هر وقت خواستی «دروغ» رو ببخشی،
یاد این بیوفت که تا وقتی که تو نفهمیده
بودی، اون از کارش پشیمون نبود.
<@jonoon_ETA>
ولی شاعر چه خوب گفت :
خنده بر لب میزنم تا کَس نداند رازِ من
ورنه این دنیا که ما دیدیم ؛ خندیدن نداشت..!
<@jonoon_ETA>
عید نوروز و تعطیلاتش تموم شد،
عید فطر و تعطیلات اونم تموم شد،
جنگ شد و پرتاب پهپاد و موشک تموم شد
ولی هنوز «فروردین» تموم نشده!
<@jonoon_ETA>
گریه نمیکنم
گریه نمیکنم
یهو میبینی سر اینکه کنترل تلوزیون کار نمیکنه
دارم زجه میزنم :)!
<@jonoon_ETA>
من واقعاً الان حال زندگی رو ندارم .
مرخصی بهم بدید ؛
از مدرسه ،
از خونه ،
از آدمها ،
از مغزم ،
از دنیا .
امشب که خوابم برد یکی دو ماه بعد
بیدارم کنید .
<@jonoon_ETA>
گاهی لحظه های سکوت
پر هیاهو ترین دقایق زندگی هستند،
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم،ولی نمی توانیم..!)
<@jonoon_ETA>
ما بهش میگیم نشخوار فکری یا Overthink
ولی عبدالوهاب الرفاعی خیلی جالب میگه:
در سرم جنگ های بسیاریست
و تنها کشته اش منم!
<@jonoon_ETA>