2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کویر یه جنگل بوده ک به بارون گفته دوست دارم):
[ @jonoon_ETA ]
عطرش كه پيچيد، برگشتم !
هيچكس نبود
كسي چه مي داند،
شايد
به من فكر مي كرد... :)
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی که شهریار هم از شدت دلتنگی گریه میکنه
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از کوزه همان برون تر اود که در اوست...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
من نخواهم ایستاد روبهروی تو جز برای بوسه دادن... #هوشنگ_ابتهاج🌱 [ @jonoon_ETA ]
نه قرار زخم خوردن نه مجال آه دارم.
#سعدی🌱
[ @jonoon_ETA ]
من گم شده ام هرچه بگردی خبری نیست
جز این دو سه تا شعر که گفتم اثری نیست
ـ
یک بار نشستم به تو چیزی بنویسم
دیدم به عزیزان گله کردن هنری نیست
ـ
دلگیرم از این شهر پس از من که هوایش
آن گونه که در شأن تو باشد بپری نیست
ـ
ای كاش کسی باشد و کابوس که دیدی
در گوش تو آرام بگوید "خبری نیست"
ـ
هر جا نکنی باز، سر درد دلت را
چون دامن تر هست ولی چشم تری نیست
ـ
ای كاش که مى گفت نگاه تو، بمانم
این لحظه که حرفت سند معتبری نیست
ـ
دل خوش نکنم پشت وداع تو سلامی ست
یا پشت خداحافظی من سفری نیست؟
ـ
من چند قدم رفتم و برگشتم و دیدم
در بسته شد آنگونه که انگار دری نیست
ـ مهدی فرجی
<@jonoon_ETA>