2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظر شماهم این صدا برای
خاموش شدن خیلی حیف بود ؟! :)
<@jonoon_ETA>
فعلاً میسازم -چه میشود کرد؛
مگر میشود دنیا را پاره کرد و از تویش
خوشبختی را درآورد-
همین است که هست :﴾
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
_ _ _!
؏شق عینہ جنگ مۍمونہ!
شرۅع کردنش آســـوں ،
تمۅم ڪردنش سخت ،
ۅ فراموش کردنش غیࢪ ممکن♥. .
هم روح من خسته بود هم روح او سوخته
ولی در کنارهم زخمهایمان کمتر درد میکرد:)))
<@jonoon_ETA>
به جاے سرزنش من بہ او نگاه ڪنید!
دلیل سر بہ هوا بودن زمین ، ماه است...
<@jonoon_ETA>