هر وقت خواستی «دروغ» رو ببخشی،
یاد این بیوفت که تا وقتی که تو نفهمیده
بودی، اون از کارش پشیمون نبود.
<@jonoon_ETA>
ولی شاعر چه خوب گفت :
خنده بر لب میزنم تا کَس نداند رازِ من
ورنه این دنیا که ما دیدیم ؛ خندیدن نداشت..!
<@jonoon_ETA>
عید نوروز و تعطیلاتش تموم شد،
عید فطر و تعطیلات اونم تموم شد،
جنگ شد و پرتاب پهپاد و موشک تموم شد
ولی هنوز «فروردین» تموم نشده!
<@jonoon_ETA>
گریه نمیکنم
گریه نمیکنم
یهو میبینی سر اینکه کنترل تلوزیون کار نمیکنه
دارم زجه میزنم :)!
<@jonoon_ETA>