میخوای بدونی تو کجای زندگیمی؟ پس بیا دستت رو بزار رو قلبم، خودت رو حس کن.
<@jonoon_ETA>
مامان بزرگم یه بار یه حرفی زد ، خیلی ساله که تو ذهنمه و بهش فکر میکنم
به لهجهی شهرمون گفت :
یه دردایی به تیه نَمیُن ، ولی سو تینِ بِگِرِن ...
معنیش میشه : یه دردایی به چشم نمیان ، ولی سوی چشم رو میگیرن...
خیلی قشنگ نگفت؟؟! …
<@jonoon_ETA>
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الان که وابستت شدم میزاری میری
الان که میخوامت ازم بیزاری ، سیری :)
+ ولی این آهنگ قدیمی نمیشه، نه؟!
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
| مولانا
یک لحظه تو را دیدم وعمری شدہ ام مست
هر جا که تو باشی سخن از مهر دلت هست...
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
| جبران
و عمقِ عشق هیچگاه فهمیده نمی شود
مگر در زمانِ فراق !
با من از قوی بودن حرف نزن؛
من چیزایی رو با خنده تعریف میکنم
که واسه ثانیه به ثانیش گریه کردم.
<@jonoon_ETA>