ولی چه حس خوبیه، اینکه بدونی یه نفر
فقط یه نفر تو این دنیا چشماش
دنبالته، نگرانته، منتظرته، بفکرته.
<@jonoon_ETA>
بنظرم قشنگترین حرف
به یه آدم میتونه این باشه که
"من کنارِ تو، خودِ واقعیمم"
آدم کنارِ هر کسی نمیتونه خودش باشه...
<@jonoon_ETA>
میخوای بدونی تو کجای زندگیمی؟ پس بیا دستت رو بزار رو قلبم، خودت رو حس کن.
<@jonoon_ETA>
مامان بزرگم یه بار یه حرفی زد ، خیلی ساله که تو ذهنمه و بهش فکر میکنم
به لهجهی شهرمون گفت :
یه دردایی به تیه نَمیُن ، ولی سو تینِ بِگِرِن ...
معنیش میشه : یه دردایی به چشم نمیان ، ولی سوی چشم رو میگیرن...
خیلی قشنگ نگفت؟؟! …
<@jonoon_ETA>