eitaa logo
جامعه یاران حمل ونقل (جیحون)
48 دنبال‌کننده
16 عکس
3 ویدیو
0 فایل
حق جامعه بزرگ حمل ونقل است که در رده های بالای مدیریت شهری نقش ایفا کند.
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران ⭕️➕ تزریق انرژی مثبت: ۱- محیط‌ اطرافتان را تحسین کنید ۲- هر از گاهی وقت بگذارید و به پیاده‌ روی بروید. ۳- تصور کنید از سیاره‌ای دیگر آمده‌اید. ۴- به همه چیز با دیدی تازه نگاه کنید. ۵- حتی به رنگ آبی آسمان و نور خورشید. به گیاهان، درختان، برگ ‌ها و گل ‌ها و تکان خوردن آنها با وزش باد دقت کنید؛ به جریان آب و شکل گرفتن آن وقتی درون ظرفی ریخته می ‌شود. ۶- به موجودات مختلف، حشرات، حیوانات، پرندگان و انسان ‌ها نگاه کنید. این کار خاطرات مرده را از ذهنتان پاک می ‌کند و روزمرگی را از زندگی تان بیرون می ‌کند... ✍صادق شافع نیا صبح سه شنبتون بخیر و شادی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران ⭕️➕ کاکتوس بودن هم بد نیست...! نیاز ب نوازش کسی نداری، وقتی هم که یکی بخواد نوازشت کنه، انقدر خار داری که کسی سمتت نیاد، ولی درونت نرم نرمه! شاید بعضی وقت ها کاکتوس بودن هم بد نباشه...! صادق شافع نیا صبح تاسوعای حسینی تون بخیر 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران ⭕️➕ مرد ثروتمندی که زن و فرزند نداشت، به پایان زندگی اش رسیده بود. کاغذ و قلمی برداشت تا وصیت نامه ی خود را بنویسد. او نوشت: « تمام اموالم را برای خواهرم می گذارم نه برای برادرزاده ام هرگز به خیاط هیچ برای فقیران.» اما اجل به او فرصت نداد تا نوشته اش را کامل و ان را نقطه گذاری کند. پس تکلیف آن همه ثروت چه می شد؟ برادرزاده ی او تصمیم گرفت وصیت نامه را این گونه تغییر دهد: « تمام اموالم را برای خواهرم می گذارم؟ نه! برای برادرزاده ام. هرگز به خیاط. هیچ برای فقیران.» خواهر او که موافق نبود، آن را این گونه نقطه گذاری کرد: « تمام اموالم را برای خواهرم می گذارم. نه برای برادرزاده ام. هرگز به خیاط. هیچ برای فقیران.» خیاط مخصوصش هم یک کپی از وصیت نامه را پیدا کرد و ان را روش خودش نقطه گذاری کرد:« تمام اموالم را برای خواهرم می گذارم؟ نه! برای برادرزاده ام؟ هرگز! به خیاط. هیچ برای فقیران.» پس از شنیدن این ماجرا، فقیران شهر همگی جمع شدن تا آنها هم نظر خود را اعلام کنند: « تمام اموالم را برای خواهرم می گذارم؟ نه! برای برادرزاده ام؟ هرگز! به خیاط؟ هیچ! برای فقیران.» نتیجه: به واقع زندگی نیز چنین است. خداوند نسخه ای از هستی و زندگی به ما می دهد که در آن هیچ نقطه و ویرگولی نیست و ما باید با عملکرد و روش خودمان آن را نقطه گدذاری کنیم و بخوانیم. از زمان تولد تا مرگ، تمام نقطه گذاری ها دست ماست. به خاطر داشته باشیم که فارغ از هرگونه باور و تفکری به هستی و زندگی، از علامت تعجب تولد تا علامت سوال مرگ، همه چیز بستگی به روش نقطه گذاری ما دارد! ✍صادق شافع نیا صبح عاشورای حسینی تون بخیر 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران ⭕️➕ اولین جمله ای که ما در اول دبستان می آموزیم چیست؟ "بابا آب داد..ّ"  "بابا نان داد...!" می دانید اولین جمله ای که انگلیسها در دبستان یاد می گیرند چیست؟ "من میتوانم بخوانم و بنویسم...!" و اولین جمله ای که ژاپنی ها یاد میگیرند : "من باید بدانم...!" و این است که ما همیشه چشم مان به دست پدر است  و پدر را ضامن تامین همه ملزومات زندگی می دانیم و در بزرگسالی نیز حتی زندگی تجملی را انتظار داریم که ارث پدری باشد... کار از ریشه خراب است و آن یعنی : فقر فرهنگی ! ✍صادق شافع نیا صبح آدینتون بخیر و سلامتی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹