eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
ما بهش میگیم نشخوار فکری یا Overthink ولی عبدالوهاب الرفاعی خیلی جالب میگه: در سرم جنگ های بسیاری‌ست و تنها کشته اش منم! <@jonoon_ETA>
تو در میان همہ چیز هاے تلخ یڪ حبه قندۍ... [ @jonoon_ETA ]
«هر دو می‌دانستند ‏آنکه بیشتر سکوت می‌کرد ‏زخمی‌تر بود» <@jonoon_ETA>
آنها چگونه دلتنگ نمی‌شوند مگر شهرشان شب ندارد ؟ <@jonoon_ETA>
قشنگ اند:) <@jonoon_ETA>
"رک بودن" یعنی من در مورد مسائل مربوط به خودم با صراحت جواب بدم؛ مثلا این غذارو دوس ندارم مهمونی نمیام حوصله ندارم و... "گستاخ بودن" یعنی من در مورد مسائل شخصی دیگران مانند رنگ مو،چاق و لاغر بودن،سایز بینی،نوع پوشش،اظهار نظر کنم. در قالب "رک بودن" به دیگران توهین نکنیم. <@jonoon_ETA>
اوکییی من آرومم🥲💔 <@jonoon_ETA>
وقتی اَشک آدما موقع تعریف کردن یه چیزی درمیاد ، یعنی واقعا بابتش آسیب دیدن.(((: <@jonoon_ETA>
برای شِفای بیماری ذکر ِ یارقیه:)؟
چه کردی با دل و جانم... [ @jonoon_ETA ]