من گم شده ام هرچه بگردی خبری نیست
جز این دو سه تا شعر که گفتم اثری نیست
ـ
یک بار نشستم به تو چیزی بنویسم
دیدم به عزیزان گله کردن هنری نیست
ـ
دلگیرم از این شهر پس از من که هوایش
آن گونه که در شأن تو باشد بپری نیست
ـ
ای كاش کسی باشد و کابوس که دیدی
در گوش تو آرام بگوید "خبری نیست"
ـ
هر جا نکنی باز، سر درد دلت را
چون دامن تر هست ولی چشم تری نیست
ـ
ای كاش که مى گفت نگاه تو، بمانم
این لحظه که حرفت سند معتبری نیست
ـ
دل خوش نکنم پشت وداع تو سلامی ست
یا پشت خداحافظی من سفری نیست؟
ـ
من چند قدم رفتم و برگشتم و دیدم
در بسته شد آنگونه که انگار دری نیست
ـ مهدی فرجی
<@jonoon_ETA>
از درد سخن گفتن و
از درد شنیدن
با مردم بی درد
ندانی که چه دردیست …!
ـ مهراد اوستا
<@jonoon_ETA>
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینکه تورو از دست بدم کابوس من بود🥲🖤
<@jonoon_ETA>
دیدی مثلا یه جا تو یه بحث
یا دعوایی یا دلخوری چیزی،
طرف برمیگرده میگه مگه منچیکار کردم؟
من کاری نکردم که، کردم؟
موضوع دقیقا همینجاست،
موضوع اینه که تو جایی که باید
کاری میکردی هیچ کاری نکردی.
<@jonoon_ETA>
«عشق یک طرفه:
صدبار گفتم میروم
یکبار نشنیدم بمان
یکبار گفتی میروم
صدقفله کردم خانه را»
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
چیزایی که فکر میکنی برای دیگران مهم نیست. همونا رو میخوام بدونم!
کاش از این آدما تو زندگی هممون میبود
من پروفایلتو هزار بار دیگم که شده نگاه میکنم
اما ?text you again هرگز عزیزم
<@jonoon_ETA>