'ڄنۅن♡¡
کویر یه جنگل بوده ک به بارون گفته دوست دارم): [ @jonoon_ETA ]
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیا کثیفه با اشکای توهم تمیز نمیشه...
[ @jonoon_ETA ]
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونم میدونم
قد ࢪعنآ دارے
چشمایے زیبآ دارۍ
خیلے تماشآ دارۍ!
[ @jonoon_ETA ]
شاید تکراری باشد
ولی گاهی، بعضی چیزها
ارزش هزاران بار تکرار را دارند
تکرار می کنم، تکرار می کنم:
“دوستت دارم”
(@jonoon_ETA)
جنگ باشد
قحطی باشد
قهوه ام تلخ باشد
سرد باشد
چه اهمیتی دارد
تو باشی
همه چیز خوب است …
(@jonoon_ETA)
به خدا دوست داشتن تو دست من نیست
خودت بگرد ببین
مهرت را کجای دلم انداخته ای!
(@jonoon_ETA)
لبهایت نجوای باران دارد
چشمهایت پوستین ابر بر تن
قلبت اما دیواری از تردید بنا داشته
پناه نفسهای به شماره افتاده ام…
کجای مرزو بوم آغوش توست!؟
(@jonoon_ETA)