'ڄنۅن♡¡
عشق چون کهنه شود محو نگردد به فراق نخل از جا نرود ریشه چو در گل برود...! #محتشم_کاشانی🌱 [ @jonoon_
«به جان آمد دلم ای جان، ز دستِ هجرِ بیپایان.»
#عراقی🌱
[ @jonoon_ETA ]
دلبری با دلبری دل از کفم دزدید و رفت
هر چه کردم ناله از دل سنگدل نشنید و رفت
گفتمش ای دلربا دلبر ز دل بردن چه سود؟
از ته دل بر من دیوانه دل خندید و رفت🙂
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
کویر یه جنگل بوده ک به بارون گفته دوست دارم): [ @jonoon_ETA ]
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیا کثیفه با اشکای توهم تمیز نمیشه...
[ @jonoon_ETA ]
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونم میدونم
قد ࢪعنآ دارے
چشمایے زیبآ دارۍ
خیلے تماشآ دارۍ!
[ @jonoon_ETA ]
شاید تکراری باشد
ولی گاهی، بعضی چیزها
ارزش هزاران بار تکرار را دارند
تکرار می کنم، تکرار می کنم:
“دوستت دارم”
(@jonoon_ETA)
جنگ باشد
قحطی باشد
قهوه ام تلخ باشد
سرد باشد
چه اهمیتی دارد
تو باشی
همه چیز خوب است …
(@jonoon_ETA)