: https://eitaa.com/joinchat/543817728Cc264cfff87 🗨️ زیر نظر استاد روح‌الله مومن‌نسب @momennasab
مشاهده در ایتا
دانلود
! 1⃣ ترور دانشمندان هسته‌ای در سال پایانی دولت 2⃣ انتخاب و شروع مذاکرات منتج به برجام و 1⃣ ترور دانشمند هسته‌ای، موشکی و بیوتکنولوژی در سال پایانی دولت روحانی 2⃣ برنامه‌ریزی برای شروع مذاکرات و ادامه‌ی برجام هسته‌ای و سایبری و شروع برجام و با انتخاب ؟؟؟ ❌ استیضاح مقتدرانه خط سازش و از شهادت ، را حادث می‌کند؛ وگرنه منتظر رگباری از اخبار و اتفاقات فجیع باشیم... ✍🏻 روح‌الله جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
⭕️ بیایم این اینستاگرام و واتساپ و تله‌گرام اسرائیلی رو حذف کنیم و یه قدم عملی برداریم 📣📣📣 آهای دولت! آهای بچه شیعه! اگه دین داری، اگه داری، از ریختن اطلاعات و پول اینترنت به جیب اسرائیل دست بردار‌. اگه نمی‌خوای روز قیامت دستت در خون شهداء و باشه دست از نرم‌افزار اسرائیلی بردار ✍🏻 محمد، عضو جبههٔ انقلاب اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اجرای پیوست رسانه‌ای ترور شهید فخری زاده در اینستاگرام ⭕️ هنوز چند ساعت از ترور وحشیانه توسط صهیونیست‌ها نگذشته است که شاهد پاک کردن تصاویر و پست‌های مرتبط با ایشان در جنگ‌افزار اینستاگرام هستیم. ⭕️ دقیقاً رفتارهای تروریستی آمریکایی‌های صهیونیست در شب ترور دارد تکرار می‌شود. ⭕️ آمریکایی‌ها رسماً در حال پیاده‌سازی حکمرانی شبکه‌ای سایبری رسانه‌ای خود در کشور هستند. ⭕️ وقت آن نرسیده به قاعده نفی سبیل عمل کنیم و تسلط و مدیریت آمریکایی‌ها را بر قلوب و اذهان مردم‌مان توسط جنگ‌افزارهای سایبری رسانه‌ای‌شان متوقف کنیم. ✍ سید علیرضا جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
🔸 وقتی سخن از تحریم برخی پلتفرم‌های بیگانه و بعضاً صهیونیستی به میان می‌آید، برخی از فعالان در فضای مجازی مقوله تحریم را یک ابزار اساساً ناکارآمد می‌خوانند. در این زمینه توجه به موارد زیر می‌تواند مفید باشد: ۱. تحریم یک مقوله، همیشه به معنای رها کردن آن مقوله نیست. تحریم می‌تواند یک ابزار در جهت پیش‌روی در آن مقوله باشد. مثل تحریمی که جناب میرزای شیرازی در قضیه تنباکو. با وجود آنکه تنباکو بخشی از زندگی آن روز مردم بود، و شاید اصلی‌ترین تفریح عمومی و به نوعی فضای مجازی! آن روز به حساب می‌آمد، که هیچ نوع قباحت ظاهری هم نداشت، و حتی در میان علما و بزرگان هم مورد استفاده بود، اما چون ابزاری برای تسلط کفار بر مسلمین شده‌بود، زعیم شیعیان حکم به تحریم آن داد. البته کفار آن روز به اندازه امروز دشمن اسلام نبودند، زیرا حکومت ولایت فقیه در آن روزها وجود نداشت. نکته دیگر در آن تحریم این است که در آن سال‌ها بزرگترین رسانه‌ها که منبر و خطابه بود، در انحصار علمای اسلام بود، و جریان مقابل تقریبا رسانه‌ای به گستردگی و قابلیت نفوذ حتی یک دهم آن نیز در اختیار نداشت، و با این ظرفیت، جناب میرزا می‌توانستند در این زمینه به کار فرهنگی! روی بیاورند، اما تحریم را ترجیح دادند. البته جنس پدیده فضای مجازی، با پدیده تنباکو، تفاوت‌هایی هم دارد، اما به هرحال می‌توان این حکم کلی را باطل کرد که «اگر پدیده‌ای با زندگی مردم گره خورده‌بود، نباید آن را تحریم کرد.» ۲. تحریم همیشه به معنای انکار هر نوع فایده در پدیده مورد تحریم نیست. مثلا درباره شراب، خداوند می‌فرماید در آن منافعی وجود دارد، ولی منافع ترک آن بیشتر است. بنابراین همیشه هم این‌گونه نیست که اگر یک پدیده هم نکات مثبت و هم منفی داشت باید بگوییم که نکات مثبتش را بگیریم و از نکات منفی‌اش دوری کنیم، و گاهی با وجود خالی نبودن کفه مثبت یک پدیده، باید حکم به تحریم آن داد. ۳. موضوع عرف، در تعیین حکم فقهی بسیاری از پدیده‌ها، مؤثر است. مثلا در مورد تعیین حکم فقهی پدیده‌ای مثل شطرنج، زمانی که در عرف عمومی، شطرنج به عنوان ابزار قمار شناخته می‌شد، و استفاده غالب از آن برای قمار بود، حکم به تحریم آن داده می‌شد. نکته مهم در این باره این است که در زمانی که فضای حاکم بر عرف جامعه، تحریم شطرنج را در پی دارد، استفاده صحیح از شطرنج صرفا به عنوان بازی یا یک ابزار تقویت ذهن و حافظه، هم حرام است. بنابراین می‌توان گفت این سخن که «نوع استفاده شخص ماست که حرمت یا عدم حرمت بعضی پدیده‌ها را تعیین می‌کند»، نمی‌تواند همواره صحیح باشد. علاوه بر اینها همان‌گونه که می‌دانیم، گاهی اوقات، احکام شرعی، فقط حداقل‌های دینداری را تعیین می‌کنند، به گونه‌ای که برای همه اقشار و طبقات جامعه قابلیت پایبندی داشته‌باشد. و گاهی برای تعالی باید در مستحبات هم ورود کرد. مثلا در شرع، برای ادای نماز، بازه‌ای به عنوان وقت شرعی تعیین شده. اما تمام علما تاکید شدیدی بر نماز اول وقت و تاثیر آن در تعالی دارند. بنابراین همیشه این‌گونه نیست که حتی اگر فقه مسئله ای را مباح شمرد، پیشروی در آن، مصداق افراط باشد، بلکه اهل معرفت گاهی برای این پیشروی به شدت تبلیغ می‌کنند. و مثلا در موضوع نماز، در احادیث مختلف، ادای آخر وقت نماز، مصداق توهین به آن تلقی شده‌است. پس می‌توان گفت در برخی مسائل، قشر انقلابی و خصوصاً فعالین فرهنگی، باید خود را به تقیداتی فراتر از احکام شرعی ملتزم و حتی برای پیشبرد اهداف فرهنگی، این تقیدات اضافه را تبلیغ کنند. ۴. گاهی عقب‌نشینی از یک فضا، می‌تواند یک استراتژی برای فتح فضاهای دیگر باشد. مثلاً وقتی شما در جنگ می‌بینید که دشمن به لحاظ هوایی از شما برتر است، و شما مزیت نسبی در این زمینه ندارید، باید سعی کنید با ترفندهایی زمین مبارزه را عوض کنید و مثلا دشمن را به جنگ دریایی بکشانید که در آنجا نسبت به دشمن برتری دارید. یا مثلا در جنگ نظامی با عراق، ما در سال‌های ۶۴ و ۶۵، در محور شلمچه و جزایر به شدت به بن بست خوردیم، و هر چه عملیات انجام دادیم، منجر به شکست شد. بسیاری از فرماندهان نظامی خود را در همین محور و در آن سال‌ها از دست دادیم. نتیجه‌گیری فرماندهان جنگ این شد که با توجه به نوع استحکامات دشمن، جنس زمین و.. در آن منطقه، ما نمی‌توانیم در این زمین پیروز شویم، و باید زمین جنگ را عوض کنیم، تا با به دست آوردن امتیاز در نقاط دیگر بتوانیم موازنه جنگ را به نفع خود عوض کنیم. بنابراین همیشه چنین نیست که تحریم کردن پدیده‌ای، به معنای ضعف و عقب‌نشینی باشد، بلکه گاهی می‌تواند ما را در راستای هدفمان به پیش ببرد. و به عنوان یک مصداق از این بحث، شاید بتوان گفت تحریم برخی از شبکه‌های معاند و دارای مفسده را لااقل به لحاظ نظری نمی‌توان به طور کامل غیرقابل‌قبول دانست. 🆔 @valaadiyat جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
هدایت شده از 
💠 این خوب است که نام این شهید عزیز ، در رأس فضای مجازی قرار گیرد و اصطلاحاً ترند شود اما زمانی توانسته‌ایم انتقام واقعی ِ خونِ این شهدای مظلوم را بگیریم و نگذاریم تا خونشان پایمال شود؛ که ضربه ای اساسی بر پیکره پوشالی صهیونیست‌ها بزنیم. 🔰 در فضای فیزیکی پاسخِ خونِ به ناحق ریخته شده ، است و در فضای مجازی پاسخِ این قبیل جنایات ، حذفِ ابزار آلاتِ قاتلان می‌باشد. 👈 امروز قاتلانِ ایران زمین نباید در فضای حقیقی و مجازی احساس راحتی و آرامش کنند. ✴️ جلوی نفوذ بیشتر آن‌ها و جنایات بیشترشان در قتلگاه مجازی را با حذف ابزارهایِ آلوده‌شان بگیریم. ❌ حذف اینستاگرام صهیونیستی ❌ حذف واتس‌اپ صهیونیستی ❌ حذف یوتیوب، توئیتر و تلگرام صهیونیستی ⚠️ نفوذ دشمنان با ابزارهای ویروسی، جاسوسی و خانمان ‌سوزشان در منازل ایرانی‌ها سال‌هاست رقم خورده و غفلت مسئولین مربوطه و عدم بصیرت‌رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای کافی مردم ، هر روز اعتقادات و تمایلات معنوی خانواده‌ها را کاهش می‌دهد و این همان خواسته دشمنان و ظالمان و آدم‌کشان عالم است. ✍ مهدی گلی ( فعال حوزه خانواده و رسانه ) 🆔 @mg1357 🇮🇷 شعاع 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بیداری ملت
🔴اینستاگرام رسانه اختصاصی تروریستها در داخل ایران 🔺 اینستاگرام در راستای آزادی بیان در حال پاک کردن پست‌های مربوط به شهید فخری زاده است 🔴 بیداری ملت @bidariymelat @bidariymelat
هدایت شده از جواد جاویدنیا
🔴 یا نشانه نفوذ و معامله 🔹اینستاگرام ساعاتی پس از ترور شهید فخری ‌زاده در حال پاک کردن پست‌های کاربران در محکومیت این اقدام است. 🔸شهره پیرانی، همسر شهید رضایی‌نژاد به حذف پست خود درباره شهید فخری ‌زاده در اینستاگرام واکنش نشان داده و نوشته است: هم ترور میکنن هم پست های فضای مجازی رو برمیدارن. از اسم‌ شهدامون هم وحشت دارن. 👈پ.ن: کجاست؟ کجاست؟ وقتی می‌گوییم به خیلی چیزها شک کرده‌ایم و برای و نگرانیم به ما می‌خندند. گفتم اگر بود، دانشمند هسته‌ای برای بار چندم در پایتخت ترور نمی‌شد. بر باد نمی‌رفت. با نمی‌رفت. نمی‌رفت. با خیانت زمان سقوط نکرده بود. جولان نمی‌داد. می‌گویم اگر بقیه مسئولان مدعی انقلابی‌گری به واقع انقلابی بودند و تحت نفوذ و تصمیم‌سازی قرار نمی‌گرفتند، الان مقابل این همه خیانت مسلم سکوت نمی‌کردند. شاید هم از این مسئولان نقطه ضعفی دارند که آنان را وادار به این سکوت و انفعال ذلیلانه کرده است. شاید شاید شاید خدای‌ناکرده پشت پرده صورت گرفته است که کور خوانده‌اند. راستی خدا نکند این ترور برای التماس باشد که خدا کند این نباشد و خدا کند آن نباشد که در خصوص ترور سردار هم معامله‌ای ننگین صورت گرفته است. اما هر چه هست بیدار شوید و الا به اشاره امام خامنه‌ای، بیدارتان خواهد کرد. 💠✍️کانال 🆔 @Dr_Javidnia
🔸 بر پدر صاحبش لعنت! 🔹 اینستاگرام باز هم ذات صهیونیستی خود را فریاد زد، و این‌بار پست‌های مرتبط با شهادت را حذف کرد. 🔹 و ما باز هم از موضع انفعال و ظلم‌پذیری فقط نشستیم و بر پدر صاحب آن لعنت فرستادیم! 🔹 باید شرم کنیم از غیرت آن مغازه‌دار مصری، که در پاسخ به توهین یک نشریه فرانسوی به رسول‌الله، تمام کالاهای فرانسوی خود را، از هر شرکت و تولیدکننده‌ای دور می‌ریزد، و همه را تحریم می‌کند. و ما با وجود ترور بزرگان خط مقدممان توسط صهیونیست‌ها، هنوز هم در شبکه‌های صهیونیستی، که صاحبانی رسما صهیونیست دارد، و ابزار جاسوسی صهیونیست‌هاست، و رفتارهای مورد نظر صهیونیست‌ها را در دنیا و خصوصاً در کشورهای اسلامی ترویج می‌کند، و پر است از توهین‌های «ساختارمند» و عملی به تمام باورهای ما، از رسول الله گرفته تا شهدا، و عقاید دینی ما، مشغول فعالیت، و افزایش تعداد کاربران، و تعداد پیام‌های رد و بدل شده، و در نتیجه، افزایش ثروت، قدرت، و سلطه این دشمن قسم خورده هستیم. 🔹 و هرچه هم طرف حساب ما سعی می‌کند به ما بفهماند که اینجا ملک طلق من است، و من به تو اجازه کار تاثیرگذار نمی‌دهم، و هر پستی را به مذاقم خوش نیاید حذف می‌کنم، ما دست‌بردار نیستیم. 🔹 عالم توهمات هم نوعی عالم مجازی است. شاید بعضی فکر می‌کنند در اینستاگرام آنها اربابند و زاکربرگ رعیت! 🆔 @valaadiyat جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh