گریه نمیکنم
گریه نمیکنم
یهو میبینی سر اینکه کنترل تلوزیون کار نمیکنه
دارم زجه میزنم :)!
<@jonoon_ETA>
من واقعاً الان حال زندگی رو ندارم .
مرخصی بهم بدید ؛
از مدرسه ،
از خونه ،
از آدمها ،
از مغزم ،
از دنیا .
امشب که خوابم برد یکی دو ماه بعد
بیدارم کنید .
<@jonoon_ETA>
گاهی لحظه های سکوت
پر هیاهو ترین دقایق زندگی هستند،
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم،ولی نمی توانیم..!)
<@jonoon_ETA>
ما بهش میگیم نشخوار فکری یا Overthink
ولی عبدالوهاب الرفاعی خیلی جالب میگه:
در سرم جنگ های بسیاریست
و تنها کشته اش منم!
<@jonoon_ETA>