eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داغ یک عشق قدیمُ اومدی تازه کردی! [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
داغ یک عشق قدیمُ اومدی تازه کردی! [ @jonoon_ETA ]
اگھ حتے بین مآ فاصلہ یڪ نفسه نفس منۅ بگیر!):
'ڄنۅن♡¡
در سینه هیچ نیست به جز آرزوی تو! [ @jonoon_ETA ]
در زندگی هیچکس را به اندازه خودم اذیت نکردم. [ @jonoon_ETA ]
و من از تو دست خواهم کشید؛ در 36 اکتبر، در ساعت 28:75، در دمای 50 درجه‌ی کوه های آلپ.. <@jonoon_ETA>
من حسود نیستم‌ ؛ ولی تو لطفاً با هرکسی گرم نگیر . من حسود نیستم‌ ؛ ولی لقبی که برای من گذاشتیو برای یکی دیگه نذار . من حسود نیستم ؛ ولی جوری که با من حرف میزنی با اونا حرف نزن . من حسود نیستم ؛ ولی بدون حضور منم تو جشن هاشون نباش . من حسود نیستم ؛ ولی لطفا وقتی ازش بدم میاد جلوی من حرفشو نزن . من حسود نیستم . فقط احساس میکنم اینا یه چیز عادیه و‌ تو وجود هر آدم دیگه ایم هست . <@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
اونجا توی ماشین ها - یادمه یه روز ماشین قدیمی بهم گفت اون کاپ طلایی فقط یک ظرف خالیه. [ @jonoon_ETA
ـ‌ ‌تو فیلم Frenzy هیچکاک یه دیالوگ داره می‌گه: هر کس دیر یا زود باید منتظر یه خبر بد باشه ، وقتی داری با زمان میرقصی هر لحظه منتظر باش آهنگ قطع بشه. < @jonoon_ETA >
مث برد بود باختن قلبم ب تو...=)
"دنیای عزیز ؛ دارم می‌روم چون خسته شده‌ام. گمان کنم به اندازه کافی عمر کرده‌ام. تو را با نگرانی‌هایت در این فاضلاب شیرین تنها می‌گذارم. خوش بگذرد! " • نامه‌ی خودکشی جورج سندرز ، ۲۵ آوریل ۱۹۷۲ ؛ ـ<@jonoon_ETA>
بابت رفتنت بهت حق میدم! تو قلبم تنها بودی ، حوصلت سر میرفت. <@jonoon_ETA>
سرخ می‌شوی وقتی می‌شنوی دوستت دارم زرد می‌شوم وقتی می‌شنوم دوستتش داری چهارشنبه سوری راه انداخته‌ایم سرخی تو از من زردی من از تو همیشه من می‌سوزم و همیشه تو می‌پری ...! <@jonoon_ETA>