eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
عاشق فقط بزرگ_علوی که برای محبوبش مینویسه :‏ در خیابان‌هایی که هرگز آمد و شد نداشتی، در ساعاتی که می‌دانستم مشغولِ کار هستی، در خانه‌هایی که اصلا صاحبانِ آن‌ها را نمی‌شناختم، همیشه منتظرت بودم :)))
وسوگندبه‌‌زیبآیی‌‌مآه‌‌که‌‌زیبآتر‌از‌آنی؛🚶🏻🦋
باورکنین منم دوست دارم اجتماعی باشم، ولی قطعا نه با این اجتماع <@jonoon_ETA>
گر چه او هرگز نمی‌گیرد ز حالِ ما خبر درد او هر شب خبر گیرد ز سر تا پایِ ما صائب تبریزی <@jonoon_ETA>
همونجایی که محمود دولت آبادی میگه: درون من را هیچکس نمی تواند ببیند، حتی نزدیکترین کَسانِ من، تازه چه میتوانند بکنند؟! در نهایت احساس همدردی... <@jonoon_ETA>
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_به سکوت و تنهایی نیاز داری_ <@jonoon_ETA>
ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش ، یار ما چون نیستی با هرکه خواهی یار باش .. <@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
ـ‌ ‌تو فیلم Frenzy هیچکاک یه دیالوگ داره می‌گه: هر کس دیر یا زود باید منتظر یه خبر بد باشه ، وقتی
یه دیالوگ خیلی خفن رو تو یه فیلم شنیدم که میگفت : " وقتی خیلی وقته تنهایی رو انتخاب کردی ، توقعت از رابطه میره بالا ..! طرفت خیلی باید با ارزش باشه که آرامش الانتو بخاطرش بهم بزنی ! و این دلیلیه که الان تنهام .." <@jonoon_ETA>
من واقعاخستم خیلی خسته خیلی خیلی خسته:)
‏به قول پوتک: از یه جایی به‌ بعد معیار زیباییت میشه کسی که دوستش داری <@jonoon_ETA>
ولی زندگی به ما ثابت کرد ... همیشه کسی که تو خیالته بی خیالته:) <@jonoon_ETA>
عاشقان هرچه میخواهید بخواهید! خجالت نکشید.. یار ما بنده نواز است): خجالت نکشید..