'ڄنۅن♡¡
غم اگر هست خود ناجی خویشم،، [ @jonoon_ETA ]
تو در بند بند وجود من
فراوانی...
[ @jonoon_ETA ]
تو شلوغ ترین قسمتای زندگیمم میگردم خلوت ترین جارو پیدا میکنمو میشینم یه گوشه ک راحتتر ب تو فکرکنم...
<@jonoon_ETA>
هیچکس بابت رفتاری که با من
کرد عذرخواهی نکرد، فقط منو
بخاطر واکنشم سرزنش کردن!
<@jonoon_ETA>