"دنیای عزیز ؛
دارم میروم چون خسته شدهام.
گمان کنم به اندازه کافی عمر کردهام.
تو را با نگرانیهایت
در این فاضلاب شیرین تنها میگذارم.
خوش بگذرد! "
• نامهی خودکشی جورج سندرز ، ۲۵ آوریل ۱۹۷۲ ؛
ـ<@jonoon_ETA>
سرخ میشوی وقتی میشنوی
دوستت دارم
زرد میشوم وقتی میشنوم
دوستتش داری
چهارشنبه سوری راه انداختهایم
سرخی تو از من زردی من از تو
همیشه من میسوزم و
همیشه تو میپری ...!
#حسین_پناهی
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
من نخواهم ایستاد روبهروی تو جز برای بوسه دادن... #هوشنگ_ابتهاج🌱 [ @jonoon_ETA ]
سرخ میشوی وقتی میشنوی
دوستت دارم
زرد میشوم وقتی میشنوم
دوستتش داری
چهارشنبه سوری راه انداختهایم
سرخی تو از من زردی من از تو
همیشه من میسوزم و
همیشه تو میپری ...!
#حسین_پناهی
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
فرودگاهها بوسه های واقعیتری رو دیدن
تا تالارهای عروسی!
دیوارهای بیمارستان دعاهای واقعیتری رو شنیدن
تا دیوارهای مساجد!
چون عشق وقتِ رفتن بیشتر حس میشه.
دیشب یه اقاعه تو کافه پشت تلفن به همسرش میگفت: «نمیفهمم چرا ناراحتی وقتی واسه من کاملترین و بینقصترین دختری هستی که میتونستم پیدا کنم»:))))
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
گل گلخونهی من یکی یک دونهی من!🤍🙃 تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عید تو
عید من
عید همه مبارڪ
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]