🌺با سلام، در پاسخ به انتقادات برخی خانندگان بی دقّت که می گویند پیشبینی شما در بارۀ کت و شلواریبودن رئیس جمهوری منتخب سال 1400 در ایران درست در نیامده است، یادآور می شوم که نویسنده در این باره هیچ پیشبینیای نداشتهام، جز آنچه خصوصی به برخی دوستانم گفتهام، و آنچه در این باره در کانال آخرالزّمان در بخش پیشبینیهای نجومی ارائه شده بود، از ما نیست.
در هر حال، آنچه اکنون در ایران رخ داده است، بر شتاب رویدادهای آخرالزّمانی در این کشور خاهد افزود!
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴۸ شهرستان بزرگ افغانستان سقوط کرد
رئیس شورای استانی تخار افغانستان اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته هشت شهرستان در استان های تخار،سمنگان و بلخ بدست طالبان افتاده است و اکنون جنگ به دروازه های شهر تالقان مرکز استان تخار،قلعه نو مرکز استان باغیس و میمنه مرکز استان فاریاب رسیده است .
به گزارش ایرنا، «وفی الله رحمانی» رئیس شورای استانی تخار افغانستان افزود: شهرستان های «بنگی»، «چال»، «هزارسمچ»، «ینگی قلعه»، «دشت قلعه» و «نمک آب» در تخار و شهرستان «دره صوف بالا» در استان سمنگان و «چهار بولک» در استان بلخ دیروز بدست طالبان افتاده است.
گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان گفت که رازهایی در پشت سقوط شهرها بدون کوچکترین درگیری وجود دارد.
ایرنا
🔴هشدار و بیدارباشی به نیروهای طالبان!!!
با توجّه به خبرهایی که داریم و احتمال عضویّت برخی نیروهای اهل سنّت طالبان در کانال آخرالزّمان، به همۀ افراد این گروه یادآور میشویم، هشیار باشند که در اقدام به گرفتن مناطق مختلف افغانستان کاری نکنند که خدای ناخاسته خون بیگناهان، بهویژه شیعیان امام علی(علیهالسّلام)، بر زمین بریزد، و این را بدانند که شواهد و قرائن موجود و روایات کتب سنّیان و شیعیان همه حاکی از آناند که مردم روزگار ما به سالهای پایانی آخرالزّمان رسیدهاند، و ظهور امام مهدی(علیهالسّلام) ان شاء الّاه در دوران ما خاهد بود، و اگر کسی بر مظلومان و فقرا ستم ورزد و خونی را به ناحق بریزد، در هر جای عالم باشد، تحت تعقیب نیروهای آزادیبخش و عدالتگستر آن امام بزرگوار قرار میگیرد.
نیز یادآور میشویم، هر نیرویی اعم از طالبان و نیروهای دولتی و غیره بر هر سرزمینی چیره شوند، از برادرکشی و آسیب به بیگناهان و ضعیفان و همه باشندگان و شهروندان بپرهیزند، و در صورتی که قیامگران پیش از ظهور مانند هاشمی چینی، شعیب تمیمی خراسانی، قریشی سیستانی، حسنی گیلانی و حسینی یمانی که در روایات شیعه و سنّی به آنان اشاره شده است، میبایست به یاری آنان بشتابند تا سرانجام پرچم پیروزی را به امام مهدی(علیهالسّلام) بسپارند و رستگار شوند، و گرنه مانند نیروهای داعش و سفیانی نابود و جهنّمی میشوند.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴خانندگان گرامی، افراد شیّاد و دروغگو با بازی با حروف، چیزهای باطل و نادرستی را به نام آموزش و یا محاسبات جفری در فضای مجازی نشر میدهند. مواظب باشید فریب نخُرید. جفر از علوم اسرار است و بعید میدانیم عدد افرادی که بتوانند استخراجات و محاسبات واقعی جفری را انجام بدهند و به طریق سؤال و جواب جفری مجهولی را معلوم کنند، به عدد انگشتان دو و چه بسا یک دست هم برسد، و سفارش اکید می کنم این علم را دنبال نکنید و عمر گرانبهایتان را صرف شنیدن سخنان استادنمایان متقلّب در جفر یا خاندن جزوات و کتابهای دروغ و دستکاریشدۀ جفری نکنید.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴😳مبارزه با فساد «نر» میخواهد!
«میگویند که در زمان رضاشاه، دریکی از پاسگاههای ژاندارمری سابق، مأمور ژاندارمی خدمت میکرد که مشهور بود به سرجوخه جبّار، این سرجوخه جبّار، مانند بسیاری از همقطاران و همکاران خودش در آن روزگار، سواد درست و حسابی نداشت، ولی تا بخواهی کارآمد بود و در سراسر منطقۀ خدمت او، کسی را یارای نفسکشیدن نبود.
از قضای روزگار، در محدوده خدمت سرجوخه جبّار، دزدی زندگی میکرد که بهراستی، امان مردم را بریده و خواب سرجوخه جبّار را آشفته گردانیده بود.
سرجوخه جبّار، با آن کفایت و لیاقتی که داشت، بارها، دزد را دستگیر کرده، به محکمه فرستاده بود، ولی گردانندگان دستگاه قضا، هر بار به دلایلی و از آن جمله عدم وجود دلیل برای بزهکاری، دزد یادشده را رها کرده بودند، به گونهای که گاهی جناب دزد، زودتر از مأموری که او را به مرکز دادگستری برده بود، به محل بازمیگشت، و برای اینکه دل سرجوخه جبّار را بسوزاند و خودی نشان دهد، چند بار هم، از جلو پاسگاه رد میشد، یعنی که بله، ما این هستیم.
و برای آدم دلسوزی مثل سرجوخه جبّار تحمّل این موضوع خیلی سخت بود.
یک روز، سرجوخه جبّار که از دستگیری و اعزام بیهوده دزد سیهکار به دادگاه و آزادی او به ستوه آمده بود، منشی پاسگاه را فرا خواند و به او دستور داد که قانون مجازات را بیاورد و محتویات آن را، برای سرجوخه بخواند. منشی پاسگاه، کتاب قانونی را که در پاسگاه بود، آورد و از صدر تا ذیل، برای سرجوخه جبّار خواند:
مادّه ۱...
مادّه ۲...
مادّه ۳...
مادّه ۱۰...
مادّه ۱۸...
و الخ...
سرجوخه جبّار که در تمام مدّت خواندهشدن متن قانون مجازات، خاموش و سراپا گوش بود، همینکه منشی پاسگاه آخرین مادّه قانون را خواند و کتاب را بست، حیرتزده، به منشی گفت:
اینها که همهاش مادّه بود، آیا این کتاب، حتّی یک «نر» نداشت؟
منشی گفت که قانون از مجموعه مادّهها شکلگرفته است و نر ندارد.
آنگاه سرجوخه جبّار به منشی گفت: ببین در این کتاب، صفحۀ سفید هست؟
منشی کتاب را گشود و ورق زد و پاسخ داد: قربان! در صفحۀ آخر کتاب، به اندازۀ نصف صفحه، جای سفید باقی مانده است.
سرجوخه جبّار گفت: قلم را بردار و این مطالب را که میگویم بنویس و چنین تقریر کرد:
«نر» سرجوخه جبّار: هر گاه یک نفر، ۶ بار به گناه دزدی، از طرف پاسگاه دستگیر و به محکمه فرستاده شود و در تمام دفعات، از تعقیب و مجازات معاف گردد و به محل بیاید و کار خودش را از سر بگیرد، برابر «نر سرجوخه جبّار» محکوم به اعدام است.
پس از اتمام کار منشی، سرجوخه جبّار، زیر نوشته را انگشت زد و مهر کرد و پس از آن، دستور داد تا دزد را دستگیر کنند و به پاسگاه بیاورند. آنگاه او را در برابر جوخۀ آتش قرار داد و فرمان اعدام را در بارهاش اجرا کرد.
سرانجام خبر این ماجرا به گوش مقامات وقت رسانده شد و دستور داده شد تا سرجوخه جبّار را احضار کنند.
هنگامی که سرجوخه جبّار، به حضور رئیس دادگاه رسید، قاضی پرخاش کنان از او پرسید: چرا چنان کاری کرده است.
سرجوخه جبّار پاسخ داد: قربان! من دیدم در سراسر قانون مجازات، هرچه هست، مادّه است، ولی حتی یک «نر» توی آنهمه مادّه نیست، و آن وقت فهمیدم که عیب کار از کجاست و چرا دزدی که یک منطقه را، با شرارتهایش جانبهسر کرده است، هر بار که دستگیر میشود، بدون آنکه آسیبی دیده باشد، آزاد میشود و به محل بازمیگردد.
این بود که لازم دیدم در میان «مادّه»های قانون مجازات که همه مهربان هستند، یک «نر» هم باشد. این است که خودم آن نر را به قانون اضافه و دزد را طبق قانون نر اعدام کردم و منطقه را از شرّ او آسوده گردانیدم!
برگرفته از فضای مجازی
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴در بارۀ آشکارشدن جحّافی (نیشابوری) در ایران که فرماندهی یا رهبری نیروهای ایرانی را در جنگ با نیروهای بعثی و داعشی در عراق بر عهده خاهد داشت، هر وقت صلاح باشد و زمان مناسب فرا برسد، توضیح خاهم داد.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman
🔴برخی مقدّمات نزول عذابهای آخرالزّمانی در حال فراهمشدناند.
😳خبری تلخ ولی خشحالکننده😄
قابل توجّه قضات دادگستری
به زودی توضیح خاهیم داد
🌺آیندۀ خاورمیانه در دست مندیلسیاهان خاهد بود!
از استاد بزرگوار و دانشمندم، نادر دهر و فرزانۀ روزگار ما، در بارۀ حوادث آینده پرسیدم که آیا چیزی از جفر استخراج فرمودهاید که بشنویم و از آن بهرهای ببریم و امیدوار شویم؟ فرمودند: بله. مدّتی قبل در بارۀ سرنوشت برخی قدرتهای بزرگ منطقهای پرسیدم، جواب آمد که مندیلسیاهان میآیند و آنان را از میان برمیدارند و رأسی (رئیسی) را بر آنجا میگمارند، و سپس استاد فرمودند: زمان این حوادث دور نیست. به ایشان که نمیدانستند که گروه مندیلسیاه کیاناند، و تنها از طریق جفر از آن آگاه شده بودند، گفتم: آنان، طبق برخی روایات اسلامی بیانگر رویدادهای آخرالزّمان، همان نیروهای سیاهنشان دوماند که دارای دستارهای سیاه و لباسهای سفیدند و از بخشی از خراسان (افغانستان و ازبکستان) قیام میکنند و با مبارزان اهل سین کیانگِ چین و مبارزان سیستانی و نیروهای حسنی گیلانی متّحد میشوند و از ایران و عراق میگذرند و سیاهنشانان نخست (بنی عباس آخرالزّمان) را برمیاندازند و گروهی از ایشان به مکّه میروند و با امام مهدی(علیهالسّلام) در آنجا بیعت میکنند، و سرانجام از عراق به سوریه میروند و بیت المقدس را میگشایند!
شنیدنی است اگر بدانید، واژه «مندیل» که در جفر آمده است، هماکنون در افغانستان کاربرد دارد و گذاشتن عمامه سیاه بر سر و پوشیدن لباس سفید نیز در این کشور پررونق است!!!
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ برابر ۲۱ صفر ۱۴۳۹
سیّد سلیمان مدنی تنکابنی-ایران- قم
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman
🌺شورش مردانی سیاهمندیل و سفیدجامه در خراسان
محمّد ابن حنفیّه گفته است: پرچمی سیاه برای بنی عبّاس بیرون خاهد آمد. سپس پرچمی دیگر سیاه از خراسان بیرون میآید که سربندهایشان سیاه و تنپوشهایشان سفید است، پیشاپیش آنان مردی از تمیم است که به او شعیب ابن صالح ابن شعیب گفته میشود. همراهان سفیانی را در هم میشکنند تا آنکه در بیتالمقدس فرود آید و برای مهدی چیرگیاش را آماده کند و سیسد تن را از شام سوی وی بکشاند. میان شورش او تا آنکه کار را به مهدی بسپارد، هفتاد دو ماه خاهد بود.(۱)
بنا بر پژوهش نویسنده، هنگامی که این روایت را با دیگر روایات بیانگر رویدادهای آخرالزّمان میسنجیم، مییابیم که در نقل و رونویسی نوشتار آن درهمریختگی و نادرستی و افزودنی روی داده است، و درست آن است که روایت این گونه باشد:
محمّد ابن حنفیّه گفته است: پرچمی سیاه برای بنی عبّاس بیرون خاهد آمد. سپس پرچمی دیگر سیاه از خراسان بیرون میآید که سربندهایشان سیاه و تنپوشهایشان سفید است، پیشاپیش آنان مردی از تمیم است که به او شعیب ابن صالح(۲) گفته میشود. همراهان سفیانی را در هم میشکنند تا آنکه در بیتالمقدس فرود آید و برای مهدی چیرگیاش را آماده کند و سیسد تن را از شام سوی وی بکشاند. میان شورش او تا آنکه کار را به مهدی بسپارد، هفت ماه(۳) خاهد بود.(۴)
چنین مینماید که این حدیث سخن پیامبر(صلّىالّاهعليهوآله) یا امام علی(علیهالسّلام) باشد، اگرچه محمّد ابن خَوْلَۀ حَنَفِیَّه تابعی آن را به یکی از آندو نسبت نداده است.
مراد از «بنی عبّاس» در این روایت، بنی عبّاسیاند که بخشی از سرزمینهای مشرق را در آخرالزّمان فرمانروایی میکنند، و مقصود از «خراسان» در اینجا، بخشی از سرزمینهای خراسان است که تالقان در افغانستان و سمرقند در ازبکستان را در بر میگیرد، و چنانکه میدانید، گذاشتن دستار سیاه بر سر و پوشیدن جامۀ سفید میان مردمان افغانی فراگیر است.
شایان یادآوری است، از همۀ روایات اسلامی، مگر این روایت، بهره گرفته میشود که شورش شعیب ابن صالح تمیمی در سمرقند در ماه رجب و قیام امام مهدی(علیهالسّلام) در مکّه و سپردن کار به وی در ماه محرّم خاهد بود. پس، دوری زمانی میان شورش و میان قیام و کارسپاری بیش از هفت ماه نمیباشد.
-----------------------------------------------------
۱. الفتن، ص ۲۱۳، الجزء ۴، ح ۸۵۱؛ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۲. در همۀ نسخههای چاپی الفتن نزد ما، در نوشتار عربی حدیث، در اینجا «شعيب ابن صالح ابن شعیب» یافت میشود که به «شعيب ابن صالح» اصلاح و ترجمه گردید.
۳. در همۀ نسخههای چاپی الفتن نزد ما، در نوشتار عربی حدیث، در اینجا «اثنان و سبعون شهراً» یافت میشود که به «سبعة أشهر» اصلاح و ترجمه گردید.
۴. الفتن، ص ۲۱۳، الجزء ۴، ح ۸۵۱؛ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
📚گزیدههایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی
✍🏻روش ما در نوشتن واژهها، بر پایۀ درستنویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکتههای دیگر است.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman
🔴آیا مندیلسیاهان در افغانستان ظاهر شدهاند، و آیا نیروهای طالبان همان مندیلسیاهان میباشند؟
همان گونه که گروه حوثیان در یمن را نمیتوانیم گروه یمانی موعود بدانیم، گروه طالبان در افغانستان و هیچ گروه دیگری را به اعتبار این که برخی نیروهایشان دستارهای سیاه بر سر میبندند و تنپوشهای سفید میپوشند، نمیتوانیم همان گروه مندیلسیاه و سیاهپرچمی بدانیم که در آخرالزّمان پدیدار میشوند. ناگفته نماند که پرچم طالبان سیاه سفید است.
زیرا طبق روایات پیامبر(صلّیالّاهعلیهوآله) و امام علی(علیهالسّلام) و جانشینانش(صلواتالّاهعلیهم) و علم جفر، در پی جنگی بزرگ میان چین با هند و هند با پاکستان که ویرانی و کشتار فراوان را در پی دارند، گروه یادشده با رهبری شعیب ابن صالح تالقانی در ماه رجب پیش از ظهور امام مهدی(علیهالسّلام) در سمرقند برمیشورند، و در حوالی ماه رمضان، نیروهای مبارز سینکیانگی با رهبری هاشمی چینی پس از نبردهایی با چینیان و همراهشدن یارانی از مُلتان با آنان، به خراسان میآیند و با هم متّحد و هاشمی رهبر و شعیب فرمانده نیروها میشود، و سپس به ایران و عراق میآیند، و چون زمان شورش و قیام شعیب و هاشمی فرا نرسیده و این دو رهبر و فرمانده هیچ گروهی نیستند، لذا هیچ کدام از گروههای موجود در سین کیانگ و افغانستان را نمیتوان مصداق روایات اسلامی دانست.
بیگمان، هر گروه و نیرویی که بر مردم ستمورزد، و سر به مخالفت با هاشمی چینی و شعیب خراسانی و قریشی سیستانی و حسنی گیلانی و حسینی یمانی بردارد، شکست میخُرد و نیست و نابود و رهسپار جهنّم میشود.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴😳به خانندگانی که تبحّر در مباحث مهدویّت و آخرالزّمان و روایات اسلامی ندارند، یادآور میشویم به جای خردهگیری بر ما به این دو نکته توجّه کنند:
1. نویسنده به هیچ حزب و گروه سیاسی و نظامی موجود در جهان وابستگی ندارد.
2. در روایات اسلامی آمده است که روزی فرا میرسد که از سپاه سفیانی ملعون نیروهایی به امام مهدی(علیهالسّلام) و نیز از سپاه امام نیروهای به سفیانی میپیوندند، و به آن روز یوم الإبدال یا روز جایگزینکردن میگویند! بنا بر این، هر دشمنی میتواند دوست، و هر دوستی میتواند دشمن گردد!
بیشتر اشکالاتی که برخی خانندگان بر ما میگیرند، از سر ناآگاهی و خوب نخاندن و خوب نفهمیدن مباحثی است که در کانال آخرالزّمان مطرح میکنیم! گفتیم «بیشتر اشکالاتی» تا ادّعا نکرده باشیم کار ما خالی از اشکال است!
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴قابل توجّه کارشناسان مباحث مهدوی و آخرالزّمانی و همه کسانی که پیگیر این مباحثاند!
روایتی که در آن آمده است که: «هر گاه عبّاسی به خراسان رسد»... پس از سالها پژوهش، سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که متن آن دستکاری شده و عبّاسی در آخرالزّمان هیچگاه به خراسان یادشده در روایت نمیرسد، و تنها در دولت نخست بنی عبّاس چنین چیزی محقّق شده است، و شخصی که به خراسان میرسد، یکی از یاران امام مهدی(علیهالسّلام) است! در آینده متن اصلاحشده روایت مذکور را همراه با توضیحات ارائه خاهیم کرد.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴یک احتمال آخرالزّمانی!
آغاز دور مجدّد درگیریهای نیروهای طالبان با نیروهای دولتی افغانستان بیگمان، سال سختی را برای مردم این کشور رقم خاهد زد، و همین میتواند ما را به شروع سه سال سخت آخرالزّمانی از 1400 شمسی امیدوارتر کند، هرچند منتظر اتّفاقات مهمتری در منطقه هستیم که پیشتر به آنها اشاره اشاره کردیم و تا رخ ندهند، به شروع سه سال سخت نمیتوان یقین پیدا کرد.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴خانندگان گرامیای که اهل دانش و فرهنگاند، خوب میدانند که پیشبینی حوادث آینده از سختترین دانشها و علوم است و کار هر کسی نمیباشد، و احتمال اشتباه یا تغییر مقدّرات الاهی و پس و پیش افتادن در آن کم نیست. به همین دلیل، آنچه میآوریم را وحی نازل شده از آسمان نپندارید، و ما نیز خُد را هیچگاه مصون از خطا و اشتباه نپنداشته و نخاهیم پنداشت!
ایران- قم -سیّد سلیمان مدنی تنکابنی
کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔻وزرای خارجه بیش از ۴۰ کشور جهان هم اکنون در نشستی که در رم، پایتخت ایتالیا در حال برگزاریست جمع شدهاند تا راه حلی برای برای افزایش تهدیدات گروه موسوم به حکومت اسلامی (داعش) در آفریقا بیابند.
آمریکا ریاست این نشست را بر عهده دارد.
این گردهمایی در حالی برگزار میشود که گسترش داعش در بخشهای زیادی از قاره آفریقا به نگرانیهایی دامن زده است.
بی بی سی فارسی
🔴😳پیشبینی درگیرشدن داعش آفریقایی با اروپاییان و آمریکاییها و اسرائیل
خانندگان گرامیای که از سالها پیش گفتارهای آخرالزّمانی ما را میخانند، خوب به یاد میآورند که با بهرهگیری از روایات اسلامی پیشبینی کردهایم که داعش آفریقایی و همکیشانشان پس از شورشی بزرگ در لیبی، بر مصر یورش میبرند و در اسکندریه با نیروهای اروپایی و آمریکایی مستقر در آنجا درگیر میشوند و حکومت مصر را فرو میپاشند و سپس سوی فلسطین و اردن و میآیند و در آنجا بر بیتالمقدس و اسرائیل یورش میبرند و آنگاه سوی دمشق میآیند و با نیروهای ارتش بشّار اسد و همپیمانانش درگیر میشوند!
🔹کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🌺از سری خبرهای سرّی در کانال آخرالزّمان
🔴😳مردم ایران سه سال فرصت دارند!!!
در زمستان ۱۳۹۸، روزی با انسانی اهل دل و پند و موعظه همصحبت شدم، چون رند و زیرک بود، دستش را رو نمیکرد. جسته و گریخته و عوامانه حرفهایی میزد، و من که خوب به سخنانش گوش میدادم، بیآنکه از حوادث آخرالزّمان برایش چیزهایی بگویم، به گونهای کلّی پرسیدم: آیا حوادث روزگار ما به ظهور امام زمان(علیهالسّلام) میانجامند؟ پاسخ داد: کارها به آن سو پیش میروند، ولی این را دانسته باش که این مردم سه سال فرصت دارند تا کارهایشان را جمع و جور کنند. بعد حوادث مهمّی رخ میدهند که بیشترشان سختی و عذابند تا به ظهور برسیم!!!
مراد از «فرصت» در اینجا، مهلتی است که خداوند پیش از فرود عذابهای آخرالزّمانی به انسانها میدهد تا کارهایشان را جمع و جور کنند و دست از ستم و سرکشی و گناه بکشند و بدهکاریها را بپردازند و به نیازمندان کمک کنند و از زراندوزی بپرهیزند و از کسانی که حقّی بر گردنشان دارند، حلالیّت بطلبند، و به درگاه خالق هستی توبه کنند.
یادآوری میشود، برخی افراد کجفهم عیبجویی نکنند و نگویند که آن بزرگوار وقتی برای ظهور تعیین کردند!!! زیرا در این پیشبینی تعیین وقت دقیق که کاری مخالف روایات اسلامی است، نشده است.
🔵آن کس که ز شهر آشنایی است//داند که متاع ما کجایی است
ایران-قم-سیّد سلیمان مدنی تنکابنی- ۱۳۹۹/۱/۲۱
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴خانندگان گرامی، ماجرای سه سال فرصت داشتن با ماجرای سه سال سخت در روایات اسلامی فرق دارد.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman
🔴😳وای بر کجروان و ستمگران!
علی ابن ابی طالب(علیهماالسّلام)، در بیان نشانههای ظهور قائم(علیهالسّلام)، فرمود: ... آه (دردا) بر حقداران و آه (دردا) بر ناتوانشدگان در تنگناها... .(۱)
وقتی میبینی در کشوری زندگی میکنی که بهای یک بستنیاش ۴۰۰ هزار تومان است، و فقیر اگر صدقه نگیرد، از داشتن لقمۀ نانی محروم میشود تا شکم گرسنهاش را سیر کند، و حقداران حقّشان نزد کجروان پایمال میشود، مییابی درونمایۀ سخن امام علی(علیهالسّلام) در حال پدیدارشدن است!
هنگامی که با مادربزرگ رنجکشیدهای روبهرو میشوی که در حسرت خریدن خوشۀ انگوری برای نوههای خردسالش که هوس خُردن انگور کرده بودند، میسوزد، میتوانی نزدیکبودن زمان نزول انواع عذابهای زمینی و آسمانی را بر توانگران کشورت خیلی آسان پیشبینی کنی!
———————————————————-
۱. إلزام الناصب، ج ۲، ص ۱۸۴، خطبة البیان ۲؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
📚گزیدههایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی
✍🏻روش ما در نوشتن واژهها، بر پایۀ درستنویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکتههای دیگر است.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴افزایش همکاریهای پاکستان و چین باعث تیرگی روابط پاکستان با آمریکا شده است، و این امر زمینهساز تقویت هند از سوی آمریکا و درگیر جنگ کردن هند با پاکستان خاهد شد؛ همان رویدادی که با بهرهگیری از روایات اسلامی و علم جفر پیشبینی کردهایم.
بنگرید👇👇👇
🔻صفحۀ 1 از 2
🔴جنگ هند و پاکستان در آخرالزّمان
جنگ میان هند و پاکستان و رویدادن ویرانی و کشتار در سرزمینهای هند و سند و چیرهشدن هندیان بر پاکستانیها از نشانههای نزدیکشدن زمان قیام امام مهدی(علیهالسّلام) است.
در کتاب ابو حُذَیْفَه آمده است که مُقاتِل گفت: پس از مرگ ضَحّاک، در کتابهای گردآوریشده نزدش، در بارۀ گفتار خداوند(عزّ و جلّ): «و هیچ آبادیای نیست، مگر آنکه ما پیش از روز قیامت نابودگر یا شکنجهکنندۀ آن میباشیم، شکنجهای سخت؛ آن در کتاب نوشته شده بود»(۱)، خاندهام: ... ویرانشدن سند از سوی هند است... .(۲)
چنین مینماید که این روایت از سخنان پیامبر(صلّىالّاهعليهوآله) باشد، اگرچه ضَحّاک ابن مُزاحِم خراسانی تابعی آن را به وی نسبت نداده است.
بدان که مراد از «روز قیامت» در برخی آیات قرآنی و بسیاری از روایات اسلامی، روز قیام قائم(علیهالسّلام)، و مقصود از «کتاب» در اینجا همان لوح محفوظ است.
قَتادَه از سعید ابن مُسَیِّب روایت کرده است که امیر مؤمنان [علی(علیهالسّلام)](۳) در بارۀ سخن او (خداوند) متعالی: «هیچ آبادیای نیست، مگر آنکه ما پیش از روز قیامت نابودگر یا شکنجهکنندۀ آن میباشیم»(۴)، پرسیده شد؟ فرمود: ویران میشود ... سند از هند... .(۵)
امام علی ابن ابی طالب(علیهماالسّلام)، در بیان نشانههای قیام قائم(علیهالسّلام)، فرمود: ای وای بر سرزمينهای سند و هند از آنچه(۶) در آنجاها فرود میآید از كشتن، سربريدن و ویرانشدن در آن زمان... .(۷)
نیز امیر مؤمنان علی(علیهالسّلام)، در بیان رویدادهایی که پیش از قیام قائم(علیهالسّلام) خاهند بود، فرمود: ... چیرهشدن هند بر سند... .(۸)
همچنين از برخی محاسبههای جفری در بارۀ شورش خراسانی در مشرق بهره گرفته میشود که پیش از آن یا همراهش، سرزمینهای سند با بمبها و موشکهایی که دهلی آنها را بر آنجاها پرتاب میکند، آشفته میشوند، و سخن بیرونآمده از جفر این است: «مَحالِ سند زار به سَهمِ دهلی»(۹)، و گمانی نیست در اینکه هاشمی چینی در پی رویدادن جنگی میان هند و پاکستان و چیرهشدن هندیان بر پاکستانیها، سپاهش را از سینکیانگ در غرب چین به مُلْتان در جنوب استان پَنْجابِ پاکستان میآورد و سپس از آنجا سوی ازبکستان میکوچکد تا در سمرقند با شعیب تمیمی خراسانی همپیمان و هماهنگ شود.
با نگاه به روایات اسلامیای که در بارۀ هند و سند در آخرالزّمان آمدهاند، بهره میگیریم که مراد از «هِنْد»، کشور کنونی هند، و مقصود از «سِنْد»، کشور کنونی پاکستان میباشد.(۱۰)
شبهقارّۀ هند در روزگاران کهن به دو بخش بزرگ با نام «سرزمینهای هند» و «سرزمینهای سند و پنجاب» جدا میشده است، و سرزمینهای سند که بخش بزرگی از کشور پاکستاناند، همان سرزمینهای دربرگیرندۀ رود سند (Indus) میباشند که از فلات تبّت در شمال رشتهکوههای هیمالیا سرچشمه میگیرد، و از بخش جامو و کشمیر در شمال غربی هند میگذرد، و بیشترش در سرزمینهای پاکستان، از شمال تا جنوب، روان میشود تا آنکه نزدیک بندر کراچی در اقیانوس هند بریزد.
🔻صفحۀ 2 از 2
شایان یادآوری است، از هدفهای راهبردی دولتهای غربی ناتوانسازی دولتهای اسلامی در روزگار کنونی است، و دولت پاکستان از بزرگترین دولتهای اسلامی در خاورمیانه است، و آن، نخستین دولتی در میان مسلمانان است که به انرژی هستهای دست یافت و جنگافزار اتمی ساخت، و هند نیز کشوری است که در آن شمار بسیاری از مسلمانان میزیند. بنا بر این، اسرائیل و آمریکا در برافروختن آتش جنگ میان هند و پاکستان میکوشند، و بودن ناسازگاریها و درگیریهای ریشهدار و درازهنگام میان هندیان و پاکستانیها بر سر استان راهبردی کشمیر از چیزهایی است که مایه و زمینهساز رویدادن جنگی بزرگ میان دو کشور میشود، و چنانکه میدانید، پس از جدایی خونبار پاکستان از هند در سال ۱۹۴۷ م که بیش از یک میلیون کشته بر جای گذاشت، کشمیر سه بخش شد که دو بخش آن را هند گرفت و بخش سوم به پاکستان داده شد، و از آن زمان دو کشور بر سر چیرهشدن بر همۀ بخش کشمیر درگیرند، و افزون بر این، چین نیز خاستار گرفتن بخشی از آن استان است، با این گواه که زیندگان بخش شرقی کشمیر که «آکسای» نامیده میشود، ریشهای چینی دارند، و چینیها پس از نبرد با هندیان در سال ۱۹۶۶ م بر بخشی از شرق کشمیر چیره شدند، در حالی که کشمیریها میکوشند که از هر کدام از هند و پاکستان و چین جدا و خُدگردان شوند، و تا کنون یک جنگ میان چین و هند و سه جنگ میان هند و پاکستان بر سر سرزمین کشمیر روی داده است.
نیز از چیزهای ناسازگار میان پاکستان و هند آن است که اقتصاد پاکستان به گونهای بنیادین بر کشاورزی پایهگذاری شده است که نیازمند آب میباشد، و فراهمکردن بخش بزرگی از نیازمندیهای سرزمینهای پاکستان از آبهای برخی رودها مانند سَتلُج و جِهلُم و سِند انجام میشود که از کوههای هیمالیا در شمال هند و بخش کشمیر سرازیر میشوند، و برای همین، کشمیر دارای برجستگی اقتصادی ویژهای برای پاکستانیها است، افزون بر برجستگی سیاسی و ارتشی، و در برخی زمانها سران هند سران پاکستان را از بستن آب سند بر ایشان میترسانند.
امروزه میبینید که میان هند با آمریکا و اسرائیل پیوندهای استواری یافت میشوند، و هند از همپیمانان روسیه نیز میباشد، و از نیروی ارتشی برتر و پایداری سیاسی نیرومندی برخُردار است، در حالی که هر چند پاکستان در گذشته یکی از همپیمانان آمریکا بود، آمریکاییها اکنون تلاشی در توانمندسازی نیروی ارتشی پاکستانیها نمیکنند، و کمکهای آنان به ایشان تنها اقتصادی است، و نیز پاکستان از همپیمانیاش با چین سود بسیاری نمیبرد، و از پایداری سیاسی نیرومندی برخُردار نیست. پس، بهناچار اگر جنگی میان دو دولت هند و پاکستان روی دهد، هندیان پیروز خاهند شد.(۱۱)
------------------------------------------------------------
۱. قرآن کریم، سورۀ اسراء، آیۀ ۵۸؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۲. البدء و التاریخ، الجزء ۴، ص ۴-۱۰۲، ف ۱۳؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۳. میان دو چنگک از افزودههای ما است.
۴. قرآن کریم، سورۀ اسراء، آیۀ ۵۸؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۵. مناقب آل أبي طالب، ج ۲، ص ۳۱۲؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۶. در همۀ نسخههای چاپی إلزام الناصب نزد ما، در نوشتار عربی حدیث، در اینجا «و ما» یافت میشود که به «ممّا» اصلاح و ترجمه گردید.
۷. إلزام الناصب، ج ۲، ص ۱۵۷، خطبة البیان ۱؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۸. مناقب آل أبي طالب، ج ۲، ص ۳۰۹؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۹. مَحال: محلها و جایها. زار: آشفته و پریشان. سَهْم: تير.
۱۰. سخن نویسنده.
۱۱. بهرهگرفتهشده از: منابع گوناگون.
📚گزیدههایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی
✍🏻روش ما در نوشتن واژهها، بر پایۀ درستنویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکتههای دیگر است.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🌺هدیهای امیدبخش به همۀ منتظران نگران!
برخی با خُد اندیشناکاند که آیا روزگار ما واقعاً همان آخرالزّمان و عصر ظهور است، یا نه، ظهور دهها و سدها سال دیگر رخ میدهد؟!
در پاسخ به افرادی با چنین نگرش و نگرانیای، یادآور میشوم که نویسنده با بیش از بیست سال پژوهش در مباحث مهدویّت و آخرالزّمان، از طریق متون کتابهای آسمانی و منسوب به پیامبران، مانند قرآن کریم، تورات، انجیل و اوستا و نیز پیشگوییهای برخی دانشمندان پیشگو و دارایان علوم باطنی و غریبه، مانند مُوَکَّل و جفر، و بررسی اوضاع و احوال کنونی جهان و بشارتهایی دیگر، بیهیچ شک و شبهای بر این باورم که روزگار ما همان آخرالزّمان و عصر ظهور است، ان شاء الّاه.
قال الّاه تعالی: «إنّهم یرونه بعیداً * و نراه قریباً» (سورة المعارج، الآیة ۷-۶).
خداوند متعالی فرمود: بیگمان، کافران آن روز را دور میبینند* و ما آن را نزدیک میبینیم.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1
🔴جایگاه ترکیه و ترکهای این کشور و پیرامونش در آخرالزّمان!
طبق روایاتی که در کتابهای شیعیان و سنّیان آمده است، ترکهای ترکیه نیروهایی از قفقاز جنوبی را ضدّ ایران میشورانند و سپس به عراق میفرستند، و نیز نیروهایی را از لیبی و پیرامونش ضدّ مصریان و اردنیها و نیروهای اروپایی و آمریکایی مستقر در اسکندریه و نیز مستقر در فلسطین و نیز ضدّ اسرائیل و نیروهای یمنی هوادارش و نیز ضدّ سوریها و حزب الّاه لبنان و نیروهای ایرانی مستقر در سوریه میشورانند!
این صفکشیها و درگیریها به قدری عجیبند که کارشناسان سیاسی نظامی نیز از درک و تجزیه و تحلیل عباراتی که نوشتهام چه بسا عاجزند و با خد بگویند مگر میشوند نیروهایی بیایند که هم با مصریان و اردنیها و هم با اروپاییان و آمریکاییها و اسرائیلیها و یمنیها و سوریها و ایرانیها و حزب الّاه لبنان دشمنی داشته باشند!
دهها روایت شاهد بر درستی گفتارم یافت میشوند که اکنون جای طرح آنها نیست، و تنها به بیان دو روایت بسنده میکنم.
از عَمّار ابن یاسِر روایت شده است که وی گفت: بیگمان، دولت خاندان پیامبر شما در آخرالزّمان خاهد بود، و برای آن نشانههاییاند ... پس، هر گاه رومیان و ترکها بر شما بشورانند، و لشکرها بسیج شوند ... و ترکها و رومیان با هم ناسازگاری میکنند، و جنگها در زمین فراوان میشوند... .(۱)
چنین مینماید که این حدیث از سخنان پیامبر(صلّىالّاهعليهوآله) باشد، اگرچه عمّار ابن یاسر صحابی آن را به وی نسبت نداده است.
وَلِید ابن یَزِید گفته است: هر گاه ترکها بر دارندگان پرچمهای سیاه بشورند و با آنان کارزار کنند، زیرزینیهای چهارپایانشان خشک نخاهد شد تا آنکه زیندگان مغرب برشورند.(۲)
چنین مینماید که این حدیث از سخنان پیامبر(صلّىالّاهعليهوآله) باشد، اگرچه ولید ابن یزید تابعی آن را به وی نسبت نداده است.
نُسْتْرآدامُوس در یکی از رباعیهایش، از احادیث اسلامی بیانگر رویدادهای آخرالزّمان بهره گرفته و از رویدادن زمینلرزههایی پیاپی در زیر دریای مدیترانه و پیرامونش خبر داده است که توفانهایی دریایی (تسونامی) پدید میآورند و برخی شهرهای کنارهای اروپا و ترکیه را در آب فرو میبرند، و نیز به دو تلاش پی در پی در بهار و دو نبرد دلیرانه اشاره کرده است، و گمانی نیست در اینکه مرادش همان یورش نیروهای خزر و ترک قفقازی بر ایران و یورش نیروهای قیسی، بربر و سیاه آفریقایی بر مصر، فلسطین، اردن و سوریه میباشد:
برای چندین شب زمین خاهد لرزید.
در بهار دو تلاشِ پی در پی انجام میگیرد.
كورِنْتوس و اِفِسُوس در دو دریا شناور میشوند.
جنگ در دو نبرد دلیرانه پایدار خاهد ماند.(۳)
كورِنْتُوس شهری کهن و بندری در جنوب يونان میباشد که بر خليج كورنتوس جای دارد، و اِفِسُوس شهری کهن در غرب تركيه و نزديک کنارۀ دريای اِژِه است(۴)، و گروههای خزر و ترک قفقازی و گروههای قیس و بربر و سیاه آفریقایی از روزگاران کهن به دلیری در جنگ شناخته شده بودند.
————————————————————-
۱. الغیبة، توسی، ص ۴-۴۶۳، ف ۷، ح ۴۷۹؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۲. الفتن، ص ۱۷۷، الجزء ۴، ح ۷۱۶؛ ترجمۀ سیّد سلیمان مدنی تنکابنی.
۳. نوشتارهای نسترآداموس به زبان فرانسوی و برگردان آن به زبان انگلیسی، سانتوری ۲، رباعی ۵۲؛ ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر.
۴. بهرهگرفتهشده از: برخی منابع.
📚گزیدههایی از کتاب: جهان در آستانۀ ظهور؛ پژوهش و نوشتۀ سیّد سلیمان مدنی تَنْکابُنِی
✍🏻روش ما در نوشتن واژهها، بر پایۀ درستنویسی و سازگاری نوشتار با گفتار و برخی نکتههای دیگر است.
✔️کانال آخرالزّمان
@joinchatakheruzzaman1