به قول شایع ؛
یه روز بدونِ اینکه به کسی بگم میرم ،
میرم جایی که بودنم کسی رو اذیت نکنه
کسی سرد رفتار نکنه ، کسی طعنه نزنه تیکه نندازه ،
میرم جایی که هیچکس نگاهش اذیتم نکنه ،
اون روز روزیه که میخوام تنها بمونم ، تنهایِ تنهآ .
<@jonoon_ETA>
648.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و جانم به دکمهی پیراهنت گیر کرد...
[ @jonoon_ETA ]
[دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقهات، نوازش شدن موهایت، حین تعریف کردن جزئیات روزت برایش.]
<@jonoon_ETA>
یه تئوری هست که میگه :
ما همه تو کما هستیم و وقتی
گاهی حس میکنیم یکی داره
صدامون میزنه درواقع یکی از
بیرون داره صدامون میزنه.
<@jonoon_ETA>
نه پیامی، نه تماسی، نه صحبتی!
یکی به فکر غرورش بود، اون یکی چشم انتظار:)
<@jonoon_ETA>