1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ت کی بودی که غصه نبو نت قسنگ تر از بودن بقیهاس:)
[ @jonoon_ETA ]
🏴🏴🏴🏴🏴🏴
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ
وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً)
ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت ،
بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است
شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما
🏴🏴🏴🏴🏴🏴
عرض تسلیت محضر مقدس آقا امام زمان علیه السلام
🏴🏴🏴🏴🏴🏴
°°༺👤🌊༻°°
دوستان توجه کنید جواب دلم برات تنگ شده مشخص کردن یه تاریخ برای دیداره نه "منم همینطور"
کاش میتونستم راحتتر احساساتمو نسبت بهت به زبون بیارم کاش این غرور احمقانه دست از سرم برمیداشت...
کاش توئم مونده بودی پام...