نه پیامی، نه تماسی، نه صحبتی!
یکی به فکر غرورش بود، اون یکی چشم انتظار:)
<@jonoon_ETA>
از یه جایی به بعد دیگه تو مود پلی لیستت رو انتخاب نمیکنی، پلی لیستت تصمیم میگیره امروز رو چه مودی باشی
<@jonoon_ETA>
تو هیچوقت اینو نمیدونستی ولی
بالشتت هیچوقت راز هاتو به کسی نمیگه ،
حمومت هیچوقت از صدات متنفر نیست ،
آینهت هیچوقت مسخرت نمیکنه ،
تختت همیشه کنارت میمونه ،
پتوت همیشه ازت مراقبت میکنه ،
و عروسکات هیچوقت قضاوتت نمیکنن .
<@jonoon_ETA>
تو مرا آزردی
که خودم کوچ کنم از شهرت
تو خیالت راحت ، میروم از قلبت
میشوم دورترین خاطره در شب هایت
تو به من میخندی و به خود میگویی
باز می آید و میسوزد از این عشق ولی
بر نمیگردم نه میروم آنجا که دلی
بهر دلی تب دارد . . .
عشق زیباست و حرمت دارد !
ـ مولود مهدی
<@jonoon_ETA>
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داغ یک عشق قدیمُ اومدی تازه کردی!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
داغ یک عشق قدیمُ اومدی تازه کردی! [ @jonoon_ETA ]
اگھ حتے بین مآ فاصلہ یڪ نفسه
نفس منۅ بگیر!):
'ڄنۅن♡¡
در سینه هیچ نیست به جز آرزوی تو! [ @jonoon_ETA ]
در زندگی
هیچکس را به اندازه خودم اذیت نکردم.
[ @jonoon_ETA ]
و من از تو دست خواهم کشید؛
در 36 اکتبر، در ساعت 28:75،
در دمای 50 درجهی کوه های آلپ..
<@jonoon_ETA>
من حسود نیستم ؛
ولی تو لطفاً با هرکسی گرم نگیر .
من حسود نیستم ؛
ولی لقبی که برای من گذاشتیو برای یکی دیگه نذار .
من حسود نیستم ؛
ولی جوری که با من حرف میزنی با اونا حرف نزن .
من حسود نیستم ؛
ولی بدون حضور منم تو جشن هاشون نباش .
من حسود نیستم ؛
ولی لطفا وقتی ازش بدم میاد جلوی من حرفشو نزن .
من حسود نیستم .
فقط احساس میکنم اینا یه چیز عادیه و تو وجود هر آدم دیگه ایم هست .
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
اونجا توی ماشین ها - یادمه یه روز ماشین قدیمی بهم گفت اون کاپ طلایی فقط یک ظرف خالیه. [ @jonoon_ETA
ـ تو فیلم Frenzy هیچکاک یه دیالوگ داره میگه:
هر کس دیر یا زود باید منتظر یه خبر بد باشه ،
وقتی داری با زمان میرقصی هر لحظه منتظر باش آهنگ قطع بشه.
< @jonoon_ETA >