گفتند به جوادش قسمش ده
نیست گدایی که دست خالی برگردد!
دردانهی سلطان خراسان میلادت مبارکツ🤍
با منِ خسته مهربانتر باش
من همانم که دوستت دارد...
#غلامرضا_رنجبری🌱
[ @jonoon_ETA ]
به تو که میرسم، مکث میکنم.
انگار در زیباییات چیزی جا گذاشتهام؛
مثلا در صدایت آرامش،
یا در چشم هایت زندگی...
- نیما یوشیج
'ڄنۅن♡¡
با منِ خسته مهربانتر باش من همانم که دوستت دارد... #غلامرضا_رنجبری🌱 [ @jonoon_ETA ]
به تو که میرسم، مکث میکنم.
انگار در زیباییات چیزی جا گذاشتهام؛
مثلا در صدایت آرامش،
یا در چشم هایت زندگی...
#نیما_یوشیج🌱
[ @jonoon_ETA ]