غمگین ترین درد، مرگ نیست!
دلبستگی به کسی است
که بدانی هست اما
اجازه ی بودن در کنارش را نداری...
<@jonoon_ETA>
«بیا کنارِ هم درستش کنیم»،
«بیا با هم پیشرفت کنیم»،
«بیا با هم خوش بگذرونیم»،
«بیا با هم حالمون خوب باشه»،
«بیا باهم حالمون بد باشه»،
«بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»،
«بیا بسازیم با هم»،
من بهشدت اهلِ این جملههام؛
دورهی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.
<@jonoon_ETA>
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرمہ و اطلس بیارید
تا بپوشونم تنش
سینه ریزی از جواهر
بندازم به گࢪدنش🤍✨
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
دیدم که آدمی میتواند شفای آدمی شود. <@jonoon_ETA>
اینجــوری دوست دارم پیــر بشـــم :)))
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
کھ عشق اسان نمۅد اول ولے افتاد مشکل ھا [ @jonoon_ETA ]
من بی تو همه جا احساس تنهایی میکنم...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«به جان آمد دلم ای جان، ز دستِ هجرِ بیپایان.» #عراقی🌱 [ @jonoon_ETA ]
من در پی خویشم به تو برمیخورم اما...
#هوشنگ_ابتهاج🌱
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
در قفس خیال تو تکیه زنم به انتظار
تا که تو بشکنی قفس پر بکشم به سوی تو...
_مولانا
چطور ممکن است آدم پُر از آرزو و رؤیا باشد
و ناگهان دلش قبرستان شود! همه چیز کجا رفت؟!
[ @jonoon_ETA ]