ما همیشه دیر آمده بودیم
همیشه قبل از ما یکی بود
که عزیز تر بود، مهم تر بود
نزدیک تر بود و خواستنی تر
ما با تمام احساسات پاکمان
همیشه دیر رسیده بودیم :)))
'ڄنۅن♡¡
وقتی صدای پاهات میپیچه تو کوچون تپش هاے قلݕ من سر میزنه به آسمون...🪐 تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کجا باید برم؟
یه دنیا خاطرت
طُ رو یادم نیاره...
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کجا باید برم؟ یه دنیا خاطرت طُ رو یادم نیاره... تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
چه کردم با خودم
که مرگ و زندگی
برام فرقی نداره
محاله مثل من
توی این حال بد
کسی طاقت بیاره
خیلی ممنون ازت ک اینجوری خودتو از چشمم انداختی؛
چون اگه ب من بود
همچنان احمقانه به دوست داشتنت ادامه میدادم...🚶🕳