امیر علی نبویان تعریف قشنگی از عشق داره که میگه:
"همیشه خوشگلترش هست؛
ولی عشق به شما می آموزد که نبینی"
<@jonoon_ETA>
نمیدانی که چه قدر به تو علاقه دارم.
من نیازم به تو از نان، و از آب هم بیشتر
است. این که به تو بگویند:
"نمیتوانم همه چیز را به تو توضیح بدهم"
واقعاً چه نقش و اثری میتواند که داشته
باشد. شاید اصلاً نیازی نباشد که به تو
توضیح بدهم تا مرا درک کنی. اگر هم
چنان به من علاقه داشته باشی، توضیح
به چه کارت میآید ؟!
ـ از نامههای عاشقانه پابلو نرودا به آلبرتینا رزا
<@jonoon_ETA>
به قول شایع ؛
یه روز بدونِ اینکه به کسی بگم میرم ،
میرم جایی که بودنم کسی رو اذیت نکنه
کسی سرد رفتار نکنه ، کسی طعنه نزنه تیکه نندازه ،
میرم جایی که هیچکس نگاهش اذیتم نکنه ،
اون روز روزیه که میخوام تنها بمونم ، تنهایِ تنهآ .
<@jonoon_ETA>
648.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و جانم به دکمهی پیراهنت گیر کرد...
[ @jonoon_ETA ]
[دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقهات، نوازش شدن موهایت، حین تعریف کردن جزئیات روزت برایش.]
<@jonoon_ETA>
یه تئوری هست که میگه :
ما همه تو کما هستیم و وقتی
گاهی حس میکنیم یکی داره
صدامون میزنه درواقع یکی از
بیرون داره صدامون میزنه.
<@jonoon_ETA>