چقدر بهمون گفتن که طرف اینجوریه
و ما محکم جلوشون در اومدیم
و گفتیم که نه اشتباه میکنی اینجوری نیست
ولی دقیقا همونجوری بودن=)
<@jonoon_ETA>
وقتی قهرید برید بهش بگید که :
" من فکر میکردم تا همیشه کنارمی؛
واسه همین هیچوقت نداشتنت رو یاد نگرفتم .."
این جملهِ به تنهایی مرحم تمامِ جدایی هاست ...
<@jonoon_ETA>
دوست دارمت یک جور خاص
کمی عاشق تر از حوا
کمی مجنونتر از لیلی
کمی شیرینتر از فرهاد
وابسته ات شدم
آنچنان که ماه به آسمان
ماهی به دریا
و آدمی به نفس وابستگی دارد
جانانه بگویمت
عشق جان من میخواهمت❤️
<@jonoon_ETA>
شما حواستون نیست ولی وقتی یکیو دوست داشته باشید به طور اتوماتیک تیکه کلاماش رو زبون شما هم میوفته=))
<@jonoon_ETA>
غمگین ترین درد، مرگ نیست!
دلبستگی به کسی است
که بدانی هست اما
اجازه ی بودن در کنارش را نداری...
<@jonoon_ETA>
«بیا کنارِ هم درستش کنیم»،
«بیا با هم پیشرفت کنیم»،
«بیا با هم خوش بگذرونیم»،
«بیا با هم حالمون خوب باشه»،
«بیا باهم حالمون بد باشه»،
«بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»،
«بیا بسازیم با هم»،
من بهشدت اهلِ این جملههام؛
دورهی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.
<@jonoon_ETA>
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرمہ و اطلس بیارید
تا بپوشونم تنش
سینه ریزی از جواهر
بندازم به گࢪدنش🤍✨
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
دیدم که آدمی میتواند شفای آدمی شود. <@jonoon_ETA>
اینجــوری دوست دارم پیــر بشـــم :)))
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
کھ عشق اسان نمۅد اول ولے افتاد مشکل ھا [ @jonoon_ETA ]
من بی تو همه جا احساس تنهایی میکنم...
[ @jonoon_ETA ]