ـ ای کاش ...
مردم از عقربه های ساعت می آموختند .
که وقتی از کنار هم رد میشوند،
کاری به کار هم نداشته باشند!
587K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
او مرھم است اگࢪ دگران نیش میزنند..))🤍
[ @jonoon_ETA ]
آقای قاضی :))
وقتی بغلم میکرد چشماشو میبست،
نمیدونم از احساسه زیادیش بود ؛
یا خودشو تو بغل یکی دیگه تصور میکرد ...
'ڄنۅن♡¡
آدمها هم مثل درختها بودند. یک برف سنگین همیشه بر شانههای آدم وجود داشت، و سنگینیاش تا بهار دیگر
«عزم دیدار تو دارد جانِ بر لب آمده
باز گردد یا برآید؟ چیست فرمان شما؟»
#حافظ🌱
اولین شبی که بیتو گذراندم
چنان شکستم ک صبح
وقتی غمت به سراغ آمد
دیگر مرا نمیشناخت✨🙂
هر که را دیدم خیانت کرد و رفت
هر که با من بود یار من نبود
هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت
خود ندانستم از این غمها چه سود 🙂