eitaa logo
کانال جهاد تبیین
609 دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
97 فایل
📮انتشار حداکثری با شما. ✅گروه جهاد تبیین https://eitaa.com/joinchat/3439853763C3525cede24 ✅کانال جهاد تبیین https://eitaa.com/joinchat/3254517953C292c42baa2 @jehadetabeen | جهــادِتبییــنــــ ⁦⁦⁦ ارتباط با ادمین @valayat
مشاهده در ایتا
دانلود
📮انتشار حداکثری با شما. ✅گروه جهاد تبیین https://eitaa.com/joinchat/3439853763C3525cede24 ✅کانال جهاد تبیین https://eitaa.com/joinchat/3254517953C292c42baa2 ⁦⁦⁦@Jehadetabeen | جهــادِتبییــنــــ ارتباط با ادمین @valayat
اول صبح بگویید حسین جان رخصت تا که رزق از کرم سفره ارباب رسد... 🏴 السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
❣ عشق آن دارم که تا آید نفس از جمال دلبرم گویم فقط حق پرستم، مقتدایم مهدی است تا ابد از سرورم گویم فقط اللهم عجل لولیک الفرج
YEKNET.IR - zamine -shabe 5 fatemie avval 1401 - rasouli.mp3
8.52M
🔳 🌴نفسای تو به شمارش افتاده 🌴میبینی علی رو به خواهش افتاده 🎤 👌بسیار دلنشین
1522605827_1656433582.mp3
51.54M
🎙صوت کامل حجه الاسلام استاد راجی 🔵شیوه تعامل با دانش آموزان معترض. 🛑پنج شبهه اصلی دانش آموزان و چگونگی برخورد با آنها 🇮🇷 📮انتشار حداکثری با شما. https://eitaa.com/joinchat/3254517953C292c42baa2 ⁦⁦⁦@Jehadetabeen | جهــادِتبییــنــــ
12.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 محسن شکاری اولین اعدامی اغتشاشات ۱۴۰۱ - آیا جمهوری اسلامی به محسن شکاری ظلم کرد؟ 📮انتشار حداکثری با شما. https://eitaa.com/joinchat/3254517953C292c42baa2 ⁦⁦⁦@Jehadetabeen | جهــادِتبییــنــــ
6.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ کی گفته رهبری جانشین امام‌ زمانه ؟ ⛔️چه کسی رهبری را نائب امام‌زمان کرده ؟ 📮انتشار حداکثری با شما. https://eitaa.com/joinchat/3254517953C292c42baa2 ⁦⁦⁦@Jehadetabeen | جهــادِتبییــنــــ
💥 اگر ما مستقيماً وارد طرح تحلیل‌ها و اندیشه‌های اجتماعي بشويم و به بهترين شكل هم آن را بيان كنيم، ولی پیش از آن، ریشه‌های اعتقادی و معارفی‌اش را برای نسل کنونی تبیین نکرده باشیم، حرکت او مستمر نخواهد بود و دوام نخواهد داشت و نخواهد توانست يک‌دنيا مسئوليت‌هاي اجتماعي (همچون جنگ با آمريكا و كفر، انقلاب فرهنگي و نهضت علمی، درگيري با فرهنگ پيچيده كفر و...) را بر روي دوش خود تحمل کند. 🔵 آیت‌الله میرباقری: 🔶 موضوعات آموزش و تبليغ بايد داراي چند خصوصيت ذيل باشد: اولاً بايد موضوعاتي باشند كه واقعاً بتواند ريشه‏هاي معنويت و ايمان را در ميان مخاطبان خود تقويت كند، نگاه مخاطبان را از يك نگاه سطحي تغيير بدهد و يك بينش عميقی نسبت به مجموعه اعتقادات و معارف ايجاد نمايد. ثانياً ارتباط با زندگي اجتماعي و روز آنها نيز ايجاد کند. هر كدام از اين دو خصيصه نباشد، نقص وجود دارد. يعني اگر ما مستقيماً وارد مباحث روز اجتماعي بشويم و به بهترين شكل هم آن را بيان كنيم، ريشه ندارد. وقتي ريشه نداشت، مستمر نيست و دوام ندارد. از آن طرف هم اگر واقعاً مبلغ مباحث عميق را مطرح كند و ريشه‏ها را درست كند امّا ارتباط آن را با موضع‏گيري زندگي فرد روشن نكند ـ اگر چه كار خودش را مي‏كند ـ تأثير جدي نخواهد داشت. يعني اگر فرد نتواند رابطه اعتقادات با عمل اجتماعي خودش را معين كند، در زندگي اجتماعي دچار مشكلات جدّي خواهد شد. 🔶 اگر ما نتوانيم رابطه موضع‏گيري اجتماعي را با اعتقادات معنوي و سنتي جامعه تمام كنيم و اگر نتوانيم يك ريشه‏هایي ايجاد كنيم كه اين بدنه را بكشد، اين بدنه سنگين نمي‏تواند روي ريشه ضعيف بند بشود. شما مي‏خواهيد يك دنيا مسئوليت‌هاي اجتماعي روي دوش افراد بگذاريد، مي‏گوئيد جنگ با آمريكا و كفر، انقلاب فرهنگي و نهضت علمی، درگيري با فرهنگ پيچيده كفر و...، حالا مي‏خواهيد اين انسان را به حركت در بياوريد اما با كدام انگيزه؟ چه انگيزه‏اي را مي‏توانيد ايجاد كنيد كه بتواند بار اين همه سياست را بكشد؟ خدا رحمت كند مرحوم حاج شيخ علي صفائي(ره) مي‏فرمود: اين چنگي كه شما به ديوار زديد نمي‏تواند اين وزنه گوشت را تحمّل كند! 🔶 در نگاه بعضي از دوستان، جنبه اجتماعي كار براي آنها خيلي مهم است كه واقعا هم مهم است و اصلاً نبايد كم‌رنگ بشود، يعني نگاه به شرايط عيني داشتن و عمل اجتماعي جامعه را بسامان كردن، اين نكته خيلي مهم است، ولي آن پايگاهي كه بايد براي بحث تعبيه بشود كه از آن پايگاه بشود بار را بر دوش جامعه گذاشت، بینش اعتقادی و معارفی است. اگر شما نتوانيد آن پايگاه را تعبيه كنيد، جامعه نمي‏تواند آن بار را بكشد. به عنوان نمونه مي‏خواهيد ولايت مطلقه فقيه و لوازم آن را در جامعه بياوريد ـ كه لوازم بسيار عظيمي دارد و يك تحولات عظيمي به‌دنبال آن اتفاق مي‏افتد ـ حالا مي‏خواهيد روي چه سوار كنيد؟ اگر نتوانيد پايگاه معنوي آن را درست كنيد كه بتواند اين همه بار را تحمل كند، قاعدتاً اين حر‌ف‌ها در محدوده زبان مي‏ماند و دوام تاريخي هم پيدا نمي‏كند. 🔶 بنابراين بايد از يك جاي ديگري شروع كنيد. يعني ابتدا بايد نگاه آنها را به دين و ولايت الهيه و تاریخ را تغيير بدهيد. و از شئون ولايت الهيه در مرحله خُرد، ولايت اجتماعي مي‏شود. تا این نگاه‌ها اصلاح نشود، قاعدتاً چيزي هم اصلاح نمي‏شود و ريشه آن را هم بايد در اعتقادات بگذاريد نه در فلسفه. جامعه يك پايگاه اعتقادي دارد كه براي همه، تاريخي شده است و به آن ايمان دارد و در فطرت اوست. كلمات نوراني وحي و اعتقاد به وحي در جامعه يك امر راسخي است. شما پايه آن را در فلسفه نگذاريد. نمي‏گويم فلسفه لازم نيست، ولي آن چيزي كه باعث مي‏شود بار سنگين لوازم اين بحث را تحمل كند، اين است كه ارتباطش با بنيادهاي اعتقادي تمام بشود. و اگر تمام نشود، افراد نمي‏تواند تحمل كند. ممكن است در مرحله‏اي زير اين بار سنگين برود امّا دوباره رها مي‏كند و مي‏رود؛ چه دانشگاهي، چه حوزوي و چه بدنه جامعه.» (۱۳‌۸۳) ☑️ @mirbaqeri_ir