'ڄنۅن♡¡
با منِ خسته مهربانتر باش من همانم که دوستت دارد... #غلامرضا_رنجبری🌱 [ @jonoon_ETA ]
به تو که میرسم، مکث میکنم.
انگار در زیباییات چیزی جا گذاشتهام؛
مثلا در صدایت آرامش،
یا در چشم هایت زندگی...
#نیما_یوشیج🌱
[ @jonoon_ETA ]
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما زا آنان کہ تسلایشان میدادیم
غمگین تر بودیم...!
[ @jonoon_ETA ]
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ܝ̇ߺیܢܚࡅ߳ܩࡅ߳وܔ ܝ̇ߺܘ ܣܩࡅ߳وܔ ܢ̣یܢܚ݅ࡅ߳ܝࡅ߳وܔ
[@jonoon_ETA]
'ڄنۅن♡¡
ندونسته دلمو به غریبه سپردم.. تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بگو مگه دوسم نداشتی؟
چرا رفتی تنهام گذاشتی!؟
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]