'ڄنۅن♡¡
گــاهـی گمان نمی کنی ولی خوب میشود گــاهـی نمیشود، که نمیشود، که نمیشود… گــه جور میشود خود آن بی مق
رُخ و زلف و خط و خالت به گلستان مانَد
#صبوحی🌱
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
رُخ و زلف و خط و خالت به گلستان مانَد #صبوحی🌱 [ @jonoon_ETA ]
آدمها هم مثل درختها بودند.
یک برف سنگین همیشه بر شانههای آدم وجود داشت، و سنگینیاش تا بهار دیگر حس میشد.
#عباس_معروفی🌱
'ڄنۅن♡¡
بگو مگه دوسم نداشتی؟ چرا رفتی تنهام گذاشتی!؟ تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی صدای پاهات
میپیچه تو کوچون
تپش هاے قلݕ من سر میزنه به آسمون...🪐
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
ـ ای کاش ...
مردم از عقربه های ساعت می آموختند .
که وقتی از کنار هم رد میشوند،
کاری به کار هم نداشته باشند!
587K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
او مرھم است اگࢪ دگران نیش میزنند..))🤍
[ @jonoon_ETA ]